abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 juli 2010 @ 01:23:42 #76
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_83941888
'We hebben nu toch zilver?!! Zullen we gewoon de stad in?!'

Ik kon me inhouden maar anders...

edit; Trut gooide eerder vanavond ook nog Jilz ( ) over me heen.
pi_83944315
quote:
Op maandag 12 juli 2010 00:01 schreef Max-Westerman het volgende:
Toen Heitinga eruit moest: "Kunnen ze nu niemand anders er inzetten?"
Hier die opmerking ook al horen vallen.
Neil LOVES Carrots!
pi_83944333
quote:
Op maandag 12 juli 2010 01:23 schreef Evil_Koekje het volgende:
'We hebben nu toch zilver?!! Zullen we gewoon de stad in?!'

Ik kon me inhouden maar anders...

edit; Trut gooide eerder vanavond ook nog Jizz ( ) over me heen.

pi_83950070
Iemand van Zuid-Afrikaanse afkomst die haar ontevredenheid over de spaanse winst als volgt verkondigt :
'Wat kan spanje nou betekenen voor mijn land , het is gewoon een arm en zielig land. Nederland of duitsland hadden beter gewonnen aangezien zij economisch sterk zijn en zo dus ook Zuid-Afrika kunnen helpen'

Alsof de KNVB ineens alle problemen daar gaat kunnen oplossen als ze wereldkampioen zouden worden
Vretend in de regen op de camping met me vriendinnetje zonder reet en geen hersens.
I get a clean shave , bathe go to a rave , die from an overdose and dig myself outta my grave.
  maandag 12 juli 2010 @ 11:47:54 #80
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_83950172
quote:
Op maandag 12 juli 2010 11:45 schreef Nocturnal_Johnny het volgende:
Iemand van Zuid-Afrikaanse afkomst die haar ontevredenheid over de spaanse winst als volgt verkondigt :
'Wat kan spanje nou betekenen voor mijn land , het is gewoon een arm en zielig land. Nederland of duitsland hadden beter gewonnen aangezien zij economisch sterk zijn en zo dus ook Zuid-Afrika kunnen helpen'

Alsof de KNVB ineens alle problemen daar gaat kunnen oplossen als ze wereldkampioen zouden worden
Simpele mensen die denken dat ze enige economische kennis hebben
  maandag 12 juli 2010 @ 11:48:31 #81
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_83950198
"Oh, was de finale gisteren?"
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_83950752
Gehoord tijdens de finale, door een helemaal in oranje gestoken meisje, tegen het einde van de eerste helft:

"Hoe lang moeten we spelen, 40 minuten?"
pi_83951299
Diezelfde Zuid-Afrikaanse dame is ook al sinds Engeland hun eerste wedstrijd aan het beweren dat Rooney teveel drinkt en zat was tijdens de wedstrijden.
Of nog zo'n enorm boeiende uitspraak : 'wat doet obama in mijn land (zuid-afrika) ? waarom is hij daar enkel voor de voetbal om amerika te steunen en niet om de rotzooi op te ruimen?'

Ik heb ook de leuke gelegenheid gehad om zaterdagavond met twee personen de avond te spenderen die teringhard voor duitsland in de troostfinale aan het supporteren waren met termens als 'deutschland über alles' en dergelijke om nadien als die kutduitsers uiteindelijk gewonnen hadden hun gal uit te gaan spuwen over een luttelige onterecht afgekeurde goal van één of andere duits terwijl die verrekte mannschaft gewonnen had vonden ze het nodig om de rest van de avond te gaan zeiken en huilen over hoe onterecht het wel niet is dat duitsland niet met 2-4 ipv 2-3 gewonnen had. Nou goed dat zielig stelletje ging dan met hun stonede kop eindelijk slapen om dan de volgende dag (let op hier komt het) tevoorschijn te komen met een Oranje outfit en als het ware fervente Oranje fans naar Eindhoven af te zakken om daar dan voor Oranje te gaan supporteren!!!!!!
Blijkt Oranje dan uiteindelijk verloren te hebben wat ik gewoon zwaar KUT vond en onbegrijpelijk plus onterecht vond komen zij me wat later effe vertellen dat voetbal een kutsport is en dat ze niet snappen hoe mensen er geld aan kunnen geven Verder ook nog wat zeiken op Oranje en Holland dat ze te hoogmoedig waren, dat ze een grote bek hadden etc.

Wat een stelletje zieligerds en hypocriete mensen zeg
Vretend in de regen op de camping met me vriendinnetje zonder reet en geen hersens.
I get a clean shave , bathe go to a rave , die from an overdose and dig myself outta my grave.
pi_83951344
'Spanje speelt ontzettend goed voetbal.'
  maandag 12 juli 2010 @ 12:26:39 #85
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_83951713
mijn moeder was de hele avond aan het doorzeiken dat ''je kon zien dat Spanje veel beter was''
Ik helemaal pissig en me moeder ook de hele tijd 's ochtends zeggen: ''nouja ik snap dat je teleurgesteld was maar Spanje was wel beter''
pi_83951811
Een vriend van mij zei "nou ja dan moeten ze over 4 jaar maar wereldkampioen worden".

Niet beseffende dat deze generatie tegen die tijd al over hun top is en een WK finale niet zovaak voor Nederland is weggelegd.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  maandag 12 juli 2010 @ 12:30:55 #87
300252 Rembrand21
Rembrandt Harmenszoon van Rijn
pi_83951894
Een ander topic mat de naam: Bert van Marwijk moet ontslagen worden
Don’t mess too much with your hair, or by the time you're 40, it will look 85.
  maandag 12 juli 2010 @ 12:32:16 #88
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_83951952
quote:
Op maandag 12 juli 2010 12:28 schreef Tomatenboer het volgende:
Een vriend van mij zei "nou ja dan moeten ze over 4 jaar maar wereldkampioen worden".

Niet beseffende dat deze generatie tegen die tijd al over hun top is en een WK finale niet zovaak voor Nederland is weggelegd.
Italie werd 4 jaar geleden met een redelijk oud team ook kampioen. Je weet nooit.

Misschien winnen ze het EK wel over 2 jaar. Hoewel ik denk dat ze zich nooit meer zo kunnen opladen als voor dit toernooi. Weer zeggen dat je gaat winnen als je de vorige keer niet gewonnen hebt is wel heel moeilijk.

Trouwens nog een mooie:

Ik vond de scheidsrechter best goed.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 12 juli 2010 @ 12:33:37 #89
73485 Niox
I'm sorry, who?
pi_83952004
Ergens naast mij toen de reguliere speeltijd was afgelopen: "Krijgen ze nu allebei twee jaar de beker?"
Als je alles onder controle hebt, ga je gewoon niet snel genoeg.
A man is rich in proportion to the number of things he can afford to let alone.
pi_83957372
Het is maar een spelletje en volgende keer beter 2 minuten nadat we hadden verloren
[b]Op &lt;ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" &gt;vrijdag 1 mei 2009 23:32&lt;/a&gt; schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_83957432
'Waarom staat de scheids in het veld?'
Nothing fails like success.
  maandag 12 juli 2010 @ 14:35:14 #92
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_83957452
die "volgende keer beter" is wel de meest trieste
ER KOMT GEEN VOLGENDE KEER DOMME KUTGASTEN
echt aaargh
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 19:42:12 #93
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_84012877
deze hoorde ik gisteren:

wow ze konden de penalties er al niet inschieten tijdens de wedstrijd (?? ) hoe willen ze dan bij penaltieschieten winnen?

Mogen bij het penaltieschieten dan ook muurtjes gezet worden??

___!!!
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_84012927
quote:
Op maandag 12 juli 2010 14:33 schreef gers het volgende:
Het is maar een spelletje en volgende keer beter 2 minuten nadat we hadden verloren
Goed dat ik dat soort zaken niet gehoord heb, dan begrijp je het gewoon helemaal niet en kun je beter niet kijken want dan geef je er zelf dus niks om. Waarschijnlijk iemand die normaal nooit kijkt.
sig verwijderd door FA
pi_84015352
"Wat betekent Puyol?'
pi_84017295
Dingen als 'Ik schaam me voor dit Oranje', 'Nederland kan alleen maar schoppen' en dat soort onzin
pi_84030856
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 21:16 schreef m0ridin het volgende:
Dingen als 'Ik schaam me voor dit Oranje', 'Nederland kan alleen maar schoppen' en dat soort onzin
Maar aan het begin vd wedstrijd stonden ze daar te juichen op de tonen van 'Oranje boven' in Oranje outfit Zo'n wk trekt toch wel soms iets té veel mensen aan , niks mis met mensen die gewoon effe voor de fun kijken maar sommigen weten toch echt niet wat loyaliteit en passie is. Zo'n uitspraken zouden naar mijn insziens enkel geldig zijn als ze als griekenland zouden spelen.
pi_84030887
Elke meid die ze dan wat vraagjes stelde voor de camera bij die huldiging met hun 2de is toch ook mooi
pi_84034033
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 04:44 schreef Nocturnal_Johnny het volgende:

[..]

Maar aan het begin vd wedstrijd stonden ze daar te juichen op de tonen van 'Oranje boven' in Oranje outfit Zo'n wk trekt toch wel soms iets té veel mensen aan , niks mis met mensen die gewoon effe voor de fun kijken maar sommigen weten toch echt niet wat loyaliteit en passie is. Zo'n uitspraken zouden naar mijn insziens enkel geldig zijn als ze als griekenland zouden spelen.
Precies, je steunt de club in goede en slechte tijden! Dat is jammer met nationaal voetbal, heb je altijd mensen tussenzitten die negatief zijn en het altijd beter weten....
Komt keesje bij de leraar: "Meester, ik word gepest, iedereen noemt me schele keesje"
Waarop de leraar antwoordt: "Wat kan jou dat nou schelen keesje ?"
_o_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')