quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik kan sowieso ook mensen ophalen daar hoor, heb maar 1 auto maar wel met plek![]()
(en ga jij niet carpoolen met Ll?)
quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Onder voorbehoud dan. Weet het nog niet zeker, agenda prive ligt thuis.
Lijkt me wel het handigstquote:Op woensdag 7 juli 2010 12:23 schreef JJH het volgende:
Trouwens, vraagje. Hoe laat gaat dat hele gebeuren nu precies plaatsvinden? Ik zie een "vanaf 14:00u" op de site staan. Zoiets ofzo?
quote:
Goed.quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Goed.
Onverminderdmaar de echo van gisteravond was heel fijn
![]()
quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:49 schreef tombolafan het volgende:
Ik was niet weg, maar druk
Nu wel weg though
quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:31 schreef Cat22 het volgende:
Mogguh! Middag.![]()
Gaat de meet ervan komen?En wellicht op zondag?
![]()
Fijn dat de echo goed was DML.
quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:31 schreef Cat22 het volgende:
Mogguh! Middag.![]()
Gaat de meet ervan komen?En wellicht op zondag?
![]()
Fijn dat de echo goed was DML.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:35 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Cat weer bijgeslapen?
Jup zag dat de 31ste en de 1e geschrapt zijn.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee niet geschrapt, ik vroeg nog of het goed was dat ik die wegliet in het lijstje omdat we volgens mij gingen concentreren op zondag de 8e omdat dan de meeste kunnen
Maar nog niets is officieel geschrapt hoor!
quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:44 schreef Cat22 het volgende:
JJHtje!![]()
Nachtdienst ging wel goed, rond half 4 konden we zowaar even gaan slapen.Maar voor de rit terug naar huis heb ik toch maar de makkelijke snelwegroute gekozen. Is wat om maar niet teveel bochtjes en tegenliggers en zo.
Thuis in bed gekropen tot net en vanaaf op tijd naar bed en dan ben ik weer bij.
Grrr.... mailtje van Ziggo, mijn internetsnelheid is verhoogd, extragratizzz en hoera! Nou, hij is er alleen maar trager op geworden.
Hier is nachtdienst het maximale. Maar als het goed is hoef ik die zelden te doen. Dit was meer voor de ervaring.quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:46 schreef JJH het volgende:
1 Nachtdienstje dan maar? Ik heb er liever een stuk of wat achter elkaar, 1tje is dodelijk.
Whutwhutwhut?quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hier is nachtdienst het maximale. Maar als het goed is hoef ik die zelden te doen. Dit was meer voor de ervaring.
[..]
Whutwhutwhut?Ik krijg nu de helft van de tijd foutmeldingen (probleem bij laden pagina) en als hij al laadt is het ontzettend traag.
Is dat goed, slecht....quote:Download
Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in Nederland K 3.6 KByte/sec (=29 kbps)
Upload
Upload van gegenereerde gegevens naar een server in Nederland om de upload snelheid te bepalen 2.9 KByte/sec (=23 kbps)
Connection
Veelvuldig maken van een connectie naar een server in Nederland. 17.0 Conn/min
quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:15 schreef JJH het volgende:
Ik ga via Utrecht richting Amsterdam. Später!
LL to the rescue.quote:
Best wel. En de mailserver kan hij nu helemaal niet vinden.quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Als de meet op 7 of 8 augustus is dan is het voor mij een zekere nee, want dan ben ik in het buitenland.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:31 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb gewoon hetzelfde abbo gehouden, en dat voldeed tot vandaag prima. Modem resetten heb ik al een paar keer gedaan voor ik vandaag weer online kon, dus dat lijkt me niet echt een oplossing.
Maar ik hoop toch wel dat Ziggo ervoor gaat zorgen dat ik niet in de helft van de gevallen 2 keer de pagina moet uploaden omdat hij telkens de server niet kan vinden.![]()
En FV is nu helemaal drama.
Dat (het weekend er voor) is het weekend voor ik weg ga, en ik denk dat ik dan ook op een 'nee' uit kom, ivm kosten en dingen hier thuis op orde krijgen enzo en gewoon omdat ik anders mezelf helemaal gek maak als ik het te druk hebquote:Op woensdag 7 juli 2010 15:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Zou je het weekend ervoor wel hebben gekund? (al denk ik dat de meesten juist het weekend van 7-8 aug kunnen).
Dat hoop ik hier dan ook maar. Wel zwaar irritant, dat ze met veel poeha dit aankondigen, maar geen woord over opstartprobelemen.quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hmm bij Xs was dat tijdelijk ook toen ze wijzigden..
He, jammer.quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat (het weekend er voor) is het weekend voor ik weg ga, en ik denk dat ik dan ook op een 'nee' uit kom, ivm kosten en dingen hier thuis op orde krijgen enzo en gewoon omdat ik anders mezelf helemaal gek maak als ik het te druk heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |