Alleen de stempel(kussen, maar dan is het het) of ook plates ofzo?quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:59 schreef Sharana_LV het volgende:
Iemand een konad stempel voor de swap? Ik wil het daar mee gaan proberen
@ Delta; je hebt slechte invloed op mij
plates heb ik, moet alleen het stempeltje nog hebben!quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:42 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Alleen de stempel(kussen, maar dan is het het) of ook plates ofzo?
Ik heb er 2 van essence liggen mag je er zo 1 van hebben als je wiltquote:Op donderdag 8 juli 2010 07:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
plates heb ik, moet alleen het stempeltje nog hebben!
Je hebt een PBquote:Op donderdag 8 juli 2010 11:42 schreef Tammymara het volgende:
P2 Rebel
P2 Dangerous
CG-Lubu Heels
CG-Strawberry fields
CG-Stroll
LA Colours-enchanted (foto's eerder in het topic)
]quote:Op donderdag 8 juli 2010 07:30 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ik heb er 2 van essence liggen mag je er zo 1 van hebben als je wilt
Zal ff kijken, maar volgens mij zo uit mn hoofd heb ik er daar maar 1 van ( zo'n grote, met aan de ene kant een groot en aan de andere een klein stempelvlak) als ik er toch 2 blijk te hebben geef ik wel ff een gilquote:Op donderdag 8 juli 2010 13:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
]
ik heb het stempeltje van essence al, ik wil er een van konad![]()
toch thanks
Jaa als je verkopen niet vervelend vind wil ik sowieso disco mix wel van je overnemen! En van de rest even swatches zoekenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:46 schreef Dwyn het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat ik eigenlijk nooit iets met dit soort glitter draag, te koop of te ruil aangeboden de volgende Models Own: Bluebelle, Disco Mix, Pink Fizz, Mixed Up, Champagne en Emerald City.
De enige lak die ik op dit moment nog wil is OPI - You don't know Jacques (die ze even vergeten waren in het pakketje te doen bij TD), misschien 2 MO voor 1 OPI? Anders zat ik te denken aan een verkoopprijs van 4 euro per stuk inclusief verzenden. Ze zijn allemaal maar 1x gebruikt.
Ik ga je pm'en voor Bluebelle, Disco Mix en Emerald Cityquote:
Okay.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:24 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik ga je pm'en voor Bluebelle, Disco Mix en Emerald City
Interesse! FF kleuren zoekenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:12 schreef -Bubseltje- het volgende:
Moodpolish: Fabulous/Funky 2x
Moodpolish: Happy/Earthy 1x
Te koop of te ruil beide zijn nieuw!
Happy/Earthy is die groene toch? *Interesse heeft*quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:12 schreef -Bubseltje- het volgende:
Moodpolish: Fabulous/Funky 2x
Moodpolish: Happy/Earthy 1x
Te koop of te ruil beide zijn nieuw!
Ik heb Anklets Of Amethysts wel voor je.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:35 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ze kosten ¤ 5,85
Mijn wishlist:
Anklets of Amethysts
Blue Sparrow
Cowgirl Up
Custom Kicks
DV8
For Audrey
Grape Juice
Harmony
IDK
Joy
Let's Groove
Sky High-Top
Strawberry Fields
A Warm Place
After Hours
Catwalk Queen
Diva Driver
Electronica
Emerald Depths
Fashion Addict
Gossip Column
Ms. Socalite
Naughtycal Navy
Rev'd Up
Runway Muse
Taboo!
What a Drag
Wild at Heart
Worth the Risque
Is goed!!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb Anklets Of Amethysts wel voor je.(Eén keer gebruikt, hij is mij te sheer)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |