quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:35 schreef Lienekien het volgende:
Wie is Nynke en waarom krijgt ze een zwembad in de kamer?
Een brachiosaurusquote:Op donderdag 8 juli 2010 16:37 schreef MissKriel het volgende:
[..]
Nienke is dik en past niet in een bed,.daarom kopen ze maar een zwembad daar passen de zwembandjes in.
Potjes tafeltennis spelen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:53 schreef Godtje het volgende:
Wat moet een hond nou met een binnenzwembad?
Staat het huis van TS te koop en op funda?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:14 schreef gebruikersnaam het volgende:
kan dit topic niet gewoon in dit topic Opmerkelijke foto's van Funda [deel 52]
quote:
Ik ook wel. Maar hoe dom ben je als je niet even meet of het allemaal wel past.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:02 schreef Guppyfriend het volgende:
He shit, wat zonde... Had graag zo'n project gezien
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:02 schreef Guppyfriend het volgende:
He shit, wat zonde... Had graag zo'n project gezien
Het is wel een beetje suf jaquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:03 schreef Kreator het volgende:
Ik ook wel. Maar hoe dom ben je als je niet even meet of het allemaal wel past.
Jaa! Gaat niet door dusquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat dus!
Ik zat me al te verheugen op de foto's van alle vorderingen!
een aquarium van 250 bij 70 bij 70quote:
quote:Zo ver wil mijn vriend niet gaan Hij is netjes schoongemaakt en ingevet met vasaline.
Zover wil haar vriend denk ik ook niet gaanquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:19 schreef Ra-z het volgende:
Je kan ook de kit los snijden, platen naar binnen, randen goed schoonmaken en weer opnieuw kitten
Maar d'r vriend is wel helemaal ingesmeerd met vaselinequote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:26 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Zover wil haar vriend denk ik ook niet gaan
En schoongemaakt van tevoren, niet te vergeten.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:28 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
Maar d'r vriend is wel helemaal ingesmeerd met vaseline
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |