quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
12 weken is dan ook wel iets te veel van het goede
Ik houd er helemaal niet van. Die vent met I kill you (of hoe het ook gaat) vind ik ook verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat zeiden ze ook toen Terry Fator opkwam
Jeff Whatever? Dunham of zo? ja, ook echt niet leuk, of in ieder geval niet mijn humor.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik houd er helemaal niet van. Die vent met I kill you (of hoe het ook gaat) vind ik ook verschrikkelijk.
amerikaans he, korte grappen achter elkaar zonder samenhangquote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jeff Whatever? Dunham of zo? ja, ook echt niet leuk, of in ieder geval niet mijn humor.
Ik weet niet eens hoe hij heet, maar ik snap niet dat mensen dat leuk vinden.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jeff Whatever? Dunham of zo? ja, ook echt niet leuk, of in ieder geval niet mijn humor.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:
Ah, misschien weet hij dan of Simone rode lippen heeftquote:
nja, zingen...quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:54 schreef Karina het volgende:
Apart dat zoveel meisjes dit nummer zingen.
Goed nummer.quote:
wil je ironlip?quote:
Dat zou je wel willenquote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, misschien weet hij dan of Simone rode lippen heeft
Ja van Robbie welquote:
Weer iemand met een hond.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:55 schreef Karina het volgende:
Ik zapte stiekem even naar 4, lenig meisje aan een paal.
Ik blijf hem terugtrekkenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:56 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk dat er weinig zijn die Robbie het bed uit schoppen
Scatman Johnquote:
Ik in ieder geval niet nee! Zelfs niet met deze hittequote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:56 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk dat er weinig zijn die Robbie het bed uit schoppen
Of Gareth Gates.quote:
Klopt, gek is dat toch, hij zingt wel goed die jongen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:57 schreef StephanL het volgende:
[..]
betekent niet dat die niet kan zingen. Sanne Hans
quote:
Ja, waarom zingt hij niet altijd, dat stottert hij nietquote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Klopt, gek is dat toch, hij zingt wel goed die jongen.
valt wel mee toch?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:57 schreef iBenny het volgende:
Kut dat hij zo in de zeik wordt genomen door Popstars![]()
Oh, jullie twee bij elkaar in bed met Rob?quote:
Ja Miss Montreal ook.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:58 schreef Pisces29 het volgende:
Stotteraars kunnen altijd toch wel zingen zonder te hakkelen?
Ik ook nietquote:
Jah, leuk, bij de bakker: 'en een haaaaaaalfje wiiiiiiit!'.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, waarom zingt hij niet altijd, dat stottert hij niet
Hij doet helemaal niets.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:59 schreef Karina het volgende:
Ik had van MM toch wel wat meer scherpe kritiek verwacht eigenlijk.
Eerst ik dan Kally.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, jullie twee bij elkaar in bed met Rob?
Dat overleeft hij nietquote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, jullie twee bij elkaar in bed met Rob?
Met gaga.quote:
Dat haarquote:
Je wil hem.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |