Helpt bij mij niet. Ik blijf nerveus maar ik zit al in het oranje en ik zie alles oranje voorbij komen.quote:Op zondag 11 juli 2010 11:26 schreef thespindoctor het volgende:
als afleiding straks maar even F1 kijken alhoewel... ik ben bang dat het langs mij heen gaat vandaag...
Of je zuipt je helemaal lam, gaat slapen en wordt de volgende dag wakker. Ook een interessante gewaarwording danquote:
Oeh.....Krijg helemaal buikpijn als ik dat bekijk ....quote:Op zondag 11 juli 2010 14:57 schreef RealZeus het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_cup_2010_final.html
Goed idee. Regel het even! Kan best nog!quote:Op zondag 11 juli 2010 15:12 schreef aloa het volgende:
Ze hadden de wedstrijd om 16.00 uur moeten doen. Volgens mij was de finale in 88 ook om 16.00 uur. Dan duurde het niet zo lang meer.
Nee man, dan zou je dood gaan buiten.quote:Op zondag 11 juli 2010 15:12 schreef aloa het volgende:
Ze hadden de wedstrijd om 16.00 uur moeten doen. Volgens mij was de finale in 88 ook om 16.00 uur. Dan duurde het niet zo lang meer.
Ik zal even bellenquote:Op zondag 11 juli 2010 15:15 schreef phluphy het volgende:
[..]
Goed idee. Regel het even! Kan best nog!
5 minuten op het balkon en klaar.quote:Op zondag 11 juli 2010 15:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Het hele huishouden is gedaan hier, en nu ga ik maar een taart bakken.
dit dus....kutzooi!quote:Op zondag 11 juli 2010 15:46 schreef mikerw het volgende:
was na Rusland al 2 weken ziek, ik denk nu minimaal 2 maanden. Blij als het afgelopen is, veel te veel stress, kan niet eens normaal meer concentreren op werk, echt niet normaal. Bang voor een trauma voor de rest van het leven denk ik, net als de vorige generatie.
Gestofzuigd, gedweild, massive afwas gedaan, en daarna nog 's een cheesecakebrownie gebakken zodat er genoeg te snacken valt tijdens de wedstrijd.quote:
Hier komen de "wil je met me trouwen?quote:Op zondag 11 juli 2010 16:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Gestofzuigd, gedweild, massive afwas gedaan, en daarna nog 's een cheesecakebrownie gebakken zodat er genoeg te snacken valt tijdens de wedstrijd.
Als dat geen ideale huisvrouwlijst is, weet ik het ook niet meer..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |