Superlieve UI.quote:
Killer hamsterquote:
Zow, de flauwe grappen zijn geweestquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:52 schreef Bellatrix het volgende:
Weet je wat leuk is? Als we dan in de finale zo zouden winnen van Duitsland, naar de grens gaan en dan zo zeggen: Sie haben etwas verloren! En dan zegt die Duitser zo: Was?![]()
En dan jij zo: Das match und die krieg lololo
En dan ook nog zo tegen een andere Duitser: Wat heb jij aan de waslijn hangen?
Duitser: was?
Jij: Wat toevallig, ik ook!
Spanje wintquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:55 schreef gomi het volgende:
als spanje nu niet snel scoort gaan ze de 2e helft echt de boot in
ander keertje weer, die kale gek moet niet fukken met die settings in een godverdomme halve finale WKquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:54 schreef iBenny het volgende:
Flash, doe jij geen UI?
Je hebt nou deze....:
[ afbeelding ]
Heb je wel gehoord van de zilveren vlootquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:55 schreef gomi het volgende:
als spanje nu niet snel scoort gaan ze de 2e helft echt de boot in
Moet je er zout op doenquote:
Ik weet 't, was een baas, maar met een enkel frame sloeg het helaas helemaal nergens op. Is me 5 jaar trouw gebleven dat ding.quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:54 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Superlieve UI.![]()
Al was die andere ook master.
Idd, ik kende je al, alleen door die icon.quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik weet 't, was een baas, maar met een enkel frame sloeg het helaas helemaal nergens op. Is me 5 jaar trouw gebleven dat ding.Twee historische momenten binnen 24 uur, hoeveel kan een mens aan?
quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:58 schreef gomi het volgende:
ik wil ook wel paar kaarten zien zo ondertussen tbh
Piet Hein, Piet Hein,quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je wel gehoord van de zilveren vloot
de zilveren vloot van Spanje![]()
Die had er veel Spaanse matties aan boord
en appeltjes van..... Nou, van wie ook weer?
Deisquote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Da's de president van Amerika als hij in Japan is.
ey, niet grappen met de jappen hequote:Op woensdag 7 juli 2010 20:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Ook voordat we winnen hoor, de hele wedstrijd. Wij zijn 1568 ook nog niet vergetenquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:59 schreef gomi het volgende:
[..]
Piet Hein, Piet Hein,
Zijn naam is klein,
Zijn daden bennen groot:
Die heeft gewonnen de Zilvervloot!
dat zongen ze vroeger ook altijd bij wedstrijden van oranje
als we tegen spanje in de finale staan en we winnen. moeten ze dat weer zingen
Ook niet aanpappen.quote:
Tering jij bent goedquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Maar daardoor ook het meeste balverliesquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:00 schreef charmed_angel het volgende:
Gelukkig heeft Spanje meeste balbezitdat is in ieder geval positief
Helemaal gezellig, ik ga morgen langs bij Laysaquote:
Naar welke wedstrijd kijk jijquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar daardoor ook het meeste balverlies
ja maar staat zo lullig als we vooraf de zilvervloot laten binnenvaren en na afloop spanje met de gouden beker weggaatquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook voordat we winnen hoor, de hele wedstrijd. Wij zijn 1568 ook nog niet vergeten
Je probeerde rood-met-gele taart te maken maar er ging iets mis?quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:02 schreef crv het volgende:
iets gemist
ben ff oranje taart aan het maken voor mîjn collega's
Nee niet echt, ik zit nog te dubben tussen naar bed gaan en mezelf bezattenquote:
Gisteren, tijdens de wedstrijd, zei de commentator over Bouhlarouz dat hij een liesprobleem had. Ik riep toen dat hij maar moest kopen.quote:
Spanje wordt nog niet eens derde manquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:02 schreef gomi het volgende:
[..]
ja maar staat zo lullig als we vooraf de zilvervloot laten binnenvaren en na afloop spanje met de gouden beker weggaat
Nope gewoon een ORANJE taartquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je probeerde rood-met-gele taart te maken maar er ging iets mis?
eh bezatten?quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee niet echt, ik zit nog te dubben tussen naar bed gaan en mezelf bezatten![]()
En met u?
Leuk! Ik hoorde dat ze af en toe haar bed uit is, dappere dat ze er isquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Helemaal gezellig, ik ga morgen langs bij Laysa
Copen met een Cee dan tochquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Gisteren, tijdens de wedstrijd, zei de commentator over Bouhlarouz dat hij een liesprobleem had. Ik riep toen dat hij maar moest kopen.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Gisteren, tijdens de wedstrijd, zei de commentator over Bouhlarouz dat hij een liesprobleem had. Ik riep toen dat hij maar moest kopen.
Ja maar ze had net wel veel pijnquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk! Ik hoorde dat ze af en toe haar bed uit is, dappere dat ze er is
JA NET MET DIE TAART VAN DINGESquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:05 schreef Cee het volgende:
Is het iemand trouwens al opgevallen?
ROOD + GEEL = ORANJE![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |