Verkoop nu ook gewoon! ligt hier maar te liggen!quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:25 schreef Kleintje19 het volgende:
Mijn swappers:
[ afbeelding ]
Herome las vegas en mexico city
P2 elegant
Gosh green hawaii
Barry m green glitter
China glaze grape juice ( 2x gebruikt)
China glaze aqua baby
het meeste is niet gebruikt of 1x
[ afbeelding ]
deze 4 mogen wat mij betreft ook tegelijk weg voor 1Hoeft niet eens een Opi oid te zijn, mag alles zijn als het maar een mooie kleur is
![]()
Ook welkom bij mij:
Plates (ook faux!)
Decals/stickers voor nailart
Ah, top!!!quote:
Ik ben benieuwdquote:Op zondag 4 juli 2010 06:59 schreef mirannie het volgende:
[..]
binnenkort zeer waarschijnlijk nog veel meer van dit soort leuks en voor leuke prijzen![]()
Als je wat weet geef maar een gil!quote:Op maandag 5 juli 2010 08:27 schreef Mirjam het volgende:
ik zit serieus te dubben om mijn mad as a hatter weg te doen.
leuk lakje hoor, maar hij doet me gewoon weinig.
heb alleen geen idee wat ik er voor terug wil/ervoor moet vragen
Wat heb je in de aanbieding?quote:Op maandag 5 juli 2010 21:06 schreef Ooi86 het volgende:
Is er iemand die Ruby Pumps van CG kwijt wil? Ik heb heel wat om te swappen, dus er zit vast wel iets tussen voor een ieder.
edit:
ik ben ook op zoek naar die witte h&m lak die momenteel in de winkel ligt. Naam is Love at first sight
Holographic is vandaag binnen gekomenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:04 schreef k_i_m het volgende:
Ze zijn binnen kieskleurig, ty very much. en ik heb nu genoeg bubbelpapier voor het komende jaar denk ik
.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:04 schreef k_i_m het volgende:
Ze zijn binnen kieskleurig, ty very much. en ik heb nu genoeg bubbelpapier voor het komende jaar denk ik
.
ik heb ze allebei, en zit al een tijdje te dubben dat ik er 1 weg moet doen, maqar ben er nog niet helemaal uit welke.quote:Op woensdag 7 juli 2010 01:31 schreef Mss het volgende:
Ik weet dat het een kleine kans is, maar ik probeer het toch. Is er iemand die Zoya - Charla of OPI - Catch me in your net ter swap/overname aanbiedt? Ik ben namelijk érg geīnteresseerd!
ik hem hem ook liggen.. en denk ook niet dat ik hem nog veel ga dragen. dus voor een leuke swap mag ie wegquote:Op maandag 5 juli 2010 21:06 schreef Ooi86 het volgende:
Is er iemand die Ruby Pumps van CG kwijt wil? Ik heb heel wat om te swappen, dus er zit vast wel iets tussen voor een ieder.
edit:
ik ben ook op zoek naar die witte h&m lak die momenteel in de winkel ligt. Naam is Love at first sight
Die krijg ik binnen, speciaal voor de verkoop... Morgen of overmorgen moet het er wel zijn. Dus dan kun je me PM`enquote:Op woensdag 7 juli 2010 10:06 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Is er iemand hier die van Nubar- Peacock Feathers of iets vergelijkbaars af wil? Toevallig?
yay!quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:11 schreef mirannie het volgende:
[..]
Die krijg ik binnen, speciaal voor de verkoop... Morgen of overmorgen moet het er wel zijn. Dus dan kun je me PM`en
Je hebt PMquote:Op woensdag 7 juli 2010 09:09 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb ze allebei, en zit al een tijdje te dubben dat ik er 1 weg moet doen, maqar ben er nog niet helemaal uit welke.
ik denk zoya charla, die is nog ongebruikt op 1 swatch op 1 nagelwielnagel na.
maar dan wil ik er wel wat voor hebben, i.v.m. geen duidelijke wishlist hebben, kan ik beter zelf dingen kopen
Alleen de stempel(kussen, maar dan is het het) of ook plates ofzo?quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:59 schreef Sharana_LV het volgende:
Iemand een konad stempel voor de swap? Ik wil het daar mee gaan proberen
@ Delta; je hebt slechte invloed op mij
plates heb ik, moet alleen het stempeltje nog hebben!quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:42 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Alleen de stempel(kussen, maar dan is het het) of ook plates ofzo?
Ik heb er 2 van essence liggen mag je er zo 1 van hebben als je wiltquote:Op donderdag 8 juli 2010 07:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
plates heb ik, moet alleen het stempeltje nog hebben!
Je hebt een PBquote:Op donderdag 8 juli 2010 11:42 schreef Tammymara het volgende:
P2 Rebel
P2 Dangerous
CG-Lubu Heels
CG-Strawberry fields
CG-Stroll
LA Colours-enchanted (foto's eerder in het topic)
]quote:Op donderdag 8 juli 2010 07:30 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ik heb er 2 van essence liggen mag je er zo 1 van hebben als je wilt
Zal ff kijken, maar volgens mij zo uit mn hoofd heb ik er daar maar 1 van ( zo'n grote, met aan de ene kant een groot en aan de andere een klein stempelvlak) als ik er toch 2 blijk te hebben geef ik wel ff een gilquote:Op donderdag 8 juli 2010 13:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
]
ik heb het stempeltje van essence al, ik wil er een van konad![]()
toch thanks
Jaa als je verkopen niet vervelend vind wil ik sowieso disco mix wel van je overnemen! En van de rest even swatches zoekenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:46 schreef Dwyn het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat ik eigenlijk nooit iets met dit soort glitter draag, te koop of te ruil aangeboden de volgende Models Own: Bluebelle, Disco Mix, Pink Fizz, Mixed Up, Champagne en Emerald City.
De enige lak die ik op dit moment nog wil is OPI - You don't know Jacques (die ze even vergeten waren in het pakketje te doen bij TD), misschien 2 MO voor 1 OPI? Anders zat ik te denken aan een verkoopprijs van 4 euro per stuk inclusief verzenden. Ze zijn allemaal maar 1x gebruikt.
Ik ga je pm'en voor Bluebelle, Disco Mix en Emerald Cityquote:
Okay.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:24 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik ga je pm'en voor Bluebelle, Disco Mix en Emerald City
Interesse! FF kleuren zoekenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:12 schreef -Bubseltje- het volgende:
Moodpolish: Fabulous/Funky 2x
Moodpolish: Happy/Earthy 1x
Te koop of te ruil beide zijn nieuw!
Happy/Earthy is die groene toch? *Interesse heeft*quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:12 schreef -Bubseltje- het volgende:
Moodpolish: Fabulous/Funky 2x
Moodpolish: Happy/Earthy 1x
Te koop of te ruil beide zijn nieuw!
Ik heb Anklets Of Amethysts wel voor je.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:35 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ze kosten ¤ 5,85
Mijn wishlist:
Anklets of Amethysts
Blue Sparrow
Cowgirl Up
Custom Kicks
DV8
For Audrey
Grape Juice
Harmony
IDK
Joy
Let's Groove
Sky High-Top
Strawberry Fields
A Warm Place
After Hours
Catwalk Queen
Diva Driver
Electronica
Emerald Depths
Fashion Addict
Gossip Column
Ms. Socalite
Naughtycal Navy
Rev'd Up
Runway Muse
Taboo!
What a Drag
Wild at Heart
Worth the Risque
Is goed!!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb Anklets Of Amethysts wel voor je.(Eén keer gebruikt, hij is mij te sheer)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |