quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Als de meet op 7 of 8 augustus is dan is het voor mij een zekere nee, want dan ben ik in het buitenland.
Nou jij neemt daar anders zelf ook nauwelijks initiatief bij!quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Goh dat heb ik al eerder gehoord tijdens het plannen van onze Sushi meet
Ja, was zo gebeurt daar, dus lekker op tijd weer terug. Kon ook overal lekker doorrijden, behalve bij Antwerpen...quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou jij neemt daar anders zelf ook nauwelijks initiatief bij!
quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, was zo gebeurt daar, dus lekker op tijd weer terug. Kon ook overal lekker doorrijden, behalve bij Antwerpen...
Dat is ook weer zo.quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ach, het is niet alsof ik jullie nooit meer ga zien heur.
Was nog maar een uurtje ofzo bij Mechelen vandaan.quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet doorgereden naar Froidchapelle?
Domdomdom...
Whehe. In Eindhoven zit een goed sushi-restaurant waat je onbeperkt kan sushiën voor 22,50.quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:56 schreef Greys het volgende:
Sushi!
Initiatief!
Oh sorry, ik zal me er voor deze ene keer probéren niet mee te bemoeien![]()
quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Was nog maar een uurtje ofzo bij Mechelen vandaan.
Had jij een huisje voor me geboekt dan?
Ik ben weer weg
quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou jij neemt daar anders zelf ook nauwelijks initiatief bij!
quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Whehe. In Eindhoven zit een goed sushi-restaurant waat je onbeperkt kan sushiën voor 22,50.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt het drukdrukdruk en zit ineens weer in Utrecht, dus....
Oh wacht, je schuift mij gewoon naar voren als jouw stand-in voor de Dizer sushi meet?
Oke, ik ben niet zo moeilijk!
WAAR!?quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Whehe. In Eindhoven zit een goed sushi-restaurant waat je onbeperkt kan sushiën voor 22,50.
Soho. In de stad. Tegenover de Irish pub (straatje van de markt naar de fontein van de Heuvelgallerie).quote:
Ho eens even,de moeilijkheden voor die meet waren niet van mijn kant hoor. Andere partijen hadden het steeds druk of wat dan ookquote:Op woensdag 7 juli 2010 16:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt het drukdrukdruk en zit ineens weer in Utrecht, dus....
Oh wacht, je schuift mij gewoon naar voren als jouw stand-in voor de Dizer sushi meet?
Oke, ik ben niet zo moeilijk!
*noteert* Die weet ik wel te vinden.quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Soho. In de stad. Tegenover de Irish pub (straatje van de markt naar de fontein van de Heuvelgallerie).
quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ho eens even,de moeilijkheden voor die meet waren niet van mijn kant hoor. Andere partijen hadden het steeds druk of wat dan ook.
Zal ik dan met Erik naar Soho gaan? [/opoffering]quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet, biatch!![]()
Maar jij hebt het nu de komende tijd drukdrukdruk en ik wil best in jouw plaats gaan.
Dat bedoelde ik
quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:28 schreef Ml-etje het volgende:
Er zit ook een klein zaakje in R'dam Greys dat onbeperkt Sushi doet maar zit nu al even te denken en moet het navragen
quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is waar Ll laatst is geweest denk ik... Sumo ofzo?
quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb geen idee collega riep dat het daar knusser is dan shabu ieg.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 18:20 schreef Pheno het volgende:
Als het van chinezen is kom ik er niet
Maar ik ben dan ook een kniesoor als het op Japans eten aankomt.
Als ze wanv shàng haov ipv konbanwa zeggen dan is het mis.quote:Op woensdag 7 juli 2010 18:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe kan ik/je dat weten dan, 'of het van Chinezen is'?
36 is het nieuwe 26.quote:Op woensdag 7 juli 2010 18:48 schreef Greys het volgende:
Ik heb het gevoel dat het bij Shabu Zoetermeer wel Japanners zijn eigenlijk.
Maar misschien word ik misleid waar ik bij sta
Wat zitten ze toch elke keer te schreeuwen op tv bij de Tour over die Petaki ofzo
Die is 36 en wint nu zijn tweede etappe en wéér gillen ze 13 keer 'die ouwe' en 'die man van zéssssendértig!'. Is Armstrong zoveel jonger dan bv?
Waarop je zegt: HET IS PATAT!quote:
Nee, FRIET!quote:
Volgens mij bleek dat de meesten het weekend erna beter uitkwam en is toen geschoven. Maar dat was niet definitief of zo maar wel vast uit de OP gehaald. Meen ik.quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:06 schreef Pheno het volgende:
He, wat is er met die andere data gebeurd in de OP.
'Avond!quote:
Ik niet snap?quote:Tombo op nr 8 in de OP?![]()
Eng he?quote:
quote:
Met een uziquote:
quote:
Dan snap ik het!quote:
We waren wel toe aan een nieuw interieurtjequote:Op woensdag 7 juli 2010 20:18 schreef DeZwabber het volgende:
hoi, ik ben zwabber, en ik kom het topic slopen![]()
*begint het behang van de muur te peuteren*
Dat hebben mijn kittens allang gedaan.quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:18 schreef DeZwabber het volgende:
hoi, ik ben zwabber, en ik kom het topic slopen![]()
*begint het behang van de muur te peuteren*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |