NEINquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik was ook even bang dat ze mij bedoelde![]()
Maar voor de duidelijkheid: VANAVOND ben ik voor DuitslandDat mag toch??
ik juist omdat ik liever dld tegenkomquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik Spanje maar dat is omdat ik die in de finale tegenover ons wil
omkappen en opstokenquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:09 schreef Kally het volgende:
Trouwens ze hebben in het sprookjesbos nu de sprookjesboom staan, die was echt heel mooi gemaakt
quote:
quote:
Ik vind de Boze wolf altijd eng.quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:09 schreef Kally het volgende:
Trouwens ze hebben in het sprookjesbos nu de sprookjesboom staan, die was echt heel mooi gemaakt
Mijn baarmoederhals is voor iemand anders gereserveerd!quote:
Webicons zijn afgeschaft.quote:
Er liep nu van alles rond, Roodkapje, Hans en Grietje, De Wolf die deed het super trouwensquote:
Echt die mond en de wenkbrauwen bewegen en het klopt preciesquote:
O je bedoelt mensen in pakken?quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Er liep nu van alles rond, Roodkapje, Hans en Grietje, De Wolf die deed het super trouwens![]()
Kinderen vonden het geweldig
Ja mensen in pakken, ik had ze ook nog nooit gezienquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
O je bedoelt mensen in pakken?Die zie ik bijna nooit en kom er toch vaak.
Nee ik bedoelde in dat huisje.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Echt die mond en de wenkbrauwen bewegen en het klopt precies
Telt niet meer hier. Om onbekende redenen kan uw stand niet meer worden aangepast. Probeert u toch uw pool aan te passen ten faveure van Duitsland wordt deze meteen omgezet in een 4-0 voor spanjequote:Op woensdag 7 juli 2010 20:11 schreef Cee het volgende:
Ik heb net trouwens m'n poule voor deze wedstrijd veranderd naar 4-2. Voor de Mannschaft.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Mijn baarmoederhals is voor iemand anders gereserveerd!
quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind het knap hoor
Ook de vliegende hollander... de eerste keer scheet ik bijna in mijn broek
Wel een mooi aanbod opzich.quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:16 schreef crv het volgende:
[..]
Telt niet meer hier. Om onbekende redenen kan uw stand niet meer worden aangepast. Probeert u toch uw pool aan te passen ten faveure van Duitsland wordt deze meteen omgezet in een 4-0 voor spanje
Lijkt wel of ze der mond vol heeftquote:
mensen in pakken moet wel redelijk nieuw zijn idd. heb ze er volgens mij ook nooit gezien.quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja mensen in pakken, ik had ze ook nog nooit gezien![]()
Heb maar foto's gemaakt, en gisteren kwamen sneeuwwitje en Fabiola zingen in het hotel, dat was ook leuk al die kinderen mee doen![]()
Welke bij Roodkapje of bij de 7 geitjes?
WAT!quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Webicons zijn afgeschaft.Je moet hem uploaden.
Zo das een wie nu nog vooe duitslandquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Om het goed te maken heb ik 'm al weg gehaald
quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:16 schreef crv het volgende:
[..]
Telt niet meer hier. Om onbekende redenen kan uw stand niet meer worden aangepast. Probeert u toch uw pool aan te passen ten faveure van Duitsland wordt deze meteen omgezet in een 4-0 voor spanje
quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:16 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Die stelt niks voor![]()
Ik was er nog niet ingeweest omdat de jongens er te klein voor waren maar we vonden hem geweldig
quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:16 schreef crv het volgende:
[..]
Nee valt mee, voornamelijk foto'squote:Op woensdag 7 juli 2010 20:18 schreef gomi het volgende:
[..]
mensen in pakken moet wel redelijk nieuw zijn idd. heb ze er volgens mij ook nooit gezien.
en dan zeker net als in eurodisney de kinderen met handtekeningenboekje achter ze aan en handtekeningen verzamelen?
Waar is die boom ook alweer van?quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Echt die mond en de wenkbrauwen bewegen en het klopt precies
Ik dacht binnen wel heel even, shit ik ben zo zeiknat van die watervalquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wij hadden toen vrijkaarten gewonnen daarvoor om als een van de eersten in dat ding te mogen... na sluitingstijd (met eten/drinken enzo).
Maar ja, ik vond het wel een beetje engEn dat terwijl ik toch wel echt een achtbanen-fan ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Nee ik hou het gewoon in stand, dan kan ik alleen maar meevallen in het echt.quote:
Is dat gebruikelijk ja? Krijg je zomaar een krabbel van een of andere kletsnatte hete vakantiewerker.quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:18 schreef gomi het volgende:
en dan zeker net als in eurodisney de kinderen met handtekeningenboekje achter ze aan en handtekeningen verzamelen?
quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:21 schreef D. het volgende:
[..]
Waar is die boom ook alweer van?
Ik herken 'm nl. wel
Doet me aan Dr. Snuggles denken
Oh, dat is mijn probleem dan ook zeker. Krijg de tering Fuk, dan maar geen iconquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Webicons zijn afgeschaft.Je moet hem uploaden.
Slim.quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee ik hou het gewoon in stand, dan kan ik alleen maar meevallen in het echt.
Dat zegt me nietquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gewoon van de Sprookjesboom toch? Nederland 3 enzo?
Teveel tijd om te laden, en iets met privacy.quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, dat is mijn probleem dan ook zeker. Krijg de tering Fuk, dan maar geen icon![]()
Klote hoerezooi. Waarom, weet iemand dat ook?
Als geoloog kijk ik niet op een miljoen jaar meer of minderquote:
Ik weet het niet, het is een serie op 3, maar nu je het zegt zou zo maar kunnenquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:21 schreef D. het volgende:
[..]
Waar is die boom ook alweer van?
Ik herken 'm nl. wel
Doet me aan Dr. Snuggles denken
Mooi. Ze kunn me de klootn kussnquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:23 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Teveel tijd om te laden, en iets met privacy.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, dat is mijn probleem dan ook zeker. Krijg de tering Fuk, dan maar geen icon![]()
Klote hoerezooi. Waarom, weet iemand dat ook?
Ik heb sangria gehaaldquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:21 schreef charmed_angel het volgende:
Spaanse wijn http://tweetphoto.com/31336401
Da vin Danny miskien wle lekkuh.quote:
Hmm.quote:
Zaterdag nogquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:25 schreef crv het volgende:
Jongens even rustig nu wat respect voor het duitse volkslied. is de laatste keer dat het hier gespeeld wordt
ja. in Durban inderdaad. Je punt?quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:25 schreef crv het volgende:
Jongens even rustig nu wat respect voor het duitse volkslied. is de laatste keer dat het hier gespeeld wordt
troostfinale geen volksliederen?quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:25 schreef crv het volgende:
Oh jaquote:
quote:
Dan treedt Frans Bauer op. Ook een Duitse naam.quote:
quote:
ah waarom ook niet hequote:Op woensdag 7 juli 2010 20:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik snap nooit waarom die gespeeld wordt
Laat die 2 landen toch samen 3de eindigen
quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
![]()
Kicken ze op, krijg ik 5 euro per uur voor.
btw als nl t wk wint en je dinsdag toch naar amsterdam komtquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
![]()
Ja jij bent hier nog niet zo lang.quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Echt waar?
Zo veel... ik ga ook maar loonsverhoging vragen
quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:30 schreef gomi het volgende:
[..]
btw als nl t wk wint en je dinsdag toch naar amsterdam komt
kun je evengoed meteen blijvene n woensdag op de wallen gaan staan om je belofte waar te maken he
quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:31 schreef Cee het volgende:
Jetzt geht's los!
Ik zie 't al, wordt niks.
We gaan winnen!
quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:31 schreef Cee het volgende:
Jetzt geht's los!
We gaan winnen!
Geilquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
![]()
Ja ik snap eigenlijk ook niet dat en waarom deze wedstrijd überhaupt nog gespeeld wordtquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:31 schreef Cee het volgende:
Jetzt geht's los!
We gaan winnen!
Kut ik tel weer eens niet meequote:Op woensdag 7 juli 2010 20:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Heb je trouwens ook een PM van die flapdrol van het AD gekregen?
Nee hij vond het waarschijnlijk niet realistisch. Maar dat die mensen meekijken op dit forum is eigenlijk wel eng.quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Heb je trouwens ook een PM van die flapdrol van het AD gekregen?
Met een vuvuquote:
Och dat valt wel mee hoor. Ze willen gewoon weten wat er leeft in de maatschappij. Kortere lijntjes vind je nietquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee hij vond het waarschijnlijk niet realistisch. Maar dat die mensen meekijken op dit forum is eigenlijk wel eng.
wat voor soort mensen?quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee hij vond het waarschijnlijk niet realistisch. Maar dat die mensen meekijken op dit forum is eigenlijk wel eng.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:36 schreef Cee het volgende:
Welke zender moet ik trouwens opzetten? Ik zit nu de ARD te kijken, alles beter dan Snoeks toch?
Ja, dat kost je dan WEER belangrijke tijdquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:35 schreef Cee het volgende:
Godver, heb ik gemist, die supporter op het veld, terwijl ik naarstig op zoek was naar een mogelijkheid m'n gif-icon te verkleinen.
Ik ga een hate-pm naar Danny sturen.Zijn schuld.
Nee maar dat ze zien wat voor ziek volk hierop zit.quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Och dat valt wel mee hoor. Ze willen gewoon weten wat er leeft in de maatschappij. Kortere lijntjes vind je niet
quote:
ICH GEHE FINAL AUS MEINE DAKKAPELLE!quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Preciiiiiies... ik ook
Ik wil die commentator uit zijn dak horen gaan
Yepquote:
maar als je tegen dld speelt en je krijgt kansen moet je ook scoren ook.quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:42 schreef crv het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] -|- [ afbeelding ] [ afbeelding ] -|- [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] -|- [ afbeelding ] [ afbeelding ] -|- [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:44 schreef gomi het volgende:
[..]
Ik zeg oeh (oeh)
Ik zeg aah (aah)
Ik zeg oeh (oeh)
Oeh (oeh)
Oehoe oehoerend hard
quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:45 schreef charmed_angel het volgende:
Nou sta wel op het punt om te gaan poepen
pics.quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:45 schreef charmed_angel het volgende:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:45 schreef charmed_angel het volgende:
hehehe dat is altijd goed teken tochquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:45 schreef charmed_angel het volgende:
Nog een half uurtjequote:Op woensdag 7 juli 2010 20:45 schreef charmed_angel het volgende:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:47 schreef gomi het volgende:
[..]
in je pm box dan en niet hier op t forum ok?
quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:47 schreef gomi het volgende:
[..]
in je pm box dan en niet hier op t forum ok?
Jaquote:
wij hadden mij met mijn geluksdrankjesquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
19 minuten en nog STEEDS 0-0
WIJ stonden voor
Yeah whateverquote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Waar is die TT van paella of bratwurst?Die was zo goed
Liefde, man, maag, dinges
1 drankje voor rust, 2 na rust. en steeds scoren hequote:Op woensdag 7 juli 2010 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Yeah whateverOf het kwam door de balansbandjes of door Dick van Toorn
![]()
Waar het door komt, komt het door, maar de feiten zijn de feiten
liefde van deze man gaat ws net zo goed oor de maag, maar ik heb geen liefde voor de dingen in ttquote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:52 schreef Bellatrix het volgende:
Weet je wat leuk is? Als we dan in de finale zo zouden winnen van Duitsland, naar de grens gaan en dan zo zeggen: Sie haben etwas verloren! En dan zegt die Duitser zo: Was?![]()
En dan jij zo: Das match und die krieg lololo
En dan ook nog zo tegen een andere Duitser: Wat heb jij aan de waslijn hangen?
Duitser: was?
Jij: Wat toevallig, ik ook!
quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:52 schreef Bellatrix het volgende:
Weet je wat leuk is? Als we dan in de finale zo zouden winnen van Duitsland, naar de grens gaan en dan zo zeggen: Sie haben etwas verloren! En dan zegt die Duitser zo: Was?![]()
was, was sagen sie? ja planken duhquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:52 schreef Bellatrix het volgende:
Wat een soepstengel ben je ook.quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:52 schreef Bellatrix het volgende:
Superlieve UI.quote:
Killer hamsterquote:
Zow, de flauwe grappen zijn geweestquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:52 schreef Bellatrix het volgende:
Spanje wintquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:55 schreef gomi het volgende:
als spanje nu niet snel scoort gaan ze de 2e helft echt de boot in
ander keertje weer, die kale gek moet niet fukken met die settings in een godverdomme halve finale WKquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:54 schreef iBenny het volgende:
Flash, doe jij geen UI?
Je hebt nou deze....:
[ afbeelding ]
Heb je wel gehoord van de zilveren vlootquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:55 schreef gomi het volgende:
als spanje nu niet snel scoort gaan ze de 2e helft echt de boot in
Moet je er zout op doenquote:
Ik weet 't, was een baas, maar met een enkel frame sloeg het helaas helemaal nergens op. Is me 5 jaar trouw gebleven dat ding.quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:54 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Superlieve UI.![]()
Al was die andere ook master.
Idd, ik kende je al, alleen door die icon.quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik weet 't, was een baas, maar met een enkel frame sloeg het helaas helemaal nergens op. Is me 5 jaar trouw gebleven dat ding.Twee historische momenten binnen 24 uur, hoeveel kan een mens aan?
quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:58 schreef gomi het volgende:
ik wil ook wel paar kaarten zien zo ondertussen tbh
Piet Hein, Piet Hein,quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je wel gehoord van de zilveren vloot
de zilveren vloot van Spanje![]()
Die had er veel Spaanse matties aan boord
en appeltjes van..... Nou, van wie ook weer?
Deisquote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Da's de president van Amerika als hij in Japan is.
ey, niet grappen met de jappen hequote:Op woensdag 7 juli 2010 20:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Ook voordat we winnen hoor, de hele wedstrijd. Wij zijn 1568 ook nog niet vergetenquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:59 schreef gomi het volgende:
[..]
Piet Hein, Piet Hein,
Zijn naam is klein,
Zijn daden bennen groot:
Die heeft gewonnen de Zilvervloot!
dat zongen ze vroeger ook altijd bij wedstrijden van oranje
als we tegen spanje in de finale staan en we winnen. moeten ze dat weer zingen
Ook niet aanpappen.quote:
Tering jij bent goedquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Maar daardoor ook het meeste balverliesquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:00 schreef charmed_angel het volgende:
Gelukkig heeft Spanje meeste balbezitdat is in ieder geval positief
Helemaal gezellig, ik ga morgen langs bij Laysaquote:
Naar welke wedstrijd kijk jijquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar daardoor ook het meeste balverlies
ja maar staat zo lullig als we vooraf de zilvervloot laten binnenvaren en na afloop spanje met de gouden beker weggaatquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook voordat we winnen hoor, de hele wedstrijd. Wij zijn 1568 ook nog niet vergeten
Je probeerde rood-met-gele taart te maken maar er ging iets mis?quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:02 schreef crv het volgende:
iets gemist
ben ff oranje taart aan het maken voor mîjn collega's
Nee niet echt, ik zit nog te dubben tussen naar bed gaan en mezelf bezattenquote:
Gisteren, tijdens de wedstrijd, zei de commentator over Bouhlarouz dat hij een liesprobleem had. Ik riep toen dat hij maar moest kopen.quote:
Spanje wordt nog niet eens derde manquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:02 schreef gomi het volgende:
[..]
ja maar staat zo lullig als we vooraf de zilvervloot laten binnenvaren en na afloop spanje met de gouden beker weggaat
Nope gewoon een ORANJE taartquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je probeerde rood-met-gele taart te maken maar er ging iets mis?
eh bezatten?quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee niet echt, ik zit nog te dubben tussen naar bed gaan en mezelf bezatten![]()
En met u?
Leuk! Ik hoorde dat ze af en toe haar bed uit is, dappere dat ze er isquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Helemaal gezellig, ik ga morgen langs bij Laysa
Copen met een Cee dan tochquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Gisteren, tijdens de wedstrijd, zei de commentator over Bouhlarouz dat hij een liesprobleem had. Ik riep toen dat hij maar moest kopen.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Gisteren, tijdens de wedstrijd, zei de commentator over Bouhlarouz dat hij een liesprobleem had. Ik riep toen dat hij maar moest kopen.
Ja maar ze had net wel veel pijnquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk! Ik hoorde dat ze af en toe haar bed uit is, dappere dat ze er is
JA NET MET DIE TAART VAN DINGESquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:05 schreef Cee het volgende:
Is het iemand trouwens al opgevallen?
ROOD + GEEL = ORANJE![]()
![]()
Ik denk dezelfde als jij.quote:
en wit en zwart is grijsquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:05 schreef Cee het volgende:
Is het iemand trouwens al opgevallen?
ROOD + GEEL = ORANJE![]()
![]()
Zoeen dusquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:04 schreef crv het volgende:
[..]
Nope gewoon een ORANJE taart
2 jaar terug ook gedaan![]()
Watskeburt?quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:04 schreef Deisyy het volgende:
Leuk! Ik hoorde dat ze af en toe haar bed uit is, dappere dat ze er is
Over wie gaat dit en wat mankeert hij of zij?quote:
quote:
quote:
Met de komende finale natuurlijkquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:04 schreef gomi het volgende:
[..]
eh bezatten?
hoe dat zo?
met mij alles goed, ben helemaal blij
ah zondag ben ik ook niet nuchter als t goed gaat iddquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met de komende finale natuurlijk![]()
Ga je woonboot maar alvast verslepen
Oh okee. Nou ja, wens r sterkte danquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:09 schreef Kally het volgende:
Oke ja jongens Laysa ligt in het ziekenhuis, heel verhaal ga ik ook niet vertellen, maar dit was een noodzakelijk iets, het gaat naar omstandigheden allemaal goed morgen ga ik naar haar toe
Ze hebben geloof ik niet al te zachtzinnig hun werk gedaan.quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:09 schreef Kally het volgende:
Oke ja jongens Laysa ligt in het ziekenhuis, heel verhaal ga ik ook niet vertellen, maar dit was een noodzakelijk iets, het gaat naar omstandigheden allemaal goed morgen ga ik naar haar toe
Oh nou sterkte dan.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:09 schreef Kally het volgende:
t is ook best wel een bikkel hequote:Op woensdag 7 juli 2010 21:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze hebben geloof ik niet al te zachtzinnig hun werk gedaan.
Ik hoop dat ze een goede pijnmedicatie krijgt en vertrouw er een beetje op dat D_K dat in de gaten houdt.
Die weigerde die muts weerquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze hebben geloof ik niet al te zachtzinnig hun werk gedaan.
Ik hoop dat ze een goede pijnmedicatie krijgt en vertrouw er een beetje op dat D_K dat in de gaten houdt.
Een vooruitziende blik, je lijkt die octopussy welquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:09 schreef gomi het volgende:
[..]
ah zondag ben ik ook niet nuchter als t goed gaat idd
mijn woonboot is al weg. ik was vooraf al hoopvol en heb hem in juni al laten weghalen
Wens haar maar sterkte, kusje van mijquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:09 schreef Kally het volgende:
ik laat de fles dichtquote:
yeah, mensen noemen me weleens gomandaquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een vooruitziende blik, je lijkt die octopussy wel
Echt een Laysa-actiequote:Op woensdag 7 juli 2010 21:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Die weigerde die muts weer![]()
Maar ze gaf er net geloof ik maar aan toe
Nou wens der maar succes en een goed herstelquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:09 schreef Kally het volgende:
Jaquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:13 schreef iBenny het volgende:
ff voor de duidelijkheid... kally en Deissy kennen elkaar?
c_a ook denk ikquote:
Jaquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt een Laysa-actie![]()
Ze moet een beetje liever voor zichzelf zijn
Ik heb semi-vakantie en mag morgen uitslapenquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:12 schreef gomi het volgende:
[..]
ik laat de fles dicht
moet morgen weef werken enzo. gister al wat op en vandaag wil ik nuchter blijven
Ja natuurlijkquote:
Mja, dit kon wel op papier idd, die eerste helftquote:
Waar iemand laatst serieus dacht dat we zusjes warenquote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:15 schreef crv het volgende:
[..]
Ja natuurlijkje merkt dat je duitsers gaan verliezen he
betersquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb semi-vakantie en mag morgen uitslapen
Dat was je volgens mij al een tijdje van planquote:
quote:
Ah nog zo'n teleurgestelde duitserquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, dit kon wel op papier idd, die eerste helft
quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waar iemand laatst serieus dacht dat we zusjes waren
Ik hoorde dat ze sowieso gehuldigd gaan worden, ook al verliezen zequote:Op woensdag 7 juli 2010 21:16 schreef gomi het volgende:
[..]
beters
volgende week heb ik schijt aan als we winnen. dan trek ik zondag een fles open en dinsdag bij de huldiging ook
maar over een maandje ben ik ook weer ff vrij
C_A komt uit jou stad trouwensquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was je volgens mij al een tijdje van plan
Kijk eens in Gomi zijn pohiquote:
ah huldiging voor 2e plek trekt me minder tbhquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ze sowieso gehuldigd gaan worden, ook al verliezen ze![]()
Heb je nog plannen om weg te gaan?
Daar is bij jou niet heel veel meer van te zienquote:
bij mij is t al redellijk ver weggezakt geloof ikquote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:17 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Nou ja ik zou jou graag als zus hebben![]()
idd, ben er al heel lang niet meer geweest. 1x nog ff naar je komen zwaaienquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar is bij jou niet heel veel meer van te zien
Rel? waar.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:21 schreef gomi het volgende:
[..]
bij mij is t al redellijk ver weggezakt geloof ik
sinds ik terug ben van vakantie maar 1 x in de sc daar geweest toen er weer ff kleine rel was ofzo
Serieus.quote:
Nu je het zegt ja, volgens mij heet ze ook wel eens in mijn vermiste poezen-topic gepostquote:
Ik ben een beetje eenkennig jaquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat was niet zo heel moeilijk, gezien jouw PoHi
Voor de Efteling ook, gaan en zeker die nieuwe attracte die is geweldigquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:20 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Kally!!!
![]()
![]()
![]()
Hoe was de efteling?
Ik heb 2 kaartjes gewonnen
quote:
O ja dat is C_Aquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nu je het zegt ja, volgens mij heet ze ook wel eens in mijn vermiste poezen-topic gepost
Als ik als voetballer de finale zou verliezen, zou ik helemaal niet gehuldigd willen worden, maar een paar weken in mijn uppie bovenop de Tafelberg gaan zitten.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:19 schreef gomi het volgende:
[..]
ah huldiging voor 2e plek trekt me minder tbh
dan pas ik maar denk ik. ik wil goud of niets
ik ben tijdje terug al weggeweest. mei naar bali
nu gaan we weekje+ naar zeeland
Ja, voor de eftelingquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Voor de Efteling ook, gaan en zeker die nieuwe attracte die is geweldig
Ik ben wel vaak genoeg in de efteling geweest denk ikquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Voor de Efteling ook, gaan en zeker die nieuwe attracte die is geweldig
Hoezo verborgen? KPD zekerquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
TAL en WK
en nog aardig wat verborgen topics
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |