wat voor soort mensen?quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee hij vond het waarschijnlijk niet realistisch. Maar dat die mensen meekijken op dit forum is eigenlijk wel eng.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:36 schreef Cee het volgende:
Welke zender moet ik trouwens opzetten? Ik zit nu de ARD te kijken, alles beter dan Snoeks toch?
Ja, dat kost je dan WEER belangrijke tijdquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:35 schreef Cee het volgende:
Godver, heb ik gemist, die supporter op het veld, terwijl ik naarstig op zoek was naar een mogelijkheid m'n gif-icon te verkleinen.
Ik ga een hate-pm naar Danny sturen.Zijn schuld.
Nee maar dat ze zien wat voor ziek volk hierop zit.quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Och dat valt wel mee hoor. Ze willen gewoon weten wat er leeft in de maatschappij. Kortere lijntjes vind je niet
quote:
ICH GEHE FINAL AUS MEINE DAKKAPELLE!quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Preciiiiiies... ik ook
Ik wil die commentator uit zijn dak horen gaan
Yepquote:
maar als je tegen dld speelt en je krijgt kansen moet je ook scoren ook.quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:42 schreef crv het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] -|- [ afbeelding ] [ afbeelding ] -|- [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] -|- [ afbeelding ] [ afbeelding ] -|- [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:44 schreef gomi het volgende:
[..]
Ik zeg oeh (oeh)
Ik zeg aah (aah)
Ik zeg oeh (oeh)
Oeh (oeh)
Oehoe oehoerend hard
quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:45 schreef charmed_angel het volgende:
Nou sta wel op het punt om te gaan poepen
pics.quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:45 schreef charmed_angel het volgende:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:45 schreef charmed_angel het volgende:
hehehe dat is altijd goed teken tochquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:45 schreef charmed_angel het volgende:
Nog een half uurtjequote:Op woensdag 7 juli 2010 20:45 schreef charmed_angel het volgende:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:47 schreef gomi het volgende:
[..]
in je pm box dan en niet hier op t forum ok?
quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:47 schreef gomi het volgende:
[..]
in je pm box dan en niet hier op t forum ok?
Jaquote:
wij hadden mij met mijn geluksdrankjesquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
19 minuten en nog STEEDS 0-0
WIJ stonden voor
Yeah whateverquote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Waar is die TT van paella of bratwurst?Die was zo goed
Liefde, man, maag, dinges
1 drankje voor rust, 2 na rust. en steeds scoren hequote:Op woensdag 7 juli 2010 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Yeah whateverOf het kwam door de balansbandjes of door Dick van Toorn
![]()
Waar het door komt, komt het door, maar de feiten zijn de feiten
liefde van deze man gaat ws net zo goed oor de maag, maar ik heb geen liefde voor de dingen in ttquote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:52 schreef Bellatrix het volgende:
Weet je wat leuk is? Als we dan in de finale zo zouden winnen van Duitsland, naar de grens gaan en dan zo zeggen: Sie haben etwas verloren! En dan zegt die Duitser zo: Was?![]()
En dan jij zo: Das match und die krieg lololo
En dan ook nog zo tegen een andere Duitser: Wat heb jij aan de waslijn hangen?
Duitser: was?
Jij: Wat toevallig, ik ook!
quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:52 schreef Bellatrix het volgende:
Weet je wat leuk is? Als we dan in de finale zo zouden winnen van Duitsland, naar de grens gaan en dan zo zeggen: Sie haben etwas verloren! En dan zegt die Duitser zo: Was?![]()
was, was sagen sie? ja planken duhquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:52 schreef Bellatrix het volgende:
Wat een soepstengel ben je ook.quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:52 schreef Bellatrix het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |