Zij zei direct dat het er goed uit zag, hartje knipperde en dat het er eentje wasquote:Op woensdag 7 juli 2010 10:37 schreef Greys het volgende:
![]()
Wonderlijk toch altijd, dat soort foto's.
Was alles oke? Hoe groot is zoiets nu, in centimeters? Ik weet dat soort dingen nooit
En was je op tijd voor voetbal?
2,8 cm!quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Zij zei direct dat het er goed uit zag, hartje knipperde en dat het er eentje was![]()
Het is nu 2,8cm![]()
Bizar dat je dat zo goed kan zien op zo'n foto eigenlijk.
En ja we waren op tijdMaar dat kon Mr.DML al niet meer bommen.
quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Zij zei direct dat het er goed uit zag, hartje knipperde en dat het er eentje was![]()
Het is nu 2,8cm![]()
Bizar dat je dat zo goed kan zien op zo'n foto eigenlijk.
En ja we waren op tijdMaar dat kon Mr.DML al niet meer bommen.
Absofuckinlutelyquote:
quote:
quote:Oohhhh, wat was het spannend gister hè? Vooral die blessuretijd die veel te lang doorging. Volgens mij realiseerde de scheids zich dat het zijn laatste wedstrijd op het WK was en wilde hij nog een half uurtje doorfluiten.
Zo zat ik ook, ja!quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:56 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Ik zat in mijn uppie te kijken en liep echt als een hysterisch wicht 'FLUIT AFFFFFFFFF' te gillen![]()
Ik had na die 3-1 ook niet echt meer verwacht dat het nog zo spannend zou worden, maar ik vond het weer zenuwslopen.
Greys heeft gewoon een eretitel bij jou?quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:04 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Greys heeft gewoon een eretitel bij jou?
quote:
Pas op, hè, ik heb reedsch met haar gefrunniktquote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Pas op, hè, ik heb reedsch met haar gefrunnikt
Dat denk jij maar..quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar ik ga binnenkort met haar mokka-ijs eten... dat overtreft jouw gefrunnik!!
quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
![]()
Vanavond aan de msn voor PR en zo*?
* mokkaijs verhaal..
quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Pas op, hè, ik heb reedsch met haar gefrunnikt
quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar ik ga binnenkort met haar mokka-ijs eten... dat overtreft jouw gefrunnik!!
quote:
Ik krijg ook al een beetje afkickverschijnselenquote:Op woensdag 7 juli 2010 11:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik gooi de MSN aan vanavond!
[..]
![]()
We moeten dringend weer eens naar de bioscoop, daar zijn we zeker al een week niet geweest!
quote:
Ik ben het helemaal eens met 8 augustusquote:Op woensdag 7 juli 2010 11:18 schreef Greys het volgende:
En ik heb die twee eerdere data er uit gehaald (niet uit de wiki hoor), want we gingen ons nu focussen op 8 augustus toch? Of ben ik ietwat voorbarig?Ik heb Ll er ook bij gezet, want die kon volgens mij ook?
Wie nog meer?
Pheno kon onder voorbehoud beide dagen, JJH kan op zondagquote:Op woensdag 7 juli 2010 11:18 schreef Greys het volgende:
En ik heb die twee eerdere data er uit gehaald (niet uit de wiki hoor), want we gingen ons nu focussen op 8 augustus toch? Of ben ik ietwat voorbarig?Ik heb Ll er ook bij gezet, want die kon volgens mij ook?
Wie nog meer?
quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:26 schreef Greys het volgende:
Dize, jij al wat te doen zondagmiddag 8 augustus?
Dit in verband met de ZiZi-brasserie-meet, niet inzake het trioEhm, nou, dat zien we later dan wel, bedoel ik.
![]()
quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:28 schreef tombolafan het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Een gezellig dagje Slowchatten IRL!![]()
Dat lukt vast! Het is in de buurt voor hem nu, moet goed komen!quote:
Ik geloof dat Pisces niet zo van de live ontmoetingen isquote:En Pisces misschien? (hoewel ik die al een tijd niet gezien heb)
quote:Ing kan sowieso niet
Daaromquote:Op woensdag 7 juli 2010 11:36 schreef Greys het volgende:
Dat lukt vast! Het is in de buurt voor hem nu, moet goed komen!
Ik ook, maar ze wilde wel mee naar het NSF misschien, dus wie weetquote:Ik geloof dat Pisces niet zo van de live ontmoetingen is![]()
Misschien halen we haar nog overquote:
Met hoeveel weken was die dan?quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:34 schreef tombolafan het volgende:
Oh, en DML wat een coole foto![]()
![]()
Veel duidelijker dan die van mn zusje ook
eh, 8 dacht ik? Maar volgens mij lag ie toen ook een beetje raar, kregen ze m er niet mooi opquote:Op woensdag 7 juli 2010 11:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Met hoeveel weken was die dan?
quote:
Lijkt mij ookquote:Op woensdag 7 juli 2010 12:00 schreef Goodbye het volgende:
Het is maar een kwartiertje trein voor ErikEn er gaat een bus van het treinstation naar ZiZi, maar er is vast wel iemand die hem (en mij, want ik kom daar ook aan) op kan pikken met de auto, aangezien je daar langs moet rijden.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:00 schreef Goodbye het volgende:
Het is maar een kwartiertje trein voor ErikEn er gaat een bus van het treinstation naar ZiZi, maar er is vast wel iemand die hem (en mij, want ik kom daar ook aan) op kan pikken met de auto, aangezien je daar langs moet rijden.
Klinkt goedquote:Op woensdag 7 juli 2010 12:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kan ook met een andere auto dan de Smart, dan kan ik ook wat meer mensen van het station ophalen daar
Ik kan sowieso ook mensen ophalen daar hoor, heb maar 1 auto maar wel met plekquote:Op woensdag 7 juli 2010 12:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kan ook met een andere auto dan de Smart, dan kan ik ook wat meer mensen van het station ophalen daar
Jij hebt een goed leven deze wekenquote:Op woensdag 7 juli 2010 12:02 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Klinkt goed.
Ik ga volgende week vrijdag op vakantie en als ik terugkom is het nog maar een weekje en dan gaan we Brassen
quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:26 schreef Greys het volgende:
Dize, jij al wat te doen zondagmiddag 8 augustus?
Dit in verband met de ZiZi-brasserie-meet, niet inzake het trioEhm, nou, dat zien we later dan wel, bedoel ik.
![]()
Goed hè? Maar ik ben al langer wakker hoor.quote:
Leuk!quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Onder voorbehoud dan. Weet het nog niet zeker, agenda prive ligt thuis.
Ook prima toch? Lijkt me dat er genoeg plek is in eventuele auto'squote:Op woensdag 7 juli 2010 12:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Goed hè? Maar ik ben al langer wakker hoor.
Misschien ga ik ook wel de trein pakken. Ik moet in ieder geval moeite doen om sneller te zijn met de auto!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |