Misschien niet makkelijk, maar je staat gewoon in je recht. Laat je niet afschepen!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:13 schreef Swine het volgende:
[..]
Dat kan ik. Was ook mijn bedoeling inderdaad, maar moet het nog wel even geregeld krijgen. ZIjn ze niet zo makkelijk in heb ik het gevoel. Ben nu even mooi mailtje typen naar iemand van kantoor. Bel er morgen gelijk even achteraan om het snel te regelen.
Het ziet er naar uit dat ik morgenavond vrij benquote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:10 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
jup, heb je tijd? yas kan ook hoor ik net en ib om 9
Een fipo betekent je eigen tieten posten!!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:16 schreef Rituals het volgende:
Vakantie is genieten!Had ik maar vast écht vakantie
Weet het niet. Heb alleen niet zoveel zin om mee te gaan naar Schijndel. Ga ik weer onnodig geld uitgeven en ik wilde eigenlijk een start met studeren maken morgenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:10 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
swine kan je wel mee naar schijndel? heb je die shit voor 3 uur opgelost?
Ik heb veel geleerd de afgelopen jaren, dat gaan ze me niet nog eens flikkenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:17 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Misschien niet makkelijk, maar je staat gewoon in je recht. Laat je niet afschepen!.
Vrij dood, ga morgen ook maar eens m'n advocaat bellen. Die heeft al maanden niets meer laten horen. Heb het gevoel dat ze er niet echt meer iets in ziet.quote:Hoe loopt het trouwens met het hele gedoe over dat vorige 'ongelukje'?
[..]
Gezellig! Hoop dat ik ook kanquote:Het ziet er naar uit dat ik morgenavond vrij ben.
[..]
quote:Een fipo betekent je eigen tieten posten!!
Inmiddels zouden jullie moeten weten dat ik m'n eigen tieten niet ga postenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:17 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Een fipo betekent je eigen tieten posten!!
Dat lijkt me heel goed. Het enige dat ze doen is profiteren en je afdanken, van betrokkenheid bij personeel is geen sprake. Je zal dus moeten strijden, maar je hebt er gewoon recht op. Sla ze om de oren met CAO etc.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:20 schreef Swine het volgende:
[..]
Ik heb veel geleerd de afgelopen jaren, dat gaan ze me niet nog eens flikken![]()
Mooi klote. Punt is natuurlijk dat je e.e.a. moet kunnen bewijzen... kun je dat? Je bent je nog bewust van mijn aanbod hè? Ik heb misschien nog wel een contact voor je die wel wat voor je kan betekenen. Geef geen garanties, maar wie weet.quote:[..]
Vrij dood, ga morgen ook maar eens m'n advocaat bellen. Die heeft al maanden niets meer laten horen. Heb het gevoel dat ze er niet echt meer iets in ziet.![]()
Die horeca CAO is echt zwaar kut. FNV CAO is nog best redelijk, maar uiteraard zitten wij bij het minimalistische Horecagildequote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel goed. Het enige dat ze doen is profiteren en je afdanken, van betrokkenheid bij personeel is geen sprake. Je zal dus moeten strijden, maar je hebt er gewoon recht op. Sla ze om de oren met CAO etc.
[..]
Ik ga het serieus overweg mocht er geen vruchtbaar gesprek met de advocaat uitkomen. Dank!quote:Mooi klote. Punt is natuurlijk dat je e.e.a. moet kunnen bewijzen... kun je dat? Je bent je nog bewust van mijn aanbod hè? Ik heb misschien nog wel een contact voor je die wel wat voor je kan betekenen. Geef geen garanties, maar wie weet.
CAO is misschien kut, maar ik heb toen ik m'n poot gebroken had ook gewoon cash uitgekeerd gekregen conform de CAO. Dus mogelijkheden zijn er absoluut.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:27 schreef Swine het volgende:
[..]
Die horeca CAO is echt zwaar kut. FNV CAO is nog best redelijk, maar uiteraard zitten wij bij het minimalistische Horecagilde![]()
[..]
Ik ga het serieus overweg mocht er geen vruchtbaar gesprek met de advocaat uitkomen. Dank!
Ho vriend, ik zei dat ik op z'n laatst om een uur of 9 naar m'n ouders wilquote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:10 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
swine kan je wel mee naar schijndel? heb je die shit voor 3 uur opgelost?
Heerlijk tochquote:Op vrijdag 9 juli 2010 02:19 schreef Difficult het volgende:
Van burenkomt daar tegenwoordig niet alleen maar 16 jarig volk?
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 02:19 schreef Difficult het volgende:
Van burenkomt daar tegenwoordig niet alleen maar 16 jarig volk?
Veel plezier! Geniet ervan!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 07:22 schreef morgane het volgende:
Goedemorgen! Ik ben dit weekend niet online, vertrek zo richting Coburg voor het sambafestival.
Heeel veel plezier bij de WK-finale iedereen!!
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:01 schreef HostiMeister het volgende:
Jeetje wat is het al warmFietste net langs de Liander, stond er al 27 graden op, om 8:44
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:30 schreef Rituals het volgende:
Moblo (en de rest) je kunt trots op me zijn, ik ben om 8 uur opgestaan vandaag!![]()
[..]
Veel plezier! Geniet ervan!
Al vanaf 8 uur he, pfff en ik had al een kutnacht door muggenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ah, daarom vroeg IB mij gister om 2 uur snachts toen die thuis kwam of ik al wist wat ik wilde eten, en verder ook niets......
Maar BBQ lijkt me gezellig hoor
Ze zijn hier nu in de tuin de zendmast voor de vierdaagse op aan het zetten, ik denk al, wat hoor ik nu toch weer allemaal voor geroep en geschreeuw.. Kijk ik uit het raam, en ja hoor.. Ipv dat de huisbaas dat even communiceert, hadden we de auto ook weg kunnen zetten want nu gaat het allemaal krap krap
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:50 schreef swarmahoer het volgende:
dus swine mikkie en yas komen bbqen, en ib wat later?
Hehe, ik weet het. Heb nu al zo'n drie maanden niet gewerktquote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:16 schreef motorbloempje het volgende:
ja, stel je voor, werken!![]()
![]()
mijn boeken waren goeikoopheb ze ook allemaal al binnen, was voor 114 euro klaar, maar heb wel veel boeken die ik van vorig jaar nog kan gebruiken
Als het regent kunnen ze mooi het plafond wittenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik was naar waterspelletjes aant zoeken voor de familiedag.. Kom ik dit tegen:
http://www.peuteren.nl/speelhoek/buiten.php?cat=waterspelletjes
Allemaal van die dingen als laat je peuter de tuin eens schoonmaken, de planten watergeven, de schutting verven
Grappig, kwam er gister achter dat jij naast een hele kleine Duitser woontquote:
Nimma?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:19 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Hey Nijmegenaren(?),
Kort vraagje: Hoe noem je Nijmegen ook alweer op z'n Marokkaans?
Bij voorbaat dank.
Groetjes,
Jeroen
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik was naar waterspelletjes aant zoeken voor de familiedag.. Kom ik dit tegen:
http://www.peuteren.nl/speelhoek/buiten.php?cat=waterspelletjes
Allemaal van die dingen als laat je peuter de tuin eens schoonmaken, de planten watergeven, de schutting verven
Serieus, 14 volwassen mensen, en dan dit russich roulette ding op een hete dag, geloof me, lolquote:
Wat een geniaal ding!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Serieus, 14 volwassen mensen, en dan dit russich roulette ding op een hete dag, geloof me, lol
Je leest het nu vast niet meer, maar toch veel plezierquote:Op vrijdag 9 juli 2010 07:22 schreef morgane het volgende:
Goedemorgen! Ik ben dit weekend niet online, vertrek zo richting Coburg voor het sambafestival.
Heeel veel plezier bij de WK-finale iedereen!!
Goed bezig!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:30 schreef Rituals het volgende:
Moblo (en de rest) je kunt trots op me zijn, ik ben om 8 uur opgestaan vandaag!![]()
Boooh ik vond het inderdaad al zo warm, maar dat verklaart wel wat, ja. Ik heb niks met die hittequote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:01 schreef HostiMeister het volgende:
Jeetje wat is het al warmFietste net langs de Liander, stond er al 27 graden op, om 8:44
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:08 schreef motorbloempje het volgende:
http://www.collegehumor.com/video:1938370
quote:Op maandag 5 juli 2010 13:48 schreef PiRANiA het volgende:
Dat alle kranten in series hetzelfde zijn:
http://www.slashfilm.com/(...)ring-prop-newspaper/
[ afbeelding ]
Helaasquote:
Balen, maar niks aan te doenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:35 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Helaas
Ik ga uit eten vanavond, morgen op vakantie.. Vind het wel oprecht jammer.
Hoe kun je nou op vakantie gaan zo vlak voor de zomerfeesten?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
Waar ga je naar toe op vakantie
Wij gaan volgende week vrijdag, heb er echt zin in
De BBQ, wat doe je?!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:31 schreef IrishBastard het volgende:
Oh, hoor net dat ik m'n ouders morgen niet hoef te helpen. Denk dat ik dus bij werk ook het eten meepak, en dan daarna richting swarmi ga
Ja ik ga voor het eerst, heb er zoveel zin in! Wil al zolang naar Italië!quote:
Kleine kans als ie nog vanaf z'n werk moet komen. Maar heb je al Piet AAN gesmst?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
Sms Piet aan naar *insertnummervanpiet*
Kunnen we die boodschappen eigenlijk wel overlaten aan swarmikomt het dan goed
quote:
Swine, swarmi, mikkie, yashi, IB komt later (die borrelt mee), Piet?quote:
Gezien de hitte beginnen we toch pas tegen zeven uur ofzo, denk ik? Veel eerder heb ik toch geen trek. Dus dan schuiven we gewoon nog een beetje op?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
LR. Waarom kom jij eigenlijk niet
.
hmmm, ik ben op de fiets op m'n werk dus tegen 6en thuis in Gouda. Dan naar ouders, fiets pakken, dat wordt na 8en. hmmmmm
Dat doet maarquote:
Treinen hebben tegenwoordig toch airco? Gewoon lekker onderuit zakken!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja ik twijfel nog, moet dan wel 1,5u in een mogelijk snikhete trein.
Ik wil sowieso ivm de hitte niet te vroeg beginnenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik neig ook naar een ja. Moet iedereen morgen werken of wat (als in iedereen om 23u naar huis)?
Die loeihete ongeventileerde zolderquote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
verhuizen, whehe, lekker wasmachine sjouwen naar de nok van de zolder.
Jep, maar geen idee hoe laat. Ergens tussen half 8 en 9 uur of zo.quote:
Zeven uur lijkt me een mooie tijd. Zes uur krijg ik echt nog geen hap weg...quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja, ik had toen straks met swarmi over rond een uur of 6 bij swarmi zijn, dus niet dan al beginnen met bbqen maar daar zijn, maar weet niet wat Mikkie en Swine doen? Anders is uur of 7 ook tijd genoeg of niet?
Mja ik vind het allemaal prima, zes uur, half zeven, zeven uur, niet te moeilijk doen hoorquote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja maar zo'n bbq is toch niet meteen warm ofwel
7 uur bij swarmi dus?
Hoeven we verder echt niks mee te nemen?
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh damn, dacht in lent. Nog een takkeeind fietsen ook.
Die staat bij mij al jaren te verstoffenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:22 schreef HostiMeister het volgende:
Wie is die baas die zojuist een beertender heeft gekregen?
Dude als je baas je zo'n ding geeft omdat " je de wk pool verzorgt hebt" zeg je dank je en amenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:24 schreef royjn het volgende:
[..]
Die staat bij mij al jaren te verstoffen
En zet hem dan vervolgens in de kast om er verders niks meer mee te doenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dude als je baas je zo'n ding geeft omdat " je de wk pool verzorgt hebt" zeg je dank je en amen
Dude, bier, fuck noquote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:35 schreef Difficult het volgende:
[..]
En zet hem dan vervolgens in de kast om er verders niks meer mee te doen
niets mis met kratjes hier en daar, maar dit is toch wel awesome voor een chill ass thuiszit avond, ongeplanned, koud bier. Ik vind het iig een awesome giftquote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:39 schreef Difficult het volgende:
[..]
Ja ik koop meestal toch gewoon kratten bier weet ook niet waarom
woonlokatie van vriend?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:07 schreef Cocktailprikker het volgende:
SPOEDJE
gezocht, een kamer voor mijn zus. Liefst groter dan 20m2, 300 euro max. Wegens losse handjes van vriend.![]()
Iemand tips?
Is het niet gezellig genoeg?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:34 schreef swarmahoer het volgende:
Wie komt er nog een stukje vlees meepakken?
Sommige mensen snap je gewoon niet hè!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:07 schreef Cocktailprikker het volgende:
SPOEDJE
gezocht, een kamer voor mijn zus. Liefst groter dan 20m2, 300 euro max. Wegens losse handjes van vriend.![]()
Iemand tips?
Als ze mijn meubels niet sloopt 10 euro per dag, geen garantie hoe lang ze erin kan blijven en het is all-in, 36m2, badkamer, keuken, slaapkamer. Achteraf het aantal dagen afrekenen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:07 schreef Cocktailprikker het volgende:
SPOEDJE
Iemand tips?
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:40 schreef Rituals het volgende:
[..]
Sommige mensen snap je gewoon niet hè!Is >20m2 voor <¤300 niet een beetje onrealistisch?
![]()
Wat lief! en fijn voor jezelf, maar toch lief!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als ze mijn meubels niet sloopt 10 euro per dag, geen garantie hoe lang ze erin kan blijven en het is all-in, 36m2, badkamer, keuken, slaapkamer. Achteraf het aantal dagen afrekenen.
Ik maak er nog verlies op ook. Minder maar nog wel verlies.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:11 schreef Rituals het volgende:
[..]
Wat lief! en fijn voor jezelf, maar toch lief!
Dat dacht ik alquote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik maak er nog verlies op ook. Minder maar nog wel verlies.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als ze mijn meubels niet sloopt 10 euro per dag, geen garantie hoe lang ze erin kan blijven en het is all-in, 36m2, badkamer, keuken, slaapkamer. Achteraf het aantal dagen afrekenen.
Jouw ondertitel valt me nu pas op!quote:
Ik weet het niet, zit niet meer zo in de kamer wereldquote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:40 schreef Rituals het volgende:
[..]
Sommige mensen snap je gewoon niet hè!Is >20m2 voor <¤300 niet een beetje onrealistisch?
Ze heeft in ieder geval tijdelijk onderdak. Mooi zo!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:01 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik weet het niet, zit niet meer zo in de kamer wereldZe zei dat ze al aardig wat mails de deur uit gedaan had, en ook wat terug gekregen via kamernet. Voorlopig kan ze 4 weken bij een vriendin terecht.
Zal het doorspelen D_K. Wel erg aardig van je!
Net lekker geklommenSwarma is er nog vlees?
Hoe is het met jou?quote:
quote:
Naar! Heel veel sterkte! Hopelijk voel je je snel wat beterquote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:22 schreef Laysa het volgende:
@ rituals....Het gaat wel...veel last van de bijwerkingen maar dat komt wel goed....Gelukkig maanag naar huis...Lief dat je het vraagt![]()
D_K![]()
Trusten mensen
Sterkte laysa. Rituals, waarom ben je niet hier als je toch niets te doen had. Kan nog steeds trouwens!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:22 schreef Laysa het volgende:
@ rituals....Het gaat wel...veel last van de bijwerkingen maar dat komt wel goed....Gelukkig maanag naar huis...Lief dat je het vraagt![]()
D_K![]()
Trusten mensen
Jou heb ik gezien in mijn fobo! En in de fobo van andere Nijmegenaren!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:10 schreef DeKubus het volgende:
Yes! Na zondag zijn we officieel wereldkampioen. Wordt zondag gezellige boel hier in de stad.
Ik sterkte? Waarmee? Leren?quote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:18 schreef Rituals het volgende:
Ik had even moeten refreshen zie ik. Ik had de meet-afspraken gemist, omdat ik druk was vanmiddag. Is het gezellig?
Haha was sneaky kijken of er geen bekende tussen zaten.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:16 schreef Rituals het volgende:
[..]
Jou heb ik gezien in mijn fobo! En in de fobo van andere Nijmegenaren!Je wilde eerst even kijken of we niet eng waren?
![]()
Wat een nieuwelingen hier de laatste dagen. Leuk! Hoe komt het?
[..]
Jawel.. over 5 uur moet ik alweer 'opstaan'quote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:28 schreef Rituals het volgende:
Is het nou wel of niet over een half uur over?
Maar je was er niet. Zulks een gemis!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 02:05 schreef Merel1808 het volgende:
Vandaag een dagje gewinkeld in Antwerpen, maar het was eigenlijk net te warm
Ik heb nog wel gezwaaid naar Nijmegen vanuit de trein!
Je snapt natuurlijk dat we nu een aantal pics missen?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 02:45 schreef Cocktailprikker het volgende:
Zekeren lukt wel, touw is niet geheel wrijvingsloos gelagerdheb vandaag ook met 30 kg verschil gewerkt en nog geen millimeter verticale beweging bij mij hoor
![]()
Soms moet je wel wat acrobatische stunts uithalen. What has been seen![]()
![]()
![]()
![]()
Ja was leuk om te zien die meid![]()
maargoed bij mij ziet er minder charmant uit nog![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vooral mijn armen hebben het zwaar te verdurenMaar wel lekker man
heerlijk zo lichamelijk uitputten
Vriendin van men maat schoot de pics... Zij had niet door waar ik wel naar keekquote:Op zaterdag 10 juli 2010 02:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je snapt natuurlijk dat we nu een aantal pics missen?
En je hebt ook geen pics van haar?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 02:48 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Vriendin van men maat schoot de pics... Zij had niet door waar ik wel naar keek![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 02:51 schreef Cocktailprikker het volgende:
Duuuuude...
is je frikandel nog niet ontdooit?
In de buurt! Telt dat ook?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 02:57 schreef QuistNix20 het volgende:
Zijn er mensen hier die in Willemskwartier wonen?
Mwhehe. Ik heb al drie vliegen doodgemaakt zonder een vliegenmepper! Wat een slome vliegen!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 03:45 schreef swarmahoer het volgende:
mooi het is weer gelukt!! een vlieg die op de mepper ging zitten, en ik alleen het knopje in hoef te drukken
Jaquote:Op zaterdag 10 juli 2010 03:03 schreef QuistNix20 het volgende:
Zijn er hier meer geboren Nijmegenaren zoals ik?
Godomme zeg, je had en de meet met gemak kunnen halen en anders nog de afterparty in de stad mee kunnen lopen als je nog zo laat hier zit. Lafjes hoor!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 03:49 schreef Rituals het volgende:
[..]
Mwhehe. Ik heb al drie vliegen doodgemaakt zonder een vliegenmepper! Wat een slome vliegen!
Ik was niet op FOK! vanmiddag! Ik had het niet gezien. Ben helemaal niet laf hoor!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 04:37 schreef Swine het volgende:
[..]
Godomme zeg, je had en de meet met gemak kunnen halen en anders nog de afterparty in de stad mee kunnen lopen als je nog zo laat hier zit. Lafjes hoor!
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:31 schreef Cocktailprikker het volgende:
No wai![]()
Vind de MFMM ook niet veel aan. Dit zal niet veel anders zjin gok ik dan een rondje lopen om de motoren en thats it.
Veel plezier vandaag !
Ik was heul niet uitgenodigdquote:Op zaterdag 10 juli 2010 02:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar je was er niet. Zulks een gemis!
Wanneer ben je er weer?
Yes!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 03:03 schreef QuistNix20 het volgende:
Zijn er hier meer geboren Nijmegenaren zoals ik?
Same : )quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:37 schreef vogelkooi het volgende:
Geboren Nijmegenaar ja, wel even ergens anders gewoond maar nu weer terug naar me roots.
Nahja ik moet over een paar uur wel gaan werken, maar het blijft lekker weerquote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:47 schreef motorbloempje het volgende:
ja, als je niets hoeft te doen
ik heb 't vermoeden dat ik moet gaan steppen ofzo!
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:08 schreef Mikkie het volgende:
Booh... net helpen verhuizen met deze hitte. Dat zijn geen grappen
Logischquote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
argh!ik stond net 2 seconden op balkon endurf niet meer naar buiten
!
Wat is dat nou voor kut excuus, er is zelfs om half 1 nog gevraagd of je langs kwamquote:Op zaterdag 10 juli 2010 09:38 schreef Rituals het volgende:
Ik was niet op FOK! vanmiddag! Ik had het niet gezien. Ben helemaal niet laf hoor!
Je gaat naar de aldi en haalt daar een tray Schultenbrau, dan ga je weer naar huis en zet de tv aan..et voilaquote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:32 schreef gers het volgende:
hallo lieve nijmegenaartjesik vroeg mij even af waar ik het beste voetbal kan kijken morgen want de molenstraat lijkt mij ruk omdat je daar niet echt goedkoop kan drinken
Als je goedkoop wil drinken moet je thuis blijvenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:32 schreef gers het volgende:
hallo lieve nijmegenaartjesik vroeg mij even af waar ik het beste voetbal kan kijken morgen want de molenstraat lijkt mij ruk omdat je daar niet echt goedkoop kan drinken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waarom ga je met dit weer in godsnaam hardlopenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:20 schreef Cocktailprikker het volgende:
Pfoe heb het maar bij 5 km rennen gehouden zeg... 40 graden volgens de thermometer buiten. En dan was het al afgekoeld
Waarom niet? zweten doe je toch. Als het kon zou ik met dit weer alles doen waarbij ik hevig ga zweten hoorquote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:33 schreef gers het volgende:
[..]
waarom ga je met dit weer in godsnaam hardlopen
ik zie geen genot in hardlopen met deze hittequote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:37 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Waarom niet? zweten doe je toch. Als het kon zou ik met dit weer alles doen waarbij ik hevig ga zweten hoorGenot weegt op tegen de nadelen ofzo iets
Amsterdam nog niet? Hier is het alweer voorbij volgens mijquote:
3 hele druppels zijn er gevallen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:27 schreef Rituals het volgende:
[..]
Amsterdam nog niet? Hier is het alweer voorbij volgens mij. Heeft welgeteld 3 minuten geduurd.
Ik wil meer!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:27 schreef Rituals het volgende:
[..]
Amsterdam nog niet? Hier is het alweer voorbij volgens mij. Heeft welgeteld 3 minuten geduurd.
bestaat er een youtube downloaderquote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:45 schreef Rituals het volgende:
Ik heb vandaag YouTube Downloader ontdekt (ja, ik loop eindeloos achter). Wat een uitkomst voor mensen zoals ik! Ik sloeg leuke nummers altijd op in een map bij m'n bladwijzers, maar die lijst was verschrikkelijk lang geworden.
Nu ga ik eens even rustig uitzoeken of normaal downloaden ook gaat lukken. Is toch iets praktischer waarschijnlijk.
Ja, blijkbaar!quote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:40 schreef Rituals het volgende:
Sexy collega's, altijd fijn!Helaas werk ik (vanaf september weer) met overwegend vrouwen (en bejaarde mannelijke patiënten, maar die zou ik niet sexy willen noemen
).
Haha das kut voor jequote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:40 schreef Rituals het volgende:
Sexy collega's, altijd fijn!Helaas werk ik (vanaf september weer) met overwegend vrouwen (en bejaarde mannelijke patiënten, maar die zou ik niet sexy willen noemen
).
Mwhehe, beetje bezet dus?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:42 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Haha das kut voor je
Ja bij ons loopt er niets lekkers rond, behalve hij danMja echt bijna alle vrouwen geilen op hem hij is zo lekker man
Mja hij is 30 ofzo en heeft net een kind gekregen dus das dan wel weer kut
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:44 schreef Rituals het volgende:
[..]
Hehe, wat wilde je dan weten?Of ze nog personeel zoeken?
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:46 schreef Difficult het volgende:
[..]
haha nee hoor heb al een baan in de zorg
meer benieuwd waar je zat : )
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:45 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Hmm beetje maarHij is nog niet getrouwd in ieder geval
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:49 schreef Difficult het volgende:
[..]
Groesbeek. verstandelijk gehandicapten : )
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:50 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik ook in Groesbeek!Dekkerswald zeker?
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:50 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik ook in Groesbeek!Dekkerswald zeker?
quote:
quote:
wel leuk werkquote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:55 schreef Rituals het volgende:
[..]
Het had gekund. Groesbeekse tehuizen ken ik niet (maar ben niet zo bekend in Groesbeek
).
Mooi zo! Wat is jouw functie? Ik vind mijn bijbaan ook leuk voor nu, zou er alleen later nooit mijn beroep van willen maken.quote:
Euh tja wat is mij functiequote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:00 schreef Rituals het volgende:
[..]
Mooi zo! Wat is jouw functie? Ik vind mijn bijbaan ook leuk voor nu, zou er alleen later nooit mijn beroep van willen maken.
Hetzelfde waarschijnlijk!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:03 schreef Difficult het volgende:
[..]
Euh tja wat is mij functiedoe eigenlijk alles zon beetje behalve medicijnen
jouwe dan?
Regen voorbij, wind wel nog aanwezig dus hier staat nu ook alles lekker open. Eindelijk weer eens een fatsoenlijk temperatuurtje (26 grquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:03 schreef Merel1808 het volgende:
Doe eens een beetje van die regen en wind deze kant op! Ik plak vast aan de bank, alles wat open kan hier in huis staat open, maar geen zuchtje wind
Verfrissend!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:08 schreef Cerbie het volgende:
* Cerbie had het briljante idee midden in die hoosbui naar huis te gaan
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:07 schreef Rituals het volgende:
[..]
Hetzelfde waarschijnlijk!Hoewel, ik mag ook geen katheter inbrengen of klysma zetten bijvoorbeeld.
De lakens voor het raam tegen de zon zijn ook weer frisquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |