quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:01 schreef Loveless85 het volgende:
WK Journaal
Het is awquote:
Ik heb net de douche al leeggedronken.quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Welkom thuis, Cat. Neem iets koels te drinken.
Oftewel; ik hou best van Ll, maar alleen als ie zn mond houdtquote:
Ik weet wie!quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb net de douche al leeggedronken.![]()
Om 4 uur vertrokken uit Heerlen belooft normaliter een thuiskomst om kwart voor 5. Om half 7 trok ik de deur hier achter me dicht.![]()
Trein naar Sittard: stroomstoring tussen Roermond en Sittard.... opeens toch een stoptrein (staanplek only) die ´even´moest wachten voor het station ivm andere treinen. Half uur later reden we weer. Ik smolt zowat weg.![]()
En in Roermond bleek dat er tot Eindhoven geen treinen reden.Dus na nog een half uur kon ik mezelf in een bus persen. Waarin de ene persoon ter wereld bleek te zitten die ik écht nooit meer hoef te spreken.
Volgens mij zag hij me ook, de lafaard draaide meteen zijn kop weg.![]()
Ik was toch zo blij dat ik in Weird kon overstappen op mijn fiets.
Bah. ZO vervelend als je gewoon lekker naar huis wil en je moet allerlei stunt en vliegwerk uitvoeren voordat je de deur achter je dicht kan trekken.quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb net de douche al leeggedronken.![]()
Om 4 uur vertrokken uit Heerlen belooft normaliter een thuiskomst om kwart voor 5. Om half 7 trok ik de deur hier achter me dicht.![]()
Trein naar Sittard: stroomstoring tussen Roermond en Sittard.... opeens toch een stoptrein (staanplek only) die ´even´moest wachten voor het station ivm andere treinen. Half uur later reden we weer. Ik smolt zowat weg.![]()
En in Roermond bleek dat er tot Eindhoven geen treinen reden.Dus na nog een half uur kon ik mezelf in een bus persen. Waarin de ene persoon ter wereld bleek te zitten die ik écht nooit meer hoef te spreken.
Volgens mij zag hij me ook, de lafaard draaide meteen zijn kop weg.![]()
Ik was toch zo blij dat ik in Weird kon overstappen op mijn fiets.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:05 schreef Loveless85 het volgende:
Wie wie wie
Wel klote zeg Cat![]()
Das 't nadeel van het OV soms
Als ze er niet over wil vertellen dan zegt ze dat heus wel en dan houden wij ons mond wel hoorquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, ik dacht "als ze die gast al niet wilde zien of spreken dan wil ze er vast ook niet over vertellen" dus ik begon er niet over, ondanks nieuwsgierigheid, maar blijkbaar houdt dat de rest niet tegen.
Ik heb geen manieren, dat weet je tochquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, ik dacht "als ze die gast al niet wilde zien of spreken dan wil ze er vast ook niet over vertellen" dus ik begon er niet over, ondanks nieuwsgierigheid, maar blijkbaar houdt dat de rest niet tegen.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik weet wie!(denk ik
)
Deze avond vrij?
Ook dat jaquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb geen manieren, dat weet je toch
Het was ook geen grote verrassing.quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij bent toch altijd nieuwsgierig!
QFT.quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh ja, dat soort personen mogen (regelmatig) een schaafwond vallenquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:16 schreef Cat22 het volgende:
Tombo heeft goed geraden wie het was. WWT FT!![]()
Voor de rest: ik ga het hele verhaal niet op internet zetten (dan wordt het wel erg herkenbaar) maar het komt erop neer dat een zogenaamde vriend me, in een tijd dat ik zijn steun echt nodig had, keihard heeft laten vallen. En zulke personen mogen dan ook de rest van hun bestaan uit mijn leven blijven.![]()
![]()
Server loopt trouwens weer te kutten, de halve tijd laadt de pagina niet.
Wat is dat toch? Het lijkt toch echt bij jouw pc te zitten?quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:16 schreef Cat22 het volgende:
Minstens!quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh ja, dat soort personen mogen (regelmatig) een schaafwond vallen.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:16 schreef Cat22 het volgende:
Tombo heeft goed geraden wie het was. WWT FT!![]()
Voor de rest: ik ga het hele verhaal niet op internet zetten (dan wordt het wel erg herkenbaar) maar het komt erop neer dat een zogenaamde vriend me, in een tijd dat ik zijn steun echt nodig had, keihard heeft laten vallen. En zulke personen mogen dan ook de rest van hun bestaan uit mijn leven blijven.![]()
![]()
Keine ahnung.quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat is dat toch? Het lijkt toch echt bij jouw pc te zitten?
Pesies! Erik is te aardig.quote:
Nou ja, ik bedoel niet een schaafwondje op je knie als je even valt, maar meer zo dat je van je motor schuift en langs je hele lichaam geschaafd bent en vol vuil en steentjes zit.quote:
Auwwwwww!quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, ik bedoel niet een schaafwondje op je knie als je even valt, maar meer zo dat je van je motor schuift en langs je hele lichaam geschaafd bent en vol vuil en steentjes zit.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, ik bedoel niet een schaafwondje op je knie als je even valt, maar meer zo dat je van je motor schuift en langs je hele lichaam geschaafd bent en vol vuil en steentjes zit.
Ik niet hoor! Ik krijg al de rillingen van zulke beschrijvingen, brr!quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:47 schreef Greys het volgende:
Oeh, ik kom op het goede moment binnenvallen zie ik.
Waar we anderen bloederige wonden toewensen
Stockholmquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:50 schreef Loveless85 het volgende:
Zullen we er anders even een vrolijke noot invgooien? Vast voor zondag?
Het is heel de dag volgens mij verspreid over heel Nederland al kut met de treinen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:51 schreef Greys het volgende:
Ah fakkkkkk, zussie net op de trein gezet in Zoetermeer... rijden er geen treinen tussen Amersfoort en Zwolle![]()
Kloptquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is heel de dag volgens mij verspreid over heel Nederland al kut met de treinen.
Via Deventer omtreinen. Niet eens zo heel ver om gelukkig. Maar wel mooi kut zegquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:51 schreef Greys het volgende:
Ah fakkkkkk, zussie net op de trein gezet in Zoetermeer... rijden er geen treinen tussen Amersfoort en Zwolle![]()
Ik voel haar pijn.quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:51 schreef Greys het volgende:
Balen! Even bellen hoe het nu gaat?quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:54 schreef Greys het volgende:
Tussen Amersfoort en Zwolle is ook de hele A28 dicht ivm de bermbranden
En de trein kan er dus ook niet rijden.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Via Deventer omtreinen. Niet eens zo heel ver om gelukkig. Maar wel mooi kut zeg![]()
Bosbrand ofzo toch?
IEIEIEIEIEIEIEH!!!!!! Een muis!quote:
Ja superquote:Op donderdag 8 juli 2010 20:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Goehoeeed. Zondag en (hopelijk) dinsdag feesten![]()
En met jou?
Long time no see!quote:
Sterktequote:Op donderdag 8 juli 2010 20:01 schreef tombolafan het volgende:
Ik zit NU in de hel die NS heet... Vertraging, uitval, bah bah bah![]()
T is veul te heet weer om in de trein te zitten
T is veul te heet weer voor ALLES eigenlijk
Mooi mooi mooi dus!quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja supermaandag naar de neuroloog geweest, en Het Rozijntje is nog steeds aan t krimpen! En mijn oog is ook weer aan t genezen dusssssssssssssss
Tnx... Ik zit er over na te denken om straks gewoon even naar t strand te rijden en dan de zee in te duikenquote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:01 schreef tombolafan het volgende:
Ik zit NU in de hel die NS heet... Vertraging, uitval, bah bah bah![]()
T is veul te heet weer om in de trein te zitten
T is veul te heet weer voor ALLES eigenlijk
Jeueueueuej!quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja supermaandag naar de neuroloog geweest, en Het Rozijntje is nog steeds aan t krimpen! En mijn oog is ook weer aan t genezen dusssssssssssssss
Goed nieuwsquote:Op donderdag 8 juli 2010 20:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nou ja, IK kan de hitte ook niet aanquote:Op donderdag 8 juli 2010 20:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Bladeren kunnen ze niet aan...
Kou kunnen ze niet aan...
Hitte kunnen ze niet aan....![]()
Echt, er is iets grondig mis met het hele systeem.
Ach over 2 jaar zijn we er toch allemaal aan dus waarom zou je je er nog druk om makenquote:Op donderdag 8 juli 2010 20:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Bladeren kunnen ze niet aan...
Kou kunnen ze niet aan...
Hitte kunnen ze niet aan....![]()
Echt, er is iets grondig mis met het hele systeem.
Ik ben jaloers!quote:
quote:
Percy groeit als kool! Ik zal binnenkort weer es een foto maken. En don't get me started about the heat. Altijd blijven lachen zullen we maar zeggenquote:Op donderdag 8 juli 2010 20:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Goed nieuws![]()
Hoest met Percy? En trek je de hitte een beetje?
quote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:07 schreef Muis006 het volgende:
Altijd blijven lachen zullen we maar zeggen
Hele mooi iigquote:
Maar jij hoeft (bij mijn wetenquote:Op donderdag 8 juli 2010 20:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, IK kan de hitte ook niet aan
Maar goed, keep smiling ofzo
quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:06 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ach over 2 jaar zijn we er toch allemaal aan dus waarom zou je je er nog druk om maken
quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:09 schreef Loveless85 het volgende:
Zo'n lamme wildplasser tegen de politie 'Zoude gij een broodje shoarma lusten?'
Nee, die heeft ie niet vandaagquote:
Op zijn brabants/limburgs is ALLES een belediging.quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Is dat een brabantse/limburgse belediging ofzo?
Jij zou (met jouw achtergrond) toch moeten weten dat elk mensen miljoenen organismen vervoertquote:Op donderdag 8 juli 2010 20:10 schreef Cat22 het volgende:
Maar jij hoeft (bij mijn weten) geen duizenden reizigers per dag te vervoeren.
![]()
Het is OVERAL te warm voorquote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:12 schreef Loveless85 het volgende:
En ze zijn rood van buiten en wit van binnen. En pittig
Heeft jouw lijf dan ook vertraging? En bussen en gratis flesjes water voor de bacteriële uitdeel?quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij zou (met jouw achtergrond) toch moeten weten dat elk mensen miljoenen organismen vervoert
Maar maar... Alles wat jij hier zegt dus ook?quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:11 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Op zijn brabants/limburgs is ALLES een belediging.
Ik ben een stuk later thuis jaquote:Op donderdag 8 juli 2010 20:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heeft jouw lijf dan ook vertraging? En bussen en gratis flesjes water voor de bacteriële uitdeel?
Neeeeeeeee ik spreek ABN want ik ben geïmporteerd uit Ggggggggggggggggelderland.quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar maar... Alles wat jij hier zegt dus ook?
oh, ok!quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:14 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Neeeeeeeee ik spreek ABN want ik ben geïmporteerd uit Ggggggggggggggggelderland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |