Heb ik nog!! Zal ik m meenemen naar de meet anders? Hi Tek vind ik misschien wel wat.. kun je daar een beetje mee stempelen?quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:00 schreef buzzwheedle het volgende:
@ lindy, heb je aqua baby nog van CG? moet alleen effe kijken wat ik heb te swappen
in ieder geval wel hi-tek uit mn blote hoofd
yep, daar kun je mee stempelen heb alleen al teveel in die tint, vandaar.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Heb ik nog!! Zal ik m meenemen naar de meet anders? Hi Tek vind ik misschien wel wat.. kun je daar een beetje mee stempelen?
Oke! Kijk ik daar even of ik m in het echt ook leuk vindquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:35 schreef buzzwheedle het volgende:
[..]
yep, daar kun je mee stempelen heb alleen al teveel in die tint, vandaar.
hi- tek gaat mee naar veghel
Hoi!quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:05 schreef Tammymara het volgende:
Ik heb (nog steeds)
Strawberry fields, LA colours enchanted, CG Lubu Heels , Barry M green glitter,2way stripers, P2 dangerous
SF is me te licht, LA CE heb ik een keer opgehad maar hij is me veel te zacht,In het flesje was hij mooier.Lubu heels is me te bruin (Ik hoor steeds dat die zwart is maar vind ik niet, Misschien met vier laagjes of zo, Ik vind hem in elk geval niet mooi!) en die Barry M heb ik geswapt met iemand,één keer opgedaan maar hij beviel me echt niet.De stripers kan ik niet mee overweg.
tegen een "leuke ruil"heb ik ook nog China glaze TMI. Holo vind ik prachtig ,maar rode holo is niet mijn ding!
PS:Alleen swappen
Strawberry fields?quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:07 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik heb een lakje te ruil
Color Club - Twiggie het is niet mijn ding
[ afbeelding ]
Foto van inet
Paars/Roze/Blauw doet het altijd goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But if your mind's right Then we just might spend some time and we call it what we want..
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:56 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb ook OPI - So hot it berns te ruil ... iets met dubbel bestellen enzo ...
Jup, pb me maar!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:11 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Heeft iemand hier toevallig nailwheels over? Aan 2 zou ik er al (voorlopig) geoeg hebben.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:56 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb ook OPI - So hot it berns te ruil ... iets met dubbel bestellen enzo ...
quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:46 schreef liiszle het volgende:
ik bied aan
CG Ruby pumps
(foto geleend van Laquerized, want mooooie foto!)
[ afbeelding ]
en CG Emerald sparkle
[ afbeelding ]
lijstje van lakjes die ik nog wilInteresse in ruby pumps.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je hebt pm
Ik wil m best, maar heb niet echt een superruil geloof ik, en die wilde je!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Waarom raak jij een rooie OPI wel kwijt en ik mijn DS diamond niet?![]()
![]()
nee, voor iets leuks wil ik ook graag iets leuks terugquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:35 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik wil m best, maar heb niet echt een superruil geloof ik, en die wilde je!
Haha, nee, snap ikquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, voor iets leuks wil ik ook graag iets leuks terughoeft niet meteen chanel te zijn, maar essence gaat me ook wat ver
Ik ga zo wel even bij onze kruidvat kijken voor je of ze er nog hebben, want ik heb ze wel, maar wil ze houden (ik wil de LE's allemaal compleet hebben van essencequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:41 schreef DeltaCephei het volgende:
Heeft iemand voor mij:
Essence Return To Paradise
Essence Point Break
Essence The World’s Coolest
Catrice Sea Of GreenIk heb barweinig te ruil
- Essie mini 3 way glaze
- Essie Rriceless
- Max Factor Max Effect Deep Mauve
- GOSH Vitamin Booster
dus ik zou ze ook willen overkopen als dat kan
| Forum Opties | |
|---|---|