Misschien niet makkelijk, maar je staat gewoon in je recht. Laat je niet afschepen!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:13 schreef Swine het volgende:
[..]
Dat kan ik. Was ook mijn bedoeling inderdaad, maar moet het nog wel even geregeld krijgen. ZIjn ze niet zo makkelijk in heb ik het gevoel. Ben nu even mooi mailtje typen naar iemand van kantoor. Bel er morgen gelijk even achteraan om het snel te regelen.
Het ziet er naar uit dat ik morgenavond vrij benquote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:10 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
jup, heb je tijd? yas kan ook hoor ik net en ib om 9
Een fipo betekent je eigen tieten posten!!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:16 schreef Rituals het volgende:
Vakantie is genieten!Had ik maar vast écht vakantie
Weet het niet. Heb alleen niet zoveel zin om mee te gaan naar Schijndel. Ga ik weer onnodig geld uitgeven en ik wilde eigenlijk een start met studeren maken morgenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:10 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
swine kan je wel mee naar schijndel? heb je die shit voor 3 uur opgelost?
Ik heb veel geleerd de afgelopen jaren, dat gaan ze me niet nog eens flikkenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:17 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Misschien niet makkelijk, maar je staat gewoon in je recht. Laat je niet afschepen!.
Vrij dood, ga morgen ook maar eens m'n advocaat bellen. Die heeft al maanden niets meer laten horen. Heb het gevoel dat ze er niet echt meer iets in ziet.quote:Hoe loopt het trouwens met het hele gedoe over dat vorige 'ongelukje'?
[..]
Gezellig! Hoop dat ik ook kanquote:Het ziet er naar uit dat ik morgenavond vrij ben.
[..]
quote:Een fipo betekent je eigen tieten posten!!
Inmiddels zouden jullie moeten weten dat ik m'n eigen tieten niet ga postenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:17 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Een fipo betekent je eigen tieten posten!!
Dat lijkt me heel goed. Het enige dat ze doen is profiteren en je afdanken, van betrokkenheid bij personeel is geen sprake. Je zal dus moeten strijden, maar je hebt er gewoon recht op. Sla ze om de oren met CAO etc.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:20 schreef Swine het volgende:
[..]
Ik heb veel geleerd de afgelopen jaren, dat gaan ze me niet nog eens flikken![]()
Mooi klote. Punt is natuurlijk dat je e.e.a. moet kunnen bewijzen... kun je dat? Je bent je nog bewust van mijn aanbod hè? Ik heb misschien nog wel een contact voor je die wel wat voor je kan betekenen. Geef geen garanties, maar wie weet.quote:[..]
Vrij dood, ga morgen ook maar eens m'n advocaat bellen. Die heeft al maanden niets meer laten horen. Heb het gevoel dat ze er niet echt meer iets in ziet.![]()
Die horeca CAO is echt zwaar kut. FNV CAO is nog best redelijk, maar uiteraard zitten wij bij het minimalistische Horecagildequote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel goed. Het enige dat ze doen is profiteren en je afdanken, van betrokkenheid bij personeel is geen sprake. Je zal dus moeten strijden, maar je hebt er gewoon recht op. Sla ze om de oren met CAO etc.
[..]
Ik ga het serieus overweg mocht er geen vruchtbaar gesprek met de advocaat uitkomen. Dank!quote:Mooi klote. Punt is natuurlijk dat je e.e.a. moet kunnen bewijzen... kun je dat? Je bent je nog bewust van mijn aanbod hè? Ik heb misschien nog wel een contact voor je die wel wat voor je kan betekenen. Geef geen garanties, maar wie weet.
CAO is misschien kut, maar ik heb toen ik m'n poot gebroken had ook gewoon cash uitgekeerd gekregen conform de CAO. Dus mogelijkheden zijn er absoluut.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:27 schreef Swine het volgende:
[..]
Die horeca CAO is echt zwaar kut. FNV CAO is nog best redelijk, maar uiteraard zitten wij bij het minimalistische Horecagilde![]()
[..]
Ik ga het serieus overweg mocht er geen vruchtbaar gesprek met de advocaat uitkomen. Dank!
Ho vriend, ik zei dat ik op z'n laatst om een uur of 9 naar m'n ouders wilquote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:10 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
swine kan je wel mee naar schijndel? heb je die shit voor 3 uur opgelost?
Heerlijk tochquote:Op vrijdag 9 juli 2010 02:19 schreef Difficult het volgende:
Van burenkomt daar tegenwoordig niet alleen maar 16 jarig volk?
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 02:19 schreef Difficult het volgende:
Van burenkomt daar tegenwoordig niet alleen maar 16 jarig volk?
Veel plezier! Geniet ervan!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 07:22 schreef morgane het volgende:
Goedemorgen! Ik ben dit weekend niet online, vertrek zo richting Coburg voor het sambafestival.
Heeel veel plezier bij de WK-finale iedereen!!
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:01 schreef HostiMeister het volgende:
Jeetje wat is het al warmFietste net langs de Liander, stond er al 27 graden op, om 8:44
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:30 schreef Rituals het volgende:
Moblo (en de rest) je kunt trots op me zijn, ik ben om 8 uur opgestaan vandaag!![]()
[..]
Veel plezier! Geniet ervan!
Al vanaf 8 uur he, pfff en ik had al een kutnacht door muggenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ah, daarom vroeg IB mij gister om 2 uur snachts toen die thuis kwam of ik al wist wat ik wilde eten, en verder ook niets......
Maar BBQ lijkt me gezellig hoor
Ze zijn hier nu in de tuin de zendmast voor de vierdaagse op aan het zetten, ik denk al, wat hoor ik nu toch weer allemaal voor geroep en geschreeuw.. Kijk ik uit het raam, en ja hoor.. Ipv dat de huisbaas dat even communiceert, hadden we de auto ook weg kunnen zetten want nu gaat het allemaal krap krap
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:50 schreef swarmahoer het volgende:
dus swine mikkie en yas komen bbqen, en ib wat later?
Hehe, ik weet het. Heb nu al zo'n drie maanden niet gewerktquote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:16 schreef motorbloempje het volgende:
ja, stel je voor, werken!![]()
![]()
mijn boeken waren goeikoopheb ze ook allemaal al binnen, was voor 114 euro klaar, maar heb wel veel boeken die ik van vorig jaar nog kan gebruiken
Als het regent kunnen ze mooi het plafond wittenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik was naar waterspelletjes aant zoeken voor de familiedag.. Kom ik dit tegen:
http://www.peuteren.nl/speelhoek/buiten.php?cat=waterspelletjes
Allemaal van die dingen als laat je peuter de tuin eens schoonmaken, de planten watergeven, de schutting verven
Grappig, kwam er gister achter dat jij naast een hele kleine Duitser woontquote:
Nimma?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:19 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Hey Nijmegenaren(?),
Kort vraagje: Hoe noem je Nijmegen ook alweer op z'n Marokkaans?
Bij voorbaat dank.
Groetjes,
Jeroen
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik was naar waterspelletjes aant zoeken voor de familiedag.. Kom ik dit tegen:
http://www.peuteren.nl/speelhoek/buiten.php?cat=waterspelletjes
Allemaal van die dingen als laat je peuter de tuin eens schoonmaken, de planten watergeven, de schutting verven
Serieus, 14 volwassen mensen, en dan dit russich roulette ding op een hete dag, geloof me, lolquote:
Wat een geniaal ding!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Serieus, 14 volwassen mensen, en dan dit russich roulette ding op een hete dag, geloof me, lol
Je leest het nu vast niet meer, maar toch veel plezierquote:Op vrijdag 9 juli 2010 07:22 schreef morgane het volgende:
Goedemorgen! Ik ben dit weekend niet online, vertrek zo richting Coburg voor het sambafestival.
Heeel veel plezier bij de WK-finale iedereen!!
Goed bezig!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:30 schreef Rituals het volgende:
Moblo (en de rest) je kunt trots op me zijn, ik ben om 8 uur opgestaan vandaag!![]()
Boooh ik vond het inderdaad al zo warm, maar dat verklaart wel wat, ja. Ik heb niks met die hittequote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:01 schreef HostiMeister het volgende:
Jeetje wat is het al warmFietste net langs de Liander, stond er al 27 graden op, om 8:44
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:08 schreef motorbloempje het volgende:
http://www.collegehumor.com/video:1938370
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |