quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:35 schreef AKnynke het volgende:
ja hoi. Ik ben Nynke, en ik wil een zwembad!
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:20 schreef Guppyfriend het volgende:
Dit gaat toch niet meer overtroffen worden. Eigenlijk moet die MP pagina even gescreenshot worden, voor ie weg is
quote:krasloos 250 bij 70 bij 70 aquarium
Waarom 100 euro ? Heb hem zelf ook opgehaald voor 100 euro maar u mag hem ook komen ruilen voor een 200 cm aquarium met filter (bioloog) en frame.
U krijgt van ons een 250 bij 70 bij 70 aquarium + roestvrijstalen frame + 160 cm sump/bioloog met filtermatriaal.
Heb hem thuis gepoets maar hij blijkt niet door de voordeur te passen, als we het raam eruit moeten halen moeten we de gevel slopen. Zo ver wil mijn vriend niet gaan Hij is netjes schoongemaakt en ingevet met vasaline.
De bioloog/sump moet u zelf nog even verder zelf schoonmaken ( was al begonnen met de bodem te poetsen )
Voor de rest krijgt u er bijna 30l bioballen bij + erg veel koraalgruis. Dit is was bij de vorige eigenaar een zoutwater aquarium.
Hij staat vlak voor de deur onder de carport, dus de auto bus/vrachtauto met aanhanger alles kan er naast voor etc geparkeert worden. Alleen de sump moet even het huis uit getild worden. ( dat valt mee )
Een erg mooie prijs voor zo'n groot aquarium helaas gaat mijn droom niet door of we moeten verhuizen. Ik hoop dat ik iemand anders erg blij kan maken met dit aanbod.
Voor meer serieuse interesse wil ik u wel meer foto's sturen.
vriendelijke groetjes,
Nynke de Jong
ps wij wonen in loosbroek dat ligt tussen heeswijk dinter en veghel in ( vlakbij den bosch rosmalen oss )
Wij wonen pal naast lunenburg dus erg makkelijk te vinden.
maar tl;drquote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:50 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Gast... het zijn nog geen 60 posts boven je...
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:35 schreef AKnynke het volgende:
ja hoi. Ik ben Nynke, en ik wil een zwembad!
Tsja, dat krijg je dan al ga je een Smart kopen !quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:51 schreef Prowl het volgende:
Gezocht iemand met een grote bus ( noord braband) is ook leuk
GMTAquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:16 schreef rijsttafel het volgende:
Jezus, WTF![]()
Mooi topic![]()
![]()
Gelukkig is de vriend goed ingesmeerd met vaseline.
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |