quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:55 schreef tanteklara het volgende:
@Bubseltje:
Harlow - Zoya is goed aangekomen. Bedankt. Een hele mooie kleur.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, die is al naar Sharana! Ik zal vanavond even updaten
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 00:06 schreef vamperotica het volgende:
ik heb gepmd
* op opi en CG wachten gaat
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Gaat nog wel even duren hoor, kan nog geen afstand nemen plus heb nog geen zin om die ook uit te moeten zoeke
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb net wat swaplakjes uitgezocht.
[ afbeelding ]
Essence 59 purple diamond, essence surfer babe the worlds coolest, Claire's moodpolish fabulous/funky, OPI I'm fondue of you en OPI what's with the cattitude
evt. heb ik ook nog een YDKJ suede tegen een goede ruil
Moodpolish! Aaah. wants. ;oquote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
Essence 59 purple diamond, essence surfer babe the worlds coolest, Claire's moodpolish fabulous/funky, OPI I'm fondue of you en OPI what's with the cattitude
Zal ik morgen doen.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Doe maar pmen wat je ervoor wilt ruilen
Wat wil je hebben voor OPI I'm fondue of you?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
Weet niet! Vind alles leuk behalve roze en sheersquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:46 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wat wil je hebben voor OPI I'm fondue of you?
Ja, uhm....quote:Op zondag 25 juli 2010 11:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Weet niet! Vind alles leuk behalve roze en sheers
heb ik hem verdorie net besteld!quote:Op zondag 25 juli 2010 20:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb binnenkort ook nog een OPI DS extravagance in de aanbieding, mijn swapamerikaan ging DSen voor me zoeken, en heeft deze gevonden, en ze heeft m al gekocht, beetje lullig om te zeggen nu
ja ik dus ookquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja ik had 'm ook zaterdag besteld, whehe
Nee, sorry, heb al een hele mooie lila creme...quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:39 schreef fehaflits het volgende:
miranni ruil jij CG medallion tegen gosh wild lilac?
Ik heb je geDM'd?quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:29 schreef Stormqueen het volgende:
Schop. Mooie DS-jes in de aanbieding, wie maakt me los?
Ja, met dat je eigenlijk niks te ruilen weet en je stashlijst!quote:
Kaleido's en OMG's zijn mijn babiesquote:Op donderdag 29 juli 2010 10:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, met dat je eigenlijk niks te ruilen weet en je stashlijst!
Maareh, welke doe je echt niet weg? Kan ik daar vast rekening mee houen
Mad as a Hatter is nog te koop bij V&D Den Haag, mocht de nood echt hoog worden. Ik zag gisteren daar nog een aantal flesjes staan.quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:49 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Kaleido's en OMG's zijn mijn babies
Dames, ik ben op zoek naar een flesje Mad as a Hatter, als backup. Echt of twijfelachtig maakt me niet uit
Hier in Amsterdam zijn ze ook nog te koopquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:49 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Kaleido's en OMG's zijn mijn babies
Dames, ik ben op zoek naar een flesje Mad as a Hatter, als backup. Echt of twijfelachtig maakt me niet uit
wat zou je buiten je wishlist om willen hebben voor bijv. die collistar?quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:42 schreef milka82 het volgende:
[ afbeelding ]
Collistar Nero Lurex
Moodie
Zoya Nova
Wishlist:
Nubar Prize
Nubar Reclaim
uhm, iets glitter of holo?quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:43 schreef Mirjam het volgende:
[..]
wat zou je buiten je wishlist om willen hebben voor bijv. die collistar?
Je hebt pmquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:36 schreef milka82 het volgende:
Okee, te ruil of ter overname..
[ afbeelding ]
Blue island iced tea
Atlantis
Yellow polka dot bikini
Kiwi Cool-ada
Sexy Silhouette
Let's Groove
[ afbeelding ]
Ogre the top blue
Jade is the new black
Give me the moon
DS Jewel
Text me text you
Zoya Novaquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:42 schreef milka82 het volgende:
[ afbeelding ]
Collistar Nero Lurex
Moodie
Zoya Nova
Wishlist:
Nubar Prize
Nubar Reclaim
Prize of reclaim, haha!quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zoya Nova. Heb je een specifiekere wens dan glitter of holo
?
Ik zat er ook al naar de staren.quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zoya Nova. Heb je een specifiekere wens dan glitter of holo
?
nee joh, nergens voor nodig, je was gewoon de snelste. Ik vraag me alleen af hoe je dat doet... Wat je geheim isquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:31 schreef miss--moana het volgende:
Nou...ik ga me wel heel schuldig voelen nu
Nee, heb vakantiequote:Op donderdag 29 juli 2010 21:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee joh, nergens voor nodig, je was gewoon de snelste. Ik vraag me alleen af hoe je dat doet... Wat je geheim isZit je heel de dag te F5-en in dit topic?
![]()
ik plaag maar!
Wat voor moois zou je ervoor willen hebben? Kleuren/namen?quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:29 schreef Stormqueen het volgende:
Schop. Mooie DS-jes in de aanbieding, wie maakt me los?
wat wil je voor jade is the new black?quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:36 schreef milka82 het volgende:
Okee, te ruil of ter overname..
[ afbeelding ]
Blue island iced tea
Atlantis
Yellow polka dot bikini
Kiwi Cool-ada
Sexy Silhouette
Let's Groove
[ afbeelding ]
Ogre the top blue
Jade is the new black
Give me the moon
DS Jewel missmoana
Text me text youmiss moana
ik hou van spannende donkere kleuren. Met spannend bedoel ik: met iets extra. Een glittertje, shimmertje ofzo.quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:04 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Wat voor moois zou je ervoor willen hebben? Kleuren/namen?
die carnival lights ziet er wel tof uitquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:48 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
VLNR: BarryM. Vivid Purple, WIC Monaco & New York, Lóreal Star Magnet Red, Diamond Cosmetics Dirty&Flirty, Pink Star Burst & Cranberry Crush
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
VLNR: Touch of Glamour, Down Under Dusk, Thataway, Aqua Baby, Carnival Lights & Golden Enchantment
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
VLNR: Color Club Magic Attraction & Tru Passion, Models Own Mystic Mauve & Blue Moon, Claire's moody Funky Fabulous
Zo... dat waren ze!!
Ik heb zelf al genoeg nude, roze en rood... ik hou niet van heel fel groen, en verder kan er veel geloof ik(sommige lakjes ruil ik trouwens niet zomaar tegen alles, maar als je iets ziet, doe maar een leuk tegenbod!)
Ooh magneet lakjequote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:48 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
VLNR: BarryM. Vivid Purple, WIC Monaco & New York, Lóreal Star Magnet Red, Diamond Cosmetics Dirty&Flirty, Pink Star Burst & Cranberry Crush
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
VLNR: Touch of Glamour, Down Under Dusk, Thataway, Aqua Baby, Carnival Lights & Golden Enchantment
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
VLNR: Color Club Magic Attraction & Tru Passion, Models Own Mystic Mauve & Blue Moon, Claire's moody Funky Fabulous
Zo... dat waren ze!!
Ik heb zelf al genoeg nude, roze en rood... ik hou niet van heel fel groen, en verder kan er veel geloof ik(sommige lakjes ruil ik trouwens niet zomaar tegen alles, maar als je iets ziet, doe maar een leuk tegenbod!)
Is ie ook wel!! Maar te glitterig naar mijn zin...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
die carnival lights ziet er wel tof uit
Oh... bummer...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:59 schreef -Bubseltje- het volgende:
Die Models Own zijn gaaf, maar ik heb niks te ruil
Kak zeg...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:04 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Ooh magneet lakje![]()
Maar niks te ruil helaas
Ja maar hij is zo schattig! Denk alleen niet dat ik echt iets zal hebben wat je leuk vindquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:07 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Is ie ook wel!! Maar te glitterig naar mijn zin...
[..]
Oh... bummer...![]()
[..]
Kak zeg...
Met al je 8762863 lakjes nietquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja maar hij is zo schattig! Denk alleen niet dat ik echt iets zal hebben wat je leuk vind
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:36 schreef Lindytje het volgende:
Tanteklara was net te laat...
Magneetlakje is geruild met Tammymara!
Hihi, ik ken het probleem... heb vanmiddag toch maar een ruim-sessie gedaanquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik kan van een hoop geen afscheid doen
zal zo ff kijken wat ik te swappen heb
PMquote:Op zondag 1 augustus 2010 13:59 schreef DeltaCephei het volgende:
Gloednieuw te ruil:
Sinful Colors Timbleberry
[ afbeelding ]
Sinful Colors Sharon's Heart
[ afbeelding ]
Hier staat mijn wishlist, verder ben ik verzot op glitters, flakies, gekke kleuren en holo
is timbleberry nog beschikbaar?quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:59 schreef DeltaCephei het volgende:
Gloednieuw te ruil:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier staat mijn wishlist, verder ben ik verzot op glitters, flakies, gekke kleuren en holo
ohja, mijn telefoon flipte daar totaal op, da's wel erg lastig iddquote:Op zondag 1 augustus 2010 20:58 schreef Joysa het volgende:
Mar123, konden die foto's niet nog groter?
Same here, kreeg 'm mobiel haast niet geopend, heel vervelend.quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:58 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ohja, mijn telefoon flipte daar totaal op, da's wel erg lastig idd
Je hebt ze upgeload op tinypic, daar kun je gelijk bij het uploaden instellen hoe groot je ze wil hebben.quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:05 schreef Mar123 het volgende:
Sorry, heb geen idee hoe ik ze moet verkleinen!!
what do you hazzzz?quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:57 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oik heb p2's en sinfuls, maar nou net niks van je wishlist
Fantasea! *kwijl* wat zoek je terug en doe je eventueel ook verkopen?quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Upgedate swaplijstje zonder foto's:
Diamond cosmetics - darkest desire
H&M - My favourite jeans
H&M -Fashionista
Wet n wild craze - Shield
Orly Fantasea
Essence 59 purple diamond
Essence surfer babe the worlds coolest
Claire's moodpolish fabulous/funky
OPI what's with the cattitude
Ze zijn er nog...quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:59 schreef DeltaCephei het volgende:
Gloednieuw te ruil:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Seashell voor Let's Groove?quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:26 schreef milka82 het volgende:
Nog steeds te ruil of ter overname..
[ afbeelding ]
Blue island iced tea
Atlantis
Yellow polka dot bikini
Kiwi Cool-ada
Sexy Silhouette
Let's Groove
[ afbeelding ]
Jade is the new black
Wishlist:
Nubar Prize
Nubar Reclaim
Milani Hi-res
Milani Hi-tech
Als ik op andere Timbleberry swatches zoek vind ik heul andere kleuren! Voornamelijk een roze..quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:59 schreef DeltaCephei het volgende:
Gloednieuw te ruil:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb een donkere lak staan die Thimbleberry heetquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Als ik op andere Timbleberry swatches zoek vind ik heul andere kleuren! Voornamelijk een roze..
Nou ja, als het zeker weten is zoals op die foto van jou, wil ik wel ruilen met je voor Pinky Glitter van Sinfulquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:55 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ik heb een donkere lak staan die Thimbleberry heet
Ik wil best een foto voor je maken?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nou ja, als het zeker weten is zoals op die foto van jou, wil ik wel ruilen met je voor Pinky Glitter van Sinful.
Graagquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:33 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ik wil best een foto voor je maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |