in de zon uit de wind, echt in een broei hoekje.quote:
Blij dat je daar niet hoeft te zitten dan, ik zou het niet uithoudenquote:Op woensdag 7 juli 2010 13:19 schreef wel.o.k het volgende:
in de zon uit de wind, echt in een broei hoekje.
bij warm weer is het daar echt niet uit te houden.
voor een lunch welquote:
Ik ook niet. Ik kan niet tegen automobilisten die 100 rijden op de linkerbaan van de snelweg.quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:09 schreef Giertje het volgende:
ik heb soms gewoonweg geen geduld voor sommige zaken
klopt, maar in het voorjaar of najaar is het er wel weer lekkerquote:Op woensdag 7 juli 2010 13:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Blij dat je daar niet hoeft te zitten dan, ik zou het niet uithouden
oow dat laatste kan ik ook niet tegen nee verschrikkelijk vind ik datquote:Op woensdag 7 juli 2010 13:38 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik kan niet tegen automobilisten die 100 rijden op de linkerbaan van de snelweg.
Cassieres die tergend langzaam de boodschappen scannen.
je wilt niet weten hoeveel auto´s ik voorbij ga terwijl rechts op de snelweg rijd, vooral op de A4.quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:38 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik kan niet tegen automobilisten die 100 rijden op de linkerbaan van de snelweg.
Cassieres die tergend langzaam de boodschappen scannen.
daar kan ik dus ook niet tegenquote:Op woensdag 7 juli 2010 13:38 schreef Panda72 het volgende:
[..]
daar heb ik nooit last vanquote:Op woensdag 7 juli 2010 13:46 schreef Giertje het volgende:
en als ik uitga en er staat een ellendig lange rij voor de wc of bar daar kan ik ook totaal niet tegen
quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:46 schreef Giertje het volgende:
en als ik uitga en er staat een ellendig lange rij voor de wc of bar daar kan ik ook totaal niet tegen
ze hebben een piszuil er nou tegen over de kroeg gezetquote:Op woensdag 7 juli 2010 13:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Strategisch bier halen, en dan gelijk tegen de bar pissen...
zoietsquote:Op woensdag 7 juli 2010 13:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Strategisch bier halen, en dan gelijk tegen de bar pissen...
suikertjequote:
het was ook mini-meneer die aan het snurken was en jij gelukkig nietquote:
nou, die slaapt dus nog steeds nietquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
het was ook mini-meneer die aan het snurken was en jij gelukkig niet
quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou, die slaapt dus nog steeds niet
het is ook te mooi weer om te slapenquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou, die slaapt dus nog steeds niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |