De domste opmerkingen van niet-kenners tijdens het WK.quote:Mij moeder bij Ivoorkust - Brazilië:
Zij: 'Uit welk land komt die spits?'
Ik: 'Ivoorkust, net zoals de rest van het team'
Zij: 'Oh. Nou dat zie je ook niet vaak, dat een heel team dezelfde nationaliteit heeft'
Ik: ' '
quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:52 schreef Stink-ui het volgende:
mijn schoonmoerder tijdens Urgay-NL
(mijn schoonbroer zit in canada)
Schoonmoeder: Mijn zoon zit in canada dus die weet nu de uitslag al! want hij gaat in de tijd vooruit..
ik:
Dan is je schoonmoeder niet alleen 'niet-voetbalkenner'quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:52 schreef Stink-ui het volgende:
Schoonmoeder: Mijn zoon zit in canada dus die weet nu de uitslag al! want hij gaat in de tijd vooruit..
ik:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:53 schreef Erik-Afca het volgende:
[..]
Dan is je schoonmoeder niet alleen 'niet-voetbalkenner'
quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:52 schreef Stink-ui het volgende:
ik:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:04 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Collega: 'Mag dat wel, ze spelen wel met dezelfde kleur shirt en broek maar ze hebben bijna allemaal andere kleur schoenen..'
Das Brabants voor zwager.quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:01 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
Wat kunnen mensen toch heerlijke opmerkingen maken!
trouwens... schoonbroer?
WOWquote:Op woensdag 7 juli 2010 15:52 schreef Stink-ui het volgende:
ik:
Nôhhhh, dit meen je niet. Het wordt alsmaar ergerquote:Op woensdag 7 juli 2010 15:21 schreef iPat het volgende:
Ik: Zullen we zo de wedstrijd kijken in de stad?
Zij: Ja is goed!
(eenmaal aangekomen in de stad, en in de kroeg)
Zij: Wat spannend! Ik ben nog nooit naar een voetbalwedstrijd geweest!
Ik : Eh?![]()
Zij: Waarom zijn we hier binnen? Is het zaalvoetbal?
Ik:
Je kan mij wel zien als nietkenner. Maar denk dat mijn domste opmerking was:quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:08 schreef OmniRocket het volgende:
Jij wilt zien of je nog ergens gequote bent als niet-kenner?
Voor welke wedstrijd moet je dan geschorst worden als je in de halve finale en in de finale een gele kaart pakt?quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:12 schreef Laydina het volgende:
[..]
Je kan mij wel zien als nietkenner. Maar denk dat mijn domste opmerking was:
"wel zonde van al die gele kaarten in de halve finale"
.. ik wist niet dat die werden kwijtgescholden in de finale.
Dat viel best mee dacht ik zo
Dat is geen domme opmerking. Vorige keer was het na de 1/8e finale dacht ik, alleen deze keer na de 1/4 finale.quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:12 schreef Laydina het volgende:
[..]
Je kan mij wel zien als nietkenner. Maar denk dat mijn domste opmerking was:
"wel zonde van al die gele kaarten in de halve finale"
.. ik wist niet dat die werden kwijtgescholden in de finale.
Dat viel best mee dacht ik zo
De eerste kwalificatie wedstrijd voor het EK dacht ik.quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:13 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Voor welke wedstrijd moet je dan geschorst worden als je in de halve finale en in de finale een gele kaart pakt?
Nah zal wel WK zijn, FIFA/UEFA. Maar lekker belangrijk danquote:Op woensdag 7 juli 2010 16:14 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
De eerste kwalificatie wedstrijd voor het EK dacht ik.
Ik spotte gisteren een Uruguayaan met oranje schoenenquote:Op woensdag 7 juli 2010 16:05 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Er zijn combi's die ze idd best mogen verbieden.
De spelers van Algerije die rood kregen in de halve finale van de Afrika Cup waren eerste paar wedstrijden van dit WK geschorst. De UEFA valt onder de vlag van de FIFA, dus vandaar EK volgens mij.quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:15 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Nah zal wel WK zijn, FIFA/UEFA. Maar lekker belangrijk dan
Komt me heel bekend voor als ik toevallig eens bij m'n ouders voetbal kijk en m'n moeder kijkt ook mee.quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:37 schreef Krambo het volgende:
Tijdens de wedstrijd willen (vooral vrouwen) nog weleens opmerkingen maken / vragen stellen die er niet toe doen, zit je gespannen te kijken krijg je dit:
'' Wanneer ging Sneyder ook alweer trouwen? 17 Juli toch?''
'' Denk je dat ze een onderbroek aanhebben onder hun voetbalshort''
'' Die speler zit met zijn hand in z'n broek, dat is toch niet fris, dadelijk moet hij iedereen een hand geven''
en meer van dit soortopmerkingen.
Hele domme vent, want het is niet Ronald maar Frank de Boer.quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:54 schreef Deva het volgende:
In de kroeg laatst: (zelfde persoon overigens, verspreid over 2 wedstrijden)
Hij: Bart van Merwijk had beter kunnen wisselen....
Ik:![]()
Hij: Waarom neemt Bert (nu wel goed) Ronald de Boer elke keer mee naar de wedstrijd?
Ik:![]()
![]()
En ja, hij is geen voetbalkenner
Nou als je nu geel hebt en je krijgt in de finale weer geel word dat toch rood en ben je weg. Dat is toch iets sneller dan wanneer je nog geen geel hadquote:Op woensdag 7 juli 2010 16:13 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Voor welke wedstrijd moet je dan geschorst worden als je in de halve finale en in de finale een gele kaart pakt?
quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:28 schreef Laydina het volgende:
[..]
Nou als je nu geel hebt en je krijgt in de finale weer geel word dat toch rood en ben je weg. Dat is toch iets sneller dan wanneer je nog geen geel had
quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:28 schreef Laydina het volgende:
[..]
Nou als je nu geel hebt en je krijgt in de finale weer geel word dat toch rood en ben je weg. Dat is toch iets sneller dan wanneer je nog geen geel had
Hihi, grapjas :pquote:Op woensdag 7 juli 2010 16:28 schreef Laydina het volgende:
[..]
geniaal!quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:28 schreef Laydina het volgende:
[..]
Je zit goedquote:Op woensdag 7 juli 2010 16:28 schreef Laydina het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neil LOVES Carrots!
Ja leuk, dat weten we nu wel.quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:43 schreef OmniRocket het volgende:
leuk verzonnen trouwens, maat van me vroeg het voor Ned-Bra. "Als die gasten met een gele kaart nu nog een gele krijgen, krijgen ze dan direct rood?"
Maar als je er te vroeg uitvliegt kom je redelijk beroerd met je bek op de straat terecht.quote:Op woensdag 7 juli 2010 17:50 schreef Kimbell het volgende:
Collega is boos omdat we moeten werken tijdend Nl-Braz. Andere collega: "Ach, een WK voetbal is net als de tram, er komt altijd weer een volgende."
quote:Op woensdag 7 juli 2010 18:17 schreef Max-Westerman het volgende:
Enkele quote's van niet nader te noemen personen
"Uit welk land komt Uruguay?"
'"Hoeveel rode kaarten kan een speler in een wedstrijd krijgen?"
WAAAAT?! Sorry hoor, maar er zijn grenzen!!!! Was dit je vriendin? Het is nu wel uit toch, neem ik aan?quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:21 schreef iPat het volgende:
Ik: Zullen we zo de wedstrijd kijken in de stad?
Zij: Ja is goed!
(eenmaal aangekomen in de stad, en in de kroeg)
Zij: Wat spannend! Ik ben nog nooit naar een voetbalwedstrijd geweest!
Ik : Eh?![]()
Zij: Waarom zijn we hier binnen? Is het zaalvoetbal?
Ik:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:45 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Een collega snapte de regeling rondom de kwijtschelding van de gele kaarten nog stééds niet...
"Maar als ze nu in de halve finale geel krijgen, mogen ze dan toch in de finale meedoen?"![]()
En mijn vriendin net met haar moeder aan de telefoon (we hebben gisteravond bij vrienden Ned-Uru gekeken):
Vriendin: "Ja, vanavond ga ik maar vroeg naar bed... Gisteravond was het ook al laat dus vanmorgen op het werk was ik erg moe."
Moeder: "Wat was er gisteravond dan?"
Vriendin en ik die naast haar zat:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:52 schreef iBenny het volgende:
Mijn moeder: "wat is het verschil tussen een hoekschop en een corner?"___!
nou inderdaad zeg, als je anti Duitsland bent mag je namelijk ook nooit naar Duitsland op vakantie, nooit in een Duitse auto rijden of Sauerkraut eten. Dat doe je toch niet!quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:24 schreef Sjoerd102 het volgende:
1.Mensen die keihard meebrullen: Hup Holland Hup. Terwijl Holland helemaal niet mee doet, nooit heeft meegedaan, en nooit mee zal doen aan een internationaal toernooi aangezien het geen land is.
2. Weet niet of deze hier echt thuis hoort maar vooruit. Nederlanders die totaal anti Duitsland zijn, maar wel meezingen op Viva Hollandia. Tot je verteld dat dat oorspronkelijk een Duits nummer is.
Och ja, mijn schoonpa zal het hem kennende ongetwijfeld wel gezien hebben, dus ze zal er best wel iets van hebben meegekregen. Maja, ze is de 60 gepasseerd en, met alle respect overigens naar alle oudere mensen, dan kom je ook in een levensfase dat je korte termijngeheugen je wel eens in de steek laat... Toen mijn vriendin daarna ook vroeg van: "Ja hallo mam, wat was er gisteren ook alweer? Wie moest gisteren voetballen?" wist ze het weer.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:57 schreef Qebbel het volgende:
[..]
!! Hoe kan je dit missen??
Voetbalfan of niet, je moet wel echt heel erg verdomde veel moeite doen om hier niks van mee te krijgen.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 15:08 schreef Rewimo het volgende:
Mijn man, die iets opvangt over de hartaanval van Platini:
"Platini? Wat doet die in Zuid-Afrika? Dat is toch een wielrenner?"
Inderdaad, geen sportliefhebber
Onderste duidelijk eens. In het nederlands sowieso een kutnummer.quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:24 schreef Sjoerd102 het volgende:
1.Mensen die keihard meebrullen: Hup Holland Hup. Terwijl Holland helemaal niet mee doet, nooit heeft meegedaan, en nooit mee zal doen aan een internationaal toernooi aangezien het geen land is.
2. Weet niet of deze hier echt thuis hoort maar vooruit. Nederlanders die totaal anti Duitsland zijn, maar wel meezingen op Viva Hollandia. Tot je verteld dat dat oorspronkelijk een Duits nummer is.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 15:08 schreef Rewimo het volgende:
Mijn man, die iets opvangt over de hartaanval van Platini:
"Platini? Wat doet die in Zuid-Afrika? Dat is toch een wielrenner?"
Inderdaad, geen sportliefhebber
Da's wel duidelijk hèquote:
Ach dat doet mijn vriendin ook.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:47 schreef MetalMuisje het volgende:
n vriendin van me gaf net toe dat ze tijdens nl-ur had gejuicht toen ur scoorde
Als je die inteeltkop ziet dan zou je haast denken dat hij uit Friesland komt jah.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:41 schreef DDDDDaaf het volgende:
Gisteren stonden twee gasten in het café Kuyt "die stoere Friese boerenzoon" op te hemelen...
quote:Op maandag 12 juli 2010 00:01 schreef Max-Westerman het volgende:
Toen Heitinga eruit moest: "Kunnen ze nu niemand anders er inzetten?"
Hier die opmerking ook al horen vallen.quote:Op maandag 12 juli 2010 00:01 schreef Max-Westerman het volgende:
Toen Heitinga eruit moest: "Kunnen ze nu niemand anders er inzetten?"
quote:Op maandag 12 juli 2010 01:23 schreef Evil_Koekje het volgende:
'We hebben nu toch zilver?!! Zullen we gewoon de stad in?!'
Ik kon me inhouden maar anders...
edit; Trut gooide eerder vanavond ook nog Jizz () over me heen.
![]()
Simpele mensen die denken dat ze enige economische kennis hebbenquote:Op maandag 12 juli 2010 11:45 schreef Nocturnal_Johnny het volgende:
Iemand van Zuid-Afrikaanse afkomst die haar ontevredenheid over de spaanse winst als volgt verkondigt :
'Wat kan spanje nou betekenen voor mijn land , het is gewoon een arm en zielig land. Nederland of duitsland hadden beter gewonnen aangezien zij economisch sterk zijn en zo dus ook Zuid-Afrika kunnen helpen'
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alsof de KNVB ineens alle problemen daar gaat kunnen oplossen als ze wereldkampioen zouden worden![]()
Italie werd 4 jaar geleden met een redelijk oud team ook kampioen. Je weet nooit.quote:Op maandag 12 juli 2010 12:28 schreef Tomatenboer het volgende:
Een vriend van mij zei "nou ja dan moeten ze over 4 jaar maar wereldkampioen worden".
Niet beseffende dat deze generatie tegen die tijd al over hun top is en een WK finale niet zovaak voor Nederland is weggelegd.
Goed dat ik dat soort zaken niet gehoord heb, dan begrijp je het gewoon helemaal niet en kun je beter niet kijken want dan geef je er zelf dus niks om. Waarschijnlijk iemand die normaal nooit kijkt.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:33 schreef gers het volgende:
Het is maar een spelletje en volgende keer beter 2 minuten nadat we hadden verloren
Maar aan het begin vd wedstrijd stonden ze daar te juichen op de tonen van 'Oranje boven' in Oranje outfitquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:16 schreef m0ridin het volgende:
Dingen als 'Ik schaam me voor dit Oranje', 'Nederland kan alleen maar schoppen' en dat soort onzin
Precies, je steunt de club in goede en slechte tijden! Dat is jammer met nationaal voetbal, heb je altijd mensen tussenzitten die negatief zijn en het altijd beter weten....quote:Op woensdag 14 juli 2010 04:44 schreef Nocturnal_Johnny het volgende:
[..]
Maar aan het begin vd wedstrijd stonden ze daar te juichen op de tonen van 'Oranje boven' in Oranje outfitZo'n wk trekt toch wel soms iets té veel mensen aan , niks mis met mensen die gewoon effe voor de fun kijken maar sommigen weten toch echt niet wat loyaliteit en passie is. Zo'n uitspraken zouden naar mijn insziens enkel geldig zijn als ze als griekenland zouden spelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |