quote:Op zondag 11 juli 2010 11:24 schreef knnth het volgende:
Nu al zo nerveus dat ik het niet leuk meer vindIk heb een broodje op, ben bang dat het daarbij blijft.
Nu mag het, het is al na 12:00 's middagsquote:Op zondag 11 juli 2010 11:40 schreef Leonos het volgende:
Damn zenuwachtig.
Ik wil bier gaan drinken, maar het is nog te vroeg
Hier precies hetzelfdequote:Op zondag 11 juli 2010 13:59 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
Ik ben een stuk minder nerveus dan voor de wedstrijd tegen Brazilië, vreemd.
Tokkiequote:Op zondag 11 juli 2010 14:04 schreef HaagsPietje het volgende:
stik nerveus, maar daar geniet ik juist van, want die wedstrijd is om voor je het weet en dan is alles weer afgelopen.....en heb ik oefenwedstrijden van FC Den Haag tegen Dordrecht enzo als enige vooruitzicht![]()
![]()
kun je nagaan, dan ben jij een loser in het kwadraatquote:Op zondag 11 juli 2010 14:23 schreef Duitse_VoetbalFan het volgende:
[..]
jij over een paar uurkes ook
Brazilië ging ik uit van uitschakeling. Een finale winnen/verliezen is van totaal andere orde.quote:Op zondag 11 juli 2010 13:59 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
Ik ben een stuk minder nerveus dan voor de wedstrijd tegen Brazilië, vreemd.
Daar ben ik dus ook bang voor. Dat als het eenmaal half negen is, ik knetterlam ben en m'n ogen dicht doe om maar niets mee te krijgenquote:
Van harte welkomquote:Op zondag 11 juli 2010 14:43 schreef clumsy_clown het volgende:
Laat het nu maar 20.00 uur worden heur. En dat terwijl ik normaal voetbal niet volg. Vuige successupporter die ik ben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |