Wat wil je voor de CG's?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:14 schreef DeltaCephei het volgende:
Het liefst verkoop ik omdat ik bij TD wil bestellen en werkloos benmaar ruilen kan ook
[ afbeelding ]
China Glaze Foxy
China Glaze Jitterbug
China Glaze Classic Camel
China Glaze Hey Doll
China Glaze Goin' My Way?
China Glaze Ingrid
[ afbeelding ]
Sinful Colors Sharon's Heart
Essie Priceless
Sinful Colors Thimbleberry
Hier staat mijn wishlist.
Ehm, 4 euro? Als je het te duur vindt kun je zelf ook een bedrag bedenken -ik ben altijd zo slecht in dit soort dingen-quote:
Is niet te duurquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:26 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ehm, 4 euro? Als je het te duur vindt kun je zelf ook een bedrag bedenken -ik ben altijd zo slecht in dit soort dingen-
ik wil em!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:52 schreef kieskleurig het volgende:
Gisteren in Duitsland gekocht; Essence Hide Bella Hide.
[ afbeelding ]
Foto van een blog, niet van mij.
Te ruil of overname, lakje kost 1,75.
Kijk anders ff in m'n lijst, en roep maar wat je eventueel interessant vindtquote:
Had je die ChG's niet voor review gekregen?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:14 schreef DeltaCephei het volgende:
Het liefst verkoop ik omdat ik bij TD wil bestellen en werkloos benmaar ruilen kan ook
[ afbeelding ]
China Glaze Foxy
China Glaze Jitterbug
China Glaze Classic Camel
China Glaze Hey Doll
China Glaze Goin' My Way?
China Glaze Ingrid
[ afbeelding ]
Sinful Colors Sharon's Heart
Essie Priceless
Sinful Colors Thimbleberry
Hier staat mijn wishlist.
je hebt een schraper, stempel, plate en stempellak nodig.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oooo wat leuk die panda!!! Hoe werkt dat precies?
Sorry, was voor een vriendin, ik wist dat ze deze lakjes al heel lang wou hebben maar ze heeft hem blijkbaar 2 dagen terug al geregeldquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:52 schreef kieskleurig het volgende:
Gisteren in Duitsland gekocht; Essence Hide Bella Hide.
[ afbeelding ]
Foto van een blog, niet van mij.
Te ruil of overname, lakje kost 1,75.
Gereserveerd voor Sharana![]()
wat heb je te swappen?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:08 schreef mirannie het volgende:
Ik ben op zoek naar ChG Adore en Admire. Ze stempelen zo fijn! En wil meer variatie hebben.
Wat heb ik te ruil? Nog meer dan genoeg, just try me
Oke, vooruit, ik bied een Catrice.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb een NIEUWE en ongeopende OPI DS Extravagance in de aanbieding
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
te koop/te ruil
PM AUB
Ik hoop dat de mensen hier wel snappen dat je niet hoeft te PMen als je wilt ruilen tegen een essence oid![]()
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:27 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oke, vooruit, ik bied een Catrice.
Pm gestuurdquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb een NIEUWE en ongeopende OPI DS Extravagance in de aanbieding
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
te koop/te ruil
PM AUB
Ik hoop dat de mensen hier wel snappen dat je niet hoeft te PMen als je wilt ruilen tegen een essence oid![]()
Ik heb wel interesse in Emerald Fitzgerald, kijk maar in m'n lijst of je iets ziet staanquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
China Glaze - Passion in the Pacific
China Glaze - Aqua Baby
China Glaze - Emerald Fitzgerald
China Glaze - Metallic Muse
[ afbeelding ]
China Glaze - Hey Doll
China Glaze - Bogie
China Glaze - Classic Camel
China Glaze - Foxy
[ afbeelding ]
China Glaze - Sex on the Beach
China Glaze - Ingrid
China Glaze - QT
[ afbeelding ]
Gosh - Gold 554
Catrice - Clay-ton my Hero
Catrice - Blue's Brother
Nfu Oh - 95
[ afbeelding ]
Etos Effect Nails (geen nr)
Essence - Sundancer
Etos - 002 Gouden Glitters
[ afbeelding ]
OPI - DS Topcoat
OPI - No Spain No Gain
OPI - From A to Zurich (swiss collectie)
aangezien mijn shopping sprees wil ik wel alleen swappen als ik zelf ook leuke lakjes zie, anders zit ik als nog met lakjes die ik niet gebruikme loves opi & china glaze, color club en zoya ga ik ook steeds leuker vinden ;D
Je staat als 2e!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb wel interesse in Emerald Fitzgerald, kijk maar in m'n lijst of je iets ziet staan.
Toppie, laat het maar weten per PM verder andersquote:
ik heb wel interesse in China Glaze QT als deze nog beschikbaar is...quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
China Glaze - Aqua Baby
China Glaze - Emerald Fitzgerald Gereseveerd voor Joysa
[ afbeelding ]
China Glaze - Hey Doll
China Glaze - Bogie
China Glaze - Foxy Gereseveerd voor Joysa
[ afbeelding ]
China Glaze - Ingrid
China Glaze - QT
[ afbeelding ]
Gosh - Gold 554
Catrice - Blue's Brother
Nfu Oh - 95
[ afbeelding ]
Essence - Sundancer
[ afbeelding ]
OPI - DS Topcoat
OPI - No Spain No Gain Gereserveerd voor SpaceInvaders
aangezien mijn shopping sprees wil ik wel alleen swappen als ik zelf ook leuke lakjes zie, anders zit ik als nog met lakjes die ik niet gebruikme loves opi & china glaze, color club en zoya ga ik ook steeds leuker vinden ;D
hij is nog beschikbaar ik zie alleen niets tussen je swaplakjesquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:58 schreef miss--moana het volgende:
[..]
ik heb wel interesse in China Glaze QT als deze nog beschikbaar is...
als je iets bij mij ziet?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:08 schreef Lindytje het volgende:
Sharaan, wilde je carnival Lights nog swappen?
Ohja, da's ook wel hendigquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik zal trouwens ff kijken of ik hem nu niet al in een td pakketje heb zitten
zover ik zie is hij niet in een pakketje dus is goedquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:26 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ohja, da's ook wel hendig
Anders wil ik Ingrid wel! Niet omdat ik m zo prachtig mooi vind, maar omdat mijn zussie zo heet
Ik vind ruilen trouwens het leukst, maar als er geen leuke swaplakjes zijn dan mag overkopen ook!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
China Glaze - Aqua Baby
China Glaze - Emerald Fitzgerald Geswapt met Joysa
[ afbeelding ]
China Glaze - Hey Doll
China Glaze - Bogie
China Glaze - Foxy Geswapt met Joysa
[ afbeelding ]
China Glaze - Ingrid Geswapped met Lindytje
China Glaze - QT
[ afbeelding ]
Gosh - Gold 554
Catrice - Blue's Brother
Nfu Oh - 95
[ afbeelding ]
Essence - Sundancer
[ afbeelding ]
OPI - DS Topcoat
OPI - No Spain No Gain Gereserveerd voor SpaceInvaders
Ik heb pm gestuurd voor ruby pumpsquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:31 schreef Lemony_Flutter het volgende:
Ik heb Ruby Pumps en Strawberry Fields van China Glaze te ruil of te koop:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Plaatjes even van Google geplukt
PMquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:51 schreef kieskleurig het volgende:
Ik heb een hoop sjablonen in diverse vormen en nog een setje waterdecals.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De waterdecals hebben een French manicure effect.
Gratis voor iemand die er wel iets mee kan
Die waterdecals zijn mooiquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:51 schreef kieskleurig het volgende:
Ik heb een hoop sjablonen in diverse vormen en nog een setje waterdecals.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De waterdecals hebben een French manicure effect.
Gratis voor iemand die er wel iets mee kan
Sorry Holyme was eerstquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Die waterdecals zijn mooiheb je ze nog?
Heb ik nog!! Zal ik m meenemen naar de meet anders? Hi Tek vind ik misschien wel wat.. kun je daar een beetje mee stempelen?quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:00 schreef buzzwheedle het volgende:
@ lindy, heb je aqua baby nog van CG? moet alleen effe kijken wat ik heb te swappen
in ieder geval wel hi-tek uit mn blote hoofd
yep, daar kun je mee stempelen heb alleen al teveel in die tint, vandaar.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Heb ik nog!! Zal ik m meenemen naar de meet anders? Hi Tek vind ik misschien wel wat.. kun je daar een beetje mee stempelen?
Oke! Kijk ik daar even of ik m in het echt ook leuk vindquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:35 schreef buzzwheedle het volgende:
[..]
yep, daar kun je mee stempelen heb alleen al teveel in die tint, vandaar.
hi- tek gaat mee naar veghel
Hoi!quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:05 schreef Tammymara het volgende:
Ik heb (nog steeds)
Strawberry fields, LA colours enchanted, CG Lubu Heels , Barry M green glitter,2way stripers, P2 dangerous
SF is me te licht, LA CE heb ik een keer opgehad maar hij is me veel te zacht,In het flesje was hij mooier.Lubu heels is me te bruin (Ik hoor steeds dat die zwart is maar vind ik niet, Misschien met vier laagjes of zo, Ik vind hem in elk geval niet mooi!) en die Barry M heb ik geswapt met iemand,één keer opgedaan maar hij beviel me echt niet.De stripers kan ik niet mee overweg.
tegen een "leuke ruil"heb ik ook nog China glaze TMI. Holo vind ik prachtig ,maar rode holo is niet mijn ding!
PS:Alleen swappen
Strawberry fields?quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:07 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik heb een lakje te ruil
Color Club - Twiggie het is niet mijn ding
[ afbeelding ]
Foto van inet
Paars/Roze/Blauw doet het altijd goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But if your mind's right Then we just might spend some time and we call it what we want..
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:56 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb ook OPI - So hot it berns te ruil ... iets met dubbel bestellen enzo ...
Jup, pb me maar!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:11 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Heeft iemand hier toevallig nailwheels over? Aan 2 zou ik er al (voorlopig) geoeg hebben.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:56 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb ook OPI - So hot it berns te ruil ... iets met dubbel bestellen enzo ...
quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:46 schreef liiszle het volgende:
ik bied aan
CG Ruby pumps
(foto geleend van Laquerized, want mooooie foto!)
[ afbeelding ]
en CG Emerald sparkle
[ afbeelding ]
lijstje van lakjes die ik nog wilInteresse in ruby pumps.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je hebt pm
Ik wil m best, maar heb niet echt een superruil geloof ik, en die wilde je!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Waarom raak jij een rooie OPI wel kwijt en ik mijn DS diamond niet?![]()
![]()
nee, voor iets leuks wil ik ook graag iets leuks terugquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:35 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik wil m best, maar heb niet echt een superruil geloof ik, en die wilde je!
Haha, nee, snap ikquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, voor iets leuks wil ik ook graag iets leuks terughoeft niet meteen chanel te zijn, maar essence gaat me ook wat ver
Ik ga zo wel even bij onze kruidvat kijken voor je of ze er nog hebben, want ik heb ze wel, maar wil ze houden (ik wil de LE's allemaal compleet hebben van essencequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:41 schreef DeltaCephei het volgende:
Heeft iemand voor mij:
Essence Return To Paradise
Essence Point Break
Essence The World’s Coolest
Catrice Sea Of GreenIk heb barweinig te ruil
- Essie mini 3 way glaze
- Essie Rriceless
- Max Factor Max Effect Deep Mauve
- GOSH Vitamin Booster
dus ik zou ze ook willen overkopen als dat kan
thanksquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:50 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ga zo wel even bij onze kruidvat kijken voor je of ze er nog hebben, want ik heb ze wel, maar wil ze houden (ik wil de LE's allemaal compleet hebben van essence)
Heb 'm al!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
![]()
quote:
*proest*quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:07 schreef Lindytje het volgende:
[..]
meegesleept, en drie x kruidvat en een rondje Tilburg later: geen lakjes die je zocht
![]()
Wel friet en bier, want daar kreeg ik onderweg zin in
ahwquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:07 schreef Lindytje het volgende:
[..]
meegesleept, en drie x kruidvat en een rondje Tilburg later: geen lakjes die je zocht
![]()
Wel friet en bier, want daar kreeg ik onderweg zin in
Graag gedaanquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:38 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
ahwthanks voor het kijken moppie!
Je hoeft het niet in elk nagel topic te plaatsenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:06 schreef LisetteDiGorto het volgende:
dames,
waarschijnlijk moet ik het hier NIET vragen..(is deze "topic" (lees post) niet de goede plaats...
maar ik ga morgen een dagje naar Groningen.. Weet iemand daar nog leuke adressen om nagel lakjes te scoren? Of word ik door jullie door verwezen naar de bekende drogisterijen?
Douglas/ Ici Paris/ Kruidvat/ Etos etc etc??
Hier:quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:09 schreef LisetteDiGorto het volgende:
ja, sorry...
nieuwtje he![]()
(waar moet ik die vraag eigenlijk zetten?) t hoort bij de nagel lakjes dingetjes?tóch? hihi
ik heb de ds lakjes alquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
![]()
Dekt ie in 2 lagen?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:07 schreef Sharana_LV het volgende:
Mijn OPI - So Hot It Berns is utieindelijk toch nog wel te ruil
Je leest mijn blog nietquote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je leest mijn blog niet
edit: nee dusbij 2 lagen zie je nog je nagels er licht doorheen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |