nee joh, nergens voor nodig, je was gewoon de snelste. Ik vraag me alleen af hoe je dat doet... Wat je geheim isquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:31 schreef miss--moana het volgende:
Nou...ik ga me wel heel schuldig voelen nu
Nee, heb vakantiequote:Op donderdag 29 juli 2010 21:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee joh, nergens voor nodig, je was gewoon de snelste. Ik vraag me alleen af hoe je dat doet... Wat je geheim isZit je heel de dag te F5-en in dit topic?
![]()
ik plaag maar!
Wat voor moois zou je ervoor willen hebben? Kleuren/namen?quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:29 schreef Stormqueen het volgende:
Schop. Mooie DS-jes in de aanbieding, wie maakt me los?
wat wil je voor jade is the new black?quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:36 schreef milka82 het volgende:
Okee, te ruil of ter overname..
[ afbeelding ]
Blue island iced tea
Atlantis
Yellow polka dot bikini
Kiwi Cool-ada
Sexy Silhouette
Let's Groove
[ afbeelding ]
Ogre the top blue
Jade is the new black
Give me the moon
DS Jewel missmoana
Text me text youmiss moana
ik hou van spannende donkere kleuren. Met spannend bedoel ik: met iets extra. Een glittertje, shimmertje ofzo.quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:04 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Wat voor moois zou je ervoor willen hebben? Kleuren/namen?
die carnival lights ziet er wel tof uitquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:48 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
VLNR: BarryM. Vivid Purple, WIC Monaco & New York, Lóreal Star Magnet Red, Diamond Cosmetics Dirty&Flirty, Pink Star Burst & Cranberry Crush
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
VLNR: Touch of Glamour, Down Under Dusk, Thataway, Aqua Baby, Carnival Lights & Golden Enchantment
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
VLNR: Color Club Magic Attraction & Tru Passion, Models Own Mystic Mauve & Blue Moon, Claire's moody Funky Fabulous
Zo... dat waren ze!!
Ik heb zelf al genoeg nude, roze en rood... ik hou niet van heel fel groen, en verder kan er veel geloof ik(sommige lakjes ruil ik trouwens niet zomaar tegen alles, maar als je iets ziet, doe maar een leuk tegenbod!)
Ooh magneet lakjequote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:48 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
VLNR: BarryM. Vivid Purple, WIC Monaco & New York, Lóreal Star Magnet Red, Diamond Cosmetics Dirty&Flirty, Pink Star Burst & Cranberry Crush
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
VLNR: Touch of Glamour, Down Under Dusk, Thataway, Aqua Baby, Carnival Lights & Golden Enchantment
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
VLNR: Color Club Magic Attraction & Tru Passion, Models Own Mystic Mauve & Blue Moon, Claire's moody Funky Fabulous
Zo... dat waren ze!!
Ik heb zelf al genoeg nude, roze en rood... ik hou niet van heel fel groen, en verder kan er veel geloof ik(sommige lakjes ruil ik trouwens niet zomaar tegen alles, maar als je iets ziet, doe maar een leuk tegenbod!)
Is ie ook wel!! Maar te glitterig naar mijn zin...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
die carnival lights ziet er wel tof uit
Oh... bummer...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:59 schreef -Bubseltje- het volgende:
Die Models Own zijn gaaf, maar ik heb niks te ruil
Kak zeg...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:04 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Ooh magneet lakje![]()
Maar niks te ruil helaas
Ja maar hij is zo schattig! Denk alleen niet dat ik echt iets zal hebben wat je leuk vindquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:07 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Is ie ook wel!! Maar te glitterig naar mijn zin...
[..]
Oh... bummer...![]()
[..]
Kak zeg...
Met al je 8762863 lakjes nietquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja maar hij is zo schattig! Denk alleen niet dat ik echt iets zal hebben wat je leuk vind
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:36 schreef Lindytje het volgende:
Tanteklara was net te laat...
Magneetlakje is geruild met Tammymara!
Hihi, ik ken het probleem... heb vanmiddag toch maar een ruim-sessie gedaanquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik kan van een hoop geen afscheid doen
zal zo ff kijken wat ik te swappen heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |