Ik denk dezelfde als jij.quote:
en wit en zwart is grijsquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:05 schreef Cee het volgende:
Is het iemand trouwens al opgevallen?
ROOD + GEEL = ORANJE![]()
![]()
Zoeen dusquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:04 schreef crv het volgende:
[..]
Nope gewoon een ORANJE taart
2 jaar terug ook gedaan![]()
Watskeburt?quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:04 schreef Deisyy het volgende:
Leuk! Ik hoorde dat ze af en toe haar bed uit is, dappere dat ze er is
Over wie gaat dit en wat mankeert hij of zij?quote:
quote:
quote:
Met de komende finale natuurlijkquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:04 schreef gomi het volgende:
[..]
eh bezatten?
hoe dat zo?
met mij alles goed, ben helemaal blij
ah zondag ben ik ook niet nuchter als t goed gaat iddquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met de komende finale natuurlijk![]()
Ga je woonboot maar alvast verslepen
Oh okee. Nou ja, wens r sterkte danquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:09 schreef Kally het volgende:
Oke ja jongens Laysa ligt in het ziekenhuis, heel verhaal ga ik ook niet vertellen, maar dit was een noodzakelijk iets, het gaat naar omstandigheden allemaal goed morgen ga ik naar haar toe
Ze hebben geloof ik niet al te zachtzinnig hun werk gedaan.quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:09 schreef Kally het volgende:
Oke ja jongens Laysa ligt in het ziekenhuis, heel verhaal ga ik ook niet vertellen, maar dit was een noodzakelijk iets, het gaat naar omstandigheden allemaal goed morgen ga ik naar haar toe
Oh nou sterkte dan.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:09 schreef Kally het volgende:
t is ook best wel een bikkel hequote:Op woensdag 7 juli 2010 21:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze hebben geloof ik niet al te zachtzinnig hun werk gedaan.
Ik hoop dat ze een goede pijnmedicatie krijgt en vertrouw er een beetje op dat D_K dat in de gaten houdt.
Die weigerde die muts weerquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze hebben geloof ik niet al te zachtzinnig hun werk gedaan.
Ik hoop dat ze een goede pijnmedicatie krijgt en vertrouw er een beetje op dat D_K dat in de gaten houdt.
Een vooruitziende blik, je lijkt die octopussy welquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:09 schreef gomi het volgende:
[..]
ah zondag ben ik ook niet nuchter als t goed gaat idd
mijn woonboot is al weg. ik was vooraf al hoopvol en heb hem in juni al laten weghalen
Wens haar maar sterkte, kusje van mijquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:09 schreef Kally het volgende:
ik laat de fles dichtquote:
yeah, mensen noemen me weleens gomandaquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een vooruitziende blik, je lijkt die octopussy wel
Echt een Laysa-actiequote:Op woensdag 7 juli 2010 21:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Die weigerde die muts weer![]()
Maar ze gaf er net geloof ik maar aan toe
Nou wens der maar succes en een goed herstelquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:09 schreef Kally het volgende:
Jaquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:13 schreef iBenny het volgende:
ff voor de duidelijkheid... kally en Deissy kennen elkaar?
c_a ook denk ikquote:
Jaquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt een Laysa-actie![]()
Ze moet een beetje liever voor zichzelf zijn
Ik heb semi-vakantie en mag morgen uitslapenquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:12 schreef gomi het volgende:
[..]
ik laat de fles dicht
moet morgen weef werken enzo. gister al wat op en vandaag wil ik nuchter blijven
Ja natuurlijkquote:
Mja, dit kon wel op papier idd, die eerste helftquote:
Waar iemand laatst serieus dacht dat we zusjes warenquote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:15 schreef crv het volgende:
[..]
Ja natuurlijkje merkt dat je duitsers gaan verliezen he
betersquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb semi-vakantie en mag morgen uitslapen
Dat was je volgens mij al een tijdje van planquote:
quote:
Ah nog zo'n teleurgestelde duitserquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, dit kon wel op papier idd, die eerste helft
quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waar iemand laatst serieus dacht dat we zusjes waren
Ik hoorde dat ze sowieso gehuldigd gaan worden, ook al verliezen zequote:Op woensdag 7 juli 2010 21:16 schreef gomi het volgende:
[..]
beters
volgende week heb ik schijt aan als we winnen. dan trek ik zondag een fles open en dinsdag bij de huldiging ook
maar over een maandje ben ik ook weer ff vrij
C_A komt uit jou stad trouwensquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was je volgens mij al een tijdje van plan
Kijk eens in Gomi zijn pohiquote:
ah huldiging voor 2e plek trekt me minder tbhquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ze sowieso gehuldigd gaan worden, ook al verliezen ze![]()
Heb je nog plannen om weg te gaan?
Daar is bij jou niet heel veel meer van te zienquote:
bij mij is t al redellijk ver weggezakt geloof ikquote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:17 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Nou ja ik zou jou graag als zus hebben![]()
idd, ben er al heel lang niet meer geweest. 1x nog ff naar je komen zwaaienquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar is bij jou niet heel veel meer van te zien
Rel? waar.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:21 schreef gomi het volgende:
[..]
bij mij is t al redellijk ver weggezakt geloof ik
sinds ik terug ben van vakantie maar 1 x in de sc daar geweest toen er weer ff kleine rel was ofzo
Serieus.quote:
Nu je het zegt ja, volgens mij heet ze ook wel eens in mijn vermiste poezen-topic gepostquote:
Ik ben een beetje eenkennig jaquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat was niet zo heel moeilijk, gezien jouw PoHi
Voor de Efteling ook, gaan en zeker die nieuwe attracte die is geweldigquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:20 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Kally!!!
![]()
![]()
![]()
Hoe was de efteling?
Ik heb 2 kaartjes gewonnen
quote:
O ja dat is C_Aquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nu je het zegt ja, volgens mij heet ze ook wel eens in mijn vermiste poezen-topic gepost
Als ik als voetballer de finale zou verliezen, zou ik helemaal niet gehuldigd willen worden, maar een paar weken in mijn uppie bovenop de Tafelberg gaan zitten.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:19 schreef gomi het volgende:
[..]
ah huldiging voor 2e plek trekt me minder tbh
dan pas ik maar denk ik. ik wil goud of niets
ik ben tijdje terug al weggeweest. mei naar bali
nu gaan we weekje+ naar zeeland
Ja, voor de eftelingquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Voor de Efteling ook, gaan en zeker die nieuwe attracte die is geweldig
Ik ben wel vaak genoeg in de efteling geweest denk ikquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Voor de Efteling ook, gaan en zeker die nieuwe attracte die is geweldig
Hoezo verborgen? KPD zekerquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
TAL en WK
en nog aardig wat verborgen topics
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |