Diezelfde Zuid-Afrikaanse dame is ook al sinds Engeland hun eerste wedstrijd aan het beweren dat Rooney teveel drinkt en zat was tijdens de wedstrijden.
Of nog zo'n enorm boeiende uitspraak : 'wat doet obama in mijn land (zuid-afrika) ? waarom is hij daar enkel voor de voetbal om amerika te steunen en niet om de rotzooi op te ruimen?'
Ik heb ook de leuke gelegenheid gehad om zaterdagavond met twee personen de avond te spenderen die teringhard voor duitsland in de troostfinale aan het supporteren waren met termens als 'deutschland über alles' en dergelijke om nadien als die kutduitsers uiteindelijk gewonnen hadden hun gal uit te gaan spuwen over een luttelige onterecht afgekeurde goal van één of andere duits terwijl die verrekte mannschaft gewonnen had vonden ze het nodig om de rest van de avond te gaan zeiken en huilen over hoe onterecht het wel niet is dat duitsland niet met 2-4 ipv 2-3 gewonnen had. Nou goed dat zielig stelletje ging dan met hun stonede kop eindelijk slapen om dan de volgende dag (let op hier komt het) tevoorschijn te komen met een Oranje outfit en als het ware fervente Oranje fans naar Eindhoven af te zakken om daar dan voor Oranje te gaan supporteren!!!!!!
Blijkt Oranje dan uiteindelijk verloren te hebben wat ik gewoon zwaar KUT vond en onbegrijpelijk plus onterecht vond komen zij me wat later effe vertellen dat voetbal een kutsport is en dat ze niet snappen hoe mensen er geld aan kunnen geven

Verder ook nog wat zeiken op Oranje en Holland dat ze te hoogmoedig waren, dat ze een grote bek hadden etc.
Wat een stelletje zieligerds en hypocriete mensen zeg
Vretend in de regen op de camping met me vriendinnetje zonder reet en geen hersens.
I get a clean shave , bathe go to a rave , die from an overdose and dig myself outta my grave.