quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:45 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Een collega snapte de regeling rondom de kwijtschelding van de gele kaarten nog stééds niet...
"Maar als ze nu in de halve finale geel krijgen, mogen ze dan toch in de finale meedoen?"![]()
En mijn vriendin net met haar moeder aan de telefoon (we hebben gisteravond bij vrienden Ned-Uru gekeken):
Vriendin: "Ja, vanavond ga ik maar vroeg naar bed... Gisteravond was het ook al laat dus vanmorgen op het werk was ik erg moe."
Moeder: "Wat was er gisteravond dan?"
Vriendin en ik die naast haar zat:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:52 schreef iBenny het volgende:
Mijn moeder: "wat is het verschil tussen een hoekschop en een corner?"___!
nou inderdaad zeg, als je anti Duitsland bent mag je namelijk ook nooit naar Duitsland op vakantie, nooit in een Duitse auto rijden of Sauerkraut eten. Dat doe je toch niet!quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:24 schreef Sjoerd102 het volgende:
1.Mensen die keihard meebrullen: Hup Holland Hup. Terwijl Holland helemaal niet mee doet, nooit heeft meegedaan, en nooit mee zal doen aan een internationaal toernooi aangezien het geen land is.
2. Weet niet of deze hier echt thuis hoort maar vooruit. Nederlanders die totaal anti Duitsland zijn, maar wel meezingen op Viva Hollandia. Tot je verteld dat dat oorspronkelijk een Duits nummer is.
Och ja, mijn schoonpa zal het hem kennende ongetwijfeld wel gezien hebben, dus ze zal er best wel iets van hebben meegekregen. Maja, ze is de 60 gepasseerd en, met alle respect overigens naar alle oudere mensen, dan kom je ook in een levensfase dat je korte termijngeheugen je wel eens in de steek laat... Toen mijn vriendin daarna ook vroeg van: "Ja hallo mam, wat was er gisteren ook alweer? Wie moest gisteren voetballen?" wist ze het weer.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:57 schreef Qebbel het volgende:
[..]
!! Hoe kan je dit missen??
Voetbalfan of niet, je moet wel echt heel erg verdomde veel moeite doen om hier niks van mee te krijgen.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 15:08 schreef Rewimo het volgende:
Mijn man, die iets opvangt over de hartaanval van Platini:
"Platini? Wat doet die in Zuid-Afrika? Dat is toch een wielrenner?"
Inderdaad, geen sportliefhebber
Onderste duidelijk eens. In het nederlands sowieso een kutnummer.quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:24 schreef Sjoerd102 het volgende:
1.Mensen die keihard meebrullen: Hup Holland Hup. Terwijl Holland helemaal niet mee doet, nooit heeft meegedaan, en nooit mee zal doen aan een internationaal toernooi aangezien het geen land is.
2. Weet niet of deze hier echt thuis hoort maar vooruit. Nederlanders die totaal anti Duitsland zijn, maar wel meezingen op Viva Hollandia. Tot je verteld dat dat oorspronkelijk een Duits nummer is.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 15:08 schreef Rewimo het volgende:
Mijn man, die iets opvangt over de hartaanval van Platini:
"Platini? Wat doet die in Zuid-Afrika? Dat is toch een wielrenner?"
Inderdaad, geen sportliefhebber
Da's wel duidelijk hèquote:
Ach dat doet mijn vriendin ook.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:47 schreef MetalMuisje het volgende:
n vriendin van me gaf net toe dat ze tijdens nl-ur had gejuicht toen ur scoorde
Als je die inteeltkop ziet dan zou je haast denken dat hij uit Friesland komt jah.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:41 schreef DDDDDaaf het volgende:
Gisteren stonden twee gasten in het café Kuyt "die stoere Friese boerenzoon" op te hemelen...
quote:Op maandag 12 juli 2010 00:01 schreef Max-Westerman het volgende:
Toen Heitinga eruit moest: "Kunnen ze nu niemand anders er inzetten?"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |