quote:
Dus, wok, leg eens uit?quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
En als je dan toch loopt, mag je er meteen een voor Muck meenemen zeker?
quote:
Oehquote:dubbele boterham met kaas en ham en ketchup
Dat is ook raarquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:51 schreef wel.o.k het volgende:
kippensoep met ballen schijnt ook raar te zijn?![]()
runderehakt balletjes voor de duidelijkheid
dan wordt het een italiaans broodje, met salami erbijquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
[..]
Oehik zou er dan ook nog een beetje oregano op doen..of verse basilicum
jij moet echt eens gaan praten met Pingwingeiquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:51 schreef wel.o.k het volgende:
kippensoep met ballen schijnt ook raar te zijn?![]()
runderehakt balletjes voor de duidelijkheid
dat geeft helemaal nietsquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:54 schreef wel.o.k het volgende:
dan wordt het een italiaans broodje, met salami erbij
maar wel lekker.quote:
is dat ook een fijn proever? DaMart heb ik al verslagen met eet gewoontesquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jij moet echt eens gaan praten met Pingwingei
Heeft dat nog een reden (behalve dat je het niet lekker vind?)quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:55 schreef wel.o.k het volgende:
maar wel lekker.
eigenlijk is het heel simpel, ik eet alles behalve gekookte groenten
ik denk dat dat een zeer geducht tegenstander is voor jequote:Op woensdag 7 juli 2010 20:56 schreef wel.o.k het volgende:
is dat ook een fijn proever? DaMart heb ik al verslagen met eet gewoontes
opa en oma hadden een groentetuin, 3 keer in de week bloemkool, sperziebonen, spinazie andijvie enz.quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heeft dat nog een reden (behalve dat je het niet lekker vind?)
vind ik lekker als het vers uit de tuin komtquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
opa en oma hadden een groentetuin, 3 keer in de week bloemkool, sperziebonen, spinazie andijvie enz.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:41 schreef Muckie het volgende:
[..]
MPG wil mijn koffiemesjientje gewoon graag aanraken
quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:06 schreef wel.o.k het volgende:
opa en oma hadden een groentetuin, 3 keer in de week bloemkool, sperziebonen, spinazie andijvie enz.
dat lust ik nog wel, maar dat kook je ook nietquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:12 schreef MPG het volgende:
Ik krijg elke week een zak sla van een kilo van mn werk.
Lekker hoorquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:12 schreef MPG het volgende:
Wat vervelend? En nu heb je dus een trauma?quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ben helemaal verslaafd aan rucolaquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:12 schreef MPG het volgende:
mwoa, trauma. ik lust het niet meer.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat vervelend? En nu heb je dus een trauma?
[..]
ik ben helemaal verslaafd aan rucola
fijne vakantie gierquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:32 schreef Giertje het volgende:
ik ga slapen morgen vroeg op vakantie
tot volgende week iedereen
Fijne vakantie Gier zal je missenquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:32 schreef Giertje het volgende:
ik ga slapen morgen vroeg op vakantie
tot volgende week iedereen
Hoelang al niet gegeten, soms kan het na een paar jaartje wel ineens weer lekker smakenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |