Erg he dit...... Ik krijg nu wel een beetje een paniekgevoel van "o nee, niet morgen, nog een dagje extra graag..."quote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:13 schreef Harajuku. het volgende:
Ik durf niet te kijken man, en ondertussen wacht ik al sinds dinsdag
Ik kan juist niet wachten.quote:Op zondag 11 juli 2010 01:22 schreef childintime het volgende:
[..]
Erg he dit...... Ik krijg nu wel een beetje een paniekgevoel van "o nee, niet morgen, nog een dagje extra graag..."
Als ik vanavond die Duitsers tegen Uruquay zie spelenquote:Op zondag 11 juli 2010 03:51 schreef Duitse_VoetbalFan het volgende:
loek on de brait sait: de 2e plaats is al binnen.
Omstandigheden.quote:Op zondag 11 juli 2010 04:09 schreef childintime het volgende:
[..]
Als ik vanavond die Duitsers tegen Uruquay zie spelendenk ik dat het moet lukken vanavond!
[kotsmode]quote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 08:27 schreef Swetsenegger het volgende:
Goedemorgen op deze mooie historische dag waarop het Nederlands Elftal Wereldkampioen wordt!
Gewoon dit artikel (weer) even lezenquote:Op zondag 11 juli 2010 09:18 schreef keesjeislief het volgende:
(hoop+vrees)/2. Ik heb gisteren uit arremoei maar een bergje youtubefilmpjes zitten kijken met mooie beelden van NL, zodat de hoop-meter weer een beetje werd bijgevuld maar er ligt inmiddels alweer een baksteen ergens in mijn onderlijf..
Waarom? De octopus heeft al verklapt wie er wint.quote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 10:58 schreef venomsnake het volgende:
Waarom? De octopus heeft al verklapt wie er wint.
Ow verrek, had niet naar de datum gekeken.quote:
Hij is mooi!!!!quote:
Hij wordt vanavond opgediend als calamariquote:Op zondag 11 juli 2010 11:02 schreef Haaibaaike het volgende:
Geloven jullie in die octopus? Ja, van gisteren heeft ie het goed.Maar ik hoop niet van vanavond
De vorige finale had hij ook fout.quote:Op zondag 11 juli 2010 11:02 schreef Haaibaaike het volgende:
Geloven jullie in die octopus? Ja, van gisteren heeft ie het goed.Maar ik hoop niet van vanavond
quote:Op zondag 11 juli 2010 11:02 schreef fratsman het volgende:
Nog maar een pic ter motivatie;
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op zondag 11 juli 2010 11:24 schreef knnth het volgende:
Nu al zo nerveus dat ik het niet leuk meer vindIk heb een broodje op, ben bang dat het daarbij blijft.
Nu mag het, het is al na 12:00 's middagsquote:Op zondag 11 juli 2010 11:40 schreef Leonos het volgende:
Damn zenuwachtig.
Ik wil bier gaan drinken, maar het is nog te vroeg
Hier precies hetzelfdequote:Op zondag 11 juli 2010 13:59 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
Ik ben een stuk minder nerveus dan voor de wedstrijd tegen Brazilië, vreemd.
Tokkiequote:Op zondag 11 juli 2010 14:04 schreef HaagsPietje het volgende:
stik nerveus, maar daar geniet ik juist van, want die wedstrijd is om voor je het weet en dan is alles weer afgelopen.....en heb ik oefenwedstrijden van FC Den Haag tegen Dordrecht enzo als enige vooruitzicht![]()
![]()
kun je nagaan, dan ben jij een loser in het kwadraatquote:Op zondag 11 juli 2010 14:23 schreef Duitse_VoetbalFan het volgende:
[..]
jij over een paar uurkes ook
Brazilië ging ik uit van uitschakeling. Een finale winnen/verliezen is van totaal andere orde.quote:Op zondag 11 juli 2010 13:59 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
Ik ben een stuk minder nerveus dan voor de wedstrijd tegen Brazilië, vreemd.
Daar ben ik dus ook bang voor. Dat als het eenmaal half negen is, ik knetterlam ben en m'n ogen dicht doe om maar niets mee te krijgenquote:
Van harte welkomquote:Op zondag 11 juli 2010 14:43 schreef clumsy_clown het volgende:
Laat het nu maar 20.00 uur worden heur. En dat terwijl ik normaal voetbal niet volg. Vuige successupporter die ik ben.
Helpt bij mij niet. Ik blijf nerveus maar ik zit al in het oranje en ik zie alles oranje voorbij komen.quote:Op zondag 11 juli 2010 11:26 schreef thespindoctor het volgende:
als afleiding straks maar even F1 kijken alhoewel... ik ben bang dat het langs mij heen gaat vandaag...
Of je zuipt je helemaal lam, gaat slapen en wordt de volgende dag wakker. Ook een interessante gewaarwording danquote:
Oeh.....Krijg helemaal buikpijn als ik dat bekijk ....quote:Op zondag 11 juli 2010 14:57 schreef RealZeus het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_cup_2010_final.html
Goed idee. Regel het even! Kan best nog!quote:Op zondag 11 juli 2010 15:12 schreef aloa het volgende:
Ze hadden de wedstrijd om 16.00 uur moeten doen. Volgens mij was de finale in 88 ook om 16.00 uur. Dan duurde het niet zo lang meer.
Nee man, dan zou je dood gaan buiten.quote:Op zondag 11 juli 2010 15:12 schreef aloa het volgende:
Ze hadden de wedstrijd om 16.00 uur moeten doen. Volgens mij was de finale in 88 ook om 16.00 uur. Dan duurde het niet zo lang meer.
Ik zal even bellenquote:Op zondag 11 juli 2010 15:15 schreef phluphy het volgende:
[..]
Goed idee. Regel het even! Kan best nog!
5 minuten op het balkon en klaar.quote:Op zondag 11 juli 2010 15:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Het hele huishouden is gedaan hier, en nu ga ik maar een taart bakken.
dit dus....kutzooi!quote:Op zondag 11 juli 2010 15:46 schreef mikerw het volgende:
was na Rusland al 2 weken ziek, ik denk nu minimaal 2 maanden. Blij als het afgelopen is, veel te veel stress, kan niet eens normaal meer concentreren op werk, echt niet normaal. Bang voor een trauma voor de rest van het leven denk ik, net als de vorige generatie.
Gestofzuigd, gedweild, massive afwas gedaan, en daarna nog 's een cheesecakebrownie gebakken zodat er genoeg te snacken valt tijdens de wedstrijd.quote:
Hier komen de "wil je met me trouwen?quote:Op zondag 11 juli 2010 16:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Gestofzuigd, gedweild, massive afwas gedaan, en daarna nog 's een cheesecakebrownie gebakken zodat er genoeg te snacken valt tijdens de wedstrijd.
Als dat geen ideale huisvrouwlijst is, weet ik het ook niet meer..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |