Ik krijg er meer voor dan dat ik betaald heb er komt morgen iemand kijken en die vond 100 euro te weinig en bied mij 250 ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:18 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Best jammer..
Je kan em uit elkaar halen (snijden), en daarna opnieuw lijmen/kitten..
Dat zou ik dan doen ipv verkopen.
Zelf zou ik de bak wel willen, maar hier in een appartement kan de vloer het echt niet hebben
maar heozo krijg je een 70x70 bak iet binnen? kun je de draai net maken of zo? een gemiddelde voordeur is 80 cm breed toch?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:58 schreef Aloria het volgende:
[..]
Ik krijg er meer voor dan dat ik betaald heb er komt morgen iemand kijken en die vond 100 euro te weinig en bied mij 250 ik ben benieuwd.
Helaas zal ik een 150 aquarium moeten zoeken ( dat past iets beter )![]()
Snijden heeft mijn vriend geprobeert met een steunplaatje en dat is niet te doen, zo goed is het geplakt, helaas er komt wel weer zo'n bak als we een ander huis hebben die het toelaat.
Met een beetje handig googlen, op de juiste steekwoorden uit dit topic, kom je een heel end.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:26 schreef Stali het volgende:
[..].
Hoe ben je hier in vredesnaam achter gekomen?
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:58 schreef Aloria het volgende:
[..]
Ik krijg er meer voor dan dat ik betaald heb er komt morgen iemand kijken en die vond 100 euro te weinig en bied mij 250 ik ben benieuwd.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:26 schreef Stali het volgende:
[..].
Hoe ben je hier in vredesnaam achtergekomen?
Maar waarom zou je zoeken? Er was nog helemaal niets aan de hand.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:28 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Met een beetje handig googlen, op de juiste steekwoorden uit dit topic, kom je een heel end.
Er zitten heel wat Sherlock's in de dop op Fok!
Kan je niet zoals iemand al eerder beschreef een bak kopen van 250*70*60.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:58 schreef Aloria het volgende:
[..]
Helaas zal ik een 150 aquarium moeten zoeken ( dat past iets beter )![]()
Snijden heeft mijn vriend geprobeert met een steunplaatje en dat is niet te doen, zo goed is het geplakt, helaas er komt wel weer zo'n bak als we een ander huis hebben die het toelaat.
100 euro is echt geen geld voor zo'n enorme bak.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:31 schreef djayzz het volgende:
[..]
Kan je niet zoals iemand al eerder beschreef een bak kopen van 250*70*60.
Of was dit een koopje en krijg je ze nergens voor die prijs?
Wat denk je wat het kost zo'n bakje nieuw?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:31 schreef djayzz het volgende:
[..]
Kan je niet zoals iemand al eerder beschreef een bak kopen van 250*70*60.
Of was dit een koopje en krijg je ze nergens voor die prijs?
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:33 schreef Dulk het volgende:
maar op deze foto staat het aquarium al binnen toch?
[ afbeelding ]
In dat geval kan dit nu al legendarische topic gesloten worden.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:33 schreef Dulk het volgende:
maar op deze foto staat het aquarium al binnen toch?
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |