abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83768863
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 16:15 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Nah zal wel WK zijn, FIFA/UEFA. Maar lekker belangrijk dan
De spelers van Algerije die rood kregen in de halve finale van de Afrika Cup waren eerste paar wedstrijden van dit WK geschorst. De UEFA valt onder de vlag van de FIFA, dus vandaar EK volgens mij.
  woensdag 7 juli 2010 @ 16:19:09 #27
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_83768937
Uit het vorige deel nog:
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 13:37 schreef Krambo het volgende:
Tijdens de wedstrijd willen (vooral vrouwen) nog weleens opmerkingen maken / vragen stellen die er niet toe doen, zit je gespannen te kijken krijg je dit:
'' Wanneer ging Sneyder ook alweer trouwen? 17 Juli toch?''
'' Denk je dat ze een onderbroek aanhebben onder hun voetbalshort''
'' Die speler zit met zijn hand in z'n broek, dat is toch niet fris, dadelijk moet hij iedereen een hand geven''
en meer van dit soort opmerkingen.
Komt me heel bekend voor als ik toevallig eens bij m'n ouders voetbal kijk en m'n moeder kijkt ook mee. Ach ja mam is ook een keer meegeweest naar een wedstrijd van VVV bljikbaar m'n vader zei dat ze alles gezien had wat betreft wie welke kleding droeg en wie zich het meest opwond in het stadion, ze had alles door, behalve de kleine details zoals daar zijn wedstrijdverloop en doelpunten.
Hallon!
  woensdag 7 juli 2010 @ 16:20:45 #28
286783 KapiteinLangzaam
Alles op zen tijd
pi_83769009
omg sommige
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, schiet en neuk een ander niet.
pi_83769157
gister ook inderdaad, ik ga nooit meer met meer dan 3 vrouwen een voetbalwedstrijd kijken van die opmerkingen waarvan het bloed onder je nagels vandaan komen:

'ik hoop dat sneijder weer een kus geeft aan yolanthe, dat is lief '
'KIJK!!! DAAR ZIT MAXIMA!!!!'
'Kijk die tatoeages eens!'

pi_83769177
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 15:54 schreef Deva het volgende:
In de kroeg laatst: (zelfde persoon overigens, verspreid over 2 wedstrijden)

Hij: Bart van Merwijk had beter kunnen wisselen....
Ik:

Hij: Waarom neemt Bert (nu wel goed ) Ronald de Boer elke keer mee naar de wedstrijd?
Ik:

En ja, hij is geen voetbalkenner
Hele domme vent, want het is niet Ronald maar Frank de Boer.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_83769351
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 16:13 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Voor welke wedstrijd moet je dan geschorst worden als je in de halve finale en in de finale een gele kaart pakt?
Nou als je nu geel hebt en je krijgt in de finale weer geel word dat toch rood en ben je weg. Dat is toch iets sneller dan wanneer je nog geen geel had
  woensdag 7 juli 2010 @ 16:30:47 #32
50888 TheShadow
ach jha ...
pi_83769423
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 16:28 schreef Laydina het volgende:

[..]

Nou als je nu geel hebt en je krijgt in de finale weer geel word dat toch rood en ben je weg. Dat is toch iets sneller dan wanneer je nog geen geel had
chanceless
pi_83769609
De Zeeuw kreeg die trap in zijn gezicht:
"Was dat niet in het strafschopgebied?"
"Dan krijgen we toch een penalty!"
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
pi_83769667
quote:

[..]

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_83769737
quote:

[..]

Hihi, grapjas :p
pi_83769801
quote:

[..]

geniaal!
Komt keesje bij de leraar: "Meester, ik word gepest, iedereen noemt me schele keesje"
Waarop de leraar antwoordt: "Wat kan jou dat nou schelen keesje ?"
_o_
pi_83769860
Wees eens eerlijk: zijn jullie opmerkingen aan het verzinnen of zijn sommige Nederlanders gewoon echt zo fucking stupid? Bepaalde reacties zijn namelijk schokkend achterlijk.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_83769866
quote:

[..]

Je zit goed
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neil LOVES Carrots!
pi_83769870
zow, de vrouwelijke rol ook weer gehad
pi_83769965
leuk verzonnen trouwens, maat van me vroeg het voor Ned-Bra. "Als die gasten met een gele kaart nu nog een gele krijgen, krijgen ze dan direct rood?"
pi_83770036
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 16:43 schreef OmniRocket het volgende:
leuk verzonnen trouwens, maat van me vroeg het voor Ned-Bra. "Als die gasten met een gele kaart nu nog een gele krijgen, krijgen ze dan direct rood?"
Ja leuk, dat weten we nu wel.
pi_83772442
Collega is boos omdat we moeten werken tijdend Nl-Braz. Andere collega: "Ach, een WK voetbal is net als de tram, er komt altijd weer een volgende."
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
  woensdag 7 juli 2010 @ 18:12:53 #43
50888 TheShadow
ach jha ...
pi_83773002
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 17:50 schreef Kimbell het volgende:
Collega is boos omdat we moeten werken tijdend Nl-Braz. Andere collega: "Ach, een WK voetbal is net als de tram, er komt altijd weer een volgende."
Maar als je er te vroeg uitvliegt kom je redelijk beroerd met je bek op de straat terecht.
chanceless
pi_83773113
Enkele quote's van niet nader te noemen personen

"Uit welk land komt Uruguay?"

'"Hoeveel rode kaarten kan een speler in een wedstrijd krijgen?"
pi_83779596
But seriously.... dat hoort toch gewoon bij je opvoeding, dat wat minimale voetbalkennis hebt? Ik ben een vrouw zonder bijzondere belangstelling voor voetbal, maar mijn vader heeft me wel wat basisdingen geleerd over buiten spel enz.
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
pi_83779813
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 18:17 schreef Max-Westerman het volgende:
Enkele quote's van niet nader te noemen personen

"Uit welk land komt Uruguay?"

'"Hoeveel rode kaarten kan een speler in een wedstrijd krijgen?"
pi_83780471
twee heren in de kroeg gister, heel gesprek over voetbal uiteraard, paar minuten later kwamen ze niet meer op de naam van de broertjes de Boer.. Frank en..??
Ronald?
niet echt mega dom maar vond t wel grappig dat ik als vrouw zijnde hun aan het antwoord moest herinneren Volgende opmerking: goh: een vrouw met een beetje voetbal verstand
ik: ja dat mag ook wel als je zelf 10 jaar hebt gevoetbald he
hun:

anyway: weer briljante opmerkingen hier inderdaad:D
Je vraagt je wel eens af of die mensen onder een steen leven en alleen met n WK naar boven komen ofzo
  woensdag 7 juli 2010 @ 21:34:42 #48
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_83780789
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 15:21 schreef iPat het volgende:
Ik: Zullen we zo de wedstrijd kijken in de stad?
Zij: Ja is goed!

(eenmaal aangekomen in de stad, en in de kroeg)

Zij: Wat spannend! Ik ben nog nooit naar een voetbalwedstrijd geweest!
Ik : Eh?
Zij: Waarom zijn we hier binnen? Is het zaalvoetbal?
Ik:
WAAAAT?! Sorry hoor, maar er zijn grenzen!!!! Was dit je vriendin? Het is nu wel uit toch, neem ik aan?
Koel en donker bewaren
pi_83781135
Gisteren stonden twee gasten in het café Kuyt "die stoere Friese boerenzoon" op te hemelen...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  woensdag 7 juli 2010 @ 21:42:02 #50
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_83781194
Sommige uitspraken verbazen me écht héél erg. Word er bijna een beetje boos van, van zoveel voetbaldomheid!
Koel en donker bewaren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')