quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik kan sowieso ook mensen ophalen daar hoor, heb maar 1 auto maar wel met plek![]()
(en ga jij niet carpoolen met Ll?)
quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Onder voorbehoud dan. Weet het nog niet zeker, agenda prive ligt thuis.
Lijkt me wel het handigstquote:Op woensdag 7 juli 2010 12:23 schreef JJH het volgende:
Trouwens, vraagje. Hoe laat gaat dat hele gebeuren nu precies plaatsvinden? Ik zie een "vanaf 14:00u" op de site staan. Zoiets ofzo?
quote:
Goed.quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Goed.
Onverminderdmaar de echo van gisteravond was heel fijn
![]()
quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:49 schreef tombolafan het volgende:
Ik was niet weg, maar druk
Nu wel weg though
quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:31 schreef Cat22 het volgende:
Mogguh! Middag.![]()
Gaat de meet ervan komen?En wellicht op zondag?
![]()
Fijn dat de echo goed was DML.
quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:31 schreef Cat22 het volgende:
Mogguh! Middag.![]()
Gaat de meet ervan komen?En wellicht op zondag?
![]()
Fijn dat de echo goed was DML.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:35 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Cat weer bijgeslapen?
Jup zag dat de 31ste en de 1e geschrapt zijn.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee niet geschrapt, ik vroeg nog of het goed was dat ik die wegliet in het lijstje omdat we volgens mij gingen concentreren op zondag de 8e omdat dan de meeste kunnen
Maar nog niets is officieel geschrapt hoor!
quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:44 schreef Cat22 het volgende:
JJHtje!![]()
Nachtdienst ging wel goed, rond half 4 konden we zowaar even gaan slapen.Maar voor de rit terug naar huis heb ik toch maar de makkelijke snelwegroute gekozen. Is wat om maar niet teveel bochtjes en tegenliggers en zo.
Thuis in bed gekropen tot net en vanaaf op tijd naar bed en dan ben ik weer bij.
Grrr.... mailtje van Ziggo, mijn internetsnelheid is verhoogd, extragratizzz en hoera! Nou, hij is er alleen maar trager op geworden.
Hier is nachtdienst het maximale. Maar als het goed is hoef ik die zelden te doen. Dit was meer voor de ervaring.quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:46 schreef JJH het volgende:
1 Nachtdienstje dan maar? Ik heb er liever een stuk of wat achter elkaar, 1tje is dodelijk.
Whutwhutwhut?quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hier is nachtdienst het maximale. Maar als het goed is hoef ik die zelden te doen. Dit was meer voor de ervaring.
[..]
Whutwhutwhut?Ik krijg nu de helft van de tijd foutmeldingen (probleem bij laden pagina) en als hij al laadt is het ontzettend traag.
Is dat goed, slecht....quote:Download
Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in Nederland K 3.6 KByte/sec (=29 kbps)
Upload
Upload van gegenereerde gegevens naar een server in Nederland om de upload snelheid te bepalen 2.9 KByte/sec (=23 kbps)
Connection
Veelvuldig maken van een connectie naar een server in Nederland. 17.0 Conn/min
quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:15 schreef JJH het volgende:
Ik ga via Utrecht richting Amsterdam. Später!
LL to the rescue.quote:
Best wel. En de mailserver kan hij nu helemaal niet vinden.quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Als de meet op 7 of 8 augustus is dan is het voor mij een zekere nee, want dan ben ik in het buitenland.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:31 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb gewoon hetzelfde abbo gehouden, en dat voldeed tot vandaag prima. Modem resetten heb ik al een paar keer gedaan voor ik vandaag weer online kon, dus dat lijkt me niet echt een oplossing.
Maar ik hoop toch wel dat Ziggo ervoor gaat zorgen dat ik niet in de helft van de gevallen 2 keer de pagina moet uploaden omdat hij telkens de server niet kan vinden.![]()
En FV is nu helemaal drama.
Dat (het weekend er voor) is het weekend voor ik weg ga, en ik denk dat ik dan ook op een 'nee' uit kom, ivm kosten en dingen hier thuis op orde krijgen enzo en gewoon omdat ik anders mezelf helemaal gek maak als ik het te druk hebquote:Op woensdag 7 juli 2010 15:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Zou je het weekend ervoor wel hebben gekund? (al denk ik dat de meesten juist het weekend van 7-8 aug kunnen).
Dat hoop ik hier dan ook maar. Wel zwaar irritant, dat ze met veel poeha dit aankondigen, maar geen woord over opstartprobelemen.quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hmm bij Xs was dat tijdelijk ook toen ze wijzigden..
He, jammer.quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat (het weekend er voor) is het weekend voor ik weg ga, en ik denk dat ik dan ook op een 'nee' uit kom, ivm kosten en dingen hier thuis op orde krijgen enzo en gewoon omdat ik anders mezelf helemaal gek maak als ik het te druk heb.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Als de meet op 7 of 8 augustus is dan is het voor mij een zekere nee, want dan ben ik in het buitenland.
Nou jij neemt daar anders zelf ook nauwelijks initiatief bij!quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Goh dat heb ik al eerder gehoord tijdens het plannen van onze Sushi meet
Ja, was zo gebeurt daar, dus lekker op tijd weer terug. Kon ook overal lekker doorrijden, behalve bij Antwerpen...quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou jij neemt daar anders zelf ook nauwelijks initiatief bij!
quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, was zo gebeurt daar, dus lekker op tijd weer terug. Kon ook overal lekker doorrijden, behalve bij Antwerpen...
Dat is ook weer zo.quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ach, het is niet alsof ik jullie nooit meer ga zien heur.
Was nog maar een uurtje ofzo bij Mechelen vandaan.quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet doorgereden naar Froidchapelle?
Domdomdom...
Whehe. In Eindhoven zit een goed sushi-restaurant waat je onbeperkt kan sushiën voor 22,50.quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:56 schreef Greys het volgende:
Sushi!
Initiatief!
Oh sorry, ik zal me er voor deze ene keer probéren niet mee te bemoeien![]()
quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Was nog maar een uurtje ofzo bij Mechelen vandaan.
Had jij een huisje voor me geboekt dan?
Ik ben weer weg
quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou jij neemt daar anders zelf ook nauwelijks initiatief bij!
quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Whehe. In Eindhoven zit een goed sushi-restaurant waat je onbeperkt kan sushiën voor 22,50.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt het drukdrukdruk en zit ineens weer in Utrecht, dus....
Oh wacht, je schuift mij gewoon naar voren als jouw stand-in voor de Dizer sushi meet?
Oke, ik ben niet zo moeilijk!
WAAR!?quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Whehe. In Eindhoven zit een goed sushi-restaurant waat je onbeperkt kan sushiën voor 22,50.
Soho. In de stad. Tegenover de Irish pub (straatje van de markt naar de fontein van de Heuvelgallerie).quote:
Ho eens even,de moeilijkheden voor die meet waren niet van mijn kant hoor. Andere partijen hadden het steeds druk of wat dan ookquote:Op woensdag 7 juli 2010 16:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt het drukdrukdruk en zit ineens weer in Utrecht, dus....
Oh wacht, je schuift mij gewoon naar voren als jouw stand-in voor de Dizer sushi meet?
Oke, ik ben niet zo moeilijk!
*noteert* Die weet ik wel te vinden.quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Soho. In de stad. Tegenover de Irish pub (straatje van de markt naar de fontein van de Heuvelgallerie).
quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ho eens even,de moeilijkheden voor die meet waren niet van mijn kant hoor. Andere partijen hadden het steeds druk of wat dan ook.
Zal ik dan met Erik naar Soho gaan? [/opoffering]quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet, biatch!![]()
Maar jij hebt het nu de komende tijd drukdrukdruk en ik wil best in jouw plaats gaan.
Dat bedoelde ik
quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:28 schreef Ml-etje het volgende:
Er zit ook een klein zaakje in R'dam Greys dat onbeperkt Sushi doet maar zit nu al even te denken en moet het navragen
quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is waar Ll laatst is geweest denk ik... Sumo ofzo?
quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb geen idee collega riep dat het daar knusser is dan shabu ieg.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 18:20 schreef Pheno het volgende:
Als het van chinezen is kom ik er niet
Maar ik ben dan ook een kniesoor als het op Japans eten aankomt.
Als ze wanv shàng haov ipv konbanwa zeggen dan is het mis.quote:Op woensdag 7 juli 2010 18:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe kan ik/je dat weten dan, 'of het van Chinezen is'?
36 is het nieuwe 26.quote:Op woensdag 7 juli 2010 18:48 schreef Greys het volgende:
Ik heb het gevoel dat het bij Shabu Zoetermeer wel Japanners zijn eigenlijk.
Maar misschien word ik misleid waar ik bij sta
Wat zitten ze toch elke keer te schreeuwen op tv bij de Tour over die Petaki ofzo
Die is 36 en wint nu zijn tweede etappe en wéér gillen ze 13 keer 'die ouwe' en 'die man van zéssssendértig!'. Is Armstrong zoveel jonger dan bv?
Waarop je zegt: HET IS PATAT!quote:
Nee, FRIET!quote:
Volgens mij bleek dat de meesten het weekend erna beter uitkwam en is toen geschoven. Maar dat was niet definitief of zo maar wel vast uit de OP gehaald. Meen ik.quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:06 schreef Pheno het volgende:
He, wat is er met die andere data gebeurd in de OP.
'Avond!quote:
Ik niet snap?quote:Tombo op nr 8 in de OP?![]()
Eng he?quote:
quote:
Met een uziquote:
quote:
Dan snap ik het!quote:
We waren wel toe aan een nieuw interieurtjequote:Op woensdag 7 juli 2010 20:18 schreef DeZwabber het volgende:
hoi, ik ben zwabber, en ik kom het topic slopen![]()
*begint het behang van de muur te peuteren*
Dat hebben mijn kittens allang gedaan.quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:18 schreef DeZwabber het volgende:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:18 schreef DeZwabber het volgende:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat hebben mijn kittens allang gedaan.Ga jij maar in de gordijnen hangen of zo.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan snap ik het!Niet.
![]()
(de uzi wel maar nr.8 in de OP niet)
En nu kijk ik naar de smileys.![]()
oh, want dat hebben ze nog niet gedaan?quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat hebben mijn kittens allang gedaan.Ga jij maar in de gordijnen hangen of zo.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:24 schreef DeZwabber het volgende:
*gaat in de kelder aan de fundering kauwen*
Oh dat swingt lekkerquote:
Ik ben meer van de Motown sound dan de tegenwoordige "R&B" of wat er door voor moet gaanquote:
Dies leuk!quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben meer van de Motown sound dan de tegenwoordige "R&B" of wat er door voor moet gaan
Nope.quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh, want dat hebben ze nog niet gedaan?![]()
*gaat in de kelder aan de fundering kauwen*
quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee dan moet Zwabbert iets voor op de muur maken, arty dingetje
quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:29 schreef Pheno het volgende:
Af en toe een avondje youtuben is ook altijd zo leuk
Vandaag niet, vrouw gaat voetbal kijken, dus dan krijg ik weer een cactus richting hoofd als ik muziek aan zou zetten
Gevaarlijker!quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:29 schreef Pheno het volgende:
Vandaag niet, vrouw gaat voetbal kijken, dus dan krijg ik weer een cactus richting hoofd als ik muziek aan zou zetten
Nou, da's dat tientje (was het toch?) waard geweest.quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
jaja, die tekentablet is echt een goeie investering geweest, je ziet het er echt aan af
Ik vind het zo grappig hoe bij jullie thuis de rollen omgekeerd zijn i.v.m. de meesten van ons.quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:29 schreef Pheno het volgende:
Ligt eraan hoe ze hem gebruikt.quote:
Ik kijk Euro Songfestivalquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik vind het zo grappig hoe bij jullie thuis de rollen omgekeerd zijn i.v.m. de meesten van ons.
nee, een wacom tablet is 5 tientjes (de goedkoopste dan, en die heb ikquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Nou, da's dat tientje (was het toch?) waard geweest.
Gelukkig niet zoals ik het nu als mental image heb....quote:
quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, een wacom tablet is 5 tientjes (de goedkoopste dan, en die heb ik)
Ik ben geen echte kerel. Ik ga ook met warm weer sporten ipv te klagen dat het zo warm isquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geen voetbal en wel ESF, duidelijk het vrouwtje?
quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben geen echte kerel. Ik ga ook met warm weer sporten ipv te klagen dat het zo warm is
quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:37 schreef DeZwabber het volgende:
(tis nog best lastig, je moet als het ware "blind" leren tekenen)
Ik heb wel eens van die aanvalsbuien jaquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar das geen mannen-vrouwen-ding, vrouwen klagen ook over hitte.
Ben je ook meer van het schoonmaken thuis?
hoezo?quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah je had een voorspellende gave? *kijkt naar avatar*
quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:39 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga de tuin water geven en dan duik ik mijn bed in.Trust!
quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:39 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga de tuin water geven en dan duik ik mijn bed in.Trust!
quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:39 schreef DeZwabber het volgende:
hoezo?
quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:43 schreef DeZwabber het volgende:
dit is al na het knippen dus
[ afbeelding ]
te hard aan je teenhaar getrokken als kindquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:45 schreef Pheno het volgende:
Damn, iedereen heeft nog haar. Wat heb ik misdaan ?
quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:45 schreef Greys het volgende:
Zoooooooo, even de halve vijver leeggehaald
Het groeit allemaal zo hard dat de fish amper meer plek hadden om te zwemmen
Pisces, ik zag je laatst bij het snel even door het H&M topic lezen daar, hebben ze momenteel een beetje leuk spul op de site? Die poederroze schoentjes!
quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:46 schreef DeZwabber het volgende:
de sushi leeft nog, Greys?
quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Heeft Edsiel al kleine fishies Greys?
quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ik vind dat H&M nu veel leuks heeft, maar ik hou dan ook van dat tuttige chique gebeuren wat ze al een poosje hebben.
Die schoentjes hebben ze helaas nog niet in de winkel hier, ik hoop dat ze nog komen
JE KRIMPT!quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga zo even kijken!
Vind het bestellen via de H&M site altijd wat lastig ivm die maten, alles is altijd te groot.
Wel goed voor je ego enzo, als je ineens maatje 36 hebt (srsly, van die zomerhemdjes enzo heb ik 36 bij H&M, terwijl ik dat normaal uiteraard bij laaaaaaaange na niet heb)
Ook de schoenen van H&M zijn altijd groter dan anders. Heb jij dat nooit?
quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:59 schreef Greys het volgende:
of ze zijn een keer de vijver uitgesprongen de planten in en zijn inmiddels verdroogd
Die maten van kleding zijn idd altijd zo vaag bij H&Mquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga zo even kijken!
Vind het bestellen via de H&M site altijd wat lastig ivm die maten, alles is altijd te groot.
Wel goed voor je ego enzo, als je ineens maatje 36 hebt (srsly, van die zomerhemdjes enzo heb ik 36 bij H&M, terwijl ik dat normaal uiteraard bij laaaaaaaange na niet heb)
Ook de schoenen van H&M zijn altijd groter dan anders. Heb jij dat nooit?
Hehequote:Op woensdag 7 juli 2010 21:30 schreef Goodbye het volgende:
Wat een rust!![]()
Eens even kijken of mijn droom van vorige nacht uitkomt: Spanje die van Duitsland wint. Wie weet. In mijn droom begon alleen Angela Merkel de Duitse spelers aan te vallen, de kans dat dat gebeurt lijkt me wat kleiner
quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:31 schreef DeZwabber het volgende:
even een telefoon fotootje crossposten, dat ik vanochtend in het toetslokaal op de elfde verdieping heb gemaakt
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:44 schreef DeZwabber het volgende:
natuurkunde, de laatste van de vier toelatingsexamens voor het hbo
ik hoop maar dat ik em gehaald heb, ik ben niet slecht in natuurkunde, maar wat waren die vragen bagger vaag![]()
er zaten ook vragen over onderwerpen in die in het hele boek niet voorkwamen (geluid en trilling, niets over in het boek)
en dan tussendoor dit soort vragen:quote:26. De kleurcode van de draden in een schakeling is aanwezig voor:
a. Veiligheid. b. Gezelligheid.
quote:Voor een harmonisch trilling geldt voor de plaatsfunctie het volgende:
Y(t)=5,0.sin(6 t) (in cm)
18. Wat is de beginfasehoek?
a. 0
b. 1
c. 2
d. het juiste antwoord staat er niet bij
quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:53 schreef DeZwabber het volgende:
ja, ik vond het echt niet kunnen, maar dankzij de hulp van de ffsc'ers gisteravond nog even een crash course harmonische trillingen gehad dus die heb ik wel goed hoop ik
heb ik nog niets over gezegd, ik wacht de uitslag af, met de last minute tips denk ik dat ik ze misschien nog wel goed heb beantwoord ookquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:02 schreef Greys het volgende:
Maar Zwab, wat zeiden ze dan toen je zei dat ze toch onmogelijk vragen kunnen gaan stellen over dingen die je nooit geleerd hebt en niet in het boek staan?
tis meer juichen omdat er eindelijk iets gebeurtquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:01 schreef Greys het volgende:
He fuck, ik wil een Duitland - Oranje finale.
En dat wil het Oranje elftal zelf ook graag, want die kennen ze beter
Dus ik juich niet
quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:07 schreef JJH het volgende:
Trouwens, arme Geer.
Ik was weg aan het eind van de middag en ben net 20 minuten binnen. Had ik die arme drommel in het logeerkamertje opgesloten, het warmste kamertje van het huis. Ze heeft eerst het bakje water zowat leeggedronken en lag net op de koude tegeltjes van het toilet.
Ik moet er weer even aan wennen dat ik niet alle deuren dichtgooi als ik wegga.
Ik heb net 'maar' 17x "breed!!!" naar de tv zitten schreeuwen.quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:08 schreef Loveless85 het volgende:
Wat een mongol die spanjaard![]()
Lekkere teamspirit
quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:08 schreef Loveless85 het volgende:
Wat een mongol die spanjaard![]()
Lekkere teamspirit
Ze is alweer boven jan. Ze komt in iedergeval wel weer vrij irritant op mijn armen liggen.quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Awwwwwww!
Nou, dan let je er extra op een volgende keerGelukkig heeft ze het gered zonder water.
Ah gut, die ziel! Doe haar maar extra vertroetelen met een lekker koud plakje vlees uit de koelkast ofzo
Duitsland scoort nog wel in de laatste minuut.quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Die krijgt het nog wel om zijn oren hoor... wat een egotripper
TOE NOU DUITSLANDDDDDDD!
Spanje schijnt best kut te zijn om tegen te voetballen in de finale, ik wil Duitsland!
Ach het maakt mij niet uit. Ik gun het de Spanjaarden meer als Nederland niet wint. Dus vandaar liever Spanje. En Duitsland voetbalt nu ook gewoon minder dan Spanje, dus het is gewoon terechtquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Die krijgt het nog wel om zijn oren hoor... wat een egotripper
TOE NOU DUITSLANDDDDDDD!
Spanje schijnt best kut te zijn om tegen te voetballen in de finale, ik wil Duitsland!
quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach het maakt mij niet uit. Ik gun het de Spanjaarden meer als Nederland niet wint. Dus vandaar liever Spanje. En Duitsland voetbalt nu ook gewoon minder dan Spanje, dus het is gewoon terecht
quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:14 schreef Loveless85 het volgende:
Ik gun het de Spanjaarden meer als Nederland niet wint. Dus vandaar liever Spanje.
Ja ze speelden mooi, maar ze komen nu gewoon tekort nu ze niet vroeg scoren en dan van de ruimte gebruik kunnen maken.quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Duitsland was écht een heel toffe ploeg hoor, hebben echt super gespeeld en geen smerige overtredingen gemaakt, heel sportief gespeeld. Ze verdienden het echt om in de finale te staan. Dus ik gun het hen meer dan Spanje, eerlijk is eerlijk.
Maar ze waren hiermee toch echt iets te voorbarig dus...Goden verzoeken, nooit doen...
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ik ook. Als we 2e worden gun ik het Spanje wel, verliezen van de Duitsers dat is teveel vernedering
quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:16 schreef Loveless85 het volgende:
Misschien moet de Spaanse selectie zich hier even melden:
Ik kreeg hem uhh.. er niet in...
Ja. Zonde van het leuke voetbal van de Duitsers, maar wanneer het er nu om gaat schieten ze gewoon tekort.quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan mag Duitsland eerst wel even langs, Spanje heeft er tóch eentje meer in gekregen
quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's nog teveel oud zeer, daar hebben die voetballers van nu toch niets meer mee te maken
Welk land?quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:20 schreef JJH het volgende:
SCHADE DAUTSCHLAND ALLES IS FORBEI, ALLES IST FORBEI, ALLES IST FORBEI.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:22 schreef JJH het volgende:
Maar eigenlijk had Nederland zelf van Dutiswland moeten winnen, dan was het helemaal mooi geweest. Maar Spanje gaat lastig zat worden hoor!
quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:22 schreef JJH het volgende:
Maar eigenlijk had Nederland zelf van Dutiswland moeten winnen, dan was het helemaal mooi geweest. Maar Spanje gaat lastig zat worden hoor!
quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daar kijk je niet genoeg voetbal voor, Duitsland is gewoon de aartsrivaal, op allerlei vlakken
quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:27 schreef JJH het volgende:
Een WK finale van Duitsland winnen had 10x gaver geweest, alleen al omdat 1978.
En Nederland - Duitsland is en blijft Nederland - Duitsland, en daar komt niets tussen.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:27 schreef JJH het volgende:
En Nederland - Duitsland is en blijft Nederland - Duitsland, en daar komt niets tussen.
Ja uiteraard, maar dan wel met de zekerheid dat we zouden winnenquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan was juist die finale toch veel toffer geweest?
Ik heb er inderdaad geen verstand van, daar heb je gelijk van, maar ik begreep wel dat Oranje zelf ook veel liever tegen Duitsland had gespeeld, van Marwijk ook. Ook omdat het dan qua écht voetballen een veel mooiere wedstrijd zou worden waarschijnlijk had ik begrepen
Maar ik vind juist zo'n wedstrijd tegen de 'aartsrivaal' (die ik dus echt geweldig vond voetballen het hele WK) veel spannender en toffer. Ik juich evengoed hard voor Oranje zondag hoor![]()
Dan hadden we hem wel moeten winnen héquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:27 schreef JJH het volgende:
quote:
Ik kan er echt geen medelijden mee hebben. Ze hebben meer dan terecht verloren vandaag. Spanje had écht veel overwicht. En zo´n beetje iedere Duitse krant kopte vanochtend al dat ze NL wel zouden zien in de finale. Alleen maar mooi dat die arrogantie word afgestraftquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:35 schreef Greys het volgende:
Aw, ik vind het echt zielig
En de Duitse collega's van Heer G waren echt blóednerveus heel de dag vandaag en hij ging weg en zei 'Joh, maak je niet zo druk, jullie winnen vanavond gewoon met 3-1 ofzo!'.
FAIL!
quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik kan er echt geen medelijden mee hebben. Ze hebben meer dan terecht verloren vandaag. Spanje had écht veel overwicht. En zo´n beetje iedere Duitse krant kopte vanochtend al dat ze NL wel zouden zien in de finale. Alleen maar mooi dat die arrogantie word afgestraft
Duitsers brullen altijd, hoppakee lekker naar huis, volgende keer beterquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:36 schreef Loveless85 het volgende:
En zo´n beetje iedere Duitse krant kopte vanochtend al dat ze NL wel zouden zien in de finale. Alleen maar mooi dat die arrogantie word afgestraft
Nou ja, op zich heeft Greys meer medelijden met de Duitsers die het voetbal kijken. Die kunnen er ook niks aan doen dat er niet optimaal gespeeld werd.quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik kan er echt geen medelijden mee hebben. Ze hebben meer dan terecht verloren vandaag. Spanje had écht veel overwicht. En zo´n beetje iedere Duitse krant kopte vanochtend al dat ze NL wel zouden zien in de finale. Alleen maar mooi dat die arrogantie word afgestraft
Dat kan. Ik heb meer dan eens geroepen dat Duitsland wel zou winnen en ze waren echt mn persoonlijke favoriet voor de titel (niet omdat ik het wilde maar omdat ze gewoon zó goed speelden). Maar het is erg knap hoe Spanje gewoon bijna de volle 90 minuten heeft gedomineerd. Op een paar uitbraken na kwam Duitsland er écht niet aan te pas.quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja goed, dat is jouw gevoel hierbij, ik heb een ander gevoel
quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, op zich heeft Greys meer medelijden met de Duitsers die het voetbal kijken. Die kunnen er ook niks aan doen dat er niet optimaal gespeeld werd.
Ja maar dan is het voor ieder land sneu, want je hebt altijd teleurgestelde supporters. Er doen 32 landen mee, er wint er maar eentje.quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, op zich heeft Greys meer medelijden met de Duitsers die het voetbal kijken. Die kunnen er ook niks aan doen dat er niet optimaal gespeeld werd.
Je weet het altijd weer zo lekker in het absurde door te trekkenquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar dan is het voor ieder land sneu, want je hebt altijd teleurgestelde supporters. Er doen 32 landen mee, er wint er maar eentje.
Dan kan je beter het WK afschaffen als het voor die andere 31 te zielig is
Ik gunde het de Duitsers ook zeker. Juist om het geweldige voetbal. Maar nu kan ik niet anders dan concluderen dat Spanje meer dan terecht heeft gewonnenquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je weet het altijd weer zo lekker in het absurde door te trekken. "Te zielig." Het kan toch gewoon zo zijn dat je het mensen die je kent gunt (die uit een ander land komen) om óók in de finale te komen?
quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar dan is het voor ieder land sneu, want je hebt altijd teleurgestelde supporters. Er doen 32 landen mee, er wint er maar eentje.
Dan kan je beter het WK afschaffen als het voor die andere 31 te zielig is
Ik heb gister nog om dit soort fragmenten lopen gieren tijdens de wedstrijd, alleen de blik al van Frank, op de bank, roept het allemaal weer opquote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:46 schreef JJH het volgende:
Die de Boer kijkt volgens mij altijd hetzelfde.
quote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 08:14 schreef Pisces29 het volgende:
Krijgen we vandaag al de 30? Dan geniet ik maar extra van de ochtendkoffie
quote:Op donderdag 8 juli 2010 08:44 schreef Loveless85 het volgende:
Das nog van het EK, toen verloren de Duitsers de finale van de Spanjaarden
Das 2 uurtjes vliegen ofzo?quote:Op donderdag 8 juli 2010 08:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben zenuwachtig aan het worden voor het vliegen naar Stokholm vrijdag.
Jup, anders maak je het maar onnodig moeilijkquote:Op donderdag 8 juli 2010 08:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is bij jou ook altijd gewoon zwart of wit he?
quote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 08:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is bij jou ook altijd gewoon zwart of wit he?
quote:Op donderdag 8 juli 2010 08:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jup, anders maak je het maar onnodig moeilijk
Prrrrrrrrrrrquote:Op donderdag 8 juli 2010 08:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Blijf jij maar lekker aan die gedachte hangen hoor
*aai*
quote:Op donderdag 8 juli 2010 08:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Blijf jij maar lekker aan die gedachte hangen hoor
*aai*
quote:Op donderdag 8 juli 2010 08:58 schreef Greys het volgende:
Straks shoppen met moeder en zussie, dat zal lekker warm worden in die paskamers
Mijn vader blijft heel verstandig die paar uurtjes hier in de tuin zitten.
Of ik nou 12 uur of 2 uur moet vliegen, dan kan ik er toch nog wel nerveus van worden. Met jequote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Of ik nou 12 uur of 2 uur moet vliegen, dan kan ik er toch nog wel nerveus van worden. Met je.
Oh ik heb het niet zo erg, alleen spoken door mijn hoofd dan allerlei rampen enzo. En ik hoorde net van iemand dat ie een zwager verloren heeft gisteren door een helicoptercrash. Dat zet me dan aan het denken.quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:04 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heeft mijn Mr ookdat maakt idd niets uit.
Al wel eens kalmerende tabletjes gebruikt?
Maar je maakt jezelf dan onnodig gek. Want vliegen is nog steeds een van de veiligste manieren van transport. Het lijkt alleen gevaarlijk omdat wanneer het mis gaat er vaak gelijk 200 - 300 doden zijn.quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh ik heb het niet zo erg, alleen spoken door mijn hoofd dan allerlei rampen enzo. En ik hoorde net van iemand dat ie een zwager verloren heeft gisteren door een helicoptercrash. Dat zet me dan aan het denken.
Aha, tsja hij zit gewoon niet rustig.quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh ik heb het niet zo erg, alleen spoken door mijn hoofd dan allerlei rampen enzo. En ik hoorde net van iemand dat ie een zwager verloren heeft gisteren door een helicoptercrash. Dat zet me dan aan het denken.
Ja het is natuurlijk altijd gewoon wel even spannend, het landen en opstijgen. Maar dat is meer omdat je er denk ik zelf weinig zicht op hebt en de controle uit handen geeft. Bij een auto rijdt je of zelf, of je ziet iig wat er gebeurt. In het vliegtuig niet. Niet echt menselijk om de controle zo uit handen te geven misschienquote:Op donderdag 8 juli 2010 09:10 schreef Greys het volgende:
Ik ben ook áltijd nerveus voor vliegen
Maar ik ga wel gewoon. Net als dat Erik ook gewoon gaat.
Volgens mij zijn best veel mensen nerveus voor vliegen hoor. Geen blinde paniek, maar ook al is het zo'n veilige manier volgens de statistieken, ik zit ook liever in een auto op de grond dan dat ik in de lucht hang
quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja het is natuurlijk altijd gewoon wel even spannend, het landen en opstijgen. Maar dat is meer omdat je er denk ik zelf weinig zicht op hebt en de controle uit handen geeft. Bij een auto rijdt je of zelf, of je ziet iig wat er gebeurt. In het vliegtuig niet. Niet echt menselijk om de controle zo uit handen te geven misschien
quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja het is natuurlijk altijd gewoon wel even spannend, het landen en opstijgen. Maar dat is meer omdat je er denk ik zelf weinig zicht op hebt en de controle uit handen geeft. Bij een auto rijdt je of zelf, of je ziet iig wat er gebeurt. In het vliegtuig niet. Niet echt menselijk om de controle zo uit handen te geven misschien
quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou precies, dat soort dingen.
Daarom is het wat misplaatst dat als iemand zegt daar nerveus voor te zijn, dat je er dan meteen eentegenaan gooit. Maar goed, we kennen je inmiddels wel een beetje
quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Daarom is het wat misplaatst dat als iemand zegt daar nerveus voor te zijn, dat je er dan meteen eentegenaan gooit. Maar goed, we kennen je inmiddels wel een beetje
Nou ja goed, ik weet toch niet dat die knul vliegangst heeftquote:Op donderdag 8 juli 2010 09:13 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ja goed, ik weet toch niet dat die knul vliegangst heeftDus ik had gewoon zoiets van 'Een vluchtje van 2 uur maar
'. Ik vind het irritante aan vliegen namelijk dat je zo lang stil moeten zitten in een stoel. Dus ik vind juist vluchten van >4 uur weer echt helemaal niks.
Echt?quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij heeft geen vliegangst, dat is het hem nou juist
Hij is er gewoon een beetje nerveus voor en dat is hartstikke normaal ipv
Ik heb trouwens wel iets stoms... ik vlieg altijd honderd keer over land dan over zee. Dat eerste stuk naar Portugal vind ik altijd prima, tot we bij Portugal de oceaan op gaan richting MadeiraTerwijl je net zo hard valt op land dan op zee
Maar dan heb ik altijd het idee dat als er iets mis gaat, dat ze boven land nog wel een vliegveld vinden om een noodlanding te maken
Ik vind het opstijgen en landen ook wel altijd het spannendst, en inderdaad, het is de controle (die je niet hebt) die het voor mij spannend maakt. En de hoogte, dat áls er iets mis gaat, je ook wel goed de lul bentquote:Op donderdag 8 juli 2010 09:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ja goed, ik weet toch niet dat die knul vliegangst heeftDus ik had gewoon zoiets van 'Een vluchtje van 2 uur maar
'. Ik vind het irritante aan vliegen namelijk dat je zo lang stil moeten zitten in een stoel. Dus ik vind juist vluchten van >4 uur weer echt helemaal niks.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Echt?![]()
Ik zou liever over zee vliegen denk ik
quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Echt?![]()
Ik zou liever over zee vliegen denk ik
En waar slaat deze post nou weer op?quote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja het slaat echt nergens op
Hoewel ik moet toegeven dat ik die reden van 'boven land zijn er tenminste nog vliegvelden voor een noodlanding' mezelf nog steeds best logisch in de oren klinkt![]()
Zo heb je allemaal wel van die rare dingen. Nou ja, dat hou ik mezelf maar voor
quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En waar slaat deze post nou weer op?
* wantrouwig is *
Hahahahaha, ik zou juist denken dat een vliegtuig op zee misschien niet meteen helemaal in de kreukels knalt en je nog weg kan zwemmenquote:Op donderdag 8 juli 2010 09:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja het slaat echt nergens op
Hoewel ik moet toegeven dat ik die reden van 'boven land zijn er tenminste nog vliegvelden voor een noodlanding' mezelf nog steeds best logisch in de oren klinkt![]()
Zo heb je allemaal wel van die rare dingen. Nou ja, dat hou ik mezelf maar voor
quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is gewoon een heel liefdevol persoon, dat weet je toch?
*giechel*
quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hahahahaha, ik zou juist denken dat een vliegtuig op zee misschien niet meteen helemaal in de kreukels knalt en je nog weg kan zwemmen
Ja okee, als ik er bij nadenk niet, maar neerstorten op de grond klinkt zo hard
Maar ik mag m wel doen?quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:22 schreef Greys het volgende:
Mayday, mayday... als volgende TT is NIET grappig Ll, dan weet je dat vast
oh ja, jij hebt haaienangst he!quote:
Goodmorningquote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Niet in alle zeeën dus even tevoren uitzoeken dan
quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Of van die kwallen waar je dood van gaat.
Opgegeten na neerstortenquote:Op donderdag 8 juli 2010 09:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Je zult het neerstorten op zee overleven en dan in zee dobberen met haaien.
Nee, dán ben je blij dat je nog leeft![]()
Mogguh GB!
quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]Uitzoeken over welke zee je vliegt zodat je weet of je boven zee of boven land wilt neerstorten
![]()
Maarre Greys, en boven zee in een luchtballon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |