abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 juli 2010 @ 18:11:08 #51
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_83858650
Nee, totaal niet nerveus!

Ik zie het vanzelf wel tijdens de wedstrijd en mochten we winnen/verliezen so be it
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 21:23:49 #52
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_83864577
Meldt.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 21:27:10 #53
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_83864716
zo nerveus dat ik er van aan de slappe schijt ben.....bijkomend probleem is dat het hier maandagochtend vroeg uitgezonden wordt dus ik denk dat ik zondagnacht echt niet kan slapen....of ik word om 4 uur al wakker of zo, dan eerst verplicht een uur informercials kijken voordat het begint
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_83864850
Hier begint het. Zo'n kriebel in je maag telkens als je aan de wedstrijd denkt. Worden nog hele lange uren...
pi_83864889
Een beetje
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 9 juli 2010 @ 21:34:02 #56
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_83865002
Ik heb er erg veel vertrouwen in. Nergens op gebaseerd, maar ik weet gewoon zeker dat ze winnen.
  † In Memoriam † vrijdag 9 juli 2010 @ 21:45:38 #57
88815 The_Emotion
98.3
pi_83865563
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 21:34 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb er erg veel vertrouwen in. Nergens op gebaseerd, maar ik weet gewoon zeker dat ze winnen.
Dat dus

Maar ik zal pas nerveus worden als de aftrap genomen wordt, want een balletje kan altijd raar rollen.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  vrijdag 9 juli 2010 @ 21:47:14 #58
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_83865634
Ik heb er ook erg veel vertrouwen in. Mijn voornaamste reden is dat we alle kwalificatiewedstrijden gewonnen hebben en op het WK ook niks verloren hebben. En dan zouden tegen Spanje ineens moeten gaan verliezen ofzo? Die kunnen nauwelijks doelpunten maken hebben en hebben een verdediging van het niveau Honduras.
2000 light years from home
  vrijdag 9 juli 2010 @ 21:48:11 #59
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_83865677
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 02:54 schreef tong80 het volgende:

[..]

Na een 2-0 voorsprong van Oranje.

en in de 93e minuut.

Maar af en toe merk ik die spanning ook wel en die zal zondag toch flink gaan toe nemen.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_83871224
Nederland - Spanje: 3-2
Ik heb me even laten gaan tijdens het typen van deze post

0-1 in de 7e minuut, na een mooie pass van Xabi hoeft Villa alleen maar z'n voet tegen de bal te zetten.
De minuten daarop wordt de verdediging keer op keer opengescheurd maar Heitinga is zondag scherp en houdt Nederland overeind door elke bal het stadion uit te jagen.
De eerste helft wordt volledig door Spanje gedomineerd maar ze weten het niet af te maken mede door uitstekend keeperswerk van Stekelenburg.

0-2 in de 53ste minuut. Iniesta schuift de bal door een jungle van benen in de lange hoek en laat Stekelenburg kansloos.

1-2 in de 59ste minuut. Spanje wordt arrogant en denkt de overwinning in de zak te hebben maar na een counter via Robben schiet Kuyt de bal hoog in het doel. Kassieljas staat erbij en kijkt er naar.
Nederland grijpt het lakse Spanje bij de strot en laat niet meer los. Het is een kwestie van tijd voordat de 2-2 valt maar het geluk zit Nederland niet mee. De lat en de paal staan de gelijkmaker in de weg.
Het zweet barst los bij Van Marwijk. Nederland zal toch nog wel op tijd de gelijkmaker scoren?.. waar is het geluk wat Nederland geholpen heeft in de voorgaande wedstrijden? Naast hem vloekt De Boer er oplos nadat Sneijder de bal snoeihard tegen de buitenkant van de paal schiet.

2-2 in de 78ste minuut. De lang verwachte 2-2! Eindelijk! Individuele actie van Van Persie! Hij lijkt eindelijk los te komen en met buitenkant links stuurt hij de bal hoog over de Spaanse doelverdediger in de kruising!
Nederland drukt door en wil voor de 90ste minuut de winnende treffer maken maar Spanje weet overeind te blijven en komt nog een aantal keer gevaarlijk dichtbij de 3-2.
Een afgekeurde goal van Villa (buitenspel) en een bal op de paal op 89'55 zorgen ervoor dat de 2-3 voor Spanje niet valt.

Na 3 minuten extra tijd wordt het verlengen. Van Persie wordt gewisseld voor Huntelaar. Van Persie heeft 90 minuten lang de longen uit z'n lijf gerend maar na een gemene tackle van Puyol in de 85ste minuut is het tijd voor vers bloed in het team.

De eerste verlenging wordt gedomineerd door Spanje, Nederland komt er vijrwel niet aan te pas maar o.a. door vermoeidheid bij de Spanjaarden komen ze niet tot een goal.
De tweede verlenging verloopt hetzelfde als de eerste maar Spanje loopt op zijn tandvlees. De ene na de andere valt om van de kramp. Del Bosque kan niets meer doen omdat hij door z'n wissels heen is.
In de 118e minuut breekt hét moment aan waar Nederland naar uit heeft gekeken: op z'n laatste benen countert Robben met de bal naar het Spaanse doel. Als een locomotief vliegt hij naar de andere kant van het veld. Op het moment dat hij z'n schot wil gaan lossen wordt hij onder de zoden gestopt door Busquets.. ín het doelgebied van de Spanjaarden! Strafschop!
Kuyt, de visserzoon uit Katwijk, pakt de bal op en gaat klaar staan om de strafschop te nemen.. Onverstoorbaar prepareert hij zich mentaal voor misschien wel hét moment uit z'n carriëre..
Howard Webb neemt de fluit in z'n mond, haalt adem.. en stuwt de lucht vanuit z'n longen door het fluitje.
Dirk Kuyt zet de eerste stappen richting de bal die op de stip ligt.. wordt dit de 3-2 voor Nederland?
Op de radio is het muisstil.. zelfs Jack van Gelder houdt z'n mond..
De wreef van Kuyt plaatst zich tegen de bal en laat deze aan z'n vlucht richting het doel beginnen.
Casillas duikt naar de rechter hoek in de hoop de bal uit het doel te houden.
Maar.. hij duikt richting de verkeerde hoek en ziet hoe de bal naar de andere kant van het doel vliegt.
Het net bolt zich en Kuyt weet dat het gedaan is, hij heeft de penalty gescoord! Het stadion barst uit z'n voegen! Huilend vallen de spelers van het Nederlands Elftal elkaar in de armen, Jack van Gelder en Bert Ticheler schreeuwen het uit! "JAAAAAAAAA DIRK KUYT!! DIRK KUYT!!! JAAAAA!!!!", "JACKIE!!! JACKIE!!!"
Het is eindelijk gelukt! Nederland is wereldkampioen!!
pi_83871313
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 00:07 schreef bohgek het volgende:

Lang verhaal
Als het dit wordt dan krijgt mijn hart het zwaar! Wel historisch natuurlijk
Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
pi_83871967
Hmm het begint nu lichtelijk te komen en ik snap niet waarom, omdat ik eigenlijk vertrouwen heb in dit Oranje Ze hebben sinds september 2008 niets verloren, ze willen er echt voor gaan, ze nemen niet genoegen met minder dan de cup etc etc... ik zie niet echt in waarom het dan ineens mis kan gaan Zeker weten doe je het natuurlijk niet, maar ik voel gewoon dat het ONS jaar wordt
Laat spanje maar de EK winnaar zijn, dat gun ik ze , maar wij verdienen de WK titel
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
  zaterdag 10 juli 2010 @ 01:43:34 #63
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_83873479
quote:

0-1 in de 7e minuut, na een mooie pass van Xabi hoeft Villa alleen maar z'n voet tegen de bal te zetten.
De minuten daarop wordt de verdediging keer op keer opengescheurd maar Heitinga is zondag scherp en houdt Nederland overeind door elke bal het stadion uit te jagen.
De eerste helft wordt volledig door Spanje gedomineerd maar ze weten het niet af te maken mede door uitstekend keeperswerk van Stekelenburg.

0-2 in de 53ste minuut. Iniesta schuift de bal door een jungle van benen in de lange hoek en laat Stekelenburg kansloos.

1-2 in de 59ste minuut. Spanje wordt arrogant en denkt de overwinning in de zak te hebben maar na een counter via Robben schiet Kuyt de bal hoog in het doel. Kassieljas staat erbij en kijkt er naar.
Nederland grijpt het lakse Spanje bij de strot en laat niet meer los. Het is een kwestie van tijd voordat de 2-2 valt maar het geluk zit Nederland niet mee. De lat en de paal staan de gelijkmaker in de weg.
Het zweet barst los bij Van Marwijk. Nederland zal toch nog wel op tijd de gelijkmaker scoren?.. waar is het geluk wat Nederland geholpen heeft in de voorgaande wedstrijden? Naast hem vloekt De Boer er oplos nadat Sneijder de bal snoeihard tegen de buitenkant van de paal schiet.

2-2 in de 78ste minuut. De lang verwachte 2-2! Eindelijk! Individuele actie van Van Persie! Hij lijkt eindelijk los te komen en met buitenkant links stuurt hij de bal hoog over de Spaanse doelverdediger in de kruising!
Nederland drukt door en wil voor de 90ste minuut de winnende treffer maken maar Spanje weet overeind te blijven en komt nog een aantal keer gevaarlijk dichtbij de 3-2.
Een afgekeurde goal van Villa (buitenspel) en een bal op de paal op 89'55 zorgen ervoor dat de 2-3 voor Spanje niet valt.

Na 3 minuten extra tijd wordt het verlengen. Van Persie wordt gewisseld voor Huntelaar. Van Persie heeft 90 minuten lang de longen uit z'n lijf gerend maar na een gemene tackle van Puyol in de 85ste minuut is het tijd voor vers bloed in het team.

De eerste verlenging wordt gedomineerd door Spanje, Nederland komt er vijrwel niet aan te pas maar o.a. door vermoeidheid bij de Spanjaarden komen ze niet tot een goal.
De tweede verlenging verloopt hetzelfde als de eerste maar Spanje loopt op zijn tandvlees. De ene na de andere valt om van de kramp. Del Bosque kan niets meer doen omdat hij door z'n wissels heen is.
In de 118e minuut breekt hét moment aan waar Nederland naar uit heeft gekeken: op z'n laatste benen countert Robben met de bal naar het Spaanse doel. Als een locomotief vliegt hij naar de andere kant van het veld. Op het moment dat hij z'n schot wil gaan lossen wordt hij onder de zoden gestopt door Busquets.. ín het doelgebied van de Spanjaarden! Strafschop!
Kuyt, de visserzoon uit Katwijk, pakt de bal op en gaat klaar staan om de strafschop te nemen.. Onverstoorbaar prepareert hij zich mentaal voor misschien wel hét moment uit z'n carriëre..
Howard Webb neemt de fluit in z'n mond, haalt adem.. en stuwt de lucht vanuit z'n longen door het fluitje.
Dirk Kuyt zet de eerste stappen richting de bal die op de stip ligt.. wordt dit de 3-2 voor Nederland?
De wreef van Kuyt plaatst zich tegen de bal en laat deze aan z'n vlucht richting het doel beginnen.
Maar.. hij duikt richting de verkeerde hoek en ziet hoe de bal naar de andere kant van het doel vliegt.
Het net bolt zich en Kuyt weet dat het gedaan is, hij heeft de penalty gescoord! Het stadion barst uit z'n voegen! Huilend vallen de spelers van het Nederlands Elftal elkaar in de armen, Jack van Gelder en Bert Ticheler schreeuwen het uit! "JAAAAAAAAA DIRK KUYT!! DIRK KUYT!!! JAAAAA!!!!", "JACKIE!!! JACKIE!!!"
Dit is echt geweldig! Maar idd, ik vrees voor mijn hart as Zondag. Ik kijk thuis; als het te erg wordt, kan ik even iets gaan doen (koffie halen of de wasmachine aanzetten ) Dit doet me zo denken aan de finale van het EK van '88. Ik ben weggelopen en met de honden uit gegaan omdat ik er niet meer tegen kon. Toen ik 1,5 minuut weg was, scoorde Oranje tegen Rusland Terwijl ik buiten was, hoorde ik al die mensen juichen en sleurde die honden weer terug naar huis
pi_83874112
Ik kan hier slecht tegen. Adem in...adem uit...adem in...adem uit. Herhaal.
pi_83874151
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 21:34 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik ook. Ik hoor Jack van Gelder al schreeuwen van blijdschap.
pi_83875141
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 02:38 schreef Disorder het volgende:

[..]

Ik ook. Ik hoor Jack van Gelder al schreeuwen van blijdschap.
Als Nederland wint worden we tijdens de huldiging op de hoogte gehouden van het herstel van van Gelder.
  zaterdag 10 juli 2010 @ 10:09:25 #67
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_83876072
Ik ben ook zenuwachtig. Zeker als ik dan zo'n topic doorlees met allemaal andere zenuwachtigen. Niet goed voor mijn hart. Ik ben weg
pi_83876103
We gaan winnen.
pi_83876107
Denk ik.
pi_83876110
Argh!
  zaterdag 10 juli 2010 @ 10:13:28 #71
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_83876138
Ik durf niet te kijken man, en ondertussen wacht ik al sinds dinsdag
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 10 juli 2010 @ 10:15:07 #72
300347 MrManuel
pi_83876168
quote:

[i]~ The impossible is easy![/i]
pi_83876192
Ook nerveus, maar aan de andere kant heb ik er ook vertrouwen in.
Voor mij hoeft een verlenging trouwens niet. Zou erg slecht voor mijn gezondheid zijn...
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
  zaterdag 10 juli 2010 @ 10:17:38 #74
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_83876211
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 10:16 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Ook nerveus, maar aan de andere kant heb ik er ook vertrouwen in.
Voor mij hoeft een verlenging trouwens niet. Zou erg slecht voor mijn gezondheid zijn...
Dat zou ik echt niet trekken, en met penalty's hoeven ze helemaal niet aan te komen.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  ESF Reporter zaterdag 10 juli 2010 @ 10:18:37 #75
87554 Cee
Welluk?
pi_83876226
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 01:33 schreef Strani het volgende:
Nog een nerveuze meldt zich. Ik loop al sinds gisteren wat doelloos rond, zwevend tussen optimisme en angst.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')