Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:
dat was MPGquote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
ik had geen zin om een nieuwe te openen![]()
[..]
dat was MPG
waar MPG netjes op antwoordenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
speciaal voor jou gemaaktquote:Op woensdag 7 juli 2010 12:19 schreef marcb1974 het volgende:
Oeh, foute opmerkingen, ik kan ook meedoen
Foute opmerkingen zijn niet goed. Ik maak ze nooit. Ik zeg bijvoorbeeld nooit he lamlul/domme doos(als ik ergens lang in de rij sta. Toen de hersens werden uitgedeeld stond je waarschijnlijk achter in de rij vandaar dat je zo langzaam bent.quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:19 schreef marcb1974 het volgende:
Oeh, foute opmerkingen, ik kan ook meedoen
ik welquote:Op woensdag 7 juli 2010 12:33 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Foute opmerkingen zijn niet goed. Ik maak ze nooit. Ik zeg bijvoorbeeld nooit he lamlul/domme doos(als ik ergens lang in de rij sta. Toen de hersens werden uitgedeeld stond je waarschijnlijk achter in de rij vandaar dat je zo langzaam bent.
Ik maak ook nooit het dikke vinger gebaar naar mijn medeautomobilisten en ik wijs ook nooit met mijn vinger naar mijn voorhoofd.
Ik ookquote:
Bij mij echt nooitquote:
gelukkig zit die van mij gewoon vast aan me handquote:
Ik ook nietquote:Op woensdag 7 juli 2010 13:09 schreef Giertje het volgende:
ik heb soms gewoonweg geen geduld voor sommige zaken
wokquote:Op woensdag 7 juli 2010 13:08 schreef wel.o.k het volgende:
spammerts
ga ik even lunchen maken ze het topic vol
ik heb soms dat ik het zonde van mijn tijd vindquote:Op woensdag 7 juli 2010 13:09 schreef Giertje het volgende:
is anderhalf uur te langquote:Op woensdag 7 juli 2010 13:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wok
moet je maar niet zolang gaan lunchen
in de zon uit de wind, echt in een broei hoekje.quote:
Blij dat je daar niet hoeft te zitten dan, ik zou het niet uithoudenquote:Op woensdag 7 juli 2010 13:19 schreef wel.o.k het volgende:
in de zon uit de wind, echt in een broei hoekje.
bij warm weer is het daar echt niet uit te houden.
voor een lunch welquote:
Ik ook niet. Ik kan niet tegen automobilisten die 100 rijden op de linkerbaan van de snelweg.quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:09 schreef Giertje het volgende:
klopt, maar in het voorjaar of najaar is het er wel weer lekkerquote:Op woensdag 7 juli 2010 13:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Blij dat je daar niet hoeft te zitten dan, ik zou het niet uithouden
oow dat laatste kan ik ook niet tegen nee verschrikkelijk vind ik datquote:Op woensdag 7 juli 2010 13:38 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik kan niet tegen automobilisten die 100 rijden op de linkerbaan van de snelweg.
Cassieres die tergend langzaam de boodschappen scannen.
je wilt niet weten hoeveel auto´s ik voorbij ga terwijl rechts op de snelweg rijd, vooral op de A4.quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:38 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik kan niet tegen automobilisten die 100 rijden op de linkerbaan van de snelweg.
Cassieres die tergend langzaam de boodschappen scannen.
daar kan ik dus ook niet tegenquote:Op woensdag 7 juli 2010 13:38 schreef Panda72 het volgende:
[..]
daar heb ik nooit last vanquote:Op woensdag 7 juli 2010 13:46 schreef Giertje het volgende:
en als ik uitga en er staat een ellendig lange rij voor de wc of bar daar kan ik ook totaal niet tegen
quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:46 schreef Giertje het volgende:
en als ik uitga en er staat een ellendig lange rij voor de wc of bar daar kan ik ook totaal niet tegen
ze hebben een piszuil er nou tegen over de kroeg gezetquote:Op woensdag 7 juli 2010 13:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Strategisch bier halen, en dan gelijk tegen de bar pissen...
zoietsquote:Op woensdag 7 juli 2010 13:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Strategisch bier halen, en dan gelijk tegen de bar pissen...
suikertjequote:
het was ook mini-meneer die aan het snurken was en jij gelukkig nietquote:
nou, die slaapt dus nog steeds nietquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
het was ook mini-meneer die aan het snurken was en jij gelukkig niet
quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou, die slaapt dus nog steeds niet
het is ook te mooi weer om te slapenquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou, die slaapt dus nog steeds niet
ziet er heel leuk en lekker uitquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:09 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben klaar
Niet slecht voor een eerste keer dacht ik zo:
[ afbeelding ]
Ghihihi, dat zal het zijn!quote:
ziet er lekker uitquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:09 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben klaar
[ afbeelding ]
Ze zijn prachtig!quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:09 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben klaar
[ afbeelding ]
moet je gaan etenquote:
Dat ziet er lekker uit!quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:09 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben klaar
[ afbeelding ]
met poedersuiker?quote:
en je bent net terug van je lunchquote:
ik krijg ze niet van het beeldscherm gepaktquote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
had jij net niet anderhalf uur pauze?
nou krijg ik hongerquote:
Oh, wat heerlijkquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:26 schreef Muckie het volgende:
Zo, cappuccino op een terrasje met een leuk boek, terwijl mijn moeder bij de orthopedische schoenmaker is. Het kan vervelender
quote:
Wat wil je met zulke lekkere cakejes op de vorige pagina...quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
Goed wel geloof ik, al lijkt iedereen een beetje hongerig
duckiequote:
Ik snap het helemaal, ik had al trek sinds Panda72 het over croissants met aardbeien hadquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:30 schreef MaleDuck het volgende:
Wat wil je met zulke lekkere cakejes op de vorige pagina...
Maar gelukkig had ik net een appel op
quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
Dat is het zeker, had wat opmerkingen hier gekregen over Fok, dus toen maar even afgekicked...quote:
Ik wilde niet voor iedereen sprekenquote:
goedquote:
aardbeien op een suikertaartjequote:Op woensdag 7 juli 2010 14:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik wilde niet voor iedereen spreken![]()
Zin in aardbeien toevallig?
Ik heb heul geen honger... trek in wat anders.. dat dan weer welquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:29 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik wilde niet voor iedereen spreken![]()
Zin in aardbeien toevallig?
das wel lekker met dit weer...quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
goednieuwe opdracht,straks inwerken.
eerst de procedures door lopen om alles wat ik nodig heb te krijgen![]()
oftewel, rustig
quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:42 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb heul geen honger... trek in wat anders.. dat dan weer wel
Boefjesquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:42 schreef MPG het volgende:
Met slagroom?
Of, ehm,op een suikertaartje
?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
werk zequote:Op woensdag 7 juli 2010 14:43 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
das wel lekker met dit weer...
hier weer veel te druk... kom nergens aan toe... ga dus maar weer eens aan het werk...
quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Met slagroom?
Of, ehm,op een suikertaartje
?
Hoiquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:55 schreef DaMart het volgende:
Waarom of? Ik zou zeggen: aardbeien op een suikertaartje, en slagroom om eraf te likken.
Werkzequote:Op woensdag 7 juli 2010 14:43 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
hier weer veel te druk... kom nergens aan toe... ga dus maar weer eens aan het werk...
ze waren erachter gekomen dat je tijdens je werk zat te fokkenquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:37 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat is het zeker, had wat opmerkingen hier gekregen over Fok, dus toen maar even afgekicked...
en waar blijft mijn koffie?quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:26 schreef Muckie het volgende:
Zo, cappuccino op een terrasje met een leuk boek, terwijl mijn moeder bij de orthopedische schoenmaker is. Het kan vervelender
quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarom of? Ik zou zeggen: aardbeien op een suikertaartje, en slagroom om eraf te likken.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Boefje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:
werk ze duchiequote:Op woensdag 7 juli 2010 14:43 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
niet teveel lezen wokquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
werk ze![]()
ga ik me nog maar eens inlezen
quote:
*proestquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |