quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:35 schreef Lienekien het volgende:
Wie is Nynke en waarom krijgt ze een zwembad in de kamer?
Een brachiosaurusquote:Op donderdag 8 juli 2010 16:37 schreef MissKriel het volgende:
[..]
Nienke is dik en past niet in een bed,.daarom kopen ze maar een zwembad daar passen de zwembandjes in.
Potjes tafeltennis spelen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:53 schreef Godtje het volgende:
Wat moet een hond nou met een binnenzwembad?
Staat het huis van TS te koop en op funda?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:14 schreef gebruikersnaam het volgende:
kan dit topic niet gewoon in dit topic Opmerkelijke foto's van Funda [deel 52]
quote:
Ik ook wel. Maar hoe dom ben je als je niet even meet of het allemaal wel past.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:02 schreef Guppyfriend het volgende:
He shit, wat zonde... Had graag zo'n project gezien
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:02 schreef Guppyfriend het volgende:
He shit, wat zonde... Had graag zo'n project gezien
Het is wel een beetje suf jaquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:03 schreef Kreator het volgende:
Ik ook wel. Maar hoe dom ben je als je niet even meet of het allemaal wel past.
Jaa! Gaat niet door dusquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat dus!
Ik zat me al te verheugen op de foto's van alle vorderingen!
een aquarium van 250 bij 70 bij 70quote:
quote:Zo ver wil mijn vriend niet gaan Hij is netjes schoongemaakt en ingevet met vasaline.
Zover wil haar vriend denk ik ook niet gaanquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:19 schreef Ra-z het volgende:
Je kan ook de kit los snijden, platen naar binnen, randen goed schoonmaken en weer opnieuw kitten
Maar d'r vriend is wel helemaal ingesmeerd met vaselinequote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:26 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Zover wil haar vriend denk ik ook niet gaan
En schoongemaakt van tevoren, niet te vergeten.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:28 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
Maar d'r vriend is wel helemaal ingesmeerd met vaseline
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:35 schreef AKnynke het volgende:
ja hoi. Ik ben Nynke, en ik wil een zwembad!
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:20 schreef Guppyfriend het volgende:
Dit gaat toch niet meer overtroffen worden. Eigenlijk moet die MP pagina even gescreenshot worden, voor ie weg is
quote:krasloos 250 bij 70 bij 70 aquarium
Waarom 100 euro ? Heb hem zelf ook opgehaald voor 100 euro maar u mag hem ook komen ruilen voor een 200 cm aquarium met filter (bioloog) en frame.
U krijgt van ons een 250 bij 70 bij 70 aquarium + roestvrijstalen frame + 160 cm sump/bioloog met filtermatriaal.
Heb hem thuis gepoets maar hij blijkt niet door de voordeur te passen, als we het raam eruit moeten halen moeten we de gevel slopen. Zo ver wil mijn vriend niet gaan Hij is netjes schoongemaakt en ingevet met vasaline.
De bioloog/sump moet u zelf nog even verder zelf schoonmaken ( was al begonnen met de bodem te poetsen )
Voor de rest krijgt u er bijna 30l bioballen bij + erg veel koraalgruis. Dit is was bij de vorige eigenaar een zoutwater aquarium.
Hij staat vlak voor de deur onder de carport, dus de auto bus/vrachtauto met aanhanger alles kan er naast voor etc geparkeert worden. Alleen de sump moet even het huis uit getild worden. ( dat valt mee )
Een erg mooie prijs voor zo'n groot aquarium helaas gaat mijn droom niet door of we moeten verhuizen. Ik hoop dat ik iemand anders erg blij kan maken met dit aanbod.
Voor meer serieuse interesse wil ik u wel meer foto's sturen.
vriendelijke groetjes,
Nynke de Jong
ps wij wonen in loosbroek dat ligt tussen heeswijk dinter en veghel in ( vlakbij den bosch rosmalen oss )
Wij wonen pal naast lunenburg dus erg makkelijk te vinden.
maar tl;drquote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:50 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Gast... het zijn nog geen 60 posts boven je...
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:35 schreef AKnynke het volgende:
ja hoi. Ik ben Nynke, en ik wil een zwembad!
Tsja, dat krijg je dan al ga je een Smart kopen !quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:51 schreef Prowl het volgende:
Gezocht iemand met een grote bus ( noord braband) is ook leuk
GMTAquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:16 schreef rijsttafel het volgende:
Jezus, WTF![]()
Mooi topic![]()
![]()
Gelukkig is de vriend goed ingesmeerd met vaseline.
[..]
Ik krijg er meer voor dan dat ik betaald heb er komt morgen iemand kijken en die vond 100 euro te weinig en bied mij 250 ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:18 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Best jammer..
Je kan em uit elkaar halen (snijden), en daarna opnieuw lijmen/kitten..
Dat zou ik dan doen ipv verkopen.
Zelf zou ik de bak wel willen, maar hier in een appartement kan de vloer het echt niet hebben
maar heozo krijg je een 70x70 bak iet binnen? kun je de draai net maken of zo? een gemiddelde voordeur is 80 cm breed toch?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:58 schreef Aloria het volgende:
[..]
Ik krijg er meer voor dan dat ik betaald heb er komt morgen iemand kijken en die vond 100 euro te weinig en bied mij 250 ik ben benieuwd.
Helaas zal ik een 150 aquarium moeten zoeken ( dat past iets beter )![]()
Snijden heeft mijn vriend geprobeert met een steunplaatje en dat is niet te doen, zo goed is het geplakt, helaas er komt wel weer zo'n bak als we een ander huis hebben die het toelaat.
Met een beetje handig googlen, op de juiste steekwoorden uit dit topic, kom je een heel end.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:26 schreef Stali het volgende:
[..].
Hoe ben je hier in vredesnaam achter gekomen?
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:58 schreef Aloria het volgende:
[..]
Ik krijg er meer voor dan dat ik betaald heb er komt morgen iemand kijken en die vond 100 euro te weinig en bied mij 250 ik ben benieuwd.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:26 schreef Stali het volgende:
[..].
Hoe ben je hier in vredesnaam achtergekomen?
Maar waarom zou je zoeken? Er was nog helemaal niets aan de hand.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:28 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Met een beetje handig googlen, op de juiste steekwoorden uit dit topic, kom je een heel end.
Er zitten heel wat Sherlock's in de dop op Fok!
Kan je niet zoals iemand al eerder beschreef een bak kopen van 250*70*60.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:58 schreef Aloria het volgende:
[..]
Helaas zal ik een 150 aquarium moeten zoeken ( dat past iets beter )![]()
Snijden heeft mijn vriend geprobeert met een steunplaatje en dat is niet te doen, zo goed is het geplakt, helaas er komt wel weer zo'n bak als we een ander huis hebben die het toelaat.
100 euro is echt geen geld voor zo'n enorme bak.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:31 schreef djayzz het volgende:
[..]
Kan je niet zoals iemand al eerder beschreef een bak kopen van 250*70*60.
Of was dit een koopje en krijg je ze nergens voor die prijs?
Wat denk je wat het kost zo'n bakje nieuw?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:31 schreef djayzz het volgende:
[..]
Kan je niet zoals iemand al eerder beschreef een bak kopen van 250*70*60.
Of was dit een koopje en krijg je ze nergens voor die prijs?
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:33 schreef Dulk het volgende:
maar op deze foto staat het aquarium al binnen toch?
[ afbeelding ]
In dat geval kan dit nu al legendarische topic gesloten worden.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:33 schreef Dulk het volgende:
maar op deze foto staat het aquarium al binnen toch?
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |