Niet bij Madeira, volgens mijquote:
WOW! We're going to Ibizaquote:
quote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]Uitzoeken over welke zee je vliegt zodat je weet of je boven zee of boven land wilt neerstorten
![]()
Maarre Greys, en boven zee in een luchtballon?
quote:
quote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien wel lekkere stewards piloten Erik!
quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:27 schreef Greys het volgende:
Ik ga NIET boven zee in een luchtballon!
Ik ga uberhaupt niet in een luchtballon, never.
Piloten komen niet langs om te vragen "of je nog iets wiltquote:
quote:Recent onderzoek[7] in de Atlantische Oceaan toont aan dat vooral de grote haaiensoorten in aantal drastisch afnemen. Uit dit onderzoek bleek dat de afname voor soorten als bijvoorbeeld de tijgerhaai en hamerhaai meer dan 90% bedroeg. Mogelijk leidt dit tot verschuivingen dieper in het ecosysteem.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:29 schreef Loveless85 het volgende:
THIS IS YOUR CAPTAIN SPEAKING.
IT IS NOT FIRE COMING FROM THE ENGINES BUT ORANJE DECORATION FOR THE WORLD CUP.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Piloten komen niet langs om te vragen "of je nog iets wilt"
quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
NEEHEE
Iedereen noemt ons 'oranje' in het buitenland
bijvoorbeeld:quote:
quote:![]()
Bij JOU misschien niet, bij mij...quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Piloten komen niet langs om te vragen "of je nog iets wilt"
Vragen of je op schoot mag zittenquote:
Nu mag eenquote:
Gezellig in de cockpit.quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Vragen of je op schoot mag zitten[ afbeelding ]
Lijkt me welquote:
Zal ik jou eens iets vertellen?quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:29 schreef Greys het volgende:
Goodbye, het worden er in elk geval wel minder daar:
[..]
quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Lijkt me wel
4 dagen van tevoren reserveren is op tijd
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zal ik jou eens iets vertellen?Ik heb afgelopen december in Kenia gedoken en toen ben ik vijf (VIJF!!) haaien tegengekomen.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:35 schreef Loveless85 het volgende:
Ja maar goed, das toch gewoon ook niet gezond als je je over dat soort dingen druk gaat maken. Dan kan je je overal wel druk om maken. De buurman kan a la Dordrecht ook NU de gaskraan openzetten en straks je huis opblazen, of er kan a la Nijmegen even een lijnbus je gevel rammen.
Of a la Bijlmer een Boeing op je dak, een dronken bestuurder je van de zebra scheppen, etc. etc.
Natuurlijk is het niet gek voor vliegen wat zenuwachtig te zijn, maar verder moet je denk ik niet al teveel nadenken wat er allemaal kan gebeuren, want dan ben je nergens helemaal veilig. Het gevolg van leven is nou eenmaal de dood
Ja, dat dacht ik ook al; we doen wel iets eerderquote:Op donderdag 8 juli 2010 09:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh echt? Ook voor buiten als het mooi weer is?
We reserveren voor de zekerheid wel iets langer van te voren
Ja maar goed, das toch gewoon ook niet gezond als je je over dat soort dingen druk gaat maken.
Hoezo zou je nerveus zijn voor voetbal. Het is maar een spelletje hoor. Tis niet alsof er mensenlevens vanaf hangenquote:Op donderdag 8 juli 2010 09:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, want jij was ook helemáál niet nerveus voor voetbal he?
Erik is nerveus om te vliegen, jij was het voor de voetbal (ik ook). Dat ging je toch ook niet zitten relativeren?
quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoezo zou je nerveus zijn voor voetbal. Het is maar een spelletje hoor. Tis niet alsof er mensenlevens vanaf hangen
quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:38 schreef tombolafan het volgende:
COURGETTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook al; we doen wel iets eerder
Ik had gemaild; als we 8 augustus met 10-15 man wilden brassen, hoe lang van te voren we moesten reserveren. 4 dagen is prima
Dat weet ik ook welquote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:38 schreef tombolafan het volgende:
COURGETTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Huh wat? Moet ik de tuin in?
OOOh nog even wat kolen op het vuur dus
quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als ik de doemdenker ben dan vraag ik me af wat jij voor begrijpend lezen had![]()
quote:
quote:
Natuurlijk is het niet gek voor vliegen wat zenuwachtig te zijn, maar verder moet je denk ik niet al teveel nadenken wat er allemaal kan gebeuren, want dan ben je nergens helemaal veilig. Het gevolg van leven is nou eenmaal de dood
quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:49 schreef Greys het volgende:
Hoe vaak ik niet gewild had dat je voor allerlei emoties enzo een switchje had om het even aan of uit te kunnen zetten, wat zou het leven dan toch een stuk makkelijker zijn
En saaier, dat ook wel...
Hear Hearquote:Op donderdag 8 juli 2010 09:47 schreef Greys het volgende:
Dat hadden we toch gelezen Ll
Maar een beetje nerveus zijn om te vliegen blijft gewoon heel normaal, ook als je kunt relativeren enzo. En ja, je moet er niet teveel over nadenken, maar soms is dat knopje om even om te zetten nogal lastig te vinden. Da's bij wel meer dingen zo, hadden we maar knopjes om gewoon aan en uit te zetten
Ja inderdaad, wel meer knopjes zijn lastig te vindenquote:Op donderdag 8 juli 2010 09:47 schreef Greys het volgende:
Dat hadden we toch gelezen Ll
Maar een beetje nerveus zijn om te vliegen blijft gewoon heel normaal, ook als je kunt relativeren enzo. En ja, je moet er niet teveel over nadenken, maar soms is dat knopje om even om te zetten nogal lastig te vinden. Da's bij wel meer dingen zo, hadden we maar knopjes om gewoon aan en uit te zetten
OMGquote:Op donderdag 8 juli 2010 09:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja inderdaad, wel meer knopjes zijn lastig te vinden
Oh, ik dacht dat je meer moeite had met het vinden van je sleutelgat danquote:Op donderdag 8 juli 2010 10:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik had het over de lichtschakelaar. In het donker. Na een paar pilsjes.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:55 schreef tombolafan het volgende:
Mn nicht net aan de telefoon: "kun jij zondagavond oppassen, kunnen wij voetbal kijken?"
Ik: "Nee "
Zij: "Dacht ik alEn kun je dinsdag? tijdens de huldiging?"
Ik dacht het niet
quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik had het over de lichtschakelaar. In het donker. Na een paar pilsjes.
Nou ja, ze dacht ik probeer hetquote:Op donderdag 8 juli 2010 10:05 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
tsjonge dat had ze vast zelf kunnen bedenken
quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:55 schreef tombolafan het volgende:
Mn nicht net aan de telefoon: "kun jij zondagavond oppassen, kunnen wij voetbal kijken?"
Ik: "Nee "
Zij: "Dacht ik alEn kun je dinsdag? tijdens de huldiging?"
Ik dacht het niet
Dan kun je niet op je vuvuzela blazenquote:Op donderdag 8 juli 2010 10:08 schreef Greys het volgende:
Want voetbal kijken kan je toch gewoon thuis als je kinderen in bed liggen?
Ja, in de stad (ze wonen in Amsterdam), leek ze toch wel leuk met de finalequote:Op donderdag 8 juli 2010 10:08 schreef Greys het volgende:
Maar dan wilde ze ergens anders voetbal gaan kijken neem ik aan?
Want voetbal kijken kan je toch gewoon thuis als je kinderen in bed liggen?
Of dan laat je ze gewoon opblijven tot ze omvallen op zo'n historische avond?
Ehm, vandaag nog nietquote:Op donderdag 8 juli 2010 10:06 schreef Pisces29 het volgende:
Helleu
Leuk Greys shoppen vandaag
Erik heb je al een trotsmomentje gevonden?
Nou, tijdens die wedstrijden overdag werden ze vaak wakker hoor door die stomme toetersquote:Op donderdag 8 juli 2010 10:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan kun je niet op je vuvuzela blazen
chantage?quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:10 schreef Loveless85 het volgende:
Hier is de planning richting Stadhuisplein en hopelijk daarna Hofplein te gaan. En heb net gemaild voor de dinsdag vrij. Met een beetje lichte chantage erin
quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:10 schreef Loveless85 het volgende:
Hier is de planning richting Stadhuisplein en hopelijk daarna Hofplein te gaan. En heb net gemaild voor de dinsdag vrij. Met een beetje lichte chantage erin
Dinsdag is de huldiging!quote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:11 schreef Loveless85 het volgende:
Oh en Greys, hoe noemen ze Nederland hier: http://www.fifa.com/world(...)e+soccer+city+finale
quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:14 schreef JJH het volgende:
Dinsdag ga ik naar Amsterdam toe. En als het nog steeds zo heet is ga ik met mijn dronken kop een stukje met de rondvaartboot meezwemmen. D
Vertel!quote:
Ik ook!quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:14 schreef JJH het volgende:
Dinsdag ga ik naar Amsterdam toe. En als het nog steeds zo heet is ga ik met mijn dronken kop een stukje met de rondvaartboot meezwemmen. D
quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:22 schreef Loveless85 het volgende:
Nou ja chantage, gewoon even vermeld in die mail dat ik verder in Juli en Augustus geen vrij had gevraagd, dus dat ik best snap dat t nu én erg kort dag is, én midden in de vakantie tijd is, maar dit dus het enige is wat ik nu vraag.
En denk dat hij daar wel wat gevoelig voor is
quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:22 schreef Loveless85 het volgende:
Nou ja chantage, gewoon even vermeld in die mail dat ik verder in Juli en Augustus geen vrij had gevraagd, dus dat ik best snap dat t nu én erg kort dag is, én midden in de vakantie tijd is, maar dit dus het enige is wat ik nu vraag.
Nou, dat mag ook wel danquote:Op donderdag 8 juli 2010 10:22 schreef Loveless85 het volgende:
Mwah, ik heb wel zo geformuleerd dat ik nou weer niet zeg dat het de enige dagen zijn die ik vrij ga nemen. Maar meer dat ik nu maar 1 dagje vraag op dit moment, waar andere collega's 3 weken vrij zijn (geheel terecht natuurlijk hoor, maar ze waren maar wat blij dat ik in de zomer niet wegging).quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Mjah, maar daar gaat hij je mee om je oren slaan als je dus in juli of augustus nog vrij wil verder
Jij ook met je familiequote:Op donderdag 8 juli 2010 10:27 schreef Greys het volgende:
Even boodschappen halen voor de visite
Weet niet of ik daarna nog terug ben, anders alvast een fijne dag!
quote:
Veel plezier met shoppen!quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:27 schreef Greys het volgende:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:27 schreef Greys het volgende:
Ciao!quote:
Ik heb vrij dinsdag.quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:38 schreef Ml-etje het volgende:
Weer binnen tuimeltmoet nog stofzuigen en dweilen en heb geen zin
What's new
quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb vrij dinsdag.
JJH en Tombola willen ook gaan.
JJH en Greys hebben het topic verlaten
En volgens de octopus wint NL
Hey!quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb vrij dinsdag.
JJH en Tombola willen ook gaan.
JJH en Greys hebben het topic verlaten
En volgens de octopus wint NL
quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:43 schreef Ml-etje het volgende:
Pisces! idd leuke dingen bij de H&M zaterdag eens kijken
Op de site?quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja zitten leuke dingen bij, als je een beetje van die stijl houdt
quote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja zitten leuke dingen bij, als je een beetje van die stijl houdt
quote:
quote:
Ik ga straks met mn oppaskindjes naar de slotzang van kinderen van een vriendin kijkenquote:Op donderdag 8 juli 2010 10:51 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ha Tombootjenog wat leuks doen vandaag?
Ik koop sowieso niet snel via internet, wil altijd even zien hoe het staatquote:Netjes en fleurig zie ik veel voorbij komen qua jurkjes.
Zaterdag even cheap kast aanvullen dus alleen de WE en H&M in
Hihi en het is niks?quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ga straks met mn oppaskindjes naar de slotzang van kinderen van een vriendin kijken![]()
Minder is dat die kinderen me al ruim een jaar aan hun meester proberen te koppelen![]()
[..]
Ik koop sowieso niet snel via internet, wil altijd even zien hoe het staat
quote:
Nou, volgens mij wordt hij er net zo gestoord van als ikquote:Op donderdag 8 juli 2010 10:59 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi en het is niks?
Bestel wel veel via esprit dat kan gratis terug.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Nou, volgens mij wordt hij er net zo gestoord van als ik(en nee, hij is niet leuk genoeg)
Hij had een tijdje een vriendin (rust) maar dat is over zeiden ze vorige week, dus ze waren helemaal blij dat ik kom vanmiddag
Idd, dan welquote:Op donderdag 8 juli 2010 11:05 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ow nou dan gewoon aan laten leunen en niet teveel reageren.
Als ie nou leuk was geweest dan was dat koppelen ook prima geweest
quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:11 schreef Greys het volgende:
Oh nou we kunnen zondag rustig iets anders gaan doen hoor, het is al niet meer spannend
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]Ik lees net pas dat het een photoshop is
Jij wist het al?quote:
Mooi, ligt het niet aan mijquote:Op donderdag 8 juli 2010 11:22 schreef Loveless85 het volgende:
Ja ik lees het ook nu pas hoor, Telegraaf heeft het ook gewoon als 'echt' nieuws opgepikt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:26 schreef Ml-etje het volgende:
Of ik het weekend mee gaIk zeg doen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:
Dat kun je terplekke wel beslissen toch?quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het water op sowieso maar met z'n allen achter 1 bootje Nou daar moet ik nog even over slapen.
Ik neem aan dat ze dat ook bij beginners niet doen? Lijkt me nogal gevaarlijk dan, als je valt en de andere waterskieen zo over je heenquote:Op donderdag 8 juli 2010 11:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het water op sowieso maar met z'n allen achter 1 bootje Nou daar moet ik nog even over slapen.
Lijkt mij toch ook... Of je valt en valt al die anderen ook onderstebovenquote:Op donderdag 8 juli 2010 12:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze dat ook bij beginners niet doen? Lijkt me nogal gevaarlijk dan, als je valt en de andere waterskieen zo over je heen
quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze dat ook bij beginners niet doen? Lijkt me nogal gevaarlijk dan, als je valt en de andere waterskieen zo over je heen
quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:38 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga richting de slotzang!
Tot later
Mooi zoquote:Op donderdag 8 juli 2010 13:23 schreef Loveless85 het volgende:
Goed, en goed, ze kan weer wat met pootje![]()
Hoe issie daar? Met de badkamert?
Maak maar foto's als het klaar is. Het duurt nu wel wat langer dan geplanned of niet?quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mooi zo![]()
Badkamert ben ik inmiddels stiekem wel zat; iedere avond en ieder weekend zijn we er bezig.
Maarrrrr....vrijdag worden de vloertegels gelegd en dan kan het sanitair geplaatst gaan worden.
Ik hoop dat we er volgend weekend in kunnen douchen![]()
En het wordt echt zoooo mooi, jammer dat ik geen tijd/puf meer heb 's avonds om de foto's te uploaden en in m'n topic te plaatsen
Maandje dus alquote:Op donderdag 8 juli 2010 13:29 schreef Ingetje79 het volgende:
WK wordt tussendoor zeker gevolgd![]()
En we hadden niet echt een planning, maar ik had verwacht dat het nu ong. klaar zou zijn.
Op 3 juni is 's avonds de muur eruit gemept en vanaf toen is de ellende begonnen![]()
Oeps, half 2
Nogal ja. Maar daar schijnt van Persie altijd een voorliefde voor gehad te hebben, voor mocro'squote:Op donderdag 8 juli 2010 16:48 schreef Pisces29 het volgende:
Die Bouchra is gewoon een chagerijnige Mocro
quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nogal ja. Maar daar schijnt van Persie altijd een voorliefde voor gehad te hebben, voor mocro's
Inderdaad, nu hoor je nog een beetje dat hij vroeger nogal one of the boys was in mocro-kringenquote:Op donderdag 8 juli 2010 16:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
In z'n tijd bij Feyenoord sprak hij als een mocro, dus dat was geen verrassing toen zij in beeld kwam![]()
En misschien heeft ze het zwaar thuis
quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Inderdaad, nu hoor je nog een beetje dat hij vroeger nogal one of the boys was in mocro-kringen
Oh jakkesquote:
Krijg je straks zo'n Vorm of Boschker die mogen debuteren in de finalequote:
Heb je straks helemaal voor niks een vrije dag bij elkaar gesmeektquote:Op donderdag 8 juli 2010 17:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Krijg je straks zo'n Vorm of Boschker die mogen debuteren in de finaleEn verder nog nooit wat anders dan een bekerwedstrijd of UEFA-cup wedstrijdje hebben gekeept
Die huldiging is sowieso hequote:Op donderdag 8 juli 2010 17:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heb je straks helemaal voor niks een vrije dag bij elkaar gesmeekt!!!
Oh. Dan strepen we mijn opmerking even doorquote:
quote:Kom naar een 'Oranjeplein'!
Zondag kun je de finale tussen Nederland en Spanje op twee feestelijke locaties volgen.
Op de Binnenrotte bij Blaak kunnen ongeveer 17.500 mensen op een megascherm van 88 vierkante meter de finale volgen. Op het Stadhuisplein verschijnen net als dinsdag drie schermen. Daar worden opnieuw zo'n 7500 supporters verwacht.
De woordvoerder van burgemeester Ahmed Aboutaleb zei donderdag dat niets de komst van de feestpleinen meer in de weg staat, hoewel voor de Binnenrotte nog wel een vergunning moet worden afgegeven. Dat gebeurt hoogstwaarschijnlijk vrijdag. ,,Wat normaal in een paar weken wordt geregeld, moet nu in een paar dagen. Het gaat nog om details'', zei hij.
Openbaar Vervoer
Vanwege de verkeersmaatregelen die gaan volgen, wordt iedereen aangeraden met het OV te komen.
Geen ideequote:Op donderdag 8 juli 2010 17:36 schreef JJH het volgende:
Dan graag Sander Boschker. Hij heeft wel een schat aan ervaring...
Was Vorm destijds ook niet de keeper van het -21 team dat Europees kampioen geworden is?
quote:
quote:
lekker, nasi met een koud biertjequote:Op donderdag 8 juli 2010 18:29 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb nasi in de magnetron gemikt. Geen zin te koken met die warmte
quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:30 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
lekker, nasi met een koud biertje
Was je gaan jagen?quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:34 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben terug
Ik denk dat ik 5 kilo uitgezweet heb
Mooi. Ben je zo lui van de warmte dat je alleen nog maar smilies post?quote:
Yes. I was hunting for Penguins, but it was to darn hotquote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mooi. Ben je zo lui van de warmte dat je alleen nog maar smilies post?
quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Yes. I was hunting for Penguins, but it was to darn hot [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mooi. Ben je zo lui van de warmte dat je alleen nog maar smilies post?
quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Yes. I was hunting for Penguins, but it was to darn hot [ afbeelding ]
Typoquote:
Awquote:
Wat doe ik!quote:
Hee, je praat weerquote:
quote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:56 schreef Loveless85 het volgende:
ICH BIN BACK JAWOHL
quote:
Nee alleen die flauwe .gif en foute humor dat je pas van de Duitsers hebt gewonnen als ze in 'De Wereld' de capitulatie tekenenquote:Op donderdag 8 juli 2010 18:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zijn er nog mooie nieuwe Duitse momenten vandaag gekeptsjuurt?
quote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Welkom thuis, Cat. Neem iets koels te drinken.
Een heel kattenkoorquote:Op donderdag 8 juli 2010 18:59 schreef Loveless85 het volgende:
Hier pak aan; 'MIAUWWWW'. Een krijsend poezenbeest![]()
quote:
Verwarring!quote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:01 schreef Loveless85 het volgende:
WK Journaal
Het is awquote:
Ik heb net de douche al leeggedronken.quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Welkom thuis, Cat. Neem iets koels te drinken.
Oftewel; ik hou best van Ll, maar alleen als ie zn mond houdtquote:
Ik weet wie!quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb net de douche al leeggedronken.![]()
Om 4 uur vertrokken uit Heerlen belooft normaliter een thuiskomst om kwart voor 5. Om half 7 trok ik de deur hier achter me dicht.![]()
Trein naar Sittard: stroomstoring tussen Roermond en Sittard.... opeens toch een stoptrein (staanplek only) die ´even´moest wachten voor het station ivm andere treinen. Half uur later reden we weer. Ik smolt zowat weg.![]()
En in Roermond bleek dat er tot Eindhoven geen treinen reden.Dus na nog een half uur kon ik mezelf in een bus persen. Waarin de ene persoon ter wereld bleek te zitten die ik écht nooit meer hoef te spreken.
Volgens mij zag hij me ook, de lafaard draaide meteen zijn kop weg.![]()
Ik was toch zo blij dat ik in Weird kon overstappen op mijn fiets.
Bah. ZO vervelend als je gewoon lekker naar huis wil en je moet allerlei stunt en vliegwerk uitvoeren voordat je de deur achter je dicht kan trekken.quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb net de douche al leeggedronken.![]()
Om 4 uur vertrokken uit Heerlen belooft normaliter een thuiskomst om kwart voor 5. Om half 7 trok ik de deur hier achter me dicht.![]()
Trein naar Sittard: stroomstoring tussen Roermond en Sittard.... opeens toch een stoptrein (staanplek only) die ´even´moest wachten voor het station ivm andere treinen. Half uur later reden we weer. Ik smolt zowat weg.![]()
En in Roermond bleek dat er tot Eindhoven geen treinen reden.Dus na nog een half uur kon ik mezelf in een bus persen. Waarin de ene persoon ter wereld bleek te zitten die ik écht nooit meer hoef te spreken.
Volgens mij zag hij me ook, de lafaard draaide meteen zijn kop weg.![]()
Ik was toch zo blij dat ik in Weird kon overstappen op mijn fiets.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:05 schreef Loveless85 het volgende:
Wie wie wie
Wel klote zeg Cat![]()
Das 't nadeel van het OV soms
Als ze er niet over wil vertellen dan zegt ze dat heus wel en dan houden wij ons mond wel hoorquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, ik dacht "als ze die gast al niet wilde zien of spreken dan wil ze er vast ook niet over vertellen" dus ik begon er niet over, ondanks nieuwsgierigheid, maar blijkbaar houdt dat de rest niet tegen.
Ik heb geen manieren, dat weet je tochquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, ik dacht "als ze die gast al niet wilde zien of spreken dan wil ze er vast ook niet over vertellen" dus ik begon er niet over, ondanks nieuwsgierigheid, maar blijkbaar houdt dat de rest niet tegen.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik weet wie!(denk ik
)
Deze avond vrij?
Ook dat jaquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb geen manieren, dat weet je toch
Het was ook geen grote verrassing.quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij bent toch altijd nieuwsgierig!
QFT.quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh ja, dat soort personen mogen (regelmatig) een schaafwond vallenquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:16 schreef Cat22 het volgende:
Tombo heeft goed geraden wie het was. WWT FT!![]()
Voor de rest: ik ga het hele verhaal niet op internet zetten (dan wordt het wel erg herkenbaar) maar het komt erop neer dat een zogenaamde vriend me, in een tijd dat ik zijn steun echt nodig had, keihard heeft laten vallen. En zulke personen mogen dan ook de rest van hun bestaan uit mijn leven blijven.![]()
![]()
Server loopt trouwens weer te kutten, de halve tijd laadt de pagina niet.
Wat is dat toch? Het lijkt toch echt bij jouw pc te zitten?quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:16 schreef Cat22 het volgende:
Minstens!quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh ja, dat soort personen mogen (regelmatig) een schaafwond vallen.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:16 schreef Cat22 het volgende:
Tombo heeft goed geraden wie het was. WWT FT!![]()
Voor de rest: ik ga het hele verhaal niet op internet zetten (dan wordt het wel erg herkenbaar) maar het komt erop neer dat een zogenaamde vriend me, in een tijd dat ik zijn steun echt nodig had, keihard heeft laten vallen. En zulke personen mogen dan ook de rest van hun bestaan uit mijn leven blijven.![]()
![]()
Keine ahnung.quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat is dat toch? Het lijkt toch echt bij jouw pc te zitten?
Pesies! Erik is te aardig.quote:
Nou ja, ik bedoel niet een schaafwondje op je knie als je even valt, maar meer zo dat je van je motor schuift en langs je hele lichaam geschaafd bent en vol vuil en steentjes zit.quote:
Auwwwwww!quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, ik bedoel niet een schaafwondje op je knie als je even valt, maar meer zo dat je van je motor schuift en langs je hele lichaam geschaafd bent en vol vuil en steentjes zit.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, ik bedoel niet een schaafwondje op je knie als je even valt, maar meer zo dat je van je motor schuift en langs je hele lichaam geschaafd bent en vol vuil en steentjes zit.
Ik niet hoor! Ik krijg al de rillingen van zulke beschrijvingen, brr!quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:47 schreef Greys het volgende:
Oeh, ik kom op het goede moment binnenvallen zie ik.
Waar we anderen bloederige wonden toewensen
Stockholmquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:50 schreef Loveless85 het volgende:
Zullen we er anders even een vrolijke noot invgooien? Vast voor zondag?
Het is heel de dag volgens mij verspreid over heel Nederland al kut met de treinen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:51 schreef Greys het volgende:
Ah fakkkkkk, zussie net op de trein gezet in Zoetermeer... rijden er geen treinen tussen Amersfoort en Zwolle![]()
Kloptquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is heel de dag volgens mij verspreid over heel Nederland al kut met de treinen.
Via Deventer omtreinen. Niet eens zo heel ver om gelukkig. Maar wel mooi kut zegquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:51 schreef Greys het volgende:
Ah fakkkkkk, zussie net op de trein gezet in Zoetermeer... rijden er geen treinen tussen Amersfoort en Zwolle![]()
Ik voel haar pijn.quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:51 schreef Greys het volgende:
Balen! Even bellen hoe het nu gaat?quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:54 schreef Greys het volgende:
Tussen Amersfoort en Zwolle is ook de hele A28 dicht ivm de bermbranden
En de trein kan er dus ook niet rijden.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Via Deventer omtreinen. Niet eens zo heel ver om gelukkig. Maar wel mooi kut zeg![]()
Bosbrand ofzo toch?
IEIEIEIEIEIEIEH!!!!!! Een muis!quote:
Ja superquote:Op donderdag 8 juli 2010 20:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Goehoeeed. Zondag en (hopelijk) dinsdag feesten![]()
En met jou?
Long time no see!quote:
Sterktequote:Op donderdag 8 juli 2010 20:01 schreef tombolafan het volgende:
Ik zit NU in de hel die NS heet... Vertraging, uitval, bah bah bah![]()
T is veul te heet weer om in de trein te zitten
T is veul te heet weer voor ALLES eigenlijk
Mooi mooi mooi dus!quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja supermaandag naar de neuroloog geweest, en Het Rozijntje is nog steeds aan t krimpen! En mijn oog is ook weer aan t genezen dusssssssssssssss
Tnx... Ik zit er over na te denken om straks gewoon even naar t strand te rijden en dan de zee in te duikenquote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:01 schreef tombolafan het volgende:
Ik zit NU in de hel die NS heet... Vertraging, uitval, bah bah bah![]()
T is veul te heet weer om in de trein te zitten
T is veul te heet weer voor ALLES eigenlijk
Jeueueueuej!quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja supermaandag naar de neuroloog geweest, en Het Rozijntje is nog steeds aan t krimpen! En mijn oog is ook weer aan t genezen dusssssssssssssss
Goed nieuwsquote:Op donderdag 8 juli 2010 20:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nou ja, IK kan de hitte ook niet aanquote:Op donderdag 8 juli 2010 20:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Bladeren kunnen ze niet aan...
Kou kunnen ze niet aan...
Hitte kunnen ze niet aan....![]()
Echt, er is iets grondig mis met het hele systeem.
Ach over 2 jaar zijn we er toch allemaal aan dus waarom zou je je er nog druk om makenquote:Op donderdag 8 juli 2010 20:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Bladeren kunnen ze niet aan...
Kou kunnen ze niet aan...
Hitte kunnen ze niet aan....![]()
Echt, er is iets grondig mis met het hele systeem.
Ik ben jaloers!quote:
quote:
Percy groeit als kool! Ik zal binnenkort weer es een foto maken. En don't get me started about the heat. Altijd blijven lachen zullen we maar zeggenquote:Op donderdag 8 juli 2010 20:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Goed nieuws![]()
Hoest met Percy? En trek je de hitte een beetje?
quote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:07 schreef Muis006 het volgende:
Altijd blijven lachen zullen we maar zeggen
Hele mooi iigquote:
Maar jij hoeft (bij mijn wetenquote:Op donderdag 8 juli 2010 20:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, IK kan de hitte ook niet aan
Maar goed, keep smiling ofzo
quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:06 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ach over 2 jaar zijn we er toch allemaal aan dus waarom zou je je er nog druk om maken
quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:09 schreef Loveless85 het volgende:
Zo'n lamme wildplasser tegen de politie 'Zoude gij een broodje shoarma lusten?'
Nee, die heeft ie niet vandaagquote:
Op zijn brabants/limburgs is ALLES een belediging.quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Is dat een brabantse/limburgse belediging ofzo?
Jij zou (met jouw achtergrond) toch moeten weten dat elk mensen miljoenen organismen vervoertquote:Op donderdag 8 juli 2010 20:10 schreef Cat22 het volgende:
Maar jij hoeft (bij mijn weten) geen duizenden reizigers per dag te vervoeren.
![]()
Het is OVERAL te warm voorquote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:12 schreef Loveless85 het volgende:
En ze zijn rood van buiten en wit van binnen. En pittig
Heeft jouw lijf dan ook vertraging? En bussen en gratis flesjes water voor de bacteriële uitdeel?quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij zou (met jouw achtergrond) toch moeten weten dat elk mensen miljoenen organismen vervoert
Maar maar... Alles wat jij hier zegt dus ook?quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:11 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Op zijn brabants/limburgs is ALLES een belediging.
Ik ben een stuk later thuis jaquote:Op donderdag 8 juli 2010 20:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heeft jouw lijf dan ook vertraging? En bussen en gratis flesjes water voor de bacteriële uitdeel?
Neeeeeeeee ik spreek ABN want ik ben geïmporteerd uit Ggggggggggggggggelderland.quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar maar... Alles wat jij hier zegt dus ook?
oh, ok!quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:14 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Neeeeeeeee ik spreek ABN want ik ben geïmporteerd uit Ggggggggggggggggelderland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |