NEINquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik was ook even bang dat ze mij bedoelde![]()
Maar voor de duidelijkheid: VANAVOND ben ik voor DuitslandDat mag toch??
ik juist omdat ik liever dld tegenkomquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik Spanje maar dat is omdat ik die in de finale tegenover ons wil
omkappen en opstokenquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:09 schreef Kally het volgende:
Trouwens ze hebben in het sprookjesbos nu de sprookjesboom staan, die was echt heel mooi gemaakt
quote:
quote:
Ik vind de Boze wolf altijd eng.quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:09 schreef Kally het volgende:
Trouwens ze hebben in het sprookjesbos nu de sprookjesboom staan, die was echt heel mooi gemaakt
Mijn baarmoederhals is voor iemand anders gereserveerd!quote:
Webicons zijn afgeschaft.quote:
Er liep nu van alles rond, Roodkapje, Hans en Grietje, De Wolf die deed het super trouwensquote:
Echt die mond en de wenkbrauwen bewegen en het klopt preciesquote:
O je bedoelt mensen in pakken?quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Er liep nu van alles rond, Roodkapje, Hans en Grietje, De Wolf die deed het super trouwens![]()
Kinderen vonden het geweldig
Ja mensen in pakken, ik had ze ook nog nooit gezienquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
O je bedoelt mensen in pakken?Die zie ik bijna nooit en kom er toch vaak.
Nee ik bedoelde in dat huisje.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Echt die mond en de wenkbrauwen bewegen en het klopt precies
Telt niet meer hier. Om onbekende redenen kan uw stand niet meer worden aangepast. Probeert u toch uw pool aan te passen ten faveure van Duitsland wordt deze meteen omgezet in een 4-0 voor spanjequote:Op woensdag 7 juli 2010 20:11 schreef Cee het volgende:
Ik heb net trouwens m'n poule voor deze wedstrijd veranderd naar 4-2. Voor de Mannschaft.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Mijn baarmoederhals is voor iemand anders gereserveerd!
quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind het knap hoor
Ook de vliegende hollander... de eerste keer scheet ik bijna in mijn broek
Wel een mooi aanbod opzich.quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:16 schreef crv het volgende:
[..]
Telt niet meer hier. Om onbekende redenen kan uw stand niet meer worden aangepast. Probeert u toch uw pool aan te passen ten faveure van Duitsland wordt deze meteen omgezet in een 4-0 voor spanje
Lijkt wel of ze der mond vol heeftquote:
mensen in pakken moet wel redelijk nieuw zijn idd. heb ze er volgens mij ook nooit gezien.quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja mensen in pakken, ik had ze ook nog nooit gezien![]()
Heb maar foto's gemaakt, en gisteren kwamen sneeuwwitje en Fabiola zingen in het hotel, dat was ook leuk al die kinderen mee doen![]()
Welke bij Roodkapje of bij de 7 geitjes?
WAT!quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Webicons zijn afgeschaft.Je moet hem uploaden.
Zo das een wie nu nog vooe duitslandquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Om het goed te maken heb ik 'm al weg gehaald
quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:16 schreef crv het volgende:
[..]
Telt niet meer hier. Om onbekende redenen kan uw stand niet meer worden aangepast. Probeert u toch uw pool aan te passen ten faveure van Duitsland wordt deze meteen omgezet in een 4-0 voor spanje
quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:16 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Die stelt niks voor![]()
Ik was er nog niet ingeweest omdat de jongens er te klein voor waren maar we vonden hem geweldig
quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:16 schreef crv het volgende:
[..]
Nee valt mee, voornamelijk foto'squote:Op woensdag 7 juli 2010 20:18 schreef gomi het volgende:
[..]
mensen in pakken moet wel redelijk nieuw zijn idd. heb ze er volgens mij ook nooit gezien.
en dan zeker net als in eurodisney de kinderen met handtekeningenboekje achter ze aan en handtekeningen verzamelen?
Waar is die boom ook alweer van?quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Echt die mond en de wenkbrauwen bewegen en het klopt precies
Ik dacht binnen wel heel even, shit ik ben zo zeiknat van die watervalquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wij hadden toen vrijkaarten gewonnen daarvoor om als een van de eersten in dat ding te mogen... na sluitingstijd (met eten/drinken enzo).
Maar ja, ik vond het wel een beetje engEn dat terwijl ik toch wel echt een achtbanen-fan ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Nee ik hou het gewoon in stand, dan kan ik alleen maar meevallen in het echt.quote:
Is dat gebruikelijk ja? Krijg je zomaar een krabbel van een of andere kletsnatte hete vakantiewerker.quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:18 schreef gomi het volgende:
en dan zeker net als in eurodisney de kinderen met handtekeningenboekje achter ze aan en handtekeningen verzamelen?
quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:21 schreef D. het volgende:
[..]
Waar is die boom ook alweer van?
Ik herken 'm nl. wel
Doet me aan Dr. Snuggles denken
Oh, dat is mijn probleem dan ook zeker. Krijg de tering Fuk, dan maar geen iconquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Webicons zijn afgeschaft.Je moet hem uploaden.
Slim.quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee ik hou het gewoon in stand, dan kan ik alleen maar meevallen in het echt.
Dat zegt me nietquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gewoon van de Sprookjesboom toch? Nederland 3 enzo?
Teveel tijd om te laden, en iets met privacy.quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, dat is mijn probleem dan ook zeker. Krijg de tering Fuk, dan maar geen icon![]()
Klote hoerezooi. Waarom, weet iemand dat ook?
Als geoloog kijk ik niet op een miljoen jaar meer of minderquote:
Ik weet het niet, het is een serie op 3, maar nu je het zegt zou zo maar kunnenquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:21 schreef D. het volgende:
[..]
Waar is die boom ook alweer van?
Ik herken 'm nl. wel
Doet me aan Dr. Snuggles denken
Mooi. Ze kunn me de klootn kussnquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:23 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Teveel tijd om te laden, en iets met privacy.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, dat is mijn probleem dan ook zeker. Krijg de tering Fuk, dan maar geen icon![]()
Klote hoerezooi. Waarom, weet iemand dat ook?
Ik heb sangria gehaaldquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:21 schreef charmed_angel het volgende:
Spaanse wijn http://tweetphoto.com/31336401
Da vin Danny miskien wle lekkuh.quote:
Hmm.quote:
Zaterdag nogquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:25 schreef crv het volgende:
Jongens even rustig nu wat respect voor het duitse volkslied. is de laatste keer dat het hier gespeeld wordt
ja. in Durban inderdaad. Je punt?quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:25 schreef crv het volgende:
Jongens even rustig nu wat respect voor het duitse volkslied. is de laatste keer dat het hier gespeeld wordt
troostfinale geen volksliederen?quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:25 schreef crv het volgende:
Oh jaquote:
quote:
Dan treedt Frans Bauer op. Ook een Duitse naam.quote:
quote:
ah waarom ook niet hequote:Op woensdag 7 juli 2010 20:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik snap nooit waarom die gespeeld wordt
Laat die 2 landen toch samen 3de eindigen
quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
![]()
Kicken ze op, krijg ik 5 euro per uur voor.
btw als nl t wk wint en je dinsdag toch naar amsterdam komtquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
![]()
Ja jij bent hier nog niet zo lang.quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Echt waar?
Zo veel... ik ga ook maar loonsverhoging vragen
quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:30 schreef gomi het volgende:
[..]
btw als nl t wk wint en je dinsdag toch naar amsterdam komt
kun je evengoed meteen blijvene n woensdag op de wallen gaan staan om je belofte waar te maken he
quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:31 schreef Cee het volgende:
Jetzt geht's los!
Ik zie 't al, wordt niks.
We gaan winnen!
quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:31 schreef Cee het volgende:
Jetzt geht's los!
We gaan winnen!
Geilquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
![]()
Ja ik snap eigenlijk ook niet dat en waarom deze wedstrijd überhaupt nog gespeeld wordtquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:31 schreef Cee het volgende:
Jetzt geht's los!
We gaan winnen!
Kut ik tel weer eens niet meequote:Op woensdag 7 juli 2010 20:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Heb je trouwens ook een PM van die flapdrol van het AD gekregen?
Nee hij vond het waarschijnlijk niet realistisch. Maar dat die mensen meekijken op dit forum is eigenlijk wel eng.quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Heb je trouwens ook een PM van die flapdrol van het AD gekregen?
Met een vuvuquote:
Och dat valt wel mee hoor. Ze willen gewoon weten wat er leeft in de maatschappij. Kortere lijntjes vind je nietquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee hij vond het waarschijnlijk niet realistisch. Maar dat die mensen meekijken op dit forum is eigenlijk wel eng.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |