De spelers van Algerije die rood kregen in de halve finale van de Afrika Cup waren eerste paar wedstrijden van dit WK geschorst. De UEFA valt onder de vlag van de FIFA, dus vandaar EK volgens mij.quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:15 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Nah zal wel WK zijn, FIFA/UEFA. Maar lekker belangrijk dan
Komt me heel bekend voor als ik toevallig eens bij m'n ouders voetbal kijk en m'n moeder kijkt ook mee.quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:37 schreef Krambo het volgende:
Tijdens de wedstrijd willen (vooral vrouwen) nog weleens opmerkingen maken / vragen stellen die er niet toe doen, zit je gespannen te kijken krijg je dit:
'' Wanneer ging Sneyder ook alweer trouwen? 17 Juli toch?''
'' Denk je dat ze een onderbroek aanhebben onder hun voetbalshort''
'' Die speler zit met zijn hand in z'n broek, dat is toch niet fris, dadelijk moet hij iedereen een hand geven''
en meer van dit soortopmerkingen.
Hele domme vent, want het is niet Ronald maar Frank de Boer.quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:54 schreef Deva het volgende:
In de kroeg laatst: (zelfde persoon overigens, verspreid over 2 wedstrijden)
Hij: Bart van Merwijk had beter kunnen wisselen....
Ik:![]()
Hij: Waarom neemt Bert (nu wel goed) Ronald de Boer elke keer mee naar de wedstrijd?
Ik:![]()
![]()
En ja, hij is geen voetbalkenner
Nou als je nu geel hebt en je krijgt in de finale weer geel word dat toch rood en ben je weg. Dat is toch iets sneller dan wanneer je nog geen geel hadquote:Op woensdag 7 juli 2010 16:13 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Voor welke wedstrijd moet je dan geschorst worden als je in de halve finale en in de finale een gele kaart pakt?
quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:28 schreef Laydina het volgende:
[..]
Nou als je nu geel hebt en je krijgt in de finale weer geel word dat toch rood en ben je weg. Dat is toch iets sneller dan wanneer je nog geen geel had
quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:28 schreef Laydina het volgende:
[..]
Nou als je nu geel hebt en je krijgt in de finale weer geel word dat toch rood en ben je weg. Dat is toch iets sneller dan wanneer je nog geen geel had
Hihi, grapjas :pquote:Op woensdag 7 juli 2010 16:28 schreef Laydina het volgende:
[..]
geniaal!quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:28 schreef Laydina het volgende:
[..]
Je zit goedquote:Op woensdag 7 juli 2010 16:28 schreef Laydina het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neil LOVES Carrots!
Ja leuk, dat weten we nu wel.quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:43 schreef OmniRocket het volgende:
leuk verzonnen trouwens, maat van me vroeg het voor Ned-Bra. "Als die gasten met een gele kaart nu nog een gele krijgen, krijgen ze dan direct rood?"
Maar als je er te vroeg uitvliegt kom je redelijk beroerd met je bek op de straat terecht.quote:Op woensdag 7 juli 2010 17:50 schreef Kimbell het volgende:
Collega is boos omdat we moeten werken tijdend Nl-Braz. Andere collega: "Ach, een WK voetbal is net als de tram, er komt altijd weer een volgende."
quote:Op woensdag 7 juli 2010 18:17 schreef Max-Westerman het volgende:
Enkele quote's van niet nader te noemen personen
"Uit welk land komt Uruguay?"
'"Hoeveel rode kaarten kan een speler in een wedstrijd krijgen?"
WAAAAT?! Sorry hoor, maar er zijn grenzen!!!! Was dit je vriendin? Het is nu wel uit toch, neem ik aan?quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:21 schreef iPat het volgende:
Ik: Zullen we zo de wedstrijd kijken in de stad?
Zij: Ja is goed!
(eenmaal aangekomen in de stad, en in de kroeg)
Zij: Wat spannend! Ik ben nog nooit naar een voetbalwedstrijd geweest!
Ik : Eh?![]()
Zij: Waarom zijn we hier binnen? Is het zaalvoetbal?
Ik:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |