Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:
dat was MPGquote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
ik had geen zin om een nieuwe te openen![]()
[..]
dat was MPG
waar MPG netjes op antwoordenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
speciaal voor jou gemaaktquote:Op woensdag 7 juli 2010 12:19 schreef marcb1974 het volgende:
Oeh, foute opmerkingen, ik kan ook meedoen
Foute opmerkingen zijn niet goed. Ik maak ze nooit. Ik zeg bijvoorbeeld nooit he lamlul/domme doos(als ik ergens lang in de rij sta. Toen de hersens werden uitgedeeld stond je waarschijnlijk achter in de rij vandaar dat je zo langzaam bent.quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:19 schreef marcb1974 het volgende:
Oeh, foute opmerkingen, ik kan ook meedoen
ik welquote:Op woensdag 7 juli 2010 12:33 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Foute opmerkingen zijn niet goed. Ik maak ze nooit. Ik zeg bijvoorbeeld nooit he lamlul/domme doos(als ik ergens lang in de rij sta. Toen de hersens werden uitgedeeld stond je waarschijnlijk achter in de rij vandaar dat je zo langzaam bent.
Ik maak ook nooit het dikke vinger gebaar naar mijn medeautomobilisten en ik wijs ook nooit met mijn vinger naar mijn voorhoofd.
Ik ookquote:
Bij mij echt nooitquote:
gelukkig zit die van mij gewoon vast aan me handquote:
Ik ook nietquote:Op woensdag 7 juli 2010 13:09 schreef Giertje het volgende:
ik heb soms gewoonweg geen geduld voor sommige zaken
wokquote:Op woensdag 7 juli 2010 13:08 schreef wel.o.k het volgende:
spammerts
ga ik even lunchen maken ze het topic vol
ik heb soms dat ik het zonde van mijn tijd vindquote:Op woensdag 7 juli 2010 13:09 schreef Giertje het volgende:
is anderhalf uur te langquote:Op woensdag 7 juli 2010 13:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wok
moet je maar niet zolang gaan lunchen
in de zon uit de wind, echt in een broei hoekje.quote:
Blij dat je daar niet hoeft te zitten dan, ik zou het niet uithoudenquote:Op woensdag 7 juli 2010 13:19 schreef wel.o.k het volgende:
in de zon uit de wind, echt in een broei hoekje.
bij warm weer is het daar echt niet uit te houden.
voor een lunch welquote:
Ik ook niet. Ik kan niet tegen automobilisten die 100 rijden op de linkerbaan van de snelweg.quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:09 schreef Giertje het volgende:
klopt, maar in het voorjaar of najaar is het er wel weer lekkerquote:Op woensdag 7 juli 2010 13:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Blij dat je daar niet hoeft te zitten dan, ik zou het niet uithouden
oow dat laatste kan ik ook niet tegen nee verschrikkelijk vind ik datquote:Op woensdag 7 juli 2010 13:38 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik kan niet tegen automobilisten die 100 rijden op de linkerbaan van de snelweg.
Cassieres die tergend langzaam de boodschappen scannen.
je wilt niet weten hoeveel auto´s ik voorbij ga terwijl rechts op de snelweg rijd, vooral op de A4.quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:38 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik kan niet tegen automobilisten die 100 rijden op de linkerbaan van de snelweg.
Cassieres die tergend langzaam de boodschappen scannen.
daar kan ik dus ook niet tegenquote:Op woensdag 7 juli 2010 13:38 schreef Panda72 het volgende:
[..]
daar heb ik nooit last vanquote:Op woensdag 7 juli 2010 13:46 schreef Giertje het volgende:
en als ik uitga en er staat een ellendig lange rij voor de wc of bar daar kan ik ook totaal niet tegen
quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:46 schreef Giertje het volgende:
en als ik uitga en er staat een ellendig lange rij voor de wc of bar daar kan ik ook totaal niet tegen
ze hebben een piszuil er nou tegen over de kroeg gezetquote:Op woensdag 7 juli 2010 13:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Strategisch bier halen, en dan gelijk tegen de bar pissen...
zoietsquote:Op woensdag 7 juli 2010 13:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Strategisch bier halen, en dan gelijk tegen de bar pissen...
suikertjequote:
het was ook mini-meneer die aan het snurken was en jij gelukkig nietquote:
nou, die slaapt dus nog steeds nietquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
het was ook mini-meneer die aan het snurken was en jij gelukkig niet
quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou, die slaapt dus nog steeds niet
het is ook te mooi weer om te slapenquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou, die slaapt dus nog steeds niet
ziet er heel leuk en lekker uitquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:09 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben klaar
Niet slecht voor een eerste keer dacht ik zo:
[ afbeelding ]
Ghihihi, dat zal het zijn!quote:
ziet er lekker uitquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:09 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben klaar
[ afbeelding ]
Ze zijn prachtig!quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:09 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben klaar
[ afbeelding ]
moet je gaan etenquote:
Dat ziet er lekker uit!quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:09 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben klaar
[ afbeelding ]
met poedersuiker?quote:
en je bent net terug van je lunchquote:
ik krijg ze niet van het beeldscherm gepaktquote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
had jij net niet anderhalf uur pauze?
nou krijg ik hongerquote:
Oh, wat heerlijkquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:26 schreef Muckie het volgende:
Zo, cappuccino op een terrasje met een leuk boek, terwijl mijn moeder bij de orthopedische schoenmaker is. Het kan vervelender
quote:
Wat wil je met zulke lekkere cakejes op de vorige pagina...quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
Goed wel geloof ik, al lijkt iedereen een beetje hongerig
duckiequote:
Ik snap het helemaal, ik had al trek sinds Panda72 het over croissants met aardbeien hadquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:30 schreef MaleDuck het volgende:
Wat wil je met zulke lekkere cakejes op de vorige pagina...
Maar gelukkig had ik net een appel op
quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
Dat is het zeker, had wat opmerkingen hier gekregen over Fok, dus toen maar even afgekicked...quote:
Ik wilde niet voor iedereen sprekenquote:
goedquote:
aardbeien op een suikertaartjequote:Op woensdag 7 juli 2010 14:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik wilde niet voor iedereen spreken![]()
Zin in aardbeien toevallig?
Ik heb heul geen honger... trek in wat anders.. dat dan weer welquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:29 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik wilde niet voor iedereen spreken![]()
Zin in aardbeien toevallig?
das wel lekker met dit weer...quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
goednieuwe opdracht,straks inwerken.
eerst de procedures door lopen om alles wat ik nodig heb te krijgen![]()
oftewel, rustig
quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:42 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb heul geen honger... trek in wat anders.. dat dan weer wel
Boefjesquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:42 schreef MPG het volgende:
Met slagroom?
Of, ehm,op een suikertaartje
?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
werk zequote:Op woensdag 7 juli 2010 14:43 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
das wel lekker met dit weer...
hier weer veel te druk... kom nergens aan toe... ga dus maar weer eens aan het werk...
quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Met slagroom?
Of, ehm,op een suikertaartje
?
Hoiquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:55 schreef DaMart het volgende:
Waarom of? Ik zou zeggen: aardbeien op een suikertaartje, en slagroom om eraf te likken.
Werkzequote:Op woensdag 7 juli 2010 14:43 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
hier weer veel te druk... kom nergens aan toe... ga dus maar weer eens aan het werk...
ze waren erachter gekomen dat je tijdens je werk zat te fokkenquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:37 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat is het zeker, had wat opmerkingen hier gekregen over Fok, dus toen maar even afgekicked...
en waar blijft mijn koffie?quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:26 schreef Muckie het volgende:
Zo, cappuccino op een terrasje met een leuk boek, terwijl mijn moeder bij de orthopedische schoenmaker is. Het kan vervelender
quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarom of? Ik zou zeggen: aardbeien op een suikertaartje, en slagroom om eraf te likken.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Boefje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:
werk ze duchiequote:Op woensdag 7 juli 2010 14:43 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
niet teveel lezen wokquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
werk ze![]()
ga ik me nog maar eens inlezen
quote:
*proestquote:
GMTAquote:
en jij moest net als ik hard werken zeker? Ik zit nog tot 20:00 in dit zweethok aan de maasquote:Op woensdag 7 juli 2010 15:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Die moet je komen halen.
Dat flikte ze mij ook altijd.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:13 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
en jij moest net als ik hard werken zeker? Ik zit nog tot 20:00 in dit zweethok aan de maas
quote:
quote:
Met dat ik het zei, was hij echt stilquote:
je hebt een nieuw middel om te zorgen dat hij stil wordtquote:Op woensdag 7 juli 2010 15:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Met dat ik het zei, was hij echt stil
Hij is bang gewordenquote:Op woensdag 7 juli 2010 15:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Met dat ik het zei, was hij echt stil
Is dat beter dan met een vis geslagen worden?quote:
Sla eens door andersquote:Op woensdag 7 juli 2010 15:50 schreef MPG het volgende:
* MPG slaps marcb1974 around a bit with a large trout
met een stuk hout voel je het beterquote:
Leef je uit danquote:Op woensdag 7 juli 2010 16:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
met een stuk hout voel je het beter
Voor iemand met mijn iq doe ik best domme dingen eigenlijkquote:Op woensdag 7 juli 2010 15:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Is ze al bijna in België?
Kan ze ertegen schuppen?
ik zou het niet beter kunnen zeggenquote:Op woensdag 7 juli 2010 16:36 schreef Muckie het volgende:
[..]
Voor iemand met mijn iq doe ik best domme dingen eigenlijk
ik ga MPG zijn karwei niet afmakenquote:
hoe ging autorijden?quote:
okee dan hoeveel lessen heb je nou gehad?quote:Op woensdag 7 juli 2010 17:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goed!!! Ik vind het zelfs leuk worden nu
5 lessenquote:Op woensdag 7 juli 2010 17:29 schreef Giertje het volgende:
okee dan hoeveel lessen heb je nou gehad?
oow okee wel fijn dat het al zo goed gaat danquote:
en waar is dat?quote:Op woensdag 7 juli 2010 18:33 schreef DaMart het volgende:
Ik ben ook precies op tijd thuis, zeg. Onderweg voelde ik al wat druppels, maar het begint nu ineens echt te regenen, zonder dat dat voorspeld was.
oow een eind hier vandaan dusquote:
regenracesquote:Op woensdag 7 juli 2010 18:39 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
dan is het balen dat er nu niemand op het circuit is.
Regenraces
Idd die zijn tof!quote:Op woensdag 7 juli 2010 18:39 schreef TJDoornbos het volgende:
dan is het balen dat er nu niemand op het circuit is.
Regenraces
stuur die regen maar naar hier toequote:Op woensdag 7 juli 2010 18:33 schreef DaMart het volgende:
Ik ben ook precies op tijd thuis, zeg. Onderweg voelde ik al wat druppels, maar het begint nu ineens echt te regenen, zonder dat dat voorspeld was.
Marcquote:
dan wordt de gevestigde orde weer eens lekker door elkaar gegooid.quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:21 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
hoop zondag in Silverstone...........hoe meer hoe beter!
Oooh, dat is zo lekkerquote:Op woensdag 7 juli 2010 18:44 schreef DaMart het volgende:
Het is alweer droog... en het ruikt nu wel lekker buiten, naar vers gevallen water op een droge ondergrond![]()
.
Een broodje met kaas, of zo'n warm ding?quote:
zo'n warm dingquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Een broodje met kaas, of zo'n warm ding?
vind ik ookquote:
quote:
quote:
Ik ook wel, maar dan doe ik meestal de koffie na het etenquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:15 schreef wel.o.k het volgende:
hoezo
![]()
kan prima hoor.
ik lunch ook met koffie
quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:16 schreef Muckie het volgende:
[..]
Ja, ik had er echt zin in!
Met een kano
leverworst is sowieso smerigquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar dan doe ik meestal de koffie na het eten![]()
gewoon, gesmolten kaas en koffie, ik weet het niet hoor![]()
(leverworst en koffie is echt helemaaaaaaaaal smerig)
quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die had jij nodig om naar de andere kant van het kopje te peddelen?
quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
En als je dan toch loopt, mag je er meteen een voor Muck meenemen zeker?
na het eten ookquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar dan doe ik meestal de koffie na het eten![]()
gewoon, gesmolten kaas en koffie, ik weet het niet hoor![]()
(leverworst en koffie is echt helemaaaaaaaaal smerig)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Ah. Je kent die grappen? Maar dan met thee
quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
na het eten ook![]()
maar ook tijdens en ook met leverpastij of leverworst op broodtja smaken verschillenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
na het eten ook![]()
maar ook tijdens en ook met leverpastij of leverworst op broodIk ken iemand die vruchtenhagel op zijn kaas eet..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En suikerpinda's door de tomatensoep![]()
Dus ik kijk niet zo heel snel ergens van op
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ken iemand die vruchtenhagel op zijn kaas eet..
in dat geval, brood met kaas en kroket, rauwe tosti, roergebakken andijvie met sate saus, gewokte witlof met shoarmakruiden en zo verder.quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ken iemand die vruchtenhagel op zijn kaas eet..
rauwe tosti, dat is toch gewoon een dubbele boterham ham/kaas?quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
in dat geval, brood met kaas en kroket, rauwe tosti, roergebakken andijvie met sate saus, gewokte witlof met shoarmakruiden en zo verder.groente moet je niet proeven
quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
rauwe tosti, dat is toch gewoon een dubbele boterham ham/kaas?
quote:
Das precies wat ik dachtquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
rauwe tosti, dat is toch gewoon een dubbele boterham ham/kaas?
quote:
Dus, wok, leg eens uit?quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
En als je dan toch loopt, mag je er meteen een voor Muck meenemen zeker?
quote:
Oehquote:dubbele boterham met kaas en ham en ketchup
Dat is ook raarquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:51 schreef wel.o.k het volgende:
kippensoep met ballen schijnt ook raar te zijn?![]()
runderehakt balletjes voor de duidelijkheid
dan wordt het een italiaans broodje, met salami erbijquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
[..]
Oehik zou er dan ook nog een beetje oregano op doen..of verse basilicum
jij moet echt eens gaan praten met Pingwingeiquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:51 schreef wel.o.k het volgende:
kippensoep met ballen schijnt ook raar te zijn?![]()
runderehakt balletjes voor de duidelijkheid
dat geeft helemaal nietsquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:54 schreef wel.o.k het volgende:
dan wordt het een italiaans broodje, met salami erbij
maar wel lekker.quote:
is dat ook een fijn proever? DaMart heb ik al verslagen met eet gewoontesquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jij moet echt eens gaan praten met Pingwingei
Heeft dat nog een reden (behalve dat je het niet lekker vind?)quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:55 schreef wel.o.k het volgende:
maar wel lekker.
eigenlijk is het heel simpel, ik eet alles behalve gekookte groenten
ik denk dat dat een zeer geducht tegenstander is voor jequote:Op woensdag 7 juli 2010 20:56 schreef wel.o.k het volgende:
is dat ook een fijn proever? DaMart heb ik al verslagen met eet gewoontes
opa en oma hadden een groentetuin, 3 keer in de week bloemkool, sperziebonen, spinazie andijvie enz.quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heeft dat nog een reden (behalve dat je het niet lekker vind?)
vind ik lekker als het vers uit de tuin komtquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
opa en oma hadden een groentetuin, 3 keer in de week bloemkool, sperziebonen, spinazie andijvie enz.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:41 schreef Muckie het volgende:
[..]
MPG wil mijn koffiemesjientje gewoon graag aanraken
quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:06 schreef wel.o.k het volgende:
opa en oma hadden een groentetuin, 3 keer in de week bloemkool, sperziebonen, spinazie andijvie enz.
dat lust ik nog wel, maar dat kook je ook nietquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:12 schreef MPG het volgende:
Ik krijg elke week een zak sla van een kilo van mn werk.
Lekker hoorquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:12 schreef MPG het volgende:
Wat vervelend? En nu heb je dus een trauma?quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ben helemaal verslaafd aan rucolaquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:12 schreef MPG het volgende:
mwoa, trauma. ik lust het niet meer.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat vervelend? En nu heb je dus een trauma?
[..]
ik ben helemaal verslaafd aan rucola
fijne vakantie gierquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:32 schreef Giertje het volgende:
ik ga slapen morgen vroeg op vakantie
tot volgende week iedereen
Fijne vakantie Gier zal je missenquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:32 schreef Giertje het volgende:
ik ga slapen morgen vroeg op vakantie
tot volgende week iedereen
Hoelang al niet gegeten, soms kan het na een paar jaartje wel ineens weer lekker smakenquote:
ik moet zo af en toe het goede voorbeeld geven aan de kinderenquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Fijne vakantie Gier zal je missen
[..]
Hoelang al niet gegeten, soms kan het na een paar jaartje wel ineens weer lekker smaken
Ja en met dit warme weer?quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:38 schreef wel.o.k het volgende:
ik moet zo af en toe het goede voorbeeld geven aan de kinderen![]()
laatste keer 3 maanden geleden
quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat vervelend? En nu heb je dus een trauma?
[..]
ik ben helemaal verslaafd aan rucola
BBQquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja en met dit warme weer?Ik heb echt geen trek in bloemkool of bietjes of weet ik veel
Morgen gaan we lekker BBQ-en![]()
daar heb ik dan wel weer trek in
Ik hoef het ook niet elke dag te eten, aan de andere kant, met dit weer doe ik niet andersquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:44 schreef MPG het volgende:
Wacht maar tot je die zooi met de pallets tegelijk ziet. Dan vergaat je de trek wel.
Ja even de vakantie inluidenquote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:16 schreef suikertaartje het volgende:
Zal ik nog gaan strijken? Of maar weer uitstellen?
Jij gaat toch altijd uiteindelijk toch nog wel slapen?quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij gaat toch altijd uiteindelijk toch nog wel slapen?
Doe je het mijne dan ook nog?quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:16 schreef suikertaartje het volgende:
Zal ik nog gaan strijken? Of maar weer uitstellen?
quote:
Nee joh, nu toeteren ze niet zo ergquote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee joh, nu toeteren ze niet zo erg
Dat ga ik niet halenquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Jaja... Vannacht om half een weer, zeker.
quote:
Dat is waarquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:32 schreef MPG het volgende:
Neenee, maar dan kan hij nog wel msnnen met zoete chicks...
quote:
Zouden die hem dan steeds wakker houden?quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zouden die hem dan steeds wakker houden?
Oh ja? Ja, begrijpelijk ook wel. Maar uiteindelijk breekt dat je toch op he?quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:41 schreef MPG het volgende:
Daar laat hij zich maar al te graag door wakker houden, heb ik uit betrouwbare bron vernomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh ja? Ja, begrijpelijk ook wel. Maar uiteindelijk breekt dat je toch op he?Helaas daar voor soms ook alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik dacht ik neem het ruim, maar ik had het zelf al na mijn 25e ofzoquote:
En dan te bedenken dat ik nog 24 moet wordenquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik dacht ik neem het ruim, maar ik had het zelf al na mijn 25e ofzo
Ik stort in hoor, al voor 23:00quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:47 schreef Trevland het volgende:
En dan te bedenken dat ik nog 24 moet worden
Ik ookquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik stort in hoor, al voor 23:00![]()
Slaap lekker lieffies![]()
quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh ja? Ja, begrijpelijk ook wel. Maar uiteindelijk breekt dat je toch op he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, na de 30 komen de kwaaltjes bij de kerels.
Meer slapen, minder haar, meer pens, minder potentie, etc.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:39 schreef Giertje het volgende:
en italie gaat niet door geen vakantie voor mij
Huhquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:39 schreef Giertje het volgende:
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 07-07-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 104 suikertaartje
02. 079 MPG
03. 055 goldfinger1963
04. 041 wel.o.k
05. 035 LovelyLady
06. 033 Giertje
07. 028 DaMart
08. 028 Panda72
09. 015 marcb1974
10. 014 Muck
11. 012 Muckie
12. 010 TJDoornbos
13. 006 MissMSX
14. 006 Ezechielk
15. 006 Trevland
16. 005 MaleDuck
17. 005 Symphonic
18. 005 Alexxxxx
19. 003 DevilsWhore
quote:Top 100 van woensdag 7 juli 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
08. 201 Symphonic
13. 188 Dr_Flash
16. 175 goldfinger1963
28. 142 MPG
33. 127 Alexxxxx
39. 106 suikertaartje
preciesquote:
Hoezo niet dan?quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:39 schreef Giertje het volgende:
dat mens waar we zouden blijven slapen had besloten om naar een feestje te gaan in venetiequote:
zo danquote:Op donderdag 8 juli 2010 08:12 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat mens waar we zouden blijven slapen had besloten om naar een feestje te gaan in venetie
sophie die met me mee zou gaan had voor de zekerheid gesmst en toen kreeg ze dat terug
dus gisteren op het laatste moment alles moeten cancellen
mja gelukkig hebben we alles kunnen cancellen alleen de vliegtickets nietquote:
Jezus dat is wel heel lulligquote:Op donderdag 8 juli 2010 08:26 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja gelukkig hebben we alles kunnen cancellen alleen de vliegtickets niet
maar goed dat was niet zo heel duur gelukkig
niet op zon kort termijn neequote:Op donderdag 8 juli 2010 08:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jezus dat is wel heel lullig![]()
Je kon geen andere slaapplaats vinden?
tja, ´s nachts aankomen en dan nog iets vinden om te slapen is niet te doenquote:
niet bepaald nee maar goed het zijt zo ik vermaak me hier in nederland wel de aankomende 2 wekenquote:Op donderdag 8 juli 2010 08:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
tja, ´s nachts aankomen en dan nog iets vinden om te slapen is niet te doen
Beginnend met BBQ'en komend weekend!quote:Op donderdag 8 juli 2010 08:48 schreef Giertje het volgende:
[..]
niet bepaald nee maar goed het zijt zo ik vermaak me hier in nederland wel de aankomende 2 weken
quote:Op donderdag 8 juli 2010 08:52 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Beginnend met BBQ'en komend weekend!
Noujaaaaaquote:Op donderdag 8 juli 2010 08:12 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat mens waar we zouden blijven slapen had besloten om naar een feestje te gaan in venetie
sophie die met me mee zou gaan had voor de zekerheid gesmst en toen kreeg ze dat terug
dus gisteren op het laatste moment alles moeten cancellen
Mogguh lief taartjequote:
Ik lees dat van Giertje nu pas, getsie, wat klote!quote:
Oeh, heeeerlijkquote:Mogguh lief taartje![]()
Cappuccinootje?
quote:
quote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:50 schreef Darkwolf het volgende:
Waar de fuck is mijn avatar gebleven?
Zien jullie mijn avatar? Of zien jullie ook niets staan aan jullie kant?
Vergeleken met mij ben je jongquote:Op donderdag 8 juli 2010 10:48 schreef MPG het volgende:
Piepjong? In een ander topic vonden ze me oud
.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Vergeleken met mij ben je jong![]()
Wat vinden ze mij dan?quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Piepjong? In een ander topic vonden ze me oud
.
quote:
quote:
quote:
quote:
Ik ben bijna 30 hoor, waarom loop jij te kwijlen?quote:
Ach jah....quote:
MPGquote:
Hoe oud ben je dan?quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:07 schreef TJDoornbos het volgende:
Ach jah....
Gisteren op het werk hadden er 2 meiden het weer fout met hun 22 en 20 maximaal haha.
De pest is wel dat zelfs de slijter m'n legitimatie wil zien
quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben bijna 30 hoor, waarom loop jij te kwijlen?
quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
broekiequote:Op donderdag 8 juli 2010 11:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik vind dat dus echt een heel mooie leeftijdquote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:07 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ach jah....
Gisteren op het werk hadden er 2 meiden het weer fout met hun 22 en 20 maximaal haha.
De pest is wel dat zelfs de slijter m'n legitimatie wil zien
Nee, maar ik denk wel dat ik de belichaming daarvan benquote:Op donderdag 8 juli 2010 11:09 schreef MPG het volgende:
Hihihi.... Je weet wat ze zeggen he, van vrouwen rond hun 30e levensjaar....
Dat verklaart de boel.quote:
dat is dan wel weer raarquote:Op donderdag 8 juli 2010 11:10 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Dat verklaart de boel.
(Op het Fotoboek gedeelte zie je de avatar namelijk nog wel, om het nog even verwarrender te maken!)
Piepjong dusquote:Op donderdag 8 juli 2010 11:11 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
2 maanden ouder dan MPG geloof ik!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |