quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:49 schreef Greys het volgende:
Hoe vaak ik niet gewild had dat je voor allerlei emoties enzo een switchje had om het even aan of uit te kunnen zetten, wat zou het leven dan toch een stuk makkelijker zijn
En saaier, dat ook wel...
Hear Hearquote:Op donderdag 8 juli 2010 09:47 schreef Greys het volgende:
Dat hadden we toch gelezen Ll
Maar een beetje nerveus zijn om te vliegen blijft gewoon heel normaal, ook als je kunt relativeren enzo. En ja, je moet er niet teveel over nadenken, maar soms is dat knopje om even om te zetten nogal lastig te vinden. Da's bij wel meer dingen zo, hadden we maar knopjes om gewoon aan en uit te zetten
Ja inderdaad, wel meer knopjes zijn lastig te vindenquote:Op donderdag 8 juli 2010 09:47 schreef Greys het volgende:
Dat hadden we toch gelezen Ll
Maar een beetje nerveus zijn om te vliegen blijft gewoon heel normaal, ook als je kunt relativeren enzo. En ja, je moet er niet teveel over nadenken, maar soms is dat knopje om even om te zetten nogal lastig te vinden. Da's bij wel meer dingen zo, hadden we maar knopjes om gewoon aan en uit te zetten
OMGquote:Op donderdag 8 juli 2010 09:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja inderdaad, wel meer knopjes zijn lastig te vinden
Oh, ik dacht dat je meer moeite had met het vinden van je sleutelgat danquote:Op donderdag 8 juli 2010 10:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik had het over de lichtschakelaar. In het donker. Na een paar pilsjes.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:55 schreef tombolafan het volgende:
Mn nicht net aan de telefoon: "kun jij zondagavond oppassen, kunnen wij voetbal kijken?"
Ik: "Nee "
Zij: "Dacht ik alEn kun je dinsdag? tijdens de huldiging?"
Ik dacht het niet
quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik had het over de lichtschakelaar. In het donker. Na een paar pilsjes.
Nou ja, ze dacht ik probeer hetquote:Op donderdag 8 juli 2010 10:05 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
tsjonge dat had ze vast zelf kunnen bedenken
quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:55 schreef tombolafan het volgende:
Mn nicht net aan de telefoon: "kun jij zondagavond oppassen, kunnen wij voetbal kijken?"
Ik: "Nee "
Zij: "Dacht ik alEn kun je dinsdag? tijdens de huldiging?"
Ik dacht het niet
Dan kun je niet op je vuvuzela blazenquote:Op donderdag 8 juli 2010 10:08 schreef Greys het volgende:
Want voetbal kijken kan je toch gewoon thuis als je kinderen in bed liggen?
Ja, in de stad (ze wonen in Amsterdam), leek ze toch wel leuk met de finalequote:Op donderdag 8 juli 2010 10:08 schreef Greys het volgende:
Maar dan wilde ze ergens anders voetbal gaan kijken neem ik aan?
Want voetbal kijken kan je toch gewoon thuis als je kinderen in bed liggen?
Of dan laat je ze gewoon opblijven tot ze omvallen op zo'n historische avond?
Ehm, vandaag nog nietquote:Op donderdag 8 juli 2010 10:06 schreef Pisces29 het volgende:
Helleu
Leuk Greys shoppen vandaag
Erik heb je al een trotsmomentje gevonden?
Nou, tijdens die wedstrijden overdag werden ze vaak wakker hoor door die stomme toetersquote:Op donderdag 8 juli 2010 10:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan kun je niet op je vuvuzela blazen
chantage?quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:10 schreef Loveless85 het volgende:
Hier is de planning richting Stadhuisplein en hopelijk daarna Hofplein te gaan. En heb net gemaild voor de dinsdag vrij. Met een beetje lichte chantage erin
quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:10 schreef Loveless85 het volgende:
Hier is de planning richting Stadhuisplein en hopelijk daarna Hofplein te gaan. En heb net gemaild voor de dinsdag vrij. Met een beetje lichte chantage erin
Dinsdag is de huldiging!quote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:11 schreef Loveless85 het volgende:
Oh en Greys, hoe noemen ze Nederland hier: http://www.fifa.com/world(...)e+soccer+city+finale
quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:14 schreef JJH het volgende:
Dinsdag ga ik naar Amsterdam toe. En als het nog steeds zo heet is ga ik met mijn dronken kop een stukje met de rondvaartboot meezwemmen. D
Vertel!quote:
Ik ook!quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:14 schreef JJH het volgende:
Dinsdag ga ik naar Amsterdam toe. En als het nog steeds zo heet is ga ik met mijn dronken kop een stukje met de rondvaartboot meezwemmen. D
quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:22 schreef Loveless85 het volgende:
Nou ja chantage, gewoon even vermeld in die mail dat ik verder in Juli en Augustus geen vrij had gevraagd, dus dat ik best snap dat t nu én erg kort dag is, én midden in de vakantie tijd is, maar dit dus het enige is wat ik nu vraag.
En denk dat hij daar wel wat gevoelig voor is
quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:22 schreef Loveless85 het volgende:
Nou ja chantage, gewoon even vermeld in die mail dat ik verder in Juli en Augustus geen vrij had gevraagd, dus dat ik best snap dat t nu én erg kort dag is, én midden in de vakantie tijd is, maar dit dus het enige is wat ik nu vraag.
Nou, dat mag ook wel danquote:Op donderdag 8 juli 2010 10:22 schreef Loveless85 het volgende:
Mwah, ik heb wel zo geformuleerd dat ik nou weer niet zeg dat het de enige dagen zijn die ik vrij ga nemen. Maar meer dat ik nu maar 1 dagje vraag op dit moment, waar andere collega's 3 weken vrij zijn (geheel terecht natuurlijk hoor, maar ze waren maar wat blij dat ik in de zomer niet wegging).quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Mjah, maar daar gaat hij je mee om je oren slaan als je dus in juli of augustus nog vrij wil verder
Jij ook met je familiequote:Op donderdag 8 juli 2010 10:27 schreef Greys het volgende:
Even boodschappen halen voor de visite
Weet niet of ik daarna nog terug ben, anders alvast een fijne dag!
quote:
Veel plezier met shoppen!quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:27 schreef Greys het volgende:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:27 schreef Greys het volgende:
Ciao!quote:
Ik heb vrij dinsdag.quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:38 schreef Ml-etje het volgende:
Weer binnen tuimeltmoet nog stofzuigen en dweilen en heb geen zin
What's new
quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb vrij dinsdag.
JJH en Tombola willen ook gaan.
JJH en Greys hebben het topic verlaten
En volgens de octopus wint NL
Hey!quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb vrij dinsdag.
JJH en Tombola willen ook gaan.