dank!!!quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:34 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Zal ff kijken, maar volgens mij zo uit mn hoofd heb ik er daar maar 1 van ( zo'n grote, met aan de ene kant een groot en aan de andere een klein stempelvlak) als ik er toch 2 blijk te hebben geef ik wel ff een gil
ik! Ik stuur je pm...quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:56 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik heb nog 1 Moodpolish - Fabulous/Funky over nieuw te koop of te ruil.
Je hebt PMquote:
Agree, kijk als een ruil niks word en je verkoopt het vind ik het al anders.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind het eigenlijk niet zo leuk dat het RUILtopic omgetoverd wordt tot een verkooptopic![]()
Lakjes worden inderdaad hier al neergezet zodat men ze kan verkopen. Dat iemand iets te ruil heeft, iemand wil t graag hebben maar heeft er niks voor terug, dan zeg ik er natuurlijk niets over..quote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:59 schreef Joysa het volgende:
[..]
Agree, kijk als een ruil niks word en je verkoopt het vind ik het al anders.
Maar dit is gekocht om te verkopen..
Dat hoort mijn inziens bij V&A
Ja, dat ben ik het eigenlijk ook wel met je eens. Kopen om door te verkopen vind ik een beetje voorbijstreven aan het idee om lakjes te ruilen waarmee je een ander blijer maakt dan dat je er zelf mee bent. Maar ik weet dus niet hoe de rest erover denkt...quote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:59 schreef Joysa het volgende:
[..]
Agree, kijk als een ruil niks word en je verkoopt het vind ik het al anders.
Maar dit is gekocht om te verkopen..
Dat hoort mijn inziens bij V&A
Eens..quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:05 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, dat ben ik het eigenlijk ook wel met je eens. Kopen om door te verkopen vind ik een beetje voorbijstreven aan het idee om lakjes te ruilen waarmee je een ander blijer maakt dan dat je er zelf mee bent. Maar ik weet dus niet hoe de rest erover denkt...
ben je nu lakjes aan het kopen om hier weer te verkopen middels dit topic?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:41 schreef mirannie het volgende:
[..]
Je hebt PM
Oh ja, dames, de opulent pearl ga ik nog een paar van bestellen als dat lukt. Voor degenen die het niet weten, het zijn kleine flakies in verschillende kleuren. Erg leuk!!
Ik ben het met je eens.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:47 schreef Dzjonka het volgende:
Had beter denk ik in V&A geplaatst kunnen worden en evt een linkje daarnaar toe hier (of denk ik nu weer heel omslachtig? Ja he?)
zoals ik je al ge-pm'd heb; het is niet de bedoeling producten te kopen om hier (op fok) door te verkopen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:24 schreef mirannie het volgende:
Heb Mirjam gemaild dat het bericht weg mag blijven. De 10 meiden die het wel leuk vonden: ik heb julie PM´s beantwoord
ja, tuurlijk mag dat. daar verandert helemaal niks in.quote:Op zondag 11 juli 2010 09:50 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik heb enkele lakjes die ik zou willen verkopen (uit eigen stash), mag ik die hier zetten of moet ik dan toch naar V&A?
Aanprijzingsfoto van Pink Fizzzquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:49 schreef Dwyn het volgende:
Nog te koop:
[ afbeelding ]
Pink Fizz en Champagne
4 euro incl per stuk.
als opi ink de suede versie is wil ik emquote:Op zondag 11 juli 2010 12:02 schreef zoeperzazke het volgende:
Ok, da's duidelijk! Zal straks een lijstje maken!
edit: zo, nu is het later. Ik heb geen foto's nu, wel te koop... alles is verzenden via brievenbus op eigen risico koper of via pakketpost. Alle lakjes zijn slechts een of twee keer gedragen tenzij anders vermeld.
OPI Merry Midnight ¤10,-
OPI Ink: ¤6,50
China Glaze Emotion: ¤4,50 gereserveerd voor Mss
China Glaze Blue Sparrow: ¤4,50
China Glaze Branding Iron ¤4,50
China Glaze Gussied up Green: ¤4,50
Claire's moodploish fabulous funky ¤4,50
Zoya Astra, ca. 7/8e vol: ¤4,- Gereserveerd voor Mss
Konad shining deep red whine ¤2,50
P2 rich: ¤2,50
Essie mini (5ml) Let's Mauve On ¤1,50
Alle prijzen exclusief verzendkosten. Lakjes gaan weg omdat ik ze weinig draag omdat het niet mijn kleur of structuur is.
Nee, de gewone Inkquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
als opi ink de suede versie is wil ik em
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:00 schreef Mirjam het volgende:
milka, vind je het erg om een foto te maken van die herome lakjes?
swatches zijn moeilijk te vinden, ben benieuwd naar hoe ze er uit zien
OPI at your Quebec & call staat nog op mijn wishlist maar die kon ik met TD niet meer meebestellenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:16 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben eens kritisch door mijn lakjes gegaan en er zijn er toch wel een hoop die ik verwacht eigenlijk niet of zelden te gaan dragen. Deze zoeken een nieuw baasje! Het gaat om de volgende lakken:
Even een waarschuwing; er staan lakjes tussen die ik al eens eerder heb geswapt met iemand hier. Voel je alsjeblieft niet beledigd; soms blijkt iets na een swap toch niet te zijn wet je er van hoopte
[ afbeelding ]
Golden Rose 307 - Essence Thelma - P2 Chic - Diamond Cosmetics Hue are you? - H&M Godess on stage
[ afbeelding ]
OPI Brand New Skates - OPI shim-mery chic - OPI at your Quebec & call - Sinful San Francisco - Model's Own Proper Copper - Manhattan LE1
[ afbeelding ]
ChG tantalize me - ChG Laced up - ChG Afterglow - ChG Nova - Color Club Twiggie - LA girl Overdose
[ afbeelding ]
Diamond Cosmetics Hi-Ho Silver - Diamond Cosmetics Amethyst & Diamond - Color Club Wild at Heart - Color Club fashion addict - Zoya Mimi
Ruilen, kopen, maakt me niet uit, maak me los. Als je wil kopen kijken we dan wel of we er uit komen
Pm gestuurd voor afterglowquote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:16 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
ChG tantalize me - ChG Laced up - ChG Afterglow - ChG Nova - Color Club Twiggie - LA girl Overdose
wild at heart is zeker gereserveerdquote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:49 schreef vamperotica het volgende:
Mobiel, dus kan nie pmmen! wat heb je nog op je wishlijst, of wat wil je voor de brand new skates en wild at heart hebben?
Lol... ik heb mn kind ondertussen achter de pc vandaan gesleurd...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |