dank!!!quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:34 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Zal ff kijken, maar volgens mij zo uit mn hoofd heb ik er daar maar 1 van ( zo'n grote, met aan de ene kant een groot en aan de andere een klein stempelvlak) als ik er toch 2 blijk te hebben geef ik wel ff een gil
ik! Ik stuur je pm...quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:56 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik heb nog 1 Moodpolish - Fabulous/Funky over nieuw te koop of te ruil.
Je hebt PMquote:
Agree, kijk als een ruil niks word en je verkoopt het vind ik het al anders.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind het eigenlijk niet zo leuk dat het RUILtopic omgetoverd wordt tot een verkooptopic![]()
Lakjes worden inderdaad hier al neergezet zodat men ze kan verkopen. Dat iemand iets te ruil heeft, iemand wil t graag hebben maar heeft er niks voor terug, dan zeg ik er natuurlijk niets over..quote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:59 schreef Joysa het volgende:
[..]
Agree, kijk als een ruil niks word en je verkoopt het vind ik het al anders.
Maar dit is gekocht om te verkopen..
Dat hoort mijn inziens bij V&A
Ja, dat ben ik het eigenlijk ook wel met je eens. Kopen om door te verkopen vind ik een beetje voorbijstreven aan het idee om lakjes te ruilen waarmee je een ander blijer maakt dan dat je er zelf mee bent. Maar ik weet dus niet hoe de rest erover denkt...quote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:59 schreef Joysa het volgende:
[..]
Agree, kijk als een ruil niks word en je verkoopt het vind ik het al anders.
Maar dit is gekocht om te verkopen..
Dat hoort mijn inziens bij V&A
Eens..quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:05 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, dat ben ik het eigenlijk ook wel met je eens. Kopen om door te verkopen vind ik een beetje voorbijstreven aan het idee om lakjes te ruilen waarmee je een ander blijer maakt dan dat je er zelf mee bent. Maar ik weet dus niet hoe de rest erover denkt...
ben je nu lakjes aan het kopen om hier weer te verkopen middels dit topic?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:41 schreef mirannie het volgende:
[..]
Je hebt PM
Oh ja, dames, de opulent pearl ga ik nog een paar van bestellen als dat lukt. Voor degenen die het niet weten, het zijn kleine flakies in verschillende kleuren. Erg leuk!!
Ik ben het met je eens.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:47 schreef Dzjonka het volgende:
Had beter denk ik in V&A geplaatst kunnen worden en evt een linkje daarnaar toe hier (of denk ik nu weer heel omslachtig? Ja he?)
zoals ik je al ge-pm'd heb; het is niet de bedoeling producten te kopen om hier (op fok) door te verkopen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:24 schreef mirannie het volgende:
Heb Mirjam gemaild dat het bericht weg mag blijven. De 10 meiden die het wel leuk vonden: ik heb julie PM´s beantwoord
ja, tuurlijk mag dat. daar verandert helemaal niks in.quote:Op zondag 11 juli 2010 09:50 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik heb enkele lakjes die ik zou willen verkopen (uit eigen stash), mag ik die hier zetten of moet ik dan toch naar V&A?
Aanprijzingsfoto van Pink Fizzzquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:49 schreef Dwyn het volgende:
Nog te koop:
[ afbeelding ]
Pink Fizz en Champagne
4 euro incl per stuk.
als opi ink de suede versie is wil ik emquote:Op zondag 11 juli 2010 12:02 schreef zoeperzazke het volgende:
Ok, da's duidelijk! Zal straks een lijstje maken!
edit: zo, nu is het later. Ik heb geen foto's nu, wel te koop... alles is verzenden via brievenbus op eigen risico koper of via pakketpost. Alle lakjes zijn slechts een of twee keer gedragen tenzij anders vermeld.
OPI Merry Midnight ¤10,-
OPI Ink: ¤6,50
China Glaze Emotion: ¤4,50 gereserveerd voor Mss
China Glaze Blue Sparrow: ¤4,50
China Glaze Branding Iron ¤4,50
China Glaze Gussied up Green: ¤4,50
Claire's moodploish fabulous funky ¤4,50
Zoya Astra, ca. 7/8e vol: ¤4,- Gereserveerd voor Mss
Konad shining deep red whine ¤2,50
P2 rich: ¤2,50
Essie mini (5ml) Let's Mauve On ¤1,50
Alle prijzen exclusief verzendkosten. Lakjes gaan weg omdat ik ze weinig draag omdat het niet mijn kleur of structuur is.
Nee, de gewone Inkquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
als opi ink de suede versie is wil ik em
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:00 schreef Mirjam het volgende:
milka, vind je het erg om een foto te maken van die herome lakjes?
swatches zijn moeilijk te vinden, ben benieuwd naar hoe ze er uit zien
OPI at your Quebec & call staat nog op mijn wishlist maar die kon ik met TD niet meer meebestellenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:16 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben eens kritisch door mijn lakjes gegaan en er zijn er toch wel een hoop die ik verwacht eigenlijk niet of zelden te gaan dragen. Deze zoeken een nieuw baasje! Het gaat om de volgende lakken:
Even een waarschuwing; er staan lakjes tussen die ik al eens eerder heb geswapt met iemand hier. Voel je alsjeblieft niet beledigd; soms blijkt iets na een swap toch niet te zijn wet je er van hoopte
[ afbeelding ]
Golden Rose 307 - Essence Thelma - P2 Chic - Diamond Cosmetics Hue are you? - H&M Godess on stage
[ afbeelding ]
OPI Brand New Skates - OPI shim-mery chic - OPI at your Quebec & call - Sinful San Francisco - Model's Own Proper Copper - Manhattan LE1
[ afbeelding ]
ChG tantalize me - ChG Laced up - ChG Afterglow - ChG Nova - Color Club Twiggie - LA girl Overdose
[ afbeelding ]
Diamond Cosmetics Hi-Ho Silver - Diamond Cosmetics Amethyst & Diamond - Color Club Wild at Heart - Color Club fashion addict - Zoya Mimi
Ruilen, kopen, maakt me niet uit, maak me los. Als je wil kopen kijken we dan wel of we er uit komen
Pm gestuurd voor afterglowquote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:16 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
ChG tantalize me - ChG Laced up - ChG Afterglow - ChG Nova - Color Club Twiggie - LA girl Overdose
wild at heart is zeker gereserveerdquote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:49 schreef vamperotica het volgende:
Mobiel, dus kan nie pmmen! wat heb je nog op je wishlijst, of wat wil je voor de brand new skates en wild at heart hebben?
Lol... ik heb mn kind ondertussen achter de pc vandaan gesleurd...quote:
Hahaha... ze had er toch zo achteruit gemoeten... moet nog een uurtje werken zoquote:
Vampje verhuist naar SC... Die ik gewoon kwijt wasquote:
Ja, dat roep ik ook al vanaf het begin idd, zo irritantquote:Op zondag 18 juli 2010 19:19 schreef Joysa het volgende:
Als iedereen er nou even bij zet waar ze voor gepm'd hebben
Er zijn er meer die het doenquote:Op zondag 18 juli 2010 19:21 schreef mirannie het volgende:
Mijn swap met Bubs gaat niet door, dus niks aan de hand
Twiggie en tantalize mequote:Op zondag 18 juli 2010 19:18 schreef Stormqueen het volgende:
Bubsel, zie je iets bij mijn swappies voor Toxic Seduction en Nubar Absolute?
¤ 4 ex verzendenquote:Op zondag 18 juli 2010 18:48 schreef tliciouz het volgende:
Bubs voor hoeveel verkoop je dating a royal?
AAAAAAH WEER INK SUEDE WEG!quote:Op zondag 18 juli 2010 17:10 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik heb mijn stash eens kritisch bekeken, en deze lakjes mogen weg.
Ruilen of kopen maakt mij niet uit. Bijna allemaal niet of maar 1x gebruikt.
[ afbeelding ]
Paris Color 21 Golden Rose
Paris Color 37 Golden Rose
Paris Color 52 Golden Rose
Paris Color 55 Golden Rose
Paris Color 76 Golden Rose
Paris Color 77 Golden Rose
[ afbeelding ]
Paparazzi - LA Girl Rockstar
Scandal - LA Girl Rockstar
Rockstar - LA Girl Rockstar
Head Banging - LA Girl Rockstar
Allemaal naar milka82
[ afbeelding ]
We'll Always Have Paris (Suede) - Opi voor miss--moana gereserveerd
Russian Navy (Matte) - Opi
Ink (Suede) - Opi voor miss--moana gereserveerd
Dating A Royal - Opi
Purple-opolis - Opi zoeperzazke
Louvre me, louvre me not! - Opi milka92
[ afbeelding ]
Harlow - Zoya
Treasure - Nubar milka 32
Absolute - Nubar SQ
NFU-oh 62 - Nfu-Oh zoeperzazke
Toxic Seduction - Misa SQ
The grass is greener - Misa zoeperzazke
[ afbeelding ]
Fabulous/Funky - Claires
Monarch Masquerade - Daimont Cosmetics
Sparkling Cherry - Daimont Cosmetics zoeperzazke
Matte Vinyl - Orly
Fairy Dust - CG
Sacred Heart - CG
is goedquote:Op zondag 18 juli 2010 22:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
AAAAAAH WEER INK SUEDE WEG!
edit: als miss-moana hem uiteindelijk niet wilt reserveer hem dan plieeeeeez voor mij![]()
Zit er bij mij nog iets wat je zou willen?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:54 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
China Glaze Blue Sparrow, gloednieuw en ongebruikt. Had hem gekocht maar toen hoorde ik dat mijn swapmaatje hem ook al had gekocht voor in het swappakket vandaar dat deze weg gaat.
Ruilen of kopen, mag beide
Neequote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:26 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Zit er bij mij nog iets wat je zou willen?
*schopt de postbode*quote:Op zondag 18 juli 2010 20:10 schreef Stormqueen het volgende:
Lakjes van Kieskleurig, Bubsel en Empathologica zijn net gepost! Die van SpaceInvaders gaat later deze week ivm vakantie
Princess-a en miss-moana, laten jullie ook nog even weten hoe en wat?
Ik quote mijn eigen post nog maar eens, heb bijna alles nog staan..... Ook Blue Sparrowquote:Op zondag 11 juli 2010 12:02 schreef zoeperzazke het volgende:
Ok, da's duidelijk! Zal straks een lijstje maken!
edit: zo, nu is het later. Ik heb geen foto's nu, wel te koop... alles is verzenden via brievenbus op eigen risico koper of via pakketpost. Alle lakjes zijn slechts een of twee keer gedragen tenzij anders vermeld.
OPI Merry Midnight ¤10,-
OPI Ink: ¤6,50
China Glaze Emotion: ¤4,50 gereserveerd voor Mss
China Glaze Blue Sparrow: ¤4,50
China Glaze Branding Iron ¤4,50
China Glaze Gussied up Green: ¤4,50
Claire's moodploish fabulous funky ¤4,50
Zoya Astra, ca. 7/8e vol: ¤4,- Gereserveerd voor Mss
Konad shining deep red whine ¤2,50
P2 rich: ¤2,50
Essie mini (5ml) Let's Mauve On ¤1,50
Alle prijzen exclusief verzendkosten. Lakjes gaan weg omdat ik ze weinig draag omdat het niet mijn kleur of structuur is.
Dan mag ik vast mijn lijstje ook wel herhalen?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:25 schreef Tammymara het volgende:
Nog steeds te ruil:
p2 dangerous
China glaze:
Strawberry fields
Lubu heels
Stroll
LA coulours-enchanted
En een hoop 2 way stripers.
Zie vorige topic voor foto's!
Op zoek naar:
MAAH en voor de rest alles met giltters,mooie kleurtjes, geen nude, geen sheer etc , alles opvallend is meestal wel goed bij mijLiefst wil ik CG omdat ik die nergens kan kopen en Essence,Catrice etc wel. Hier is namelijk GEEN winkel met opi in de buurt, GEEN winkel met CG en aangezien ik die het fijnst vind, wil ik graag langzamerhand naar dat merk overstappen!
21 op de post!!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:18 schreef mirannie het volgende:
Denk dat dat wel meevalt. Heb vandaag nog 21 lakjes gepost
Ach, ik zie wel. Als het niet meer lukt, maak ik er alsnog een leuk totaalbedrag van en gooi ik de boel op marktplaats.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
21 op de post!!
Naja, er staan zo veul! En 80% raak je al niet meer kwijt
Whiej!quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:53 schreef kieskleurig het volgende:
@SQ en Mirannie de lakjes zijn binnen
Pm over roze en turqoise moodiequote:Op donderdag 22 juli 2010 11:40 schreef milka82 het volgende:
Ik heb mijn drie Moodies in de aanbieding! Doe er niks mee, ze zijn alleen geswatched op een nagelwiel.
Dus, Fabulous/funky, peaceful/confident en Happy/earthy (roze, turquase en groene) zoeken een nieuw huisje.
Wishlist:
Milani Hi res
Milani Cyberspace
Glitters, holo's en ander moois
nee, die is al naar Sharana! Ik zal vanavond even updatenquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:46 schreef Sjeen het volgende:
SQ, is At your Quebec & call nog beschikbaar?
quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:55 schreef tanteklara het volgende:
@Bubseltje:
Harlow - Zoya is goed aangekomen. Bedankt. Een hele mooie kleur.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, die is al naar Sharana! Ik zal vanavond even updaten
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 00:06 schreef vamperotica het volgende:
ik heb gepmd
* op opi en CG wachten gaat
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Gaat nog wel even duren hoor, kan nog geen afstand nemen plus heb nog geen zin om die ook uit te moeten zoeke
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb net wat swaplakjes uitgezocht.
[ afbeelding ]
Essence 59 purple diamond, essence surfer babe the worlds coolest, Claire's moodpolish fabulous/funky, OPI I'm fondue of you en OPI what's with the cattitude
evt. heb ik ook nog een YDKJ suede tegen een goede ruil
Moodpolish! Aaah. wants. ;oquote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
Essence 59 purple diamond, essence surfer babe the worlds coolest, Claire's moodpolish fabulous/funky, OPI I'm fondue of you en OPI what's with the cattitude
Zal ik morgen doen.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Doe maar pmen wat je ervoor wilt ruilen
Wat wil je hebben voor OPI I'm fondue of you?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
Weet niet! Vind alles leuk behalve roze en sheersquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:46 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wat wil je hebben voor OPI I'm fondue of you?
Ja, uhm....quote:Op zondag 25 juli 2010 11:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Weet niet! Vind alles leuk behalve roze en sheers
heb ik hem verdorie net besteld!quote:Op zondag 25 juli 2010 20:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb binnenkort ook nog een OPI DS extravagance in de aanbieding, mijn swapamerikaan ging DSen voor me zoeken, en heeft deze gevonden, en ze heeft m al gekocht, beetje lullig om te zeggen nu
ja ik dus ookquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja ik had 'm ook zaterdag besteld, whehe
Nee, sorry, heb al een hele mooie lila creme...quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:39 schreef fehaflits het volgende:
miranni ruil jij CG medallion tegen gosh wild lilac?
Ik heb je geDM'd?quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:29 schreef Stormqueen het volgende:
Schop. Mooie DS-jes in de aanbieding, wie maakt me los?
Ja, met dat je eigenlijk niks te ruilen weet en je stashlijst!quote:
Kaleido's en OMG's zijn mijn babiesquote:Op donderdag 29 juli 2010 10:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, met dat je eigenlijk niks te ruilen weet en je stashlijst!
Maareh, welke doe je echt niet weg? Kan ik daar vast rekening mee houen
Mad as a Hatter is nog te koop bij V&D Den Haag, mocht de nood echt hoog worden. Ik zag gisteren daar nog een aantal flesjes staan.quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:49 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Kaleido's en OMG's zijn mijn babies
Dames, ik ben op zoek naar een flesje Mad as a Hatter, als backup. Echt of twijfelachtig maakt me niet uit
Hier in Amsterdam zijn ze ook nog te koopquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:49 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Kaleido's en OMG's zijn mijn babies
Dames, ik ben op zoek naar een flesje Mad as a Hatter, als backup. Echt of twijfelachtig maakt me niet uit
wat zou je buiten je wishlist om willen hebben voor bijv. die collistar?quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:42 schreef milka82 het volgende:
[ afbeelding ]
Collistar Nero Lurex
Moodie
Zoya Nova
Wishlist:
Nubar Prize
Nubar Reclaim
uhm, iets glitter of holo?quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:43 schreef Mirjam het volgende:
[..]
wat zou je buiten je wishlist om willen hebben voor bijv. die collistar?
Je hebt pmquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:36 schreef milka82 het volgende:
Okee, te ruil of ter overname..
[ afbeelding ]
Blue island iced tea
Atlantis
Yellow polka dot bikini
Kiwi Cool-ada
Sexy Silhouette
Let's Groove
[ afbeelding ]
Ogre the top blue
Jade is the new black
Give me the moon
DS Jewel
Text me text you
Zoya Novaquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:42 schreef milka82 het volgende:
[ afbeelding ]
Collistar Nero Lurex
Moodie
Zoya Nova
Wishlist:
Nubar Prize
Nubar Reclaim
Prize of reclaim, haha!quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zoya Nova. Heb je een specifiekere wens dan glitter of holo
?
Ik zat er ook al naar de staren.quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zoya Nova. Heb je een specifiekere wens dan glitter of holo
?
nee joh, nergens voor nodig, je was gewoon de snelste. Ik vraag me alleen af hoe je dat doet... Wat je geheim isquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:31 schreef miss--moana het volgende:
Nou...ik ga me wel heel schuldig voelen nu
Nee, heb vakantiequote:Op donderdag 29 juli 2010 21:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee joh, nergens voor nodig, je was gewoon de snelste. Ik vraag me alleen af hoe je dat doet... Wat je geheim isZit je heel de dag te F5-en in dit topic?
![]()
ik plaag maar!
Wat voor moois zou je ervoor willen hebben? Kleuren/namen?quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:29 schreef Stormqueen het volgende:
Schop. Mooie DS-jes in de aanbieding, wie maakt me los?
wat wil je voor jade is the new black?quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:36 schreef milka82 het volgende:
Okee, te ruil of ter overname..
[ afbeelding ]
Blue island iced tea
Atlantis
Yellow polka dot bikini
Kiwi Cool-ada
Sexy Silhouette
Let's Groove
[ afbeelding ]
Ogre the top blue
Jade is the new black
Give me the moon
DS Jewel missmoana
Text me text youmiss moana
ik hou van spannende donkere kleuren. Met spannend bedoel ik: met iets extra. Een glittertje, shimmertje ofzo.quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:04 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Wat voor moois zou je ervoor willen hebben? Kleuren/namen?
die carnival lights ziet er wel tof uitquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:48 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
VLNR: BarryM. Vivid Purple, WIC Monaco & New York, Lóreal Star Magnet Red, Diamond Cosmetics Dirty&Flirty, Pink Star Burst & Cranberry Crush
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
VLNR: Touch of Glamour, Down Under Dusk, Thataway, Aqua Baby, Carnival Lights & Golden Enchantment
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
VLNR: Color Club Magic Attraction & Tru Passion, Models Own Mystic Mauve & Blue Moon, Claire's moody Funky Fabulous
Zo... dat waren ze!!
Ik heb zelf al genoeg nude, roze en rood... ik hou niet van heel fel groen, en verder kan er veel geloof ik(sommige lakjes ruil ik trouwens niet zomaar tegen alles, maar als je iets ziet, doe maar een leuk tegenbod!)
Ooh magneet lakjequote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:48 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
VLNR: BarryM. Vivid Purple, WIC Monaco & New York, Lóreal Star Magnet Red, Diamond Cosmetics Dirty&Flirty, Pink Star Burst & Cranberry Crush
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
VLNR: Touch of Glamour, Down Under Dusk, Thataway, Aqua Baby, Carnival Lights & Golden Enchantment
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
VLNR: Color Club Magic Attraction & Tru Passion, Models Own Mystic Mauve & Blue Moon, Claire's moody Funky Fabulous
Zo... dat waren ze!!
Ik heb zelf al genoeg nude, roze en rood... ik hou niet van heel fel groen, en verder kan er veel geloof ik(sommige lakjes ruil ik trouwens niet zomaar tegen alles, maar als je iets ziet, doe maar een leuk tegenbod!)
Is ie ook wel!! Maar te glitterig naar mijn zin...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
die carnival lights ziet er wel tof uit
Oh... bummer...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:59 schreef -Bubseltje- het volgende:
Die Models Own zijn gaaf, maar ik heb niks te ruil
Kak zeg...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:04 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Ooh magneet lakje![]()
Maar niks te ruil helaas
Ja maar hij is zo schattig! Denk alleen niet dat ik echt iets zal hebben wat je leuk vindquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:07 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Is ie ook wel!! Maar te glitterig naar mijn zin...
[..]
Oh... bummer...![]()
[..]
Kak zeg...
Met al je 8762863 lakjes nietquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja maar hij is zo schattig! Denk alleen niet dat ik echt iets zal hebben wat je leuk vind
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:36 schreef Lindytje het volgende:
Tanteklara was net te laat...
Magneetlakje is geruild met Tammymara!
Hihi, ik ken het probleem... heb vanmiddag toch maar een ruim-sessie gedaanquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik kan van een hoop geen afscheid doen
zal zo ff kijken wat ik te swappen heb
PMquote:Op zondag 1 augustus 2010 13:59 schreef DeltaCephei het volgende:
Gloednieuw te ruil:
Sinful Colors Timbleberry
[ afbeelding ]
Sinful Colors Sharon's Heart
[ afbeelding ]
Hier staat mijn wishlist, verder ben ik verzot op glitters, flakies, gekke kleuren en holo
is timbleberry nog beschikbaar?quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:59 schreef DeltaCephei het volgende:
Gloednieuw te ruil:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier staat mijn wishlist, verder ben ik verzot op glitters, flakies, gekke kleuren en holo
ohja, mijn telefoon flipte daar totaal op, da's wel erg lastig iddquote:Op zondag 1 augustus 2010 20:58 schreef Joysa het volgende:
Mar123, konden die foto's niet nog groter?
Same here, kreeg 'm mobiel haast niet geopend, heel vervelend.quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:58 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ohja, mijn telefoon flipte daar totaal op, da's wel erg lastig idd
Je hebt ze upgeload op tinypic, daar kun je gelijk bij het uploaden instellen hoe groot je ze wil hebben.quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:05 schreef Mar123 het volgende:
Sorry, heb geen idee hoe ik ze moet verkleinen!!
what do you hazzzz?quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:57 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oik heb p2's en sinfuls, maar nou net niks van je wishlist
Fantasea! *kwijl* wat zoek je terug en doe je eventueel ook verkopen?quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Upgedate swaplijstje zonder foto's:
Diamond cosmetics - darkest desire
H&M - My favourite jeans
H&M -Fashionista
Wet n wild craze - Shield
Orly Fantasea
Essence 59 purple diamond
Essence surfer babe the worlds coolest
Claire's moodpolish fabulous/funky
OPI what's with the cattitude
Ze zijn er nog...quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:59 schreef DeltaCephei het volgende:
Gloednieuw te ruil:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Seashell voor Let's Groove?quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:26 schreef milka82 het volgende:
Nog steeds te ruil of ter overname..
[ afbeelding ]
Blue island iced tea
Atlantis
Yellow polka dot bikini
Kiwi Cool-ada
Sexy Silhouette
Let's Groove
[ afbeelding ]
Jade is the new black
Wishlist:
Nubar Prize
Nubar Reclaim
Milani Hi-res
Milani Hi-tech
Als ik op andere Timbleberry swatches zoek vind ik heul andere kleuren! Voornamelijk een roze..quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:59 schreef DeltaCephei het volgende:
Gloednieuw te ruil:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb een donkere lak staan die Thimbleberry heetquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Als ik op andere Timbleberry swatches zoek vind ik heul andere kleuren! Voornamelijk een roze..
Nou ja, als het zeker weten is zoals op die foto van jou, wil ik wel ruilen met je voor Pinky Glitter van Sinfulquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:55 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ik heb een donkere lak staan die Thimbleberry heet
Ik wil best een foto voor je maken?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nou ja, als het zeker weten is zoals op die foto van jou, wil ik wel ruilen met je voor Pinky Glitter van Sinful.
Graagquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:33 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ik wil best een foto voor je maken?
Wat wil je voor de CG's?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:14 schreef DeltaCephei het volgende:
Het liefst verkoop ik omdat ik bij TD wil bestellen en werkloos benmaar ruilen kan ook
[ afbeelding ]
China Glaze Foxy
China Glaze Jitterbug
China Glaze Classic Camel
China Glaze Hey Doll
China Glaze Goin' My Way?
China Glaze Ingrid
[ afbeelding ]
Essie Priceless
Sinful Colors Thimbleberry
Hier staat mijn wishlist.
Ehm, 4 euro? Als je het te duur vindt kun je zelf ook een bedrag bedenken -ik ben altijd zo slecht in dit soort dingen-quote:
Is niet te duurquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:26 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ehm, 4 euro? Als je het te duur vindt kun je zelf ook een bedrag bedenken -ik ben altijd zo slecht in dit soort dingen-
ik wil em!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:52 schreef kieskleurig het volgende:
Gisteren in Duitsland gekocht; Essence Hide Bella Hide.
[ afbeelding ]
Foto van een blog, niet van mij.
Te ruil of overname, lakje kost 1,75.
Kijk anders ff in m'n lijst, en roep maar wat je eventueel interessant vindtquote:
Had je die ChG's niet voor review gekregen?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:14 schreef DeltaCephei het volgende:
Het liefst verkoop ik omdat ik bij TD wil bestellen en werkloos benmaar ruilen kan ook
[ afbeelding ]
China Glaze Foxy
China Glaze Jitterbug
China Glaze Classic Camel
China Glaze Hey Doll
China Glaze Goin' My Way?
China Glaze Ingrid
[ afbeelding ]
Essie Priceless
Sinful Colors Thimbleberry
Hier staat mijn wishlist.
je hebt een schraper, stempel, plate en stempellak nodig.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oooo wat leuk die panda!!! Hoe werkt dat precies?
Sorry, was voor een vriendin, ik wist dat ze deze lakjes al heel lang wou hebben maar ze heeft hem blijkbaar 2 dagen terug al geregeldquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:52 schreef kieskleurig het volgende:
Gisteren in Duitsland gekocht; Essence Hide Bella Hide.
[ afbeelding ]
Foto van een blog, niet van mij.
Te ruil of overname, lakje kost 1,75.
Gereserveerd voor Sharana![]()
wat heb je te swappen?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:08 schreef mirannie het volgende:
Ik ben op zoek naar ChG Adore en Admire. Ze stempelen zo fijn! En wil meer variatie hebben.
Wat heb ik te ruil? Nog meer dan genoeg, just try me
Oke, vooruit, ik bied een Catrice.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb een NIEUWE en ongeopende OPI DS Extravagance in de aanbieding
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
te koop/te ruil
PM AUB
Ik hoop dat de mensen hier wel snappen dat je niet hoeft te PMen als je wilt ruilen tegen een essence oid![]()
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:27 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oke, vooruit, ik bied een Catrice.
Pm gestuurdquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb een NIEUWE en ongeopende OPI DS Extravagance in de aanbieding
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
te koop/te ruil
PM AUB
Ik hoop dat de mensen hier wel snappen dat je niet hoeft te PMen als je wilt ruilen tegen een essence oid![]()
Ik heb wel interesse in Emerald Fitzgerald, kijk maar in m'n lijst of je iets ziet staanquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
China Glaze - Passion in the Pacific
China Glaze - Aqua Baby
China Glaze - Emerald Fitzgerald
China Glaze - Metallic Muse
[ afbeelding ]
China Glaze - Hey Doll
China Glaze - Bogie
China Glaze - Classic Camel
China Glaze - Foxy
[ afbeelding ]
China Glaze - Sex on the Beach
China Glaze - Ingrid
China Glaze - QT
[ afbeelding ]
Gosh - Gold 554
Catrice - Clay-ton my Hero
Catrice - Blue's Brother
Nfu Oh - 95
[ afbeelding ]
Etos Effect Nails (geen nr)
Essence - Sundancer
Etos - 002 Gouden Glitters
[ afbeelding ]
OPI - DS Topcoat
OPI - No Spain No Gain
OPI - From A to Zurich (swiss collectie)
aangezien mijn shopping sprees wil ik wel alleen swappen als ik zelf ook leuke lakjes zie, anders zit ik als nog met lakjes die ik niet gebruikme loves opi & china glaze, color club en zoya ga ik ook steeds leuker vinden ;D
Je staat als 2e!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb wel interesse in Emerald Fitzgerald, kijk maar in m'n lijst of je iets ziet staan.
Toppie, laat het maar weten per PM verder andersquote:
ik heb wel interesse in China Glaze QT als deze nog beschikbaar is...quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
China Glaze - Aqua Baby
China Glaze - Emerald Fitzgerald Gereseveerd voor Joysa
[ afbeelding ]
China Glaze - Hey Doll
China Glaze - Bogie
China Glaze - Foxy Gereseveerd voor Joysa
[ afbeelding ]
China Glaze - Ingrid
China Glaze - QT
[ afbeelding ]
Gosh - Gold 554
Catrice - Blue's Brother
Nfu Oh - 95
[ afbeelding ]
Essence - Sundancer
[ afbeelding ]
OPI - DS Topcoat
OPI - No Spain No Gain Gereserveerd voor SpaceInvaders
aangezien mijn shopping sprees wil ik wel alleen swappen als ik zelf ook leuke lakjes zie, anders zit ik als nog met lakjes die ik niet gebruikme loves opi & china glaze, color club en zoya ga ik ook steeds leuker vinden ;D
hij is nog beschikbaar ik zie alleen niets tussen je swaplakjesquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:58 schreef miss--moana het volgende:
[..]
ik heb wel interesse in China Glaze QT als deze nog beschikbaar is...
als je iets bij mij ziet?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:08 schreef Lindytje het volgende:
Sharaan, wilde je carnival Lights nog swappen?
Ohja, da's ook wel hendigquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik zal trouwens ff kijken of ik hem nu niet al in een td pakketje heb zitten
zover ik zie is hij niet in een pakketje dus is goedquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:26 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ohja, da's ook wel hendig
Anders wil ik Ingrid wel! Niet omdat ik m zo prachtig mooi vind, maar omdat mijn zussie zo heet
Ik vind ruilen trouwens het leukst, maar als er geen leuke swaplakjes zijn dan mag overkopen ook!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
China Glaze - Aqua Baby
China Glaze - Emerald Fitzgerald Geswapt met Joysa
[ afbeelding ]
China Glaze - Hey Doll
China Glaze - Bogie
China Glaze - Foxy Geswapt met Joysa
[ afbeelding ]
China Glaze - Ingrid Geswapped met Lindytje
China Glaze - QT
[ afbeelding ]
Gosh - Gold 554
Catrice - Blue's Brother
Nfu Oh - 95
[ afbeelding ]
Essence - Sundancer
[ afbeelding ]
OPI - DS Topcoat
OPI - No Spain No Gain Gereserveerd voor SpaceInvaders
Ik heb pm gestuurd voor ruby pumpsquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:31 schreef Lemony_Flutter het volgende:
Ik heb Ruby Pumps en Strawberry Fields van China Glaze te ruil of te koop:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Plaatjes even van Google geplukt
PMquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:51 schreef kieskleurig het volgende:
Ik heb een hoop sjablonen in diverse vormen en nog een setje waterdecals.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De waterdecals hebben een French manicure effect.
Gratis voor iemand die er wel iets mee kan
Die waterdecals zijn mooiquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:51 schreef kieskleurig het volgende:
Ik heb een hoop sjablonen in diverse vormen en nog een setje waterdecals.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De waterdecals hebben een French manicure effect.
Gratis voor iemand die er wel iets mee kan
Sorry Holyme was eerstquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Die waterdecals zijn mooiheb je ze nog?
Heb ik nog!! Zal ik m meenemen naar de meet anders? Hi Tek vind ik misschien wel wat.. kun je daar een beetje mee stempelen?quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:00 schreef buzzwheedle het volgende:
@ lindy, heb je aqua baby nog van CG? moet alleen effe kijken wat ik heb te swappen
in ieder geval wel hi-tek uit mn blote hoofd
yep, daar kun je mee stempelen heb alleen al teveel in die tint, vandaar.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Heb ik nog!! Zal ik m meenemen naar de meet anders? Hi Tek vind ik misschien wel wat.. kun je daar een beetje mee stempelen?
Oke! Kijk ik daar even of ik m in het echt ook leuk vindquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:35 schreef buzzwheedle het volgende:
[..]
yep, daar kun je mee stempelen heb alleen al teveel in die tint, vandaar.
hi- tek gaat mee naar veghel
Hoi!quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:05 schreef Tammymara het volgende:
Ik heb (nog steeds)
Strawberry fields, LA colours enchanted, CG Lubu Heels , Barry M green glitter,2way stripers, P2 dangerous
SF is me te licht, LA CE heb ik een keer opgehad maar hij is me veel te zacht,In het flesje was hij mooier.Lubu heels is me te bruin (Ik hoor steeds dat die zwart is maar vind ik niet, Misschien met vier laagjes of zo, Ik vind hem in elk geval niet mooi!) en die Barry M heb ik geswapt met iemand,één keer opgedaan maar hij beviel me echt niet.De stripers kan ik niet mee overweg.
tegen een "leuke ruil"heb ik ook nog China glaze TMI. Holo vind ik prachtig ,maar rode holo is niet mijn ding!
PS:Alleen swappen
Strawberry fields?quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:07 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik heb een lakje te ruil
Color Club - Twiggie het is niet mijn ding
[ afbeelding ]
Foto van inet
Paars/Roze/Blauw doet het altijd goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But if your mind's right Then we just might spend some time and we call it what we want..
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:56 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb ook OPI - So hot it berns te ruil ... iets met dubbel bestellen enzo ...
Jup, pb me maar!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:11 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Heeft iemand hier toevallig nailwheels over? Aan 2 zou ik er al (voorlopig) geoeg hebben.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:56 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb ook OPI - So hot it berns te ruil ... iets met dubbel bestellen enzo ...
quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:46 schreef liiszle het volgende:
ik bied aan
CG Ruby pumps
(foto geleend van Laquerized, want mooooie foto!)
[ afbeelding ]
en CG Emerald sparkle
[ afbeelding ]
lijstje van lakjes die ik nog wilInteresse in ruby pumps.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je hebt pm
Ik wil m best, maar heb niet echt een superruil geloof ik, en die wilde je!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Waarom raak jij een rooie OPI wel kwijt en ik mijn DS diamond niet?![]()
![]()
nee, voor iets leuks wil ik ook graag iets leuks terugquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:35 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik wil m best, maar heb niet echt een superruil geloof ik, en die wilde je!
Haha, nee, snap ikquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, voor iets leuks wil ik ook graag iets leuks terughoeft niet meteen chanel te zijn, maar essence gaat me ook wat ver
Ik ga zo wel even bij onze kruidvat kijken voor je of ze er nog hebben, want ik heb ze wel, maar wil ze houden (ik wil de LE's allemaal compleet hebben van essencequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:41 schreef DeltaCephei het volgende:
Heeft iemand voor mij:
Essence Return To Paradise
Essence Point Break
Essence The World’s Coolest
Catrice Sea Of GreenIk heb barweinig te ruil
- Essie mini 3 way glaze
- Essie Rriceless
- Max Factor Max Effect Deep Mauve
- GOSH Vitamin Booster
dus ik zou ze ook willen overkopen als dat kan
thanksquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:50 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ga zo wel even bij onze kruidvat kijken voor je of ze er nog hebben, want ik heb ze wel, maar wil ze houden (ik wil de LE's allemaal compleet hebben van essence)
Heb 'm al!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
![]()
quote:
*proest*quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:07 schreef Lindytje het volgende:
[..]
meegesleept, en drie x kruidvat en een rondje Tilburg later: geen lakjes die je zocht
![]()
Wel friet en bier, want daar kreeg ik onderweg zin in
ahwquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:07 schreef Lindytje het volgende:
[..]
meegesleept, en drie x kruidvat en een rondje Tilburg later: geen lakjes die je zocht
![]()
Wel friet en bier, want daar kreeg ik onderweg zin in
Graag gedaanquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:38 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
ahwthanks voor het kijken moppie!
Je hoeft het niet in elk nagel topic te plaatsenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:06 schreef LisetteDiGorto het volgende:
dames,
waarschijnlijk moet ik het hier NIET vragen..(is deze "topic" (lees post) niet de goede plaats...
maar ik ga morgen een dagje naar Groningen.. Weet iemand daar nog leuke adressen om nagel lakjes te scoren? Of word ik door jullie door verwezen naar de bekende drogisterijen?
Douglas/ Ici Paris/ Kruidvat/ Etos etc etc??
Hier:quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:09 schreef LisetteDiGorto het volgende:
ja, sorry...
nieuwtje he![]()
(waar moet ik die vraag eigenlijk zetten?) t hoort bij de nagel lakjes dingetjes?tóch? hihi
ik heb de ds lakjes alquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
![]()
Dekt ie in 2 lagen?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:07 schreef Sharana_LV het volgende:
Mijn OPI - So Hot It Berns is utieindelijk toch nog wel te ruil
Je leest mijn blog nietquote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je leest mijn blog niet
edit: nee dusbij 2 lagen zie je nog je nagels er licht doorheen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |