dat is geheel waar.. en je moet ook een beetje geluk hebben. Feit is wel dat er bij smarts een stuk meer motorische problemen zijn dan bij de gemiddelde andere auto. Maar dat wil inderdaad niet zeggen dat alle smarts slechte motoren hebben. Wil je betrouwbare motoren, neem dan een leuke subaru boxerquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:15 schreef rkd het volgende:
Mijn smart heeft nu 162.000 op de teller en loopt nog als een zonnetje.
Ligt er maar net aan hoe je met de auto om gaat.
Een hele nieuwe motor bij 60.000 km zonder dat er verder iets mee gebeurd is? Ik geloof er niks van.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
De vriendin van mijn pa rijdt er 1.. bij 60.000 moest er een nieuwe motor in.. en ik ken nog iemand anders die bij 80.000 al een andere motor nodig had... verder geen ervaring, afgezien van dat ik liever wel een kratje bier EN 3 vrienden mee kan nemen.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:09 schreef error_404 het volgende:
WAAROM zou je een Smart kopen...?
Snappen het zelf ook niet... binnen de bebouwde kom een vastloper gekregen.. shit happens..quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:20 schreef TC03 het volgende:
[..]
Een hele nieuwe motor bij 60.000 km zonder dat er verder iets mee gebeurd is? Ik geloof er niks van.
Motoren van Smart stonden er altijd om bekend totaal niet betrouwbaar te zijn. Na 60.000km heb ik al vaker gehoord.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:20 schreef TC03 het volgende:
[..]
Een hele nieuwe motor bij 60.000 km zonder dat er verder iets mee gebeurd is? Ik geloof er niks van.
Hahah, ik loop meestal met knalrood haar rondquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:26 schreef Silven het volgende:
Whehe een Smart kopen. Hoe is het met je pittige kapsel? Weet je vriend al dat je een Smart wil?
Dat heb ik geprobeert op te zoeken maar kon het nergens meer vinden.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:00 schreef blup het volgende:
Hele tijd terug was op RADAR een item over smart's waarbij veel van die bakken naar 20.000km een nieuwe motor kregen omdat ze de geest gaven......
Anders spaar je even voor een fatsoenlijke auto?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:38 schreef Aloria het volgende:
[..]
Dat heb ik geprobeert op te zoeken maar kon het nergens meer vinden.
Ik vind een Smart 1 van de mooiere auto's die er op dit moment zijn voor mijn budged. Oke het is geen grote auto, maar die hoef ik ook niet. Ik hou van kleine auto's die er ook nog super mooi uit zien.
Als iemand nog meer tips heeft of mischien de radar programma kan vinden?
ok hoeveel heb je te besteden? zijn genoeg kleine autos voor weinig geld hoorquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:38 schreef Aloria het volgende:
[..]
Dat heb ik geprobeert op te zoeken maar kon het nergens meer vinden.
Ik vind een Smart 1 van de mooiere auto's die er op dit moment zijn voor mijn budged. Oke het is geen grote auto, maar die hoef ik ook niet. Ik hou van kleine auto's die er ook nog super mooi uit zien.
Als iemand nog meer tips heeft of mischien de radar programma kan vinden?
3000 euroquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:42 schreef babipangang het volgende:
[..]
ok hoeveel heb je te besteden? zijn genoeg kleine autos voor weinig geld hoor
Je wilt niet weten hoe lang ik hier voor gespaard heb. Er komt elke keer wat tussen en dan is me geld weer op etc.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:41 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Anders spaar je even voor een fatsoenlijke auto?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |