Op de site?quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja zitten leuke dingen bij, als je een beetje van die stijl houdt
quote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja zitten leuke dingen bij, als je een beetje van die stijl houdt
quote:
quote:
Ik ga straks met mn oppaskindjes naar de slotzang van kinderen van een vriendin kijkenquote:Op donderdag 8 juli 2010 10:51 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ha Tombootjenog wat leuks doen vandaag?
Ik koop sowieso niet snel via internet, wil altijd even zien hoe het staatquote:Netjes en fleurig zie ik veel voorbij komen qua jurkjes.
Zaterdag even cheap kast aanvullen dus alleen de WE en H&M in
Hihi en het is niks?quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ga straks met mn oppaskindjes naar de slotzang van kinderen van een vriendin kijken![]()
Minder is dat die kinderen me al ruim een jaar aan hun meester proberen te koppelen![]()
[..]
Ik koop sowieso niet snel via internet, wil altijd even zien hoe het staat
quote:
Nou, volgens mij wordt hij er net zo gestoord van als ikquote:Op donderdag 8 juli 2010 10:59 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi en het is niks?
Bestel wel veel via esprit dat kan gratis terug.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Nou, volgens mij wordt hij er net zo gestoord van als ik(en nee, hij is niet leuk genoeg)
Hij had een tijdje een vriendin (rust) maar dat is over zeiden ze vorige week, dus ze waren helemaal blij dat ik kom vanmiddag
Idd, dan welquote:Op donderdag 8 juli 2010 11:05 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ow nou dan gewoon aan laten leunen en niet teveel reageren.
Als ie nou leuk was geweest dan was dat koppelen ook prima geweest
quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:11 schreef Greys het volgende:
Oh nou we kunnen zondag rustig iets anders gaan doen hoor, het is al niet meer spannend
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]Ik lees net pas dat het een photoshop is
Jij wist het al?quote:
Mooi, ligt het niet aan mijquote:Op donderdag 8 juli 2010 11:22 schreef Loveless85 het volgende:
Ja ik lees het ook nu pas hoor, Telegraaf heeft het ook gewoon als 'echt' nieuws opgepikt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:26 schreef Ml-etje het volgende:
Of ik het weekend mee gaIk zeg doen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:
Dat kun je terplekke wel beslissen toch?quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het water op sowieso maar met z'n allen achter 1 bootje Nou daar moet ik nog even over slapen.
Ik neem aan dat ze dat ook bij beginners niet doen? Lijkt me nogal gevaarlijk dan, als je valt en de andere waterskieen zo over je heenquote:Op donderdag 8 juli 2010 11:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het water op sowieso maar met z'n allen achter 1 bootje Nou daar moet ik nog even over slapen.
Lijkt mij toch ook... Of je valt en valt al die anderen ook onderstebovenquote:Op donderdag 8 juli 2010 12:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze dat ook bij beginners niet doen? Lijkt me nogal gevaarlijk dan, als je valt en de andere waterskieen zo over je heen
quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze dat ook bij beginners niet doen? Lijkt me nogal gevaarlijk dan, als je valt en de andere waterskieen zo over je heen
quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:38 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga richting de slotzang!
Tot later
Mooi zoquote:Op donderdag 8 juli 2010 13:23 schreef Loveless85 het volgende:
Goed, en goed, ze kan weer wat met pootje![]()
Hoe issie daar? Met de badkamert?
Maak maar foto's als het klaar is. Het duurt nu wel wat langer dan geplanned of niet?quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mooi zo![]()
Badkamert ben ik inmiddels stiekem wel zat; iedere avond en ieder weekend zijn we er bezig.
Maarrrrr....vrijdag worden de vloertegels gelegd en dan kan het sanitair geplaatst gaan worden.
Ik hoop dat we er volgend weekend in kunnen douchen![]()
En het wordt echt zoooo mooi, jammer dat ik geen tijd/puf meer heb 's avonds om de foto's te uploaden en in m'n topic te plaatsen
Maandje dus alquote:Op donderdag 8 juli 2010 13:29 schreef Ingetje79 het volgende:
WK wordt tussendoor zeker gevolgd![]()
En we hadden niet echt een planning, maar ik had verwacht dat het nu ong. klaar zou zijn.
Op 3 juni is 's avonds de muur eruit gemept en vanaf toen is de ellende begonnen![]()
Oeps, half 2
Nogal ja. Maar daar schijnt van Persie altijd een voorliefde voor gehad te hebben, voor mocro'squote:Op donderdag 8 juli 2010 16:48 schreef Pisces29 het volgende:
Die Bouchra is gewoon een chagerijnige Mocro
quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nogal ja. Maar daar schijnt van Persie altijd een voorliefde voor gehad te hebben, voor mocro's
Inderdaad, nu hoor je nog een beetje dat hij vroeger nogal one of the boys was in mocro-kringenquote:Op donderdag 8 juli 2010 16:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
In z'n tijd bij Feyenoord sprak hij als een mocro, dus dat was geen verrassing toen zij in beeld kwam![]()
En misschien heeft ze het zwaar thuis
quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Inderdaad, nu hoor je nog een beetje dat hij vroeger nogal one of the boys was in mocro-kringen
Oh jakkesquote:
Krijg je straks zo'n Vorm of Boschker die mogen debuteren in de finalequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |