Jup, anders maak je het maar onnodig moeilijkquote:Op donderdag 8 juli 2010 08:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is bij jou ook altijd gewoon zwart of wit he?
quote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 08:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is bij jou ook altijd gewoon zwart of wit he?
quote:Op donderdag 8 juli 2010 08:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jup, anders maak je het maar onnodig moeilijk
Prrrrrrrrrrrquote:Op donderdag 8 juli 2010 08:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Blijf jij maar lekker aan die gedachte hangen hoor
*aai*
quote:Op donderdag 8 juli 2010 08:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Blijf jij maar lekker aan die gedachte hangen hoor
*aai*
quote:Op donderdag 8 juli 2010 08:58 schreef Greys het volgende:
Straks shoppen met moeder en zussie, dat zal lekker warm worden in die paskamers
Mijn vader blijft heel verstandig die paar uurtjes hier in de tuin zitten.
Of ik nou 12 uur of 2 uur moet vliegen, dan kan ik er toch nog wel nerveus van worden. Met jequote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Of ik nou 12 uur of 2 uur moet vliegen, dan kan ik er toch nog wel nerveus van worden. Met je.
Oh ik heb het niet zo erg, alleen spoken door mijn hoofd dan allerlei rampen enzo. En ik hoorde net van iemand dat ie een zwager verloren heeft gisteren door een helicoptercrash. Dat zet me dan aan het denken.quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:04 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heeft mijn Mr ookdat maakt idd niets uit.
Al wel eens kalmerende tabletjes gebruikt?
Maar je maakt jezelf dan onnodig gek. Want vliegen is nog steeds een van de veiligste manieren van transport. Het lijkt alleen gevaarlijk omdat wanneer het mis gaat er vaak gelijk 200 - 300 doden zijn.quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh ik heb het niet zo erg, alleen spoken door mijn hoofd dan allerlei rampen enzo. En ik hoorde net van iemand dat ie een zwager verloren heeft gisteren door een helicoptercrash. Dat zet me dan aan het denken.
Aha, tsja hij zit gewoon niet rustig.quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh ik heb het niet zo erg, alleen spoken door mijn hoofd dan allerlei rampen enzo. En ik hoorde net van iemand dat ie een zwager verloren heeft gisteren door een helicoptercrash. Dat zet me dan aan het denken.
Ja het is natuurlijk altijd gewoon wel even spannend, het landen en opstijgen. Maar dat is meer omdat je er denk ik zelf weinig zicht op hebt en de controle uit handen geeft. Bij een auto rijdt je of zelf, of je ziet iig wat er gebeurt. In het vliegtuig niet. Niet echt menselijk om de controle zo uit handen te geven misschienquote:Op donderdag 8 juli 2010 09:10 schreef Greys het volgende:
Ik ben ook áltijd nerveus voor vliegen
Maar ik ga wel gewoon. Net als dat Erik ook gewoon gaat.
Volgens mij zijn best veel mensen nerveus voor vliegen hoor. Geen blinde paniek, maar ook al is het zo'n veilige manier volgens de statistieken, ik zit ook liever in een auto op de grond dan dat ik in de lucht hang
quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja het is natuurlijk altijd gewoon wel even spannend, het landen en opstijgen. Maar dat is meer omdat je er denk ik zelf weinig zicht op hebt en de controle uit handen geeft. Bij een auto rijdt je of zelf, of je ziet iig wat er gebeurt. In het vliegtuig niet. Niet echt menselijk om de controle zo uit handen te geven misschien
quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja het is natuurlijk altijd gewoon wel even spannend, het landen en opstijgen. Maar dat is meer omdat je er denk ik zelf weinig zicht op hebt en de controle uit handen geeft. Bij een auto rijdt je of zelf, of je ziet iig wat er gebeurt. In het vliegtuig niet. Niet echt menselijk om de controle zo uit handen te geven misschien
quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou precies, dat soort dingen.
Daarom is het wat misplaatst dat als iemand zegt daar nerveus voor te zijn, dat je er dan meteen eentegenaan gooit. Maar goed, we kennen je inmiddels wel een beetje
quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Daarom is het wat misplaatst dat als iemand zegt daar nerveus voor te zijn, dat je er dan meteen eentegenaan gooit. Maar goed, we kennen je inmiddels wel een beetje
Nou ja goed, ik weet toch niet dat die knul vliegangst heeftquote:Op donderdag 8 juli 2010 09:13 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ja goed, ik weet toch niet dat die knul vliegangst heeftDus ik had gewoon zoiets van 'Een vluchtje van 2 uur maar
'. Ik vind het irritante aan vliegen namelijk dat je zo lang stil moeten zitten in een stoel. Dus ik vind juist vluchten van >4 uur weer echt helemaal niks.
Echt?quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij heeft geen vliegangst, dat is het hem nou juist
Hij is er gewoon een beetje nerveus voor en dat is hartstikke normaal ipv
Ik heb trouwens wel iets stoms... ik vlieg altijd honderd keer over land dan over zee. Dat eerste stuk naar Portugal vind ik altijd prima, tot we bij Portugal de oceaan op gaan richting MadeiraTerwijl je net zo hard valt op land dan op zee
Maar dan heb ik altijd het idee dat als er iets mis gaat, dat ze boven land nog wel een vliegveld vinden om een noodlanding te maken
Ik vind het opstijgen en landen ook wel altijd het spannendst, en inderdaad, het is de controle (die je niet hebt) die het voor mij spannend maakt. En de hoogte, dat áls er iets mis gaat, je ook wel goed de lul bentquote:Op donderdag 8 juli 2010 09:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ja goed, ik weet toch niet dat die knul vliegangst heeftDus ik had gewoon zoiets van 'Een vluchtje van 2 uur maar
'. Ik vind het irritante aan vliegen namelijk dat je zo lang stil moeten zitten in een stoel. Dus ik vind juist vluchten van >4 uur weer echt helemaal niks.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Echt?![]()
Ik zou liever over zee vliegen denk ik
quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Echt?![]()
Ik zou liever over zee vliegen denk ik
En waar slaat deze post nou weer op?quote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja het slaat echt nergens op
Hoewel ik moet toegeven dat ik die reden van 'boven land zijn er tenminste nog vliegvelden voor een noodlanding' mezelf nog steeds best logisch in de oren klinkt![]()
Zo heb je allemaal wel van die rare dingen. Nou ja, dat hou ik mezelf maar voor
quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En waar slaat deze post nou weer op?
* wantrouwig is *
Hahahahaha, ik zou juist denken dat een vliegtuig op zee misschien niet meteen helemaal in de kreukels knalt en je nog weg kan zwemmenquote:Op donderdag 8 juli 2010 09:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja het slaat echt nergens op
Hoewel ik moet toegeven dat ik die reden van 'boven land zijn er tenminste nog vliegvelden voor een noodlanding' mezelf nog steeds best logisch in de oren klinkt![]()
Zo heb je allemaal wel van die rare dingen. Nou ja, dat hou ik mezelf maar voor
quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is gewoon een heel liefdevol persoon, dat weet je toch?
*giechel*
quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hahahahaha, ik zou juist denken dat een vliegtuig op zee misschien niet meteen helemaal in de kreukels knalt en je nog weg kan zwemmen
Ja okee, als ik er bij nadenk niet, maar neerstorten op de grond klinkt zo hard
Maar ik mag m wel doen?quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:22 schreef Greys het volgende:
Mayday, mayday... als volgende TT is NIET grappig Ll, dan weet je dat vast
oh ja, jij hebt haaienangst he!quote:
Goodmorningquote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Niet in alle zeeën dus even tevoren uitzoeken dan
quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Of van die kwallen waar je dood van gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |