wat voor soort mensen?quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee hij vond het waarschijnlijk niet realistisch. Maar dat die mensen meekijken op dit forum is eigenlijk wel eng.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:36 schreef Cee het volgende:
Welke zender moet ik trouwens opzetten? Ik zit nu de ARD te kijken, alles beter dan Snoeks toch?
Ja, dat kost je dan WEER belangrijke tijdquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:35 schreef Cee het volgende:
Godver, heb ik gemist, die supporter op het veld, terwijl ik naarstig op zoek was naar een mogelijkheid m'n gif-icon te verkleinen.
Ik ga een hate-pm naar Danny sturen.Zijn schuld.
Nee maar dat ze zien wat voor ziek volk hierop zit.quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Och dat valt wel mee hoor. Ze willen gewoon weten wat er leeft in de maatschappij. Kortere lijntjes vind je niet
quote:
ICH GEHE FINAL AUS MEINE DAKKAPELLE!quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Preciiiiiies... ik ook
Ik wil die commentator uit zijn dak horen gaan
Yepquote:
maar als je tegen dld speelt en je krijgt kansen moet je ook scoren ook.quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:42 schreef crv het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] -|- [ afbeelding ] [ afbeelding ] -|- [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] -|- [ afbeelding ] [ afbeelding ] -|- [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:44 schreef gomi het volgende:
[..]
Ik zeg oeh (oeh)
Ik zeg aah (aah)
Ik zeg oeh (oeh)
Oeh (oeh)
Oehoe oehoerend hard
quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:45 schreef charmed_angel het volgende:
Nou sta wel op het punt om te gaan poepen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |