quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ik vind dat H&M nu veel leuks heeft, maar ik hou dan ook van dat tuttige chique gebeuren wat ze al een poosje hebben.
Die schoentjes hebben ze helaas nog niet in de winkel hier, ik hoop dat ze nog komen
JE KRIMPT!quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga zo even kijken!
Vind het bestellen via de H&M site altijd wat lastig ivm die maten, alles is altijd te groot.
Wel goed voor je ego enzo, als je ineens maatje 36 hebt (srsly, van die zomerhemdjes enzo heb ik 36 bij H&M, terwijl ik dat normaal uiteraard bij laaaaaaaange na niet heb)
Ook de schoenen van H&M zijn altijd groter dan anders. Heb jij dat nooit?
quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:59 schreef Greys het volgende:
of ze zijn een keer de vijver uitgesprongen de planten in en zijn inmiddels verdroogd
Die maten van kleding zijn idd altijd zo vaag bij H&Mquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga zo even kijken!
Vind het bestellen via de H&M site altijd wat lastig ivm die maten, alles is altijd te groot.
Wel goed voor je ego enzo, als je ineens maatje 36 hebt (srsly, van die zomerhemdjes enzo heb ik 36 bij H&M, terwijl ik dat normaal uiteraard bij laaaaaaaange na niet heb)
Ook de schoenen van H&M zijn altijd groter dan anders. Heb jij dat nooit?
Hehequote:Op woensdag 7 juli 2010 21:30 schreef Goodbye het volgende:
Wat een rust!![]()
Eens even kijken of mijn droom van vorige nacht uitkomt: Spanje die van Duitsland wint. Wie weet. In mijn droom begon alleen Angela Merkel de Duitse spelers aan te vallen, de kans dat dat gebeurt lijkt me wat kleiner
quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:31 schreef DeZwabber het volgende:
even een telefoon fotootje crossposten, dat ik vanochtend in het toetslokaal op de elfde verdieping heb gemaakt
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:44 schreef DeZwabber het volgende:
natuurkunde, de laatste van de vier toelatingsexamens voor het hbo
ik hoop maar dat ik em gehaald heb, ik ben niet slecht in natuurkunde, maar wat waren die vragen bagger vaag![]()
er zaten ook vragen over onderwerpen in die in het hele boek niet voorkwamen (geluid en trilling, niets over in het boek)
en dan tussendoor dit soort vragen:quote:26. De kleurcode van de draden in een schakeling is aanwezig voor:
a. Veiligheid. b. Gezelligheid.
quote:Voor een harmonisch trilling geldt voor de plaatsfunctie het volgende:
Y(t)=5,0.sin(6 t) (in cm)
18. Wat is de beginfasehoek?
a. 0
b. 1
c. 2
d. het juiste antwoord staat er niet bij
quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:53 schreef DeZwabber het volgende:
ja, ik vond het echt niet kunnen, maar dankzij de hulp van de ffsc'ers gisteravond nog even een crash course harmonische trillingen gehad dus die heb ik wel goed hoop ik
heb ik nog niets over gezegd, ik wacht de uitslag af, met de last minute tips denk ik dat ik ze misschien nog wel goed heb beantwoord ookquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:02 schreef Greys het volgende:
Maar Zwab, wat zeiden ze dan toen je zei dat ze toch onmogelijk vragen kunnen gaan stellen over dingen die je nooit geleerd hebt en niet in het boek staan?
tis meer juichen omdat er eindelijk iets gebeurtquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:01 schreef Greys het volgende:
He fuck, ik wil een Duitland - Oranje finale.
En dat wil het Oranje elftal zelf ook graag, want die kennen ze beter
Dus ik juich niet
quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:07 schreef JJH het volgende:
Trouwens, arme Geer.
Ik was weg aan het eind van de middag en ben net 20 minuten binnen. Had ik die arme drommel in het logeerkamertje opgesloten, het warmste kamertje van het huis. Ze heeft eerst het bakje water zowat leeggedronken en lag net op de koude tegeltjes van het toilet.
Ik moet er weer even aan wennen dat ik niet alle deuren dichtgooi als ik wegga.
Ik heb net 'maar' 17x "breed!!!" naar de tv zitten schreeuwen.quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:08 schreef Loveless85 het volgende:
Wat een mongol die spanjaard![]()
Lekkere teamspirit
quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:08 schreef Loveless85 het volgende:
Wat een mongol die spanjaard![]()
Lekkere teamspirit
Ze is alweer boven jan. Ze komt in iedergeval wel weer vrij irritant op mijn armen liggen.quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Awwwwwww!
Nou, dan let je er extra op een volgende keerGelukkig heeft ze het gered zonder water.
Ah gut, die ziel! Doe haar maar extra vertroetelen met een lekker koud plakje vlees uit de koelkast ofzo
Duitsland scoort nog wel in de laatste minuut.quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Die krijgt het nog wel om zijn oren hoor... wat een egotripper
TOE NOU DUITSLANDDDDDDD!
Spanje schijnt best kut te zijn om tegen te voetballen in de finale, ik wil Duitsland!
Ach het maakt mij niet uit. Ik gun het de Spanjaarden meer als Nederland niet wint. Dus vandaar liever Spanje. En Duitsland voetbalt nu ook gewoon minder dan Spanje, dus het is gewoon terechtquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Die krijgt het nog wel om zijn oren hoor... wat een egotripper
TOE NOU DUITSLANDDDDDDD!
Spanje schijnt best kut te zijn om tegen te voetballen in de finale, ik wil Duitsland!
quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach het maakt mij niet uit. Ik gun het de Spanjaarden meer als Nederland niet wint. Dus vandaar liever Spanje. En Duitsland voetbalt nu ook gewoon minder dan Spanje, dus het is gewoon terecht
quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:14 schreef Loveless85 het volgende:
Ik gun het de Spanjaarden meer als Nederland niet wint. Dus vandaar liever Spanje.
Ja ze speelden mooi, maar ze komen nu gewoon tekort nu ze niet vroeg scoren en dan van de ruimte gebruik kunnen maken.quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Duitsland was écht een heel toffe ploeg hoor, hebben echt super gespeeld en geen smerige overtredingen gemaakt, heel sportief gespeeld. Ze verdienden het echt om in de finale te staan. Dus ik gun het hen meer dan Spanje, eerlijk is eerlijk.
Maar ze waren hiermee toch echt iets te voorbarig dus...Goden verzoeken, nooit doen...
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ik ook. Als we 2e worden gun ik het Spanje wel, verliezen van de Duitsers dat is teveel vernedering
quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:16 schreef Loveless85 het volgende:
Misschien moet de Spaanse selectie zich hier even melden:
Ik kreeg hem uhh.. er niet in...
Ja. Zonde van het leuke voetbal van de Duitsers, maar wanneer het er nu om gaat schieten ze gewoon tekort.quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan mag Duitsland eerst wel even langs, Spanje heeft er tóch eentje meer in gekregen
quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's nog teveel oud zeer, daar hebben die voetballers van nu toch niets meer mee te maken
Welk land?quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:20 schreef JJH het volgende:
SCHADE DAUTSCHLAND ALLES IS FORBEI, ALLES IST FORBEI, ALLES IST FORBEI.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:22 schreef JJH het volgende:
Maar eigenlijk had Nederland zelf van Dutiswland moeten winnen, dan was het helemaal mooi geweest. Maar Spanje gaat lastig zat worden hoor!
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |