Ook niet aanpappen.quote:
Tering jij bent goedquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Da's de president van Amerika als hij in Japan is.
Maar daardoor ook het meeste balverliesquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:00 schreef charmed_angel het volgende:
Gelukkig heeft Spanje meeste balbezitdat is in ieder geval positief
Helemaal gezellig, ik ga morgen langs bij Laysaquote:
Naar welke wedstrijd kijk jijquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar daardoor ook het meeste balverlies
ja maar staat zo lullig als we vooraf de zilvervloot laten binnenvaren en na afloop spanje met de gouden beker weggaatquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook voordat we winnen hoor, de hele wedstrijd. Wij zijn 1568 ook nog niet vergeten
Je probeerde rood-met-gele taart te maken maar er ging iets mis?quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:02 schreef crv het volgende:
iets gemist
ben ff oranje taart aan het maken voor mîjn collega's
Nee niet echt, ik zit nog te dubben tussen naar bed gaan en mezelf bezattenquote:
Gisteren, tijdens de wedstrijd, zei de commentator over Bouhlarouz dat hij een liesprobleem had. Ik riep toen dat hij maar moest kopen.quote:
Spanje wordt nog niet eens derde manquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:02 schreef gomi het volgende:
[..]
ja maar staat zo lullig als we vooraf de zilvervloot laten binnenvaren en na afloop spanje met de gouden beker weggaat
Nope gewoon een ORANJE taartquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je probeerde rood-met-gele taart te maken maar er ging iets mis?
eh bezatten?quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee niet echt, ik zit nog te dubben tussen naar bed gaan en mezelf bezatten![]()
En met u?
Leuk! Ik hoorde dat ze af en toe haar bed uit is, dappere dat ze er isquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Helemaal gezellig, ik ga morgen langs bij Laysa
Copen met een Cee dan tochquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Gisteren, tijdens de wedstrijd, zei de commentator over Bouhlarouz dat hij een liesprobleem had. Ik riep toen dat hij maar moest kopen.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Gisteren, tijdens de wedstrijd, zei de commentator over Bouhlarouz dat hij een liesprobleem had. Ik riep toen dat hij maar moest kopen.
Ja maar ze had net wel veel pijnquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk! Ik hoorde dat ze af en toe haar bed uit is, dappere dat ze er is
JA NET MET DIE TAART VAN DINGESquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:05 schreef Cee het volgende:
Is het iemand trouwens al opgevallen?
ROOD + GEEL = ORANJE![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |