quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:22 schreef JJH het volgende:
Maar eigenlijk had Nederland zelf van Dutiswland moeten winnen, dan was het helemaal mooi geweest. Maar Spanje gaat lastig zat worden hoor!
quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daar kijk je niet genoeg voetbal voor, Duitsland is gewoon de aartsrivaal, op allerlei vlakken
quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:27 schreef JJH het volgende:
Een WK finale van Duitsland winnen had 10x gaver geweest, alleen al omdat 1978.
En Nederland - Duitsland is en blijft Nederland - Duitsland, en daar komt niets tussen.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:27 schreef JJH het volgende:
En Nederland - Duitsland is en blijft Nederland - Duitsland, en daar komt niets tussen.
Ja uiteraard, maar dan wel met de zekerheid dat we zouden winnenquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan was juist die finale toch veel toffer geweest?
Ik heb er inderdaad geen verstand van, daar heb je gelijk van, maar ik begreep wel dat Oranje zelf ook veel liever tegen Duitsland had gespeeld, van Marwijk ook. Ook omdat het dan qua écht voetballen een veel mooiere wedstrijd zou worden waarschijnlijk had ik begrepen
Maar ik vind juist zo'n wedstrijd tegen de 'aartsrivaal' (die ik dus echt geweldig vond voetballen het hele WK) veel spannender en toffer. Ik juich evengoed hard voor Oranje zondag hoor![]()
Dan hadden we hem wel moeten winnen héquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:27 schreef JJH het volgende:
quote:
Ik kan er echt geen medelijden mee hebben. Ze hebben meer dan terecht verloren vandaag. Spanje had écht veel overwicht. En zo´n beetje iedere Duitse krant kopte vanochtend al dat ze NL wel zouden zien in de finale. Alleen maar mooi dat die arrogantie word afgestraftquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:35 schreef Greys het volgende:
Aw, ik vind het echt zielig
En de Duitse collega's van Heer G waren echt blóednerveus heel de dag vandaag en hij ging weg en zei 'Joh, maak je niet zo druk, jullie winnen vanavond gewoon met 3-1 ofzo!'.
FAIL!
quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik kan er echt geen medelijden mee hebben. Ze hebben meer dan terecht verloren vandaag. Spanje had écht veel overwicht. En zo´n beetje iedere Duitse krant kopte vanochtend al dat ze NL wel zouden zien in de finale. Alleen maar mooi dat die arrogantie word afgestraft
Duitsers brullen altijd, hoppakee lekker naar huis, volgende keer beterquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:36 schreef Loveless85 het volgende:
En zo´n beetje iedere Duitse krant kopte vanochtend al dat ze NL wel zouden zien in de finale. Alleen maar mooi dat die arrogantie word afgestraft
Nou ja, op zich heeft Greys meer medelijden met de Duitsers die het voetbal kijken. Die kunnen er ook niks aan doen dat er niet optimaal gespeeld werd.quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik kan er echt geen medelijden mee hebben. Ze hebben meer dan terecht verloren vandaag. Spanje had écht veel overwicht. En zo´n beetje iedere Duitse krant kopte vanochtend al dat ze NL wel zouden zien in de finale. Alleen maar mooi dat die arrogantie word afgestraft
Dat kan. Ik heb meer dan eens geroepen dat Duitsland wel zou winnen en ze waren echt mn persoonlijke favoriet voor de titel (niet omdat ik het wilde maar omdat ze gewoon zó goed speelden). Maar het is erg knap hoe Spanje gewoon bijna de volle 90 minuten heeft gedomineerd. Op een paar uitbraken na kwam Duitsland er écht niet aan te pas.quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja goed, dat is jouw gevoel hierbij, ik heb een ander gevoel
quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, op zich heeft Greys meer medelijden met de Duitsers die het voetbal kijken. Die kunnen er ook niks aan doen dat er niet optimaal gespeeld werd.
Ja maar dan is het voor ieder land sneu, want je hebt altijd teleurgestelde supporters. Er doen 32 landen mee, er wint er maar eentje.quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, op zich heeft Greys meer medelijden met de Duitsers die het voetbal kijken. Die kunnen er ook niks aan doen dat er niet optimaal gespeeld werd.
Je weet het altijd weer zo lekker in het absurde door te trekkenquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar dan is het voor ieder land sneu, want je hebt altijd teleurgestelde supporters. Er doen 32 landen mee, er wint er maar eentje.
Dan kan je beter het WK afschaffen als het voor die andere 31 te zielig is
Ik gunde het de Duitsers ook zeker. Juist om het geweldige voetbal. Maar nu kan ik niet anders dan concluderen dat Spanje meer dan terecht heeft gewonnenquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je weet het altijd weer zo lekker in het absurde door te trekken. "Te zielig." Het kan toch gewoon zo zijn dat je het mensen die je kent gunt (die uit een ander land komen) om óók in de finale te komen?
quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar dan is het voor ieder land sneu, want je hebt altijd teleurgestelde supporters. Er doen 32 landen mee, er wint er maar eentje.
Dan kan je beter het WK afschaffen als het voor die andere 31 te zielig is
Ik heb gister nog om dit soort fragmenten lopen gieren tijdens de wedstrijd, alleen de blik al van Frank, op de bank, roept het allemaal weer opquote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:46 schreef JJH het volgende:
Die de Boer kijkt volgens mij altijd hetzelfde.
quote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 08:14 schreef Pisces29 het volgende:
Krijgen we vandaag al de 30? Dan geniet ik maar extra van de ochtendkoffie
quote:Op donderdag 8 juli 2010 08:44 schreef Loveless85 het volgende:
Das nog van het EK, toen verloren de Duitsers de finale van de Spanjaarden
Das 2 uurtjes vliegen ofzo?quote:Op donderdag 8 juli 2010 08:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben zenuwachtig aan het worden voor het vliegen naar Stokholm vrijdag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |