Erg he dit...... Ik krijg nu wel een beetje een paniekgevoel van "o nee, niet morgen, nog een dagje extra graag..."quote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:13 schreef Harajuku. het volgende:
Ik durf niet te kijken man, en ondertussen wacht ik al sinds dinsdag
Ik kan juist niet wachten.quote:Op zondag 11 juli 2010 01:22 schreef childintime het volgende:
[..]
Erg he dit...... Ik krijg nu wel een beetje een paniekgevoel van "o nee, niet morgen, nog een dagje extra graag..."
Als ik vanavond die Duitsers tegen Uruquay zie spelenquote:Op zondag 11 juli 2010 03:51 schreef Duitse_VoetbalFan het volgende:
loek on de brait sait: de 2e plaats is al binnen.
Omstandigheden.quote:Op zondag 11 juli 2010 04:09 schreef childintime het volgende:
[..]
Als ik vanavond die Duitsers tegen Uruquay zie spelendenk ik dat het moet lukken vanavond!
[kotsmode]quote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 08:27 schreef Swetsenegger het volgende:
Goedemorgen op deze mooie historische dag waarop het Nederlands Elftal Wereldkampioen wordt!
Gewoon dit artikel (weer) even lezenquote:Op zondag 11 juli 2010 09:18 schreef keesjeislief het volgende:
(hoop+vrees)/2. Ik heb gisteren uit arremoei maar een bergje youtubefilmpjes zitten kijken met mooie beelden van NL, zodat de hoop-meter weer een beetje werd bijgevuld maar er ligt inmiddels alweer een baksteen ergens in mijn onderlijf..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |