ziet er heel leuk en lekker uitquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:09 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben klaar
Niet slecht voor een eerste keer dacht ik zo:
[ afbeelding ]
Ghihihi, dat zal het zijn!quote:
ziet er lekker uitquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:09 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben klaar
[ afbeelding ]
Ze zijn prachtig!quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:09 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben klaar
[ afbeelding ]
moet je gaan etenquote:
Dat ziet er lekker uit!quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:09 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben klaar
[ afbeelding ]
met poedersuiker?quote:
en je bent net terug van je lunchquote:
ik krijg ze niet van het beeldscherm gepaktquote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
had jij net niet anderhalf uur pauze?
nou krijg ik hongerquote:
Oh, wat heerlijkquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:26 schreef Muckie het volgende:
Zo, cappuccino op een terrasje met een leuk boek, terwijl mijn moeder bij de orthopedische schoenmaker is. Het kan vervelender
quote:
Wat wil je met zulke lekkere cakejes op de vorige pagina...quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
Goed wel geloof ik, al lijkt iedereen een beetje hongerig
duckiequote:
Ik snap het helemaal, ik had al trek sinds Panda72 het over croissants met aardbeien hadquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:30 schreef MaleDuck het volgende:
Wat wil je met zulke lekkere cakejes op de vorige pagina...
Maar gelukkig had ik net een appel op
quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
Dat is het zeker, had wat opmerkingen hier gekregen over Fok, dus toen maar even afgekicked...quote:
Ik wilde niet voor iedereen sprekenquote:
goedquote:
aardbeien op een suikertaartjequote:Op woensdag 7 juli 2010 14:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik wilde niet voor iedereen spreken![]()
Zin in aardbeien toevallig?
Ik heb heul geen honger... trek in wat anders.. dat dan weer welquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:29 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik wilde niet voor iedereen spreken![]()
Zin in aardbeien toevallig?
das wel lekker met dit weer...quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
goednieuwe opdracht,straks inwerken.
eerst de procedures door lopen om alles wat ik nodig heb te krijgen![]()
oftewel, rustig
quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:42 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb heul geen honger... trek in wat anders.. dat dan weer wel
Boefjesquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:42 schreef MPG het volgende:
Met slagroom?
Of, ehm,op een suikertaartje
?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
werk zequote:Op woensdag 7 juli 2010 14:43 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
das wel lekker met dit weer...
hier weer veel te druk... kom nergens aan toe... ga dus maar weer eens aan het werk...
quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Met slagroom?
Of, ehm,op een suikertaartje
?
Hoiquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:55 schreef DaMart het volgende:
Waarom of? Ik zou zeggen: aardbeien op een suikertaartje, en slagroom om eraf te likken.
Werkzequote:Op woensdag 7 juli 2010 14:43 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
hier weer veel te druk... kom nergens aan toe... ga dus maar weer eens aan het werk...
ze waren erachter gekomen dat je tijdens je werk zat te fokkenquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:37 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat is het zeker, had wat opmerkingen hier gekregen over Fok, dus toen maar even afgekicked...
en waar blijft mijn koffie?quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:26 schreef Muckie het volgende:
Zo, cappuccino op een terrasje met een leuk boek, terwijl mijn moeder bij de orthopedische schoenmaker is. Het kan vervelender
quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarom of? Ik zou zeggen: aardbeien op een suikertaartje, en slagroom om eraf te likken.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Boefje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:
werk ze duchiequote:Op woensdag 7 juli 2010 14:43 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
niet teveel lezen wokquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
werk ze![]()
ga ik me nog maar eens inlezen
quote:
*proestquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |