thanksquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:50 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ga zo wel even bij onze kruidvat kijken voor je of ze er nog hebben, want ik heb ze wel, maar wil ze houden (ik wil de LE's allemaal compleet hebben van essence)
Heb 'm al!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Waarom raak jij een rooie OPI wel kwijt en ik mijn DS diamond niet?![]()
![]()
quote:
*proest*quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:07 schreef Lindytje het volgende:
[..]
meegesleept, en drie x kruidvat en een rondje Tilburg later: geen lakjes die je zocht
![]()
Wel friet en bier, want daar kreeg ik onderweg zin in
ahwquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:07 schreef Lindytje het volgende:
[..]
meegesleept, en drie x kruidvat en een rondje Tilburg later: geen lakjes die je zocht
![]()
Wel friet en bier, want daar kreeg ik onderweg zin in
Graag gedaanquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:38 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
ahwthanks voor het kijken moppie!
Je hoeft het niet in elk nagel topic te plaatsenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:06 schreef LisetteDiGorto het volgende:
dames,
waarschijnlijk moet ik het hier NIET vragen..(is deze "topic" (lees post) niet de goede plaats...
maar ik ga morgen een dagje naar Groningen.. Weet iemand daar nog leuke adressen om nagel lakjes te scoren? Of word ik door jullie door verwezen naar de bekende drogisterijen?
Douglas/ Ici Paris/ Kruidvat/ Etos etc etc??
Hier:quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:09 schreef LisetteDiGorto het volgende:
ja, sorry...
nieuwtje he![]()
(waar moet ik die vraag eigenlijk zetten?) t hoort bij de nagel lakjes dingetjes?tóch? hihi
ik heb de ds lakjes alquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Waarom raak jij een rooie OPI wel kwijt en ik mijn DS diamond niet?![]()
![]()
Dekt ie in 2 lagen?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:07 schreef Sharana_LV het volgende:
Mijn OPI - So Hot It Berns is utieindelijk toch nog wel te ruil
Je leest mijn blog nietquote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je leest mijn blog niet
edit: nee dusbij 2 lagen zie je nog je nagels er licht doorheen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |