Dan wordt hij zeker heul duur?quote:Op zondag 20 juni 2010 19:05 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Als je hem echt wilt hebben kunnen we wel wat regelen?
$ 20 kom je dan wel uit jaquote:Op zondag 20 juni 2010 19:13 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Dan wordt hij zeker heul duur?
Ik heb vandaag m'n swappies op MUA gezet, eerst dat maar even afwachten
Oh dat valt me nog mee eerlijk gezegd, ik dacht met die shipping services enzo $40quote:Op zondag 20 juni 2010 19:16 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
$ 20 kom je dan wel uit jais goed
Nee hoor hij is zelf vrij duurt qua verzenden bij mij gaat ie met de hele bubs mee dus dat is bijna niks.quote:Op zondag 20 juni 2010 19:19 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Oh dat valt me nog mee eerlijk gezegd, ik dacht met die shipping services enzo $40
Oh ik onthou hetquote:Op zondag 20 juni 2010 19:22 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Nee hoor hij is zelf vrij duurt qua verzenden bij mij gaat ie met de hele bubs mee dus dat is bijna niks.
Mag kopen ook? Ik vind BM08 echtquote:Op maandag 21 juni 2010 20:49 schreef Crientj het volgende:
Misschien dat iemand deze plates wilt ruilen voor iets leuks, een andere plate of een lakje of iets. Hoef er niet de hoofdprijs voor te hebben.
Vind namelijk zelf niet zoveel aan deze images.
[ afbeelding ]
BM07
[ afbeelding ]
BM08
[ afbeelding ]
BM10
[ afbeelding ]
BM18
[ afbeelding ]
P2 - Chic
ik wil hem misschien welquote:Op zondag 20 juni 2010 19:16 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
$ 20 kom je dan wel uit jais goed
Ik wil die twee van Herome WIC welquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:25 schreef Kleintje19 het volgende:
Mijn swappers:
[ afbeelding ]
Herome las vegas en mexico city
P2 elegant
Gosh green hawaii
Barry m green glitter
China glaze grape juice ( 2x gebruikt)
China glaze aqua baby
het meeste is niet gebruikt of 1x
[ afbeelding ]
deze 4 mogen wat mij betreft ook tegelijk weg voor 1Hoeft niet eens een Opi oid te zijn, mag alles zijn als het maar een mooie kleur is
![]()
Ook welkom bij mij:
Plates (ook faux!)
Decals/stickers voor nailart
ik swap het liefstquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik wil die twee van Herome WIC wel. Mag ik ook kopen?
Revvvolution wil ik wel hebben als backupquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:20 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Color Club - Revvvolution en Who Are You Wearing?
China Glaze - Divine Inspiration en Stylish Envy
Who Are You Wearing?quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:20 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Color Club - Revvvolution en Who Are You Wearing?
China Glaze - Divine Inspiration en Stylish Envy
Deze is geswapped!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:05 schreef Sharana_LV het volgende:
Bij mijn swaplijst kan er nog bij:
H&M - Creme de la Creme
[ afbeelding ]
Foto gepikt van lacquerized
Jaaa! Ik kan 'm hier in de H&M steeds niet vindenquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:54 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb eventueel nog een Bella's Choice voor iemand!
ik heb al heel veel van dat soort groenen. Maar verkopen kan ook, dan is ie 5,30 met verzendenquote:Op donderdag 24 juni 2010 19:25 schreef Juud- het volgende:
[..]
Jaaa! Ik kan 'm hier in de H&M steeds niet vindenIk heb alleen niet echt swapmateriaal..doe je ook aan verkopen?
Edit > ik heb wel deze. Eén keer op gehad maar ik weet het niet of -ie echt bij me past..
P2 - Shockful, plaatje van internet geplukt >>
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |